Nee joh, 3!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:36 schreef H_T het volgende:
[..]
We kunnen meteen een testje doen
[ afbeelding ]
27, duidelijk
Zoals het daar staat wel idd, maar ik bedoel gewoon alle auto's die ze ooit heeft gehad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ze een heel wagenpark heeft.
Oh ok, zo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals het daar staat wel idd, maar ik bedoel gewoon alle auto's die ze ooit heeft gehad.![]()
Gewoon een voor een dus, nieuwe vijfdehands gekocht als de oude zesdehands overleed.
Wat wel een beetje jammer is, van wat ik er nu zoal over lees, is dat zat kleurenblinden dit waarschijnlijk gewoon zullen kunnen lezen. Afhankelijk van het soort kleurenblindheid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:36 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
27, duidelijk
Fuck the color bundquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:36 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
27, duidelijk
Geen ergere bund dan de color bund, imo.quote:
Ergens vind ik dat ook wel weer grappigquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat wel een beetje jammer is, van wat ik er nu zoal over lees, is dat zat kleurenblinden dit waarschijnlijk gewoon zullen kunnen lezen. Afhankelijk van het soort kleurenblindheid.
Robert heeft het niet gered?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn fiets en mijn kruik hebben een naam
De meeste van mijn auto's hebben ook wel een bijnaam gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn auto niet, mijn moeders auto's allemaal wel.
Kleinere auto's zijn over het algemeen zuiniger inderdaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Robert heeft het niet gered?
[..]
De meeste van mijn auto's hebben ook wel een bijnaam gehadHoeveel die gebruikt werd hing af van de auto.
Ergens wel, maar het is nog steeds jammer dat we niet makkelijk iets kunnen maken wat geen van de kleurenblinders kan lezen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat ook wel weer grappig
Ik ben nog met mijn eerste auto en die heeft geen naam.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
De meeste van mijn auto's hebben ook wel een bijnaam gehadHoeveel die gebruikt werd hing af van de auto.
Jawel joh, de laatste drie letters van zijn type-aanduiding! Gewoon keurig af-fabriek en allesquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben nog met mijn eerste auto en die heeft geen naam.
Het is de gezinsauto en de rest van het gezin was tegenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Op die manier zou je verschillende auto's met dezelfde naam kunnen hebben, dat vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel joh, de laatste drie letters van zijn type-aanduiding! Gewoon keurig af-fabriek en alles
Je mag tegen de rest van het gezin namens mij wel zeggen dat ze niet zo moeten miepen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is de gezinsauto en de rest van het gezin was tegen
Nou jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is de gezinsauto en de rest van het gezin was tegen
Hm... Ford Knox? Ford Rhijnauwen? Of is dat verwarrend? Gerald kan ook nog, maar misschien is Harrison wel de beste optiequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op die manier zou je verschillende auto's met dezelfde naam kunnen hebben, dat vind ik maar niks.
Nu al fan van Blikjequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:16 schreef Arizona het volgende:
Mijn brommer had ook een naam: Broemsen![]()
En ik heb een auto genaamd Blikje gehad
Tegen Robertquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou jaTegen die naam of sowieso tegen een (bij)naam voor de auto?
[..]
Hm... Ford Knox? Ford Rhijnauwen? Of is dat verwarrend? Gerald kan ook nog, maar misschien is Harrison wel de beste optie
Een Hyundai Atosquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu al fan van BlikjeWat voor een was dat?
Het is een oude focus c-max, uit de tijd dat c-max nog geen eigen type was. Max zou nog best kunnen, maar die methode zou ik dan voor een eventuele volgende niet meer gebruiken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou jaTegen die naam of sowieso tegen een (bij)naam voor de auto?
[..]
Hm... Ford Knox? Ford Rhijnauwen? Of is dat verwarrend? Gerald kan ook nog, maar misschien is Harrison wel de beste optie
Dat is wel een matchquote:
Blikje, dat soort namen houd ik van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:16 schreef Arizona het volgende:
Mijn brommer had ook een naam: Broemsen![]()
En ik heb een auto genaamd Blikje gehad
Auto koppig Robert gaan noemen, dochter went er dan vanzelf aan. Vriend dumpen, opgelost.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tegen Robert![]()
En nu is hij nog naamloos want we hebben nog geen gemeenschappelijke naam kunnen verzinnen. Dochter wil wel een naam maar van vriend hoeft het helemaal niet. Zó ongevoelig is hij soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |