abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200988616
Wat zijn de grappigste verhalen wat jullie mee gemaakt hebben op of nabij een dixie? Bijvoorbeeld op een festival als Lowlands?

pi_200988742
Ik ken een verhaal van iemand die een cadeautje gaf bij de toiletten.

LWL / De elende van Lowlands
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 21:10:04 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_200988786
Hehe ik heb er wel één "wat is het toch warm midden in de nacht en waarom juichen al die mensen" :D

Oh wacht er staan 20 dixies in de fik op nog geen 50 meter van de tent :D _O_ dynamo 1999 _O_

en de volgende dag werden er mensen in plassen gejonast :D en het had niet geregend... de plassen waren aanwezig naast de wc hokjes *O*

Feest :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_200988999
Ik vivd get altijd vreselijk als je na 3 dagen zuipen en ongezond eten even flink na de dixie moet. Die dingen zijn veel te klein, geen verfrisser, je buurman is ook flink aan het kotsen en of schijten. Dan doe je de deur open en staat natuurlijk altijd een leuke vriendelijke dame voor je die heel snel kiest voor een andere dixie.
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 21:24:04 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_200989138
In 2005 ben ik naar sziget geweest het was handig daar maakte ze elke dag de dixie schoon en wij hadden er uitkijk op zodat we er als eerste heen konden. Dus een keer, de dixie was net schoon en leeg, ging er één onschuldig uitziend meisje voor me... nouja dacht ik 1 iemand kan geen kwaad, ze kwam eruit ik op de dixie wat denk je....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200989204
Ze hebben ook altijd van dat ranzig wc papier op festivals, die gewoon grijs zijn. Bah bah.
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 21:27:07 #7
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_200989216
quote:
88s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Hehe ik heb er wel één "wat is het toch warm midden in de nacht en waarom juichen al die mensen" :D

Oh wacht er staan 20 dixies in de fik op nog geen 50 meter van de tent :D _O_ dynamo 1999 _O_

en de volgende dag werden er mensen in plassen gejonast :D en het had niet geregend... de plassen waren aanwezig naast de wc hokjes *O*

Feest :D
Toch mooi mijn eerste meerdaagse festival, een dag later ging er nog zo'n dixie groep in de hens maar toen overdag:

pi_200989278
Lowlands heeft tegenwoordig gelukkig vrij goed sanitair. Ik herinner me wel nog een editie dat het best warm was en dat is ook niet bevorderlijk voor dixies.
pi_200989389
quote:
10s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lowlands heeft tegenwoordig gelukkig vrij goed sanitair. Ik herinner me wel nog een editie dat het best warm was en dat is ook niet bevorderlijk voor dixies.
Die prullenbakjes zitten altijd tegen mijn knieën aan.
pi_200989418
quote:
88s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Toch mooi mijn eerste meerdaagse festival, een dag later ging er nog zo'n dixie groep in de hens maar toen overdag:

[ afbeelding ]
Haha vet, uit de eigen collectie?
pi_200989431
Ik heb ook regelmatig stront in piskruizen aangetroffen.
pi_200989619
Keertje bij Mysteryland. Kwam een meid de Dixie uitgelopen, had ze een boob eruithangen. Was wel grappig..
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 21:50:55 #13
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_200989762
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Haha vet, uit de eigen collectie?
Yes :Y
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:25:23 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201002050
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze hebben ook altijd van dat ranzig wc papier op festivals, die gewoon grijs zijn. Bah bah.
Oké Als jij dat geen leuk verhaal vertelt denk ik dat ik ook maar een verhaaltje Hier ga neerzetten. Een vriend van me werd gepest vroeger. Zijn pester hield zijn ballen tegen zijn gezicht. Toen heeft deze jongen de Pester helemaal in elkaar geslagen. Daarmee heeft hij epilepsie opgelopen. Vervolgens is hij jaren later op een festival in Frankrijk. En hij moest naar de wc. En waren alleen dixies. En hij krijgt dus een epileptische aanval op de wc en daarna zie later ook daar aan gestorven. Gestorven op een ranzige dixie. Net goed, had hij maar niet moeten pesten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')