SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Toch mooi mijn eerste meerdaagse festival, een dag later ging er nog zo'n dixie groep in de hens maar toen overdag:quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Hehe ik heb er wel één "wat is het toch warm midden in de nacht en waarom juichen al die mensen"
Oh wacht er staan 20 dixies in de fik op nog geen 50 meter van de tent![]()
dynamo 1999
en de volgende dag werden er mensen in plassen gejonasten het had niet geregend... de plassen waren aanwezig naast de wc hokjes
![]()
Feest
Die prullenbakjes zitten altijd tegen mijn knieën aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lowlands heeft tegenwoordig gelukkig vrij goed sanitair. Ik herinner me wel nog een editie dat het best warm was en dat is ook niet bevorderlijk voor dixies.
Haha vet, uit de eigen collectie?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch mooi mijn eerste meerdaagse festival, een dag later ging er nog zo'n dixie groep in de hens maar toen overdag:
[ afbeelding ]
Yesquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Haha vet, uit de eigen collectie?
Oké Als jij dat geen leuk verhaal vertelt denk ik dat ik ook maar een verhaaltje Hier ga neerzetten. Een vriend van me werd gepest vroeger. Zijn pester hield zijn ballen tegen zijn gezicht. Toen heeft deze jongen de Pester helemaal in elkaar geslagen. Daarmee heeft hij epilepsie opgelopen. Vervolgens is hij jaren later op een festival in Frankrijk. En hij moest naar de wc. En waren alleen dixies. En hij krijgt dus een epileptische aanval op de wc en daarna zie later ook daar aan gestorven. Gestorven op een ranzige dixie. Net goed, had hij maar niet moeten pesten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze hebben ook altijd van dat ranzig wc papier op festivals, die gewoon grijs zijn. Bah bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |