Dat kan niet anders. Die man heeft de vaccinatiebussen eigenhandig gemaakt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:01 schreef OProg het volgende:
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of de start van Louis al invloed heeft op de cijfers.
De QR code is zojuist verlopen, een derde Pfizer prik is nodig voor een valide QR code. Graag even sneltest doen.quote:
Shit. Kan dat bij jou?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
De QR code is zojuist verlopen, een derde Pfizer prik is nodig voor een valide QR code. Graag even sneltest doen.
Dit is een forum waar ook kinderen welkom zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:16 schreef Mammietje het volgende:
En kan je me meteen ff prikken ook dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
37 gemeentes met 0 besmettingen
41 gemeentes met 1 besmettingen
121 gemeentes met 2-4 besmettingen
24 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
*proest!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is een forum waar ook kinderen welkom zijn.
Tuurlijk. Kom maar mee naar mn kamertjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Shit. Kan dat bij jou?![]()
En kan je me meteen ff prikken ook dan?
*volgt gedwee....quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kom maar mee naar mn kamertje
Woensdag is altijd hoger dan dinsdag...quote:
Ali en Fatima...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie zijn die mensen nog die besmet zijn? Ik hoor het echt van niemand meer (terwijl ik er eerst altijd wel een aantal kende in elke periode).
*pakt de ratel er weer bij. Hup AZ en PSV.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:27 schreef Benny het volgende:
Ah, stijging.
Lockdown, avondklok, kappers dicht, niet meer tegen je buren praten... Haal de hele rambam maar weer uit de kast
Het probleem is niet dat het hoger dan gisteren is. Het probleem is dat het hoger dan vorige week is.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:25 schreef popje het volgende:
Wo
[..]
Woensdag is altijd hoger dan dinsdag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |