SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 18-08-2021 22:24:17 ]
Efteling was ik laatst. Is mij niet opgevallen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende: [..] En dan heb je nog niet eens mijn oud-collega's van de Efteling gezien. Daar nemen ze ook alleen maar "representatief voorkomen" aan. En gelijk hebben ze. How I ever? and How I never? raadselen.
Nou ja, eigenlijk ging het over Slavische meisjesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Roemenië is niet zo verschillend van Hongarije lees ik al
Die brunette zou uit Oekraïne kunnen komen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Koen66 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Echt extreem Pools zien ze er niet uit, zouden ook Nederlands kunnen zijn
Poah Oekraïnequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die brunette zou uit Oekraïne kunnen komen.
OekraïneGOD.
Je uitleg is een stuk onschuldiger dan ik had gedacht iigquote:
Komt Mila Kunis ook vandaanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die brunette zou uit Oekraïne kunnen komen.
OekraïneGOD.
Nee ze hebben inmiddels allemaal ontdekt dat je van arbeidsvreugde geen hypotheek kunt betalen. HOE gaaf het ook is om bij de Efteling te werken, er moet wel een fatsoenlijk salaris verdiend worden. Maar goed, voor de tijd dat we het deden, epicquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Efteling was ik laatst. Is mij niet opgevallen.
Ik zie daar alleen maar zinnelozen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net of jij daar OOIT geweest bent.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen maar zinnelozen.
Had je wel je gezin mee? Of was je zo'n gekke solotourist?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op schoolreis waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of jij daar OOIT geweest bent.
Kijk uit hoor, Professor US vindt er wat van. Dan ben je sneu, verdacht en zielig. EN meer, zoeken we op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je wel je gezin mee? Of was je zo'n gekke solotourist?
Een keer struikelen en ik sta in het Land van Laaf.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of jij daar OOIT geweest bent.
Hij komt er van z'n leven niet meer zo vaak als ik er geweest benquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op schoolreis waarschijnlijk
Misschien gaat hij nog ieder jaar met zijn ouders.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh gek, ga toch niet voor mijn lol naar zo’n pauperpark.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja die assessment klopt welquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, Professor US vindt er wat van. Dan ben je sneu, verdacht en zielig. EN meer, zoeken we op.
Goh, gekke frietenbakkert.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij komt er van z'n leven niet meer zo vaak als ik er geweest ben
Weet ik veel. Mss vind je de python heel leuk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh gek, ga toch niet voor mijn lol naar zo’n pauperpark.
Really? Best doorsnee uiterlijk, maar goed, misschien dat mannen dat anders zien dan ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze meisje.![]()
Die Oekraïense gids van tom waes.
https://www.een.be/reizen-waes/dwars-door-de-krim
En ik kreeg er nog voor betaald ook. Okee niet veel, maar toch. En ik mocht met de mooiste vrouwen van Brabant werkenquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, de kliko staat buiten.
Ik herhaal, de kliko staat buiten.
Het makkelijk haalbaar voor matige mannen effect.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Really? Best doorsnee uiterlijk, maar goed, misschien dat mannen dat anders zien dan ik.
Applausquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nichtje van US werkte daar?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik kreeg er nog voor betaald ook. Okee niet veel, maar toch. En ik mocht met de mooiste vrouwen van Brabant werken
Het sinaasappelsap is afgevoerdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
pssfst de vink is over het touw gewiptquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wij stuurden alleen de meisjes die niet zo heel goed konden leren en die er ook niet leuk genoeg uitzagen voor een andere carrière naar de Efteling.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik kreeg er nog voor betaald ook. Okee niet veel, maar toch. En ik mocht met de mooiste vrouwen van Brabant werken
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie deze lelijk?
[ afbeelding ] ?
Mja, hier wordt het plastic 1x per twee weken opgehaald, maar een bepaald gedeelte van de bewoners denken dat dit dagelijks is, dus die paal waar je het plastic aan ophangt is permanent bewoond met plastic zakkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Applaus
Ik heb het plastic aan de weg gezet. Al heel vroeg voor mezelf. Trots op ons
Mwa, eerder een beetje braafjes met die pasteltintjesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ] ?
De geit is gemolkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pssfst de vink is over het touw gewipt
Yupsquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ] ?
Nee die woonde net in Gelderland, Bommelerwaard. neukkern van de wereld jwz. Maar alleen lelijke mensen daar dus jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nichtje van US werkte daar?
maar niet lelijk?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, eerder een beetje braafjes met die pasteltintjes
Mooi is andersquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ] ?
Neequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ] ?
Bij jou past het welquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ] ?
neuh. Knappe meid in dit soort sneakers vind ik best aantrekkelijk altijdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ] ?
Die lichte zool is alleen niet zo mooi, beetje tennisschoen achtigquote:
En als minder knappe meisjes dit soort sneakers dragen ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh. Knappe meid in dit soort sneakers vind ik best aantrekkelijk altijd
Als het een ja was, stond daar een ja.quote:
Nee, ik vind ‘m niet lelijk. Maar het moet bij je passenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met andere woorden het is lelijk maar jou staat het wel?
Dan krijgen ze nog steeds een kusje van mequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als minder knappe meisjes dit soort sneakers dragen ?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Past perfect bij je schrale beentjes en je kazige rug"
Bestel deze danquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ] ?
Eigenlijk niets, maar het was meer omdat je het zo specifiek benoemdequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan krijgen ze nog steeds een kusje van me![]()
Wat is je punt?
hoe laat? Ga je alleen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef mschol het volgende:
nog 1 dag werken..
en morgen bezichtiging
Die ziet er dan weer wel uit alsof het door de dagbestedingsproject in Bangladesh is gemaaktquote:
Ik mis even watquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het was een strikvraag? Homo's vinden het OK en coole mensen vinden het lelijk dus ja trek je conclusiesNou nou nou
Och als de kinderen kol hebben vind ik het best en ga ook overal mee in. Nou ja ben best goed in me vermaken overal sowieso. Maar nooit alleen, doe niets alleen behalve sporten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik veel. Mss vind je de python heel leuk.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Past perfect bij je schrale beentjes en je kazige rug"
Ik geef je 15 min voor de uitbarsting.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het was een strikvraag? Homo's vinden het OK en coole mensen vinden het lelijk dus ja trek je conclusiesNou nou nou
Kwek kwek poelie woelie draai een rondje en zeg smek.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
En naar de wc.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar nooit alleen, doe niets alleen behalve sporten.
heb het neit zo met dat modelquote:
Hier hingen ze er gisteravond al aan, vond ik al vroegquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, hier wordt het plastic 1x per twee weken opgehaald, maar een bepaald gedeelte van de bewoners denken dat dit dagelijks is, dus die paal waar je het plastic aan ophangt is permanent bewoond met plastic zakken
wacht watquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Marshmellow voelt zich niet zo lekker, dus ze krijgt een tarwegraspapje
Even wat krassen maken bij de wildparkeerders en dat is zo weer voorbij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hingen ze er gisteravond al aan, vond ik al vroeg
Ik zag dat er nieuwe klikos bij waren gekomen bij de parkeerplaats. Maar die zijn helaas voor het restaurant denk ik, want er zat een slot opBen benieuwd hoe vaak die geleegd wordt, want als je dan wildparkeerders hebt, kan die vuilniswagen er niet bij.
hoe is t met je oog?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Katjang pedis zijn weer op. Goed zo Buda![]()
Wel een prestatie dat ik tijdens het eten niet in mijn oog heb gewreven
Beterschap! En Wattenschijfje?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En deze? https://www.sport-korting(...)l-sneakers-370411-01quote:
Gewoon even aan de kant duwen met de vuilniswagenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat krassen maken bij de wildparkeerders en dat is zo weer voorbij.
nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En deze? https://www.sport-korting(...)l-sneakers-370411-01
O jee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Redelijk. Het heeft veel tijd nodig. Iets teveel tijd naar mijn smaak. Maar het is niet anders. Echt hevige pijn heb ik al lang niet meer gehad. Wel af en toe irritatie.quote:
Dan opeens welquote:
jij kan daar wat aan doenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:22 schreef Ama het volgende:
Oh staat dat stomme liedje nog in de OP.
Ja dat grapje hebben we vorige week al gedaan hoor met die kapotte quotequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben enorm getriggered door die verklote quote.
Marshmellow de caviaquote:
Ik lig er nog wakker van.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat grapje hebben we vorige week al gedaan hoor met die kapotte quote
Opgelostquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben enorm getriggered door die verklote quote.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze wel verwacht ik dan.
https://www.drestige.com/(...)&col=bianco_fantasia
Dank je wel!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beterschap! En Wattenschijfje?
Ja, je merkt het gelijkquote:
Zwanger?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel!
Wattenschijfje is ineens een heel DIKKE wattenschijf geworden
[..]
Ja, je merkt het gelijk
Gymschoentjes...ok opa..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Is ballie hier nu serieus om de week op zoek naar weer andere gymschoentjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
God door dat filmpje hebben ik en nog een fokker een keer een kwartier lang de slappe lach gehad bij een bushalte. Iedereen kon meegenieten.quote:
Wat deed jij samen met een FOK!ker bij een bushaltequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God door dat filmpje hebben ik en nog een fokker een keer een kwartier lang de slappe lach gehad bij een bushalte. Iedereen kon meegenieten.
zie OPquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat deed jij samen met een FOK!ker bij een bushalte
Wachten op de bus. Die maar niet kwam. En toen ie uiteindelijk wel kwam bleken we maar een halte te moeten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat deed jij samen met een FOK!ker bij een bushalte
Django komt ook nog even voorbij.quote:
Dat klinkt beter dan flexe pattas hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sneakers is zo'n lelijk woord.
Uiteraardquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Django komt ook nog even voorbij.
Ik denk ook bodemdrift bij het voerbakjequote:
quote:
Dan moet ze wel weer normaal gaan doen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk ook bodemdrift bij het voerbakje![]()
Heel misschien willen we wel een nestje met Wattenschijfje
Sportschoenen dan ofzo..iig alles behalve gym of trimquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wilbert pigmansquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Django komt ook nog even voorbij.
Ik noem het gewoon proletenschoenenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
hier laten ze ons lopen en verhogen ze de afvalstoffen heffing.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Applaus
Ik heb het plastic aan de weg gezet. Al heel vroeg voor mezelf. Trots op ons
Ja, da's Marshmellowquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ze wel weer normaal gaan doen natuurlijk.
We hebben het nu wel over de caaf hèquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk ook bodemdrift bij het voerbakje![]()
Heel misschien willen we wel een nestje met Wattenschijfje
Ja, ze halen hier nu 1x per week het gft afval op, en 1x in de 2 weken het restafval.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hier laten ze ons lopen en verhogen ze de afvalstoffen heffing.
ophalen doen ze alleen gft, maar containers uitdelen ho maar
Schoonmoeder vraagt het zich ook af.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben het nu wel over de caaf hè
Ja, ik hoef geen nestje met mr. Wattenschijfjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben het nu wel over de caaf hè
Hier heb ik 3 containers, gft, papier en plastic. Voor het huisvuil moet je tegenwoordig naar een ondergrondse containerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hier laten ze ons lopen en verhogen ze de afvalstoffen heffing.
ophalen doen ze alleen gft, maar containers uitdelen ho maar
Jammer. Ook namens schoonloederquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik hoef geen nestje met mr. Wattenschijfje
Dan is ze helemaal niet meer weg te slaanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Ook namens schoonloeder
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
"Ik zat op een terras, ik wist niet waar je was
kwam jij daar voorbij.. keek niet eens naar mij"
Schoonmoeder op een stoeltje naast het bed en met de handen op de billen van haar zoon het tempo aangeven.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schoonmoeder vraagt het zich ook af.
Gaat even lekker op het kamp staan met je volksmuziek johquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
"Ik zat op een terras, ik wist niet waar je was
kwam jij daar voorbij.. keek niet eens naar mij"
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat even lekker op het kamp staan met je volksmuziek joh
Even kotsen, brb.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoonmoeder op een stoeltje naast het bed en met de handen op de billen van haar zoon het tempo aangeven.
geeneens halve neuroquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Even goede muziek luisteren om de oren weer te reinigen
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is ze helemaal niet meer weg te slaan
En dat vind jij raar?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoonmoeder op een stoeltje naast het bed en met de handen op de billen van haar zoon het tempo aangeven.
Even checken of de dekprop eruit is.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dit had een hardere genezing nodigquote:
Even de fluffer spelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even checken of de dekprop eruit is.
Watquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
US over (echt heel verrassend) vieze dingen, Frantic over pure walgelijke wansmaak en 4E is over cavia's bezig ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
waar the fuck hebben julile het nu weer over
De ene helft draait kutmuziek, Buda heeft het over voortplanten en Fles over fotomodellen in de Efteling.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
waar the fuck hebben julile het nu weer over
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ene helft draait kutmuziek, Buda heeft het over voortplanten en Fles over fotomodellen in de Efteling.
Another day in Foquevillequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US over (echt heel verrassend) vieze dingen, Frantic over pure walgelijke wansmaak en 4E is over cavia's bezig ofzo
en jij?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ene helft draait kutmuziek, Buda heeft het over voortplanten en Fles over fotomodellen in de Efteling.
Ik zie een cover aankomenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Another day in Foqueville
Even gefixt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US over (echt heel verrassend) vieze dingen, Frantic over pure walgelijke wansmaak en 4E is over cavia's berig ofzo
You and me in paaaaradisequote:
zit er een dekprop in?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mn spuitje met tarwegras is verstopt.
Ik ben net een stukje aan het lezen over het ontstaan van de Durandlijn en ik luister naar Vivaldi.quote:
Dat is wel een kleine crisisquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben net een stukje aan het lezen over het ontstaan van de Durandlijn en ik luister naar Vivaldi.
"Goh, je lijkt ook echt in alles op je vader "quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat jij met de schaapjes in de weide doet hoeven wij hier geen verslagen van hoorquote:
wat heb je liever? een uitgebreid verslag van mijn gerrie of wat US doet met die schaapjes?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat jij met de schaapjes in de weide doet hoeven wij hier geen verslagen van hoor
Valt dat niet te combineren op 1 of andere manier?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb je liever? een uitgebreid verslag van mijn gerrie of wat US doet met die schaapjes?
Nu ga ik even kotsen, brb.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Valt dat niet te combineren op 1 of andere manier?
quote:
Zou je het hier uitgebreid gaan posten? Of krabbel je dan terug.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb je liever? een uitgebreid verslag van mijn gerrie of wat US doet met die schaapjes?
Trusten bal en lekker dromen over Badr en rare schoenen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat GRMBL ook foto's krijgt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je het hier uitgebreid gaan posten? Of krabbel je dan terug.
Lag jij niet in bedquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat had ik ook steeds met die nieuwe pot. Schijt irritant. Cavia stikt half in die spuit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zilver?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Wie weet er een leuke webshop voor enkelbandjes?
https://www.dji.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Op Etsy kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht dat dit naar de site van de drones gingquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit naar de site van de drones ging
Dacht precies hetzelfdequote:
Is die winkel niet tot 14 jaar?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg me af waar ik al m'n oorbellen vandaan heb maar dat is de Six. Al lang niet meer geweest.
GMTAquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfdeof dat nou goed is...
CL is er al lang niet meer geweest zegt ze.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die winkel niet tot 14 jaar?
Duidelijk ja 😉quote:
Mentaal ben ik toch 12quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die winkel niet tot 14 jaar?
Die bestaat toch niet meer?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg me af waar ik al m'n oorbellen vandaan heb maar dat is de Six. Al lang niet meer geweest.
Woah. Doe dat eens niet. Ik kan niet zo goed tegen verandering mevrouw paddenstoelquote:
Was dat het moment waarop je begon met comazuipen?quote:
Hoe vaak ik dat de afgelopen dagen al gehoord heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah. Doe dat eens niet. Ik kan niet zo goed tegen verandering mevrouw paddenstoel
Wow daar kwam ik vroeger altijd. Zeg maar 20 jaar geledenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat de afgelopen dagen al gehoord heb.
Toen je 3 was alquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow daar kwam ik vroeger altijd. Zeg maar 20 jaar geleden
Sinds nuquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat de afgelopen dagen al gehoord heb.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:
Bestond het toen al?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow daar kwam ik vroeger altijd. Zeg maar 20 jaar geleden
Ik heb honger.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:10 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik heb kip voor in de oven voor de lunch van morgen gehaald
Viesdikquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:10 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik heb kip voor in de oven voor de lunch van morgen gehaald
Ga wat eten danquote:
En dan in de avond ook nog uit eten.quote:
Dat is onhandigquote:
Ik moet leren bitterballen te kopen ofzo. Maar dat vreet ik toch weer in 1 avond allemaal op.quote:
je hebt toch wel iets in huis? of zijn al je kastjes helemaal leeg?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet leren bitterballen te kopen ofzo. Maar dat vreet ik toch weer in 1 avond allemaal op.
Potje pesto leeg lebberen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt toch wel iets in huis? of zijn al je kastjes helemaal leeg?
Haal van die pakjes crackers van de Lu. Die hebben ze nu ook in volkoren. Dan neem je zo'n pakje als je trek hebt. Plakjes kaas erop. Klaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet leren bitterballen te kopen ofzo. Maar dat vreet ik toch weer in 1 avond allemaal op.
Die met oregano vind ik lekker.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haal van die pakjes crackers van de Lu. Die hebben ze nu ook in volkoren. Dan neem je zo'n pakje als je trek hebt. Plakjes kaas erop. Klaar.
Viesdikquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou een tucje eten.
Ineens pak leeg
Ja dat zijn ze ook maar die andere zijn iets gezonderquote:
En dan een kruik op je buik leggen om het te kokenquote:
Aromatsmaakzekerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou een tucje eten.
Ineens pak leeg
Alleen doordat er wat volkorenmeel aan toegevoegd is, maar als je het als extraatje eet dan maakt het niet zoveel meer uit of het volkoren is of niet. In beide varianten zitten bijna net zoveel calorieën. Zelf eet ik altijd gewoon volkorenbrood en broodjes, dus ik krijg toch wel genoeg vezels binnen. En die volkoren variant van die crackers vind ik minder lekker.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze ook maar die andere zijn iets gezonder
weet je wat ik lekker vind?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alleen doordat er wat volkorenmeel aan toegevoegd is, maar als je het als extraatje eet dan maakt het niet zoveel meer uit of het volkoren is of niet. In beide varianten zitten bijna net zoveel calorieën. Zelf eet ik altijd gewoon volkorenbrood en broodjes, dus ik krijg toch wel genoeg vezels binnen. En die volkoren variant van die crackers vind ik minder lekker.
Kaas.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je wat ik lekker vind?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
aromat, het meest veelzijdige stukje kruid, MAT
Momentje, even mijn smelter halen...quote:
De pakjes van de volkoren zijn kleinerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alleen doordat er wat volkorenmeel aan toegevoegd is, maar als je het als extraatje eet dan maakt het niet zoveel meer uit of het volkoren is of niet. In beide varianten zitten bijna net zoveel calorieën. Zelf eet ik altijd gewoon volkorenbrood en broodjes, dus ik krijg toch wel genoeg vezels binnen. En die volkoren variant van die crackers vind ik minder lekker.
Matige deal.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
De pakjes van de volkoren zijn kleiner
Nou?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je wat ik lekker vind?
Ja nu moet ik daar een foto van natuurlijk, mag ook zonder jou er inquote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:48 schreef Flory het volgende:
Ow @:Liesje1979 mijn jurk is binnen![]()
Megagroot, maar de bedoeling was dat ik er de deur in kon opendoen, netjes alles bedekt![]()
Ik hou hem, voor 22 euro vind ik het best ok
Aromat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
aromat, het meest veelzijdige stukje kruid, MAT
Aaargh!!!! Het lukt nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nu moet ik daar een foto van natuurlijk, mag ook zonder jou er in
Fijne tijdquote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja de vroeg slapen sc.
Ik ga ook al snel, want morgen, op mijn vrije dag komt iemand de afvoer van de gootsteen maken, enorm lek, doorgeroest en alles, en ik doe al dagen in een teiltje alles, dus fijn dat het gemaakt gaat worden.
Komen ze tussen 8-9.
Ja die had ik al gezien, maar hoopte op een echte foto, met een rondslingerende spijkerbroek en wellicht een nieuwsgierige kat op de achtergrond. Wellicht morgen ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 01:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Aaargh!!!! Het lukt niet![]()
Zit op iPad nu en krijg steeds error ditdat
Linkje misschien? https://www.c-and-a.com/b(...)-2129533/1?q=2129533
Walgelijk! Ik haat mensen in mijn huis en ik haat ochtenden en ochtenden is tot rond een uur of 10 :")quote:Op donderdag 19 augustus 2021 01:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Fijne tijd![]()
Hier komt het Immokantoor morgen een bord te huur ophangen.
Steeds dat gekluts met kijkende mensen, zit ikook echt op te wachten
Whahaaah Liesje ja dat bord versieren lijkt me wel watquote:Op donderdag 19 augustus 2021 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die had ik al gezien, maar hoopte op een echte foto, met een rondslingerende spijkerbroek en wellicht een nieuwsgierige kat op de achtergrond. Wellicht morgen ofzo
[..]
Walgelijk! Ik haat mensen in mijn huis en ik haat ochtenden en ochtenden is tot rond een uur of 10 :")
Mag je het bord ook versieren?
Doeg!
Bquote:
goed hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 06:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BuurmanHoe staat het bourgondische leven?
Dat is heel erg Vlaamsquote:Op donderdag 19 augustus 2021 01:08 schreef Flory het volgende:
Ben trouwens ook nig benieuwd waarom @:budapestenaar de parlofoon zo grappig vond![]()
Is dat typisch vlaams ofzo?
Das zo makkelijk zelf te doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja de vroeg slapen sc.
Ik ga ook al snel, want morgen, op mijn vrije dag komt iemand de afvoer van de gootsteen maken, enorm lek, doorgeroest en alles, en ik doe al dagen in een teiltje alles, dus fijn dat het gemaakt gaat worden.
Komen ze tussen 8-9.
Mutsjequote:
Zodat het goedkoper is om met het vliegtuig te gaan. Ik begrijp het ook niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
waarom is dat klere OV zo duur? Kreeg net factuur van de ns. denk is 40 euro max he, 63 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |