abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:19:32 #201
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201103577
Guido zit hier nog te verkondigen dat tussen een telefoontje van An2 en An3 zo’n twee a drie weken zat (dat was 24 augustus), en hij niet de vader kan zijn die hij wil zijn en de kleine niet zo vaak ziet:

https://www.shownieuws.nl(...)-contact-met-monique

Dus denk dat An2 weer last van zijn geheugen.

[ Bericht 0% gewijzigd door AgnesGru op 27-08-2021 23:34:57 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:22:59 #202
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201103633
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:19 schreef AgnesGru het volgende:
Guido zit hier nog te verkondigen dat tussen een telefoontje van An2 en An3 zo’n twee a drie weken zat (dat was 24 augustus), en niet de vader kan zijn die wil zijn en de kleine niet zo vaak ziet:

https://www.shownieuws.nl(...)-contact-met-monique

Dus denk dat An2 weer last van zijn geheugen.
Ik lees alleen maar "en niet de vader kan zijn" :@
pi_201103701
Nu komt zoop shownieuws dat de vader van Sarah niet zo blij is met André als schoonzoon. Tja..
Alius aliud dicit
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:34:20 #204
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201103788
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:22 schreef maily het volgende:

[..]
Ik lees alleen maar "en niet de vader kan zijn" :@
Dat zou pas een twist zijn :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201103883
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:28 schreef Mrmime het volgende:
Nu komt zoop shownieuws dat de vader van Sarah niet zo blij is met André als schoonzoon. Tja..
Gek hè, zo onverwachts.

Gelukkig staat die hut op naam van zijn stiefdochter en André dus hij er met twee maanden vanaf.
pi_201103956
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:28 schreef Mrmime het volgende:
Nu komt zoop shownieuws dat de vader van Sarah niet zo blij is met André als schoonzoon. Tja..
Andre heeft al best een tijd geen foto's meer van hen samen gepost ook, toch?
  Spellchecker zaterdag 28 augustus 2021 @ 00:03:56 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201104136
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door maily op 28-08-2021 00:18:56 ]
pi_201105005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:28 schreef Mrmime het volgende:
Nu komt zoop shownieuws dat de vader van Sarah niet zo blij is met André als schoonzoon. Tja..
De vader van Sarah, niet de mediageile stiefvader die wel helemaal content is(tenminste toen hij de nieuwe hut van het happy couple meefinancierde nog wel ;) )met zijn "nieuwe"(in de wereld van de Hazesjes is dit natuurlijk allang niet nieuw meer gezien hun besef van tijd) schoonzoon.
pi_201106780
Aangezien die twee alleen maar op vakantie/feesten zijn, zullen de seniors de boel wel aan het opknappen/ verhuizen zijn.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:41:50 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201106816
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Aangezien die twee alleen maar op vakantie/feesten zijn, zullen de seniors de boel wel aan het opknappen/ verhuizen zijn.
Ik zou niet weten waarom die dat zelf zouden doen, dat laten ze toch gewoon doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201106893
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom die dat zelf zouden doen, dat laten ze toch gewoon doen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom die dat zelf zouden doen, dat laten ze toch gewoon doen?
Het werk wel, het toezicht niet.
pi_201116680
Damn. Mo maakt reclame (ha! ze werkt!) voor een club die voor 380 euro je speeksel en bloed en weet ik veel test en daar allerlei analyses op loslaat. Vervolgens krijg je advies over welke dure pillen je moet slikken, wat kan oplopen tot enkele honderden euro's per maand. Met wetenschap heeft het volgens mij weinig te maken: de "deskundige" Charlotte heeft wat certificaatjes maar geen enkele gedegen opleiding.
Ik vind de combinatie van influencen en gezondheid een lastige, hoor.
  Spellchecker zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:38:08 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201116714
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
Damn. Mo maakt reclame (ha! ze werkt!) voor een club die voor 380 euro je speeksel en bloed en weet ik veel test en daar allerlei analyses op loslaat. Vervolgens krijg je advies over welke dure pillen je moet slikken, wat kan oplopen tot enkele honderden euro's per maand. Met wetenschap heeft het volgens mij weinig te maken: de "deskundige" Charlotte heeft wat certificaatjes maar geen enkele gedegen opleiding.
Ik vind de combinatie van influencen en gezondheid een lastige, hoor.
Griezelig.
Klinkt te goed om waar te zijn. (En dan is dat het ook meestal.)
pi_201116737
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 10:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Aangezien die twee alleen maar op vakantie/feesten zijn, zullen de seniors de boel wel aan het opknappen/ verhuizen zijn.
Dat weet je niet. Het leven is meer dan Instagram. En ach, geef ze ongelijk. Als ik geld had, zou ik ook zoveel mogelijk uitbesteden.
pi_201118438
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dat weet je niet. Het leven is meer dan Instagram. En ach, geef ze ongelijk. Als ik geld had, zou ik ook zoveel mogelijk uitbesteden.
Ja, voor de meeste mensen is het leven meer dan Instagram en misschien hebben ze wel ruimhartig gedoneerd voor Limburg of voor "sta op tegen kanker" en waren ze te bescheiden / vonden het niet gepast om dat te melden.
Misschien had An2 een splinter in zijn vinger, of wil hij de luchtvaartmaatschappij of het hotel redden van de Coronacrisis.

Als ik superrijk was zou ik mijn eigen nestje willen bouwen, dus ik zou er bovenop zitten. Maar dat is als, als. Wat ik dan wel gek vind is dat je Monique niet groot gelijk geeft dat ze haar kansen pakt en je dan sarcastisch bent.

quote:
Damn. Mo maakt reclame (ha! ze werkt!)
Sorry als ik het verkeerd begreep, ik wil niet graag dat dit topic weer gesloten wordt omdat ik iets geks zeg
  Admin zondag 29 augustus 2021 @ 01:55:46 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201118450
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:28 schreef Mrmime het volgende:
de vader van Sarah niet zo blij is met André als schoonzoon
De biologische vader, die helemaal niet in hun leven is, maar wel graag in het shownieuws wil zijn ^p^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201118543
quote:
17s.gif Op zondag 29 augustus 2021 01:55 schreef yvonne het volgende:

[..]
De biologische vader, die helemaal niet in hun leven is, maar wel graag in het shownieuws wil zijn ^p^
De vraag die ik al even heb, heet ze officieel van Soelen of niet?
pi_201118551
Je maakt het als biologische vader dan wel heel bont of je dochter is een rasechte golddigger net als haar moeder, ze noemt hem haar vader. Geen woord ooit over haar biologische vader.

https://www.shownieuws.nl(...)chter-en-andre-hazes

Ja, wat moeten we hier van denken?

Ze zegt dat ze geen contact heeft met haar biologische pa, maar de foto lijkt me zeer recent.

Die reactie van René is wel lachen, hoe lang blijft de tattoo voor Sarah wel zitten? _O_

Edit, in de link zit een filmpje. Duidelijk is nu hoe André omgaat met mensen, zijn nieuwe schoonvader komt naar die pleuris theehut. Die vent runt een groot bedrijf en André kust hem ff op zijn Amsterdams op zijn hoofd. Hé bedankt pik… de centen van het appartement waren blijkbaar net overgemaakt… :X

Vreemde mensen zijn het, André, Sarah en Rachel. De wereld draait voor hen, om hen. Bij André snap ik het, die heeft een iq van een zeedruifje. Zijn pa kreeg een begrafenis groter dan die van prins Claus of Elvis, in zijn ogen. Hij denkt dat die als gouden boy geboren is. Maar serieus hij heeft een hit gehad.

[ Bericht 12% gewijzigd door ootjekatootje op 29-08-2021 03:17:34 ]
  zondag 29 augustus 2021 @ 09:34:32 #219
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201119354
quote:
DRIJFT HERENIGING MET MONIQUE EEN BLIJVENDE WIG TUSSEN ZANGER EN ZIJN ZUS ROXEANNE?
Redactie Story
28.8.2021 21:02

Vorig jaar maart verzoende Roxeanne Hazes zich met haar toenmalige schoonzusje Monique Westenberg, nadat ze vijf jaar niet met elkaar spaken. En nu lijkt het erop dat die hereniging alsnog een wig drijft tussen Roxeanne en haar jongere broer André...
De verzoening tussen Roxeanne en André blijkt echter van korte duur te zijn geweest. De band tussen Roxeanne en Monique werd na de definitieve breuk van die laatste met André alleen maar sterker. Monique liet er op social media geen twijfel over bestaan dat ze bij Roxeanne troost vond. Meer dan eens brachten de vrouwen samen veel tijd door. Vaak met hun zoontjes Fender en André, soms zonder.


Hart gelucht
Monique zou regelmatig haar hart bij Roxeanne hebben uitgestort. Die leefde met haar mee en was er voor Monique wanneer dat nodig was. Dat gevoel werd nog intenser toen André vertelde verliefd te zijn op Sarah van Soelen. Daar lijkt Roxeanne het bijzonder moeilijk mee te hebben. Vanaf het moment dat André bekende verliefd te zijn op Sarah, negeert Roxeanne haar broer namelijk op social media. Ze reageerde op geen enkele post meer…

Grote teleurstelling
Voor de zanger moet het een grote teleurstelling zijn dat de band, die hij net weer met zijn zus had opgebouwd, nu alweer verstoord is. Dat ziet zijn nieuwe liefde Sarah ook. Zij volgt haar schoonzusje Roxeanne op Instagram, en liket ook haar berichten, wellicht in de hoop dat ze ergens een begin kan maken om de band tussen André en Roxeanne weer te herstellen. Roxeanne lijkt echter partij voor Monique te hebben gekozen en mijdt Sarah en André...
https://www.story.nl/arti(...)en-zijn-zus-roxeanne
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201119498




OK, het is dus een quote van Harley Quinn (in allerlei varianten; silences/silenced, dance/dances) en dat verklaart meteen ook die leren jas die An2 droeg met op de achterkant "the Joker". want:

Harley Quinn (echte naam Harleen Frances Quinzel) is een fictieve superschurk en antiheldin uit de strips van DC Comics, (...) Ze is een vaste tegenstander van Batman en de vriendin van de Joker. Verder werkt ze vaak samen met Poison Ivy.

[ Bericht 9% gewijzigd door JourneyBlue op 29-08-2021 10:28:21 ]
pi_201119823
Ok
  Spellchecker zondag 29 augustus 2021 @ 10:29:36 #222
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201119860
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

OK, het is dus een quote van Harley Quinn (in allerlei varianten; silences/silenced, dance/dances) en dat verklaart meteen ook die leren jas die An2 droeg met op de achterkant "the Joker". want:

Harley Quinn (echte naam Harleen Frances Quinzel) is een fictieve superschurk en antiheldin uit de strips van DC Comics, (...) Ze is een vaste tegenstander van Batman en de vriendin van de Joker. Verder werkt ze vaak samen met Poison Ivy.

Ze was een psychiater die werkte in het Arkham Asylum waar de Joker zat opgesloten. Ze raakte gefascineerd door hem en wilde hem graag nader bestuderen. Naarmate ze de Joker meer leerde kennen ging ze zelfs van hem houden. Ze hielp hem een aantal maal ontsnappen. Toen ze werd betrapt, werd ze zelf opgesloten. Bij een aardbeving kon ze ontsnappen en besloot ze Jokers handlanger en vriendin te worden. Om meer indruk op hem te maken besloot ze net als hij een criminele clown te worden.

In deel 16 van de stripserie Batman Adventures trouwde ze bijna met de Joker, maar Poison Ivy verstoorde het huwelijk.

Harleys relatie met de Joker is een van de meest complexe en controversiële in het DC Universum. Hoewel hij haar vaak mishandelt en als pion in zijn plannen gebruikt, zijn er genoeg aanwijzingen dat hij diep van binnen wel om haar geeft. Harley is zich er goed van bewust dat de Joker maar ten dele haar liefde voor hem beantwoordt.
Taalfout op de foto :o

His demons dance with mine, of
His demon dances with mine .

Benieuwd of het ook fout op die tattoo staat :+
pi_201120865
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:26 schreef mootie het volgende:
Ok
Saartje Smoeltje weet ze wel uit te vinden O-)
SOONY
pi_201121330
Dit alles bewijst maar weer hoe vreselijk Sarah moet zijn. :{

Monique heeft haar zomer afgesloten bij 'vriend' Lil Kleine w/ Zo geweldig.
Mickey Visser drumde ook bij Jorik.
  Moderator / Miss SHO zondag 29 augustus 2021 @ 18:29:21 #225
22592 crew  Ole
pi_201128657
stront aan de knikker?
quote:
ECONOMIEAndre Hazes en Sarah hebben flinke ruzie gekregen!


Dat het niet helemaal lekker gaat tussen Andre Hazes en zijn liefje Sarah moge duidelijk zijn. Er hebben zich verschillende incidenten voorgedaan, maar Andre en Sarah houden de schone schijn op.

Eerder liet Andre al weten dat hij bij een psycholoog loopt. Iedereen dacht dat dit om zijn verslavingen ging en zijn ex Monique, maar niets bleek minder waar want de echte reden dat hij naar een psycholoog gaat is namelijk zijn huidige relatie met Sarah. Er zouden communicatieproblemen zijn en Andre probeert daar aan te werken.

Daarnaast liet Sarah zich deze week negatief uit over Monique de ex van Andre. Sarah vond het namelijk bespottelijk dat ze het zoontje van Andre niet mag zien. Ze heeft hem zelfs nog nooit ontmoet. Andre onderbrak zijn vakantie met Sarah op Ibiza om een dagje met zijn zoontje naar Disneyland Parijs te gaan. Sarah was graag meegegaan, maar dit mocht niet van Monique.


Ook was er eerder nog de aanvaring die Sarah had in het hotel waar Andre en zij verbleven in Ibiza met Andre zijn minnares Nikkie Plessen die toevallig ook in hetzelfde hotel verbleef tijdens haar vakantie.

En volgens de bekende Youtuber Yvonne Coldeweijer is er nu weer stront aan de knikker, want Sarah liked de berichten en foto’s van Andre niet meer op Instagram. En volgens Yvonne was Sarah er altijd als de kippen bij als Andre iets plaatsten op zijn Instagram.

De biologische vader van Sarah zei het gisteren. Sarah zal snel door Andre worden ingewisseld voor een andere dame.
van de zeer betrouwbare site https://dagelijkseverhale(...)9NpNE6emlMSWaRs6KaZU

uiteraard zijn de taalfouten niet van mij :7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')