Het is eerder ook geweest dat de golven in andere landen later dan in NL komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel vreemd dat het bij ons al tijden redelijk stabiel is dan qua positieve tests, terwijl wij al een paar maanden zonder maskers overal lopen.
Eigenlijk zijn wij dus gewoon een gidsland.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is eerder ook geweest dat de golven in andere landen later dan in NL komen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:43 schreef QAnonn het volgende:
Artsen raden intensief sporten in week na vaccinatie af: wat is er aan de hand?
Minstens drie jonge wielrenners zijn de afgelopen weken na een wedstrijd of training in het ziekenhuis beland met hartklachten. Ze waren pas gevaccineerd tegen corona. ‘Paniek is nergens voor nodig, maar we raden toch aan om het minstens een week kalm aan te doen na elke prik’, zeggen artsen en cardiologen woensdag in Het Laatste Nieuws.
https://www.demorgen.be/n(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
Je gaat bijna denken dat de bijwerkingen niet volledig bekend zijn.
3 gasten uit dezelfde ploeg klinkt als een ongezonde teamsfeer die leidt het negeren van ziektesymptomen. Myocarditis is al langer dan corona een bekend gevaar.quote:Bij de wielerploeg Acrog-Tormans Balen BC, die 170 renners telt van wie zowat 80 nieuwelingen en juniors, hebben drie coureurs van tussen de 15 en 17 kort na hun vaccinatie hartproblemen gekregen.
Daarnaast waren het opvallend genoeg in het verleden altijd Belgische wielrenners die aan een harstilstand over hartaanval overleden. Misschien zit er gewoon iets raars in het water daar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
3 gasten uit dezelfde ploeg klinkt als een ongezonde teamsfeer die leidt het negeren van ziektesymptomen. Myocarditis is al langer dan corona een bekend gevaar.
Al dat frietvet is ook niet goed voor je hart.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Daarnaast waren het opvallend genoeg in het verleden altijd Belgische wielrenners die aan een harstilstand over hartaanval overleden. Misschien zit er gewoon iets raars in het water daar.
Het is natuurlijk wel een bijzonder argument. We hebben maatregelen nodig want die 1,8 miljoen mensen raken ooit besmet omdat ze niet gevaccineerd zijn. Zonder daar een tijdspanne aan te hangen heeft het weinig waarde.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:57 schreef galantis het volgende:
[..]
Niet al die 18 miljoen zijn besmet geraakt.
Komen ze nou mee. Gewoon als een malle doorgetraind. Godzijdank leef ik nog, ijzersterk gestel op mijn ouwe dagquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:43 schreef QAnonn het volgende:
Minstens drie jonge wielrenners zijn de afgelopen weken na een wedstrijd of training in het ziekenhuis beland met hartklachten. Ze waren pas gevaccineerd tegen corona. ‘Paniek is nergens voor nodig, maar we raden toch aan om het minstens een week kalm aan te doen na elke prik’, zeggen artsen en cardiologen woensdag in Het Laatste Nieuws.
Uitstroom IC is nog steeds zeer matig.quote:
Duiding?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Uitstroom IC is nog steeds zeer matig.
Wat is dat toch met die IC stijgingen?? (En uitstroom van 6?)quote:
Uitstroom IC : gisteren 0, vandaag 6quote:
Mee eens hoor. Maar het ging mij meer om de vergelijking.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een bijzonder argument. We hebben maatregelen nodig want die 1,8 miljoen mensen raken ooit besmet omdat ze niet gevaccineerd zijn. Zonder daar een tijdspanne aan te hangen heeft het weinig waarde.
Het stijgt ook niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Al 3 weken min of meer op hetzelfde niveau qua bezetting..
De IC wel met +/- 50 in 3 weken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het stijgt ook niet.
[ afbeelding ]
Ach, hebben ze wat te doen toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De IC wel met +/- 50 in 3 weken.
Saai.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het stijgt ook niet.
[ afbeelding ]
Het wordt ook zo lekker gecommuniceerd, niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:00 schreef josja het volgende:
[..]
Komen ze nou mee. Gewoon als een malle doorgetraind. Godzijdank leef ik nog, ijzersterk gestel op mijn ouwe dag
Iedereen verplicht dit pak aan als je het huis verlaatquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Saai.
Tijd voor wat opschudding, een avondklokje lijkt me wel leuk.
Ik ging ook de volgende dag gewoon trainen met de fiets. Komt wel heel erg dichtbij zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:43 schreef QAnonn het volgende:
Je hebt echt een engeltje op je schouder gehad.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ging ook de volgende dag gewoon trainen met de fiets. Komt wel heel erg dichtbij zo.
Blijkbaar ben ik echt door het oog van de naald gekropen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |