Misschien kun je eens een paar van die uitspraken waar je naar verwijst quoten?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar geef dan gewoon toe (niet jij persoonlijk) dat bepaalde voorspellingen gewoon uitgekomen zijn en geef toe dat je er naast zat.
Dat ben ik ook met je eens. Maar nu die derde prik weer, inderdaad, het moment is niet nu, maar we moeten een keer ergens een streep trekken en zeggen: nu gaan we verder.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar leven zonder risico's bestaat niet.
Er zal steeds meer duidelijkheid komen over allerlei zaken mbt besmettingen, ziekenhuisopnames, behandelmethoden, vaccinaties, etc. En dan zul je op een bepaald moment kunnen en moeten zeggen dat je verder gaat. Dat we teruggaan naar hoe het was. Ik kan me er best in vinden dat dit nog niet dat moment is, hoezeer ik ook al had gedacht en gehoopt dat dat wel al zo zou zijn.
One Night in Bangkok.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat Thailand daar toch wel soepeler mee om zal gaan
Volgens mij zijn wij het best aardig eens, hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens. Maar nu die derde prik weer, inderdaad, het moment is niet nu, maar we moeten een keer ergens een streep trekken en zeggen: nu gaan we verder.
Ik snap wat je wil zeggen maar je (ook ik, waar van toepassing) gaat fout met het 'weldenken'd dat als woord insinueert dat jij/ik wel goed zouden weten of te bedenken; en een ander dus niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ook geen weldenkend mens dat deze situatie opeens zomaar voorbij is. Ik heb dat ook geen moment verwacht, eerlijk gezegd.
Ach hou op. Toen vorig jaar oktober chratnox, molo, Janneke en nog wat anderen over een vaccinatiepaspoort begonnen, werden ze resoluut naar BNW verwezen. Het zou er nooit komen, het paste niet bij Nederland, enzovoorts enzovoorts. Nou de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien kun je eens een paar van die uitspraken waar je naar verwijst quoten?
Ik kan me niet herinneren dat iemand hier gezegd heeft dat we er na het vaccineren vanaf zouden zijn, dat ongevaccineerden op geen enkele manier beperkt zullen worden of dat we in september geen maatregelen meer zouden hebben.
Eerst 14 dagen in quarantaine!quote:
Dat werd toch gezegd door de politiek? De enige uitweg uit deze crisis.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat iemand hier gezegd heeft dat we er na het vaccineren vanaf zouden zijn
Wel een goed voorbeeld. Vooral niet toegeven dat het gebeurd is en vragen om quotes - wetende dat niemand de tijd heeft om even rustig 2025 topics door te gaan spitten. De mensen die vanaf het begin mee posten weten imo prima welke voorspellingen er gedaan zijn en wat de reacties waren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ach hou op. Toen vorig jaar oktober chratnox, molo, Janneke en nog wat anderen over een vaccinatiepaspoort begonnen, werden ze resoluut naar BNW verwezen. Het zou er nooit komen, het paste niet bij Nederland, enzovoorts enzovoorts. Nou de rest is geschiedenis.
Na 21 dagen quarantaine en een negatieve PCR-test mag je naar een knuffelhotel om even te freehuggen met een ladyboy?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die zullen toch wel een modus moeten vinden om dat toerisme weer op te starten
Nogmaals, heb je ook daadwerkelijk een paar van die uitspraken voor me?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ach hou op. Toen vorig jaar oktober chratnox, molo, Janneke en nog wat anderen over een vaccinatiepaspoort begonnen, werden ze resoluut naar BNW verwezen. Het zou er nooit komen, het paste niet bij Nederland, enzovoorts enzovoorts. Nou de rest is geschiedenis.
Je bent in veel gevallen zelf onderdeel van die discussies geweest, ben je ze vergeten?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nogmaals, heb je ook daadwerkelijk een paar van die uitspraken voor me?
of een remindme bot installeren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel een goed voorbeeld. Vooral niet toegeven dat het gebeurd is en vragen om quotes - wetende dat niemand de tijd heeft om even rustig 2025 topics door te gaan spitten. De mensen die vanaf het begin mee posten weten imo prima welke voorspellingen er gedaan zijn en wat de reacties waren.
Ik heb regelmatig geroepen dat ik dacht dat de horeca echt nog heel lang gesloten zou blijven en dat reizen onmogelijk zou zijn in 2020 en 2021. Beide uitspraken bleken incorrect te zijn. Dan geef ik dat gewoon toe. Ik weet van mezelf echt nog wel wat ik heb voorspelt de afgelopen maanden en het lijkt me sterk dat anderen dat niet meer weten van zichzelf.
Misschien toch maar eens screenshots gaan maken van bepaalde voorspellingen.
Zelf iets verzinnen en dan zeggen dat het toch 'uitgekomen' is kan ik niet zoveel mee. Op die manier heb je altijd gelijk. Grote kans dat het in jouw hoofd allemaal gezegd is, maar dat het in de praktijk toch iets genuanceerder lag.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vooral niet toegeven dat het gebeurd is en vragen om quotes - wetende dat niemand de tijd heeft om even rustig 2025 topics door te gaan spitten.
Blijkbaar hebben we verschillende herinneringen aan die discussies. Er is maar één manier om te laten zien dat ze daadwerkelijk gelopen zijn zoals jullie beweren. Namelijk door te quoten. Tot dan is het gewoon hearsay.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je bent in veel gevallen zelf onderdeel van die discussies geweest, ben je ze vergeten?
Voorspellen? Er wordt gewoon nu en dan een en ander geroepen, van redelijk te verwachten zaken tot de meest idiote vreselijk zaken. Sommige zaken lijken misschien tijdelijk waar te worden. Tja, zo gaat dat in een pandemie, denk ik dan. Het valt namelijk geen van allen volledig te voorspellen, maar alles wat te maken heeft met onwil en slechte bedoelingen vanuit de overheid, is en blijft wat mij betreft BNW. Dat er mogelijkheden worden geopperd en zelfs geimplementeerd die je eigenlijk niet moet willen, vind ik ook niet vreemd. En mensen gaan er maar wat graag in mee. Zoveel mensen die meedoen aan het hele testgebeuren en het corona-paspoort zodat ze weer kunnen doen wat ze wilden doen. Ik snap dat heus, maar daardoor krijg je ook de indruk dat al die zaken die hier als onwenselijk worden besproken voor heel veel mensen niet onwenselijk zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel een goed voorbeeld. Vooral niet toegeven dat het gebeurd is en vragen om quotes - wetende dat niemand de tijd heeft om even rustig 2025 topics door te gaan spitten. De mensen die vanaf het begin mee posten weten imo prima welke voorspellingen er gedaan zijn en wat de reacties waren.
Ik heb regelmatig geroepen dat ik dacht dat de horeca echt nog heel lang gesloten zou blijven en dat reizen onmogelijk zou zijn in 2020 en 2021. Beide uitspraken bleken incorrect te zijn. Dan geef ik dat gewoon toe. Ik weet van mezelf echt nog wel wat ik heb voorspelt de afgelopen maanden en het lijkt me sterk dat anderen dat niet meer weten van zichzelf.
ja zoiets maar ik ga er wel vanuit dat ze volledig gevaccineerden toe gaan laten zonder quarantaine, maar wanneer geen idee. It's the thai way or the highwayquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Na 21 dagen quarantaine en een negatieve PCR-test mag je naar een knuffelhotel om even te freehuggen met een ladyboy?
Wat zou daar de meerwaarde van zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan hebben we bewijs dat de meesten helemaal niet zo goed kunnen voorspellen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat zou daar de meerwaarde van zijn?
Veel landen buiten Europa eisen momenteel volledige vaccinatie en daarbovenop nog een negatieve PCR.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja zoiets maar ik ga er wel vanuit dat ze volledig gevaccineerden toe gaan laten zonder quarantaine, maar wanneer geen idee. It's the thai way or the highway
Ik heb iemand in mijn omgeving op het oog die onderzoek doet naar social media en hun (uit)werking die mogelijk dankbaar gebruik zal maken van de ruwe data die deze topicreeks & aanverwanten bevat.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar zeg je nu dat overheden niet corrupt kunnen zijn? En dat er geen andere belangen kunnen spelen, zoals financiële belangen en invloed van de farma industrie?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voorspellen? Er wordt gewoon nu en dan een en ander geroepen, van redelijk te verwachten zaken tot de meest idiote vreselijk zaken. Sommige zaken lijken misschien tijdelijk waar te worden. Tja, zo gaat dat in een pandemie, denk ik dan. Het valt namelijk geen van allen volledig te voorspellen, maar alles wat te maken heeft met onwil en slechte bedoelingen vanuit de overheid, is en blijft wat mij betreft BNW.
dat is ook geen probleem maar Thailand moet je nog in quarantaine en dat lijkt me voor een vakantie niet haalbaarquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Veel landen buiten Europa eisen momenteel volledige vaccinatie en daarbovenop nog een negatieve PCR.
Ik denk niet dat het kabinet deze situatie (een crisis kan je het inmiddels niet echt meer noemen) bewust langer laat duren dan nodig, jij wel?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:57 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Maar zeg je nu dat overheden niet corrupt kunnen zijn? En dat er geen andere belangen kunnen spelen, zoals financiële belangen en invloed van de farma industrie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |