SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nopequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn ze dan niet monogaam ineens?
bekrompen vooralquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ja dit is overduidelijk geen "progressief" standpunt maar echter wel de realiteit.
Nee, niet jouw eigen mening verkondigen als DE waarheidquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ja dit is overduidelijk geen "progressief" standpunt maar echter wel de realiteit.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
Zou beter een nickchange gaan overwegen naar ditismijnsharia
Wat een totale onzin, ik ken twee vrouwen die vanaf hun dertiende bij dezelfde kerel zijn geweest en die zijn nu rond de 40 en gescheiden en die naaien elk stukje boomstronk die ze maar tegenkomen, wat zegt je theorie daarvan?quote:
"volgens onderzoek"quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, niet jouw eigen mening verkondigen als DE waarheid
Jij bent islam, nou ja de meeste islamieten denken iets respectvoller over vrouwen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens 180 uur epilatie bewijst dat die TT pure onzin is![]()
En Islam is kanker
net zo conservatief, alleen geen Allah om te volgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent islam, nou ja de meeste islamieten denken iets respectvoller over vrouwen.
Uhuhquote:
Ja idd best mooie motor!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
gaaf ding
heeft alleen andere spiegels nodig.
Dat het nu sletten zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totale onzin, ik ken twee vrouwen die vanaf hun dertiende bij dezelfde kerel zijn geweest en die zijn nu rond de 40 en gescheiden en die naaien elk stukje boomstronk die ze maar tegenkomen, wat zegt je theorie daarvan?
Het universum draait niet om dimmy.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
Zo hoe krijg je één SC #viesmad met één standpunt![]()
![]()
De ene helft ziet zichzelf graag als vrouwenveroveraar en de andere helft denkt dat ze nog steeds sneeuwwitte maagden zijn nadat ze met meer dan tien man naar bed zijn gegaan.
Trust me, het is niet een standpunt hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
De ene helft ziet zichzelf graag als vrouwenveroveraar en de andere helft denkt dat ze nog steeds sneeuwwitte maagden zijn nadat ze met meer dan tien man naar bed zijn gegaan.
Ik denk niet dat ik een sneeuwwitte maagd ben hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Klopt niet met je theorietje dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat het nu sletten zijn
Spoort gewoon nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Trust me, het is niet een standpunt hoor
als je dat niet door hebt heb je een stelcon plaat voor je kop. want een bord is niet groot genoeg in dat geval.
The WC-eend is big in this onequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké![]()
Onderzoek wijst wel al jaren uit dat vrouwen met veel bedpartners als minder aantrekkelijk worden gezien als moeders en vrouwen.
je zou je bepaalde veranderingen af gaan vragen idd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
maar waarom is een vrouw geen goede partner dan en een man wel?
Nou ja dit klopt wel. Maar dat zegt niets over het verloop van de relatiequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The WC-eend is big in this one
Denk dat de AIVD er sowieso wel goed aan doet dit topic een beetje in de gaten te houden ...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet wel wie een van die zes incels is die de AIVD volgt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dimmy zou graag zelf een sletje zijn maar die markt is vrij klein.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kwAIVDquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
U riep?
Oh wacht verkeerde account
"Hep op Feesboek gestaan"quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gewoon gelul. "onderzoek wijst uit"Interessant doen om niks.
Kom anders maar door met die papers uit Science of Nature of The Lancet of weet ik het allemaal.
Mannen zouden er ook goed aan doen om zich ook wat meer te beperken gedurende hun zoektocht naar de juiste partnerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
maar waarom is een vrouw geen goede partner dan en een man wel?
ja maar dat zegt nog steeds niet over het succes van de relatie en daar begon je meequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen zouden er ook goed aan doen om zich ook wat meer te beperken gedurende hun zoektocht naar de juiste partner![]()
Het is echter zo dat vrouwen veel gemakkelijker bedpartners kunnen krijgen dan mannen.
Dat is er gewoon ingeslepen over de jaren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
maar goed ik denk dat de mens van nature gewoon niet zo monogaam is als men graag denkt
Ik heb een domme vraag nu waarschijnlijk aan dimmy. Als iemand biologisch nog een man is, maar zich vrouw voelt, en een vriendin heeft.. is deze persoon dan hetero of lebisch? Of iets anders?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy zou graag zelf een sletje zijn maar die markt is vrij klein.
elk half uur op het hele en het halve uurquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
misschien wat dom maar begrijp de vertrek tijd niet bij de erasmusbrug
[ afbeelding ]
nou denk eerder door schaamte en afkeuringquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is er gewoon ingeslepen over de jaren.
Als zwanen het kunnen dan zouden wij mensen het ook moeten kunnenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
maar goed ik denk dat de mens van nature gewoon niet zo monogaam is als men graag denkt
ah dankjequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
elk half uur op het hele en het halve uur
anders dubbelchecken op 9292ov.nl
hoe vergelijk je ons nou met zwanen en niet met apenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als zwanen het kunnen dan zouden wij mensen het ook moeten kunnen
quote:
hoe zit dat met mannen dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe monogamer het koppel, hoe succesvoller de relatiequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat zegt nog steeds niet over het succes van de relatie en daar begon je mee
ja maar dus zowel man en vrouw?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe monogamer het koppel, hoe succesvoller de relatie
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy zou graag zelf een sletje zijn maar die markt is vrij klein.
Polygame snack gespotquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
je ziet door religie bv dat het een zonde is om niet monogaam te zijn maar denk eerlijk gezegd niet dat dat de natuur is van ons
Mensen zijn serieel monogaam om kinderen samen op te kunnen voeden maar goed jij hebt geen kippenhok dus snap ik al helemaal niet dat je met biologie aankomt om je islamitische gedachtengoed te propaganderen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aaawquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik bevind me al 12 jaar in dezelfde monogame relatie met het meisje waar ik voor het eerst seks mee heb gehad.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik bevind me al 12 jaar in dezelfde monogame relatie met het meisje waar ik voor het eerst seks mee heb gehad.
Ik vroeg me dit serieus afquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een domme vraag nu waarschijnlijk aan dimmy. Als iemand biologisch nog een man is, maar zich vrouw voelt, en een vriendin heeft.. is deze persoon dan hetero of lebisch? Of iets anders?
quote:
Ja kut voor je en daarom klink je ook als de Taliban, dat was me al wel duidelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar holy shit, zo 'saai' zijn zelfs Buda en ik nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ja maar wat heeft rondneuken met Jan en alleman vóór een monogame relatie daarmee te maken dan? Heb jij als vent trouwens veel rondgeneukt? Kom je na je transitie dan wel door je eigen criteria?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik identificeer mijzelf wel als lesbisch. Maar ik noem mijzelf geen "Transbian" zoals sommige dat wel doenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een domme vraag nu waarschijnlijk aan dimmy. Als iemand biologisch nog een man is, maar zich vrouw voelt, en een vriendin heeft.. is deze persoon dan hetero of lebisch? Of iets anders?
hetzelfde? Mwah.. het is nooit echt hetzelfde.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh nee das helemaal niet aan mij besteed maar alsje om je heen kijkt hoe vaak relaties crashen en hoe vaak je toch weer het zelfde gevoel krijgt bij een nieuw iemand.
klinkt ook nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik identificeer mijzelf wel als lesbisch. Maar ik noem mijzelf geen "Transbian" zoals sommige dat wel doen
Maar dat gevoel is dan toch nooit helemaal hetzelfdequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh nee das helemaal niet aan mij besteed maar alsje om je heen kijkt hoe vaak relaties crashen en hoe vaak je toch weer het zelfde gevoel krijgt bij een nieuw iemand.
Onderzoek wijst uit dat zwanen kunnen vliegen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als zwanen het kunnen dan zouden wij mensen het ook moeten kunnen
nou denken ze toch wel? of was die daarvoor altijd leuker? nee toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hetzelfde? Mwah.. het is nooit echt hetzelfde.
Klinkt ook meer als een seriemoordenaar uit Transsylvanië ofzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik identificeer mijzelf wel als lesbisch. Maar ik noem mijzelf geen "Transbian" zoals sommige dat wel doen
nee maar wel weer dezelfde verliefdheid etcquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat gevoel is dan toch nooit helemaal hetzelfde
Zwanen zijn monogaam. Apen niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe vergelijk je ons nou met zwanen en niet met apen
kunnen wij ook nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onderzoek wijst uit dat zwanen kunnen vliegen.
kan daarvoor leuker zijn.. maar zou het eerder anders maar noemen.. wellicht dat op een zelfde manier 'voldoening' een betere omschrijving is. maar echt hetzelfde gevoel? meh.. neequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denken ze toch wel? of was die daarvoor altijd leuker? nee toch?
johquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwanen zijn monogaam. Apen niet.
Hetzelfde niet maar het kan ook zomaar meer zijn hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje hulp welquote:
Hoe weet je dan of de relatie of de seks goed is? Geen referentiekaders.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Als het goed is is het beterquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uhuh.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dus zowel man en vrouw?
Nou ja, blijkbaar wel goed genoeg dan in ieder geval hèquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of de relatie of de seks goed is? Geen referentiekaders.
gemuteerde taliban strijder?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt ook meer als een seriemoordenaar uit Transsylvanië ofzo.
Zwanen hebben een cloaca, beetje raar om ons daarmee te vergelijken, alhoewel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwanen zijn monogaam. Apen niet.
Ik aan ditquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
Transbian.. Ik moet nu aan sybian denken
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
met het gedachtegoed blijf je dan ook voor altijd bij elkaar. Wel makkelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar wel goed genoeg dan in ieder geval hè
Als je nooit verder bent gekomen dan Olvarit met wortelsmaak dan weet je ook niet hoe een broodje hagelslag smaakt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het met je oog afgelopen trouwens?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwanen hebben een cloaca, beetje raar om ons daarmee te vergelijken, alhoewel.
Ik kan mijn bedpartners op twee vingers tellenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft rondneuken met Jan en alleman vóór een monogame relatie daarmee te maken dan? Heb jij als vent trouwens veel rondgeneukt? Kom je na je transitie dan wel door je eigen criteria?
Mja, het hoeft niet meer of minder te zijn, maar het is toch steeds wel andersquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar wel weer dezelfde verliefdheid etc
Nee, ze weet gewoon niet beter/andersquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, niet meer aan gedacht, tot nu.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je oog afgelopen trouwens?
2...ok..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan mijn bedpartners op twee vingers tellen![]()
En rondneuken is wel een indicatie voor infidelities ja
Ben liever een prachtige zwaan dan een overbehaarde aapquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh![]()
Denk je dat we meer overeenkomsten hebbem met apen of zwanen?
Dus je bent bijna tien keer vreemdgegaan?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan mijn bedpartners op twee vingers tellen![]()
En rondneuken is wel een indicatie voor infidelities ja
Ik ben mijn eigen referentiekaderquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
\m/quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]kan niet eens meer op 2 handen tellen
Wat was er met je oog? Bal had het eruit gelepeld?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit, niet meer aan gedacht, tot nu.
ik gelukkig welquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]kan niet eens meer op 2 handen tellen
quote:
pink eye van een ambassadeursdochterquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was er met je oog? Bal had het eruit gelepeld?
Ik niet, maar het kon bij mij ook eigenlijk niet slechterquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik vind het heel moeilijk om dat in meer, minder, beter. slechter te vatten
Good catch USquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pink eye van een ambassadeursdochter
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, maar het kon bij mij ook eigenlijk niet slechter
Gisteren lag de kat op schoot te spelen en die schudde ineens met haar koppie en toen sprong er iets nats in mijn oogquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was er met je oog? Bal had het eruit gelepeld?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry dat ik je er aan herinner, maar in bepaalde gevallen kun je er beter vroeg bij zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren lag de kat op schoot te spelen en die schudde ineens met haar koppie en toen sprong er iets nats in mijn oog
morgen weerquote:
Ja vind ik zelf eigenlijk ookquote:
dacht dat je dat vanavond ging doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen weermorgen tevens PAYDAY
![]()
Serious spending![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vind ik zelf eigenlijk ookEn hij heeft een vergelijkbaar kutverleden (huehue) met relaties, dus verdient mij ook
Hier pas de 25ste, maar big spending moet nog twee weken wachtenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Serious spending![]()
Ja maar het is toch totale onzin en sneu om te denken dat de volgende liefde nooit zo leuk en lief en geweldig kan zijn als de vorige?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik pas over negen dagen weer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Serious spending![]()
wat ga je kopenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier pas de 25ste, maar big spending moet nog twee weken wachten
ja heb ff gekeken, maar kon niet echt wat leuks vindenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht dat je dat vanavond ging doen?
Wat? Mannen he? Ja allemaal, tis gewoon verschrikkeleijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Notoire vreemdgangers dit dat. Jaren lang.
Deze maand de 30stequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
owquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Notoire vreemdgangers dit dat. Jaren lang.
big spending moet hier überhaupt nog wel even wachten.. heb baksteentjes nodig voor december..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat allemaal na een toevallige ontmoeting op een terrasje, toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vind ik zelf eigenlijk ookEn hij heeft een vergelijkbaar kutverleden (huehue) met relaties, dus verdient mij ook
Ik kan die van mij niet echt vergelijken; andere fases in je leven ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar het is toch totale onzin en sneu om te denken dat de volgende liefde nooit zo leuk en lief en geweldig kan zijn als de vorige?
livestream?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb besloten dat ik volgehde maand met cursus buikdansen ga beginnenlijkt me echt leuk, en vind het zo sensueel en leuk om te zien
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb besloten dat ik volgehde maand met cursus buikdansen ga beginnenlijkt me echt leuk, en vind het zo sensueel en leuk om te zien
Ja gewoon in de stadquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat allemaal na een toevallige ontmoeting op een terrasje, toch?
Hahaha wie weet ooitquote:
Dat is heel big spending. Maar wel een serieuze deadlinequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
big spending moet hier überhaupt nog wel even wachten.. heb baksteentjes nodig voor december..
NWS / Zwangere non-binaire transpersoon wil geen moeder genoemd worden
euhmmm sterf even gauw
sorry zat mij dwars..
Ja levensfase is ook wel erg belangrijk ja, ik zou totaal niet meer samen passen of vallen op mijn eerste liefde.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan die van mij niet echt vergelijken; andere fases in je leven ook.
Nog best een goeie naamquote:
Ik ben niet zo iemand die dan gelijk geen enkele man meer vertrouwt hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Mannen he? Ja allemaal, tis gewoon verschrikkeleijk
Hongarije. Paar dagen naar ons huis, paar dagen naar een mooi natuurgebied en een weekje Boedapestquote:
hm.. ik wel, maar blijf toch een beetje een zwak daarvoor houdenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja levensfase is ook wel erg belangrijk ja, ik zou totaal niet meer samen passen of vallen op mijn eerste liefde.
Oh ik ook niet!!! Is ook niet voor niets een ex, ik was ook degene die het uitmaakte dus tjaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja levensfase is ook wel erg belangrijk ja, ik zou totaal niet meer samen passen of vallen op mijn eerste liefde.
mja.. het is wat het is..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is heel big spending. Maar wel een serieuze deadline
Ex is ex en dat heeft een reden, zou ook niet goed zijn om stil te staan in het leven.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm.. ik wel, maar blijf toch een beetje een zwak daarvoor houden
Oh lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongarije. Paar dagen naar ons huis, paar dagen naar een mooi natuurgebied en een weekje Boedapest
Ja precies.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik ook niet!!! Is ook niet voor niets een ex, ik was ook degene die het uitmaakte dus tja
Ga je in je eentje of gaat er ook familie mee?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongarije. Paar dagen naar ons huis, paar dagen naar een mooi natuurgebied en een weekje Boedapest
Ja toch, aan sommige scharrels heb ik wel leuke herinneringen, dat meer dan aan mn relatiesquote:
Mijn vader is nu onderweg naar Hongarije. Die paar dagen in ons huis is hij er ook. Verder gelukkig nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je in je eentje of gaat er ook familie mee?
Dat is wel behoorlijke drukquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
big spending moet hier überhaupt nog wel even wachten.. heb baksteentjes nodig voor december..
die nacht dat Mahonie en Bradley je lieten zien wat een Afrikaanse braai inhield?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch, aan sommige scharrels heb ik wel leuke herinneringen, dat meer dan aan mn relaties
yup, maar goed dat is dus ook kut omdat de salariseis overal zo hoog ligt..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als kopen onverhoopt niet lukt, zou je dan een jaartje huren of zo?
Ja, dat valt ook niet meequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, maar goed dat is dus ook kut omdat de salariseis overal zo hoog ligt..
Dit klopt wel in sommige gevallenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch, aan sommige scharrels heb ik wel leuke herinneringen, dat meer dan aan mn relaties
Ben niet van de dp's of towerbridge gedoequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die nacht dat Mahonie en Bradley je lieten zien wat een Afrikaanse braai inhield?
Jij valt als éénverdiener echt tussen wal en schip.. geen sociale huur, en heel lastig om te huren in de privésector of een woning te kopenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, maar goed dat is dus ook kut omdat de salariseis overal zo hoog ligt..
veel plezier in de bedsteequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
ZO! Ga ik even lekker slaapjes doen in hetzelfde bed als mijn eerste geliefde![]()
Ja toch, wel de lusten to the max, maar niet de lastenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt wel in sommige gevallen
Ja, dan moet je echt al flinke zak geld ergens tegenaan kunnen gooien en ook willen gooien.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij valt als éénverdiener echt tussen wal en schip.. geen sociale huur, en heel lastig om te huren in de privésector of een woning te kopen
Ja, nou dag hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
ZO! Ga ik even lekker slaapjes doen in hetzelfde bed als mijn eerste geliefde![]()
quote:
en dan heb ik het relatieve voordeel dat iniedergeval een bak geld van een erfenis er komt waardoor ik kans kan maken om wat te kopen..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij valt als éénverdiener echt tussen wal en schip.. geen sociale huur, en heel lastig om te huren in de privésector of een woning te kopen
Dit klinkt wel heel hipquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Chocola. In de smaak "White raspberry popping candy" wat
Ik heb ook chocola. In de smaak chocola.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook echt wel heel erg leuke en warme relaties gehad moet ik zeggen, waardevolle mensen met wie ik de hemel beklommen heb, nou je behalve de laatste dan, die was me iets te autistisch, daar kan ik niks mee.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch, wel de lusten to the max, maar niet de lasten
Uitspugen, dat is voor meisjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan nog zo lastig om wat te vindenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan heb ik het relatieve voordeel dat iniedergeval een bak geld van een erfenis er komt waardoor ik kans kan maken om wat te kopen..
oh en niet te vergeten familie die e.e.a kan voorfinancieren
Ja ik heb ook wel leuke herinneringen, maar met de scharrels was het echt lang leve de lol op alle vlakken, gewoon heel andersquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook echt wel heel erg leuke en warme relaties gehad moet ik zeggen, waardevolle mensen met wie ik de hemel beklommen heb, nou je behalve de laatste dan, die was me iets te autistisch, daar kan ik niks mee.
Ik heb zo'n doos Tony Chocolonely assorti gekocht. Deugvoer to the max. Zelfs in een regenboogkleurige verpakking. Allemaal losse stukjes chocola per stuk verpakt in papier met alufolie aan de binnenkant. Lekker deugdzaam. Ook de prijs deugde niet veel van. Maar ja je moet alles een keertje geprobeerd hebben in het leven he. You Only Deug once.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel hipIk vond mezelf al progressief met salted caramel chocolate.
witte chocolade met frambozen en knettersnoepquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat wist ik niet. Maar dat moet haast wel jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitspugen, dat is voor meisjes.
Heb door mn ADD soms ook wel autistische trekjes, hahaha, maar niet heel erg ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook echt wel heel erg leuke en warme relaties gehad moet ik zeggen, waardevolle mensen met wie ik de hemel beklommen heb, nou je behalve de laatste dan, die was me iets te autistisch, daar kan ik niks mee.
Wel lekker. Maar inderdaad één grote marketingscam.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zo'n doos Tony Chocolonely assorti gekocht. Deugvoer to the max. Zelfs in een regenboogkleurige verpakking. Allemaal losse stukjes chocola per stuk verpakt in papier met alufolie aan de binnenkant. Lekker deugdzaam. Ook de prijs deugde niet veel van. Maar ja je moet alles een keertje geprobeerd hebben in het leven he. You Only Deug once.
yup..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan nog zo lastig om wat te vindenJe zit natuurlijk net in een prijscategorie met veel competitie.
hoe schat de makelaar je kansen in?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
yup..
goedkoper wordt gewoon weinig aangeboden in mijn buurten.
ja, 40m2 voor 150k ofzo
hij schat dat ik het met dat bod niet red..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe schat de makelaar je kansen in?
en in algemeen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
hij schat dat ik het met dat bod niet red..
goed, tot dinsdag 12:00 de tijd
Maar dan heb je wel een deugdoosjequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier deze. VIJF euro GODDAMN zevenendertig voor 200 gram. Kun je ook prima biefstuk voor hebben dacht ik.
[ afbeelding ]
bah...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier deze. VIJF euro GODDAMN zevenendertig voor 200 gram. Kun je ook prima biefstuk voor hebben dacht ik.
[ afbeelding ]
Ik heb echt het idee dat als ik mijn drie meest serieuze relaties pak dat ik drie totaal verschillende levens heb geleefd en dat zou ik echt niet hebben willen missen, vandaar dat wat Dimmy zegt ook zo dom is, maar goed weet hij veel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb door mn ADD soms ook wel autistische trekjes, hahaha, maar niet heel erg ofzo
Dimmy is niet te koopquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een deugdoosje
je moet wel wat kunnen vinden voor die bedragen (kan ik ook zien in de recente verkopen uitdraai van hem) maar er liggen bij wijze van spreken 30 kapers op de kustquote:
Hij weet idd niet veel neequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat als ik mijn die meest serieuze relaties pak dat ik drie totaal verschillende levens heb geleefd en dat zou ik echt niet hebben willen missen, vandaar dat wat Dimmy zegt ook zo dom is, maar goed weet hij veel.
Beestquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn deugdoosje ligt alweer op de bodem van de kliko. Maar niet voordat ik haar eerst finaal uit elkaar getrokken heb
de oud-papierkliko he. Gescheiden, zoals gebruikelijk tegenwoordig. En deugdzaam. Blijkt uit onderzoek.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn deugdoosje ligt alweer op de bodem van de kliko. Maar niet voordat ik haar eerst finaal uit elkaar getrokken heb
Pzc..staat toch voor "pijpen zonder condoom " ?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/show/g(...)-te-kotsen~a08217e0/
zijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat als ik mijn drie meest serieuze relaties pak dat ik drie totaal verschillende levens heb geleefd en dat zou ik echt niet hebben willen missen, vandaar dat wat Dimmy zegt ook zo dom is, maar goed weet hij veel.
trouwens @mschol hoe treffend is dit gedaan danquote:
zijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij weet idd niet veel neeben best blij met mn wilde jaartjes
het schijntquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Pzc..staat toch voor "pijpen zonder condoom " ?
Ik flikker alles in dezelfde zak. Ze zoeken het maar uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de oud-papierkliko he. Gescheiden, zoals gebruikelijk tegenwoordig. En deugdzaam. Blijkt uit onderzoek.
Dat komt omdat jouw doel niet is om per se hetzelfde perfecte leventje te leiden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat als ik mijn drie meest serieuze relaties pak dat ik drie totaal verschillende levens heb geleefd en dat zou ik echt niet hebben willen missen, vandaar dat wat Dimmy zegt ook zo dom is, maar goed weet hij veel.
Ach Ja, zolang ie raar doet over wat vrouwen wel en niet mogen is het gewoon een hij wat mij betreftquote:
nicequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
trouwens @:mschol hoe treffend is dit gedaan dan![]()
[ afbeelding ]
Dit is niet goedquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik flikker alles in dezelfde zak. Ze zoeken het maar uit.
Zij.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach Ja, zolang ie raar doet over wat vrouwen wel en niet mogen is het gewoon een hij wat mij betreft
I see what you did there.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik sorteer hier ook nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben ik maar kinderachtigquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zij.
Omdat dimmy misschien soms wat onverdraagzaam is of ouderwets in gedachte kan je nog wel gewoon accepteren dat ze een vrouw is toch. Kinderachtig om haar dan een hij of die of whatever te gaan noemen
Was bij mijn eerste vriendin wel zoquote:
Alles gaat in Cora?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
alles gaat hier in de orca.. Cora ocra
hoe dat ding ook heet..
die afvalbunker tussen de flats in
het is nogal ouderwets om te denken dat vrouwen bepaalde opvattingen moeten hebbenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind de gemiddelde kameel nog vrouwelijker qua opvattingen.
same here op het moment.. veel tr veel gedoe anders..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat. Ik ben het praktisch altijd oneens met haar standpunten, maar als ze zich identificeert als vrouw dan is het zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zij.
Omdat dimmy misschien soms wat onverdraagzaam is of ouderwets in gedachte kan je nog wel gewoon accepteren dat ze een vrouw is toch. Kinderachtig om haar dan een hij of die of whatever te gaan noemen
Mooi bedacht zo wel en het klopt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat komt omdat jouw doel niet is om per se hetzelfde perfecte leventje te leiden.
Mijn relaties zijn ook niet met elkaar ere vergelijken.
En dan vervolgen ze hun weg naar ONZ of KLB en denken ze "jezus, snel terug naar die aardige luitjes van de KSC"quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
Vraag mij soms welles af hoeveel mensen hier gewoon alleen lezen zonder dat wij het weten. Trangenders, buitenlanders, marokkanen, negers, autisten noem het maar op en die dan constant dat gebash lezen en misschien wel denken dat iedereen zo denkt.
hoho, mogen hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is nogal ouderwets om te denken dat vrouwen bepaalde opvattingen moeten hebben
ja nou prima toch.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat. Ik ben het praktisch altijd oneens met haar standpunten, maar als ze zich identificeert als vrouw dan is het zo.
ja vergeleken bij dat zijn we wel heel tolerantquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan vervolgen ze hun weg naar ONZ of KLB en denken ze "jezus, snel terug baar die aardige luitjes van de KSC"
Ga maar eens op Maroc.nl lezen, wat wij hier schrijven verbleekt daarbijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
Vraag mij soms welles af hoeveel mensen hier gewoon alleen lezen zonder dat wij het weten. Trangenders, buitenlanders, marokkanen, negers, autisten noem het maar op en die dan constant dat gebash lezen en misschien wel denken dat iedereen zo denkt.
Anders zeg ik het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi bedacht zo wel en het klopt.
even bloedserieus: volgens mij is dit de 2de keer dat ik lees dat dimm een vrouw is..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is nogal ouderwets om te denken dat vrouwen bepaalde opvattingen moeten hebben
Dat zegt mijn gevoel, bij vrouwen hoort wel wat zachtheid, dit is gewoon een en al mannelijkheid, meer nog want er valt wat te compenseren lijkt me.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
normaal vind ik het geen issue om plastic en rest afval te scheiden (plastic is 2x zo snel vol namelijk) maar in huidige situatie heb ik er gewoon niet echt zin inquote:
ja omdat zij iets doen betekent toch niet dat jij dat ook moet doenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ga maar eens op Maroc.nl lezen, wat wij hier schrijven verbleekt daarbij
Dim is een transgender en is dus een vrouw.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
even bloedserieus: volgens mij is dit de 2de keer dat ik lees dat dimm een vrouw is..
zo komt ze echt totaal niet over..
al die tijd dat ik hier zit dacht ik oprecht dat het een man was met alles wat hier werd gezegd
Nevermind wijffiequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat zij iets doen betekent toch niet dat jij dat ook moet doen![]()
wil jij ook zon forum dan?
Oh dat wist ik niet, ik wist wel dat ze een vrouw is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dim is een transgender en is dus een vrouw.
Zeker, leven en laten leven maar verwacht dan geen volledige acceptatie als je zelf zo tolerant bent als een kabouter met een witte puntmuts op.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat. Ik ben het praktisch altijd oneens met haar standpunten, maar als ze zich identificeert als vrouw dan is het zo.
prima, maar zoals ik al zei dat klopt totaal niet met het beeld wat ze hier schetst voor mensen die dat niet weten/wisten (zoals ik)quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dim is een transgender en is dus een vrouw.
Denk niet dat ze ooit een standpunt zal veranderen omdat het toch gezichtsverlies leidt of een "verloren" discussie. Heeft ook geen zin om er in discussie mee te gaan om die reden. En je komt niet echt ver in het leven als je zo in het leven staat, dan word je cirkel heel snel heel erg klein of kom je bij allemaal gelijkgestemden uit waarmee je eigen waarheid nog meer waarheid wordt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker, leven en laten leven maar verwacht dan geen volledige acceptatie als je zelf zo tolerant bent als een kabouter met een witte puntmuts op.
Kop dicht, we accepteren jou ookquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker, leven en laten leven maar verwacht dan geen volledige acceptatie als je zelf zo tolerant bent als een kabouter met een witte puntmuts op.
Typisch iets voor vrouwen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik wist wel dat ze een vrouw is.
Maar ze doet wel vermoeiend
Moeten we je vriendin die hier toch niet meer komt, mentionen??quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Typisch iets voor vrouwen.
Nou de meeste die ik ken niet hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Typisch iets voor vrouwen.
ja ik ook en ik ben een snackquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik wist wel dat ze een vrouw is.
Maar ze doet wel vermoeiend
nou moet ze dan over nagellak praten?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
prima, maar zoals ik al zei dat klopt totaal niet met het beeld wat ze hier schetst voor mensen die dat niet weten/wisten (zoals ik)
Erg gewild bij de mannen idd..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook en ik ben een snack
oeh een badr zwijmelquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ppsssst meisje, lekkere sletje van me , psssttt [ afbeelding ]
Die kent mij inmiddels wel een beetje.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeten we je vriendin die hier toch niet meer komt, mentionen??
Wij hebben het altijd over super vrouwelijke zakenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou moet ze dan over nagellak praten?
gerries en etenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hebben het altijd over super vrouwelijke zaken
Zoals Gerrriën, Voetbal, bier en....quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hebben het altijd over super vrouwelijke zaken
Dat doet hij regelmatig hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou moet ze dan over nagellak praten?
Als er nou godver ineens eentje komt zeggen dat jij eigenlijk een man bent he. Nou dan he. Dan nou dan .quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ZIJHIJquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat doet hij regelmatig hoor.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er nou godver ineens eentje komt zeggen dat jij eigenlijk een man bent he. Nou dan he. Dan nou dan .
Ik zit jackass te kijken hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zoals Gerrriën, Voetbal, bier en....
Je bedoelt een bal waar het vet vanaf druiptquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat je niet wilt horen etc etcquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Je bedoelt een bal waar het vet vanaf druipt
Dat heeft mij als man echt nooit kunnen bekoren..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit jackass te kijken hoor.
Te laatquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat je niet wilt horen etc etc
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is net zo vrouwelijk als koude tomatensoep ja.
Ik vind het hilarisch.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heeft mij als man echt nooit kunnen bekoren..
Met bonkjes en sliertjesquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is net zo vrouwelijk als koude tomatensoep ja.
Nee mij ook nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heeft mij als man echt nooit kunnen bekoren..
Net met die papiersneetjes met karton tussen de tenenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jackass is wel lekker dom lachen ja
de omelet vind ik nog steeds geniaalquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net met die papiersneetjes met karton tussen de tenenen in de mondhoeken
En wat is daar nu hilarisch aanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net met die papiersneetjes met karton tussen de tenenen in de mondhoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |