Die zijn nu elkaar aan het knuffelen denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat Emo dezelfde troll is als Eragon. Dat blijkt wel nu die op vakantie is en beide accounts niet posten.
Had Eragon na z’n knuffelevent niet besloten dat hij niet meer kwam posten?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat Emo dezelfde troll is als Eragon. Dat blijkt wel nu die op vakantie is en beide accounts niet posten.
Dat kan, dat is niet hetzelfde als een derdewereldcapaciteit. Overigens kan ik me niet herinneren dat Nederland ooit om bedden in Duitsland heeft moeten bedelen bij een stevige griepgolf.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nederland heeft in vergelijking met andere EU lidstaten echt veel minder IC-bedden per hoofd van de bevolking. Zelfs bij een stevige griepgolf moet men in Duitsland om IC-bedden bedelen. Dat is een modern, westers land onwaardig.
eragon is denk ik geen troll, gewoon een jongen die wat moeite heeft met het sociale leven.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ...ik ik...*gilt* ik ikikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik *normaal* ik IK ik knuffelen ja maar Hugo zei ikikik ik IKIKIKIKIKquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Wel jammer dat we z’n manische epistels moeten missen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ...ik ik...*gilt* ik ikikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik *normaal* ik IK ik knuffelen ja maar Hugo zei ikikik ik IKIKIKIKIK
hahaha lolololllooollllol Ik ik ikik
The end
Mis het ook enorm.
Dat is super erg, maar omatjes redden gaat nu even voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:43 schreef QAnonn het volgende:
‘Zorgelijke stijging’ van aantal zelfdodingen onder twintigers: ‘Er is iets aan de hand’
Onder jongeren in de leeftijdscategorie 20 tot 30 jaar is in de eerste maanden van de 2021 een zorgelijke stijging van het aantal zelfdodingen te zien. Dat zegt de Commissie Actuele Nederlandse Suïcideregistratie (CANS). Het cijfer stabiliseert sinds april, maar is in vergelijking met de periode vanaf 2013 behoorlijk hoger.
https://www.destentor.nl/(...)an-de-hand~a8fab429/
Maar stoppen met die lockdowns? het middel is erger dan de kwaal.
Omdat er een paar idioten een paar maandjes thuiszitten en wat minder feesten niet aan kunnen moeten we maar alles wat we hebben gedaan te grabbel gooien? Goeie.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:43 schreef QAnonn het volgende:
‘Zorgelijke stijging’ van aantal zelfdodingen onder twintigers: ‘Er is iets aan de hand’
Onder jongeren in de leeftijdscategorie 20 tot 30 jaar is in de eerste maanden van de 2021 een zorgelijke stijging van het aantal zelfdodingen te zien. Dat zegt de Commissie Actuele Nederlandse Suïcideregistratie (CANS). Het cijfer stabiliseert sinds april, maar is in vergelijking met de periode vanaf 2013 behoorlijk hoger.
Dit is wel heftig en zou wat mij betreft zeker een factor moeten zijn. Ik durf te wedden dat er zodalijk in dit topic weer discussies komen dat die jongeren dan al andere dingen mankeerden...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:43 schreef QAnonn het volgende:
quote:Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) komt vandaag met een analyse van het aantal zelfdodingen in Nederland vanaf 1950 tot 2020. Daaruit blijkt dat het aantal zelfdodingen onder jongeren doodsoorzaak nummer 1 is.
Wat een walgelijke reactie.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is super erg, maar omatjes redden gaat nu even voor.
Groetjes,
Hugo en Mark.
Ja, dat is inderdaad de reden dat jongeren zelfmoord plegen. Omdat ze niet naar Mysteryland kunnen. Goed inlevingsvermogen wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er een paar idioten een paar maandjes thuiszitten en wat minder feesten niet aan kunnen moeten we maar alles wat we hebben gedaan te grabbel gooien? Goeie.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er een paar idioten een paar maandjes thuiszitten en wat minder feesten niet aan kunnen moeten we maar alles wat we hebben gedaan te grabbel gooien? Goeie.
Echt heel zorgelijk, word ook gewoon te weinig over gepraat.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:43 schreef QAnonn het volgende:
Ja, dat kinderen tegenwoordig opgroeien zonder dat ze leren om te gaan met tegenslagen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:43 schreef QAnonn het volgende:
En dan anderen een idioot noemen. Wat een kansloze.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de reden dat jongeren zelfmoord plegen. Omdat ze niet naar Mysteryland kunnen. Goed inlevingsvermogen wel.
Ja, want vroeger kreeg jij wel een lineaal in je nek. Ga toch weg, boomer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:47 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja, dat kinderen tegenwoordig opgroeien zonder dat ze leren om te gaan met tegenslagen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is van hetzelfde nuanceloze karakter als 'omdat we een paar omaatjes moesten redden', dat snap je hopelijk ook?quote:
Verwachting is dat we weer de plus in schieten vandaag qua groeipercentagequote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:49 schreef OProg het volgende:
![]()
![]()
Tijd voor positiviteit. Zolang zich die maar niet uit in testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |