SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nopequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn ze dan niet monogaam ineens?
bekrompen vooralquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ja dit is overduidelijk geen "progressief" standpunt maar echter wel de realiteit.
Nee, niet jouw eigen mening verkondigen als DE waarheidquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ja dit is overduidelijk geen "progressief" standpunt maar echter wel de realiteit.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
Zou beter een nickchange gaan overwegen naar ditismijnsharia
Wat een totale onzin, ik ken twee vrouwen die vanaf hun dertiende bij dezelfde kerel zijn geweest en die zijn nu rond de 40 en gescheiden en die naaien elk stukje boomstronk die ze maar tegenkomen, wat zegt je theorie daarvan?quote:
"volgens onderzoek"quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, niet jouw eigen mening verkondigen als DE waarheid
Jij bent islam, nou ja de meeste islamieten denken iets respectvoller over vrouwen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens 180 uur epilatie bewijst dat die TT pure onzin is![]()
En Islam is kanker
net zo conservatief, alleen geen Allah om te volgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent islam, nou ja de meeste islamieten denken iets respectvoller over vrouwen.
Uhuhquote:
Ja idd best mooie motor!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
gaaf ding
heeft alleen andere spiegels nodig.
Dat het nu sletten zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totale onzin, ik ken twee vrouwen die vanaf hun dertiende bij dezelfde kerel zijn geweest en die zijn nu rond de 40 en gescheiden en die naaien elk stukje boomstronk die ze maar tegenkomen, wat zegt je theorie daarvan?
Het universum draait niet om dimmy.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
Zo hoe krijg je één SC #viesmad met één standpunt![]()
![]()
De ene helft ziet zichzelf graag als vrouwenveroveraar en de andere helft denkt dat ze nog steeds sneeuwwitte maagden zijn nadat ze met meer dan tien man naar bed zijn gegaan.
Trust me, het is niet een standpunt hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
De ene helft ziet zichzelf graag als vrouwenveroveraar en de andere helft denkt dat ze nog steeds sneeuwwitte maagden zijn nadat ze met meer dan tien man naar bed zijn gegaan.
Ik denk niet dat ik een sneeuwwitte maagd ben hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Klopt niet met je theorietje dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat het nu sletten zijn
Spoort gewoon nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Trust me, het is niet een standpunt hoor
als je dat niet door hebt heb je een stelcon plaat voor je kop. want een bord is niet groot genoeg in dat geval.
The WC-eend is big in this onequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké![]()
Onderzoek wijst wel al jaren uit dat vrouwen met veel bedpartners als minder aantrekkelijk worden gezien als moeders en vrouwen.
je zou je bepaalde veranderingen af gaan vragen idd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
maar waarom is een vrouw geen goede partner dan en een man wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |