SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die plant heeft er niks mee te maken, was ook deels eigen schuld want ik had klimop buiten beter moeten weghalen. Slechte isolatie heeft er ook niks mee te maken haha. Het lekt via de afvoerbuis waardoor alles erom heen wegrot nu.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das zuur
je kan er ook nog bij plaatsen dat het sowieso al slecht geisoleerd is omdat je ook nog die plant doro je vloer had
Het is soms wel een strijd wie het voedsel aanpakt als we eten hebben besteldquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eentje moet het wel een beetje hebben om de ander mee te trekken anders wordt je zo'n kluizenaarsstel die gezamenlijk in de broek poept als de voordeurbel gaat.
Hebben we gelukkig al, die zit in het basispakket van de die-hard introvertenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Videodeurbel aanschaffen. Dan is het sowieso niet zo spannend.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is soms wel een strijd wie het voedsel aanpakt als we eten hebben besteld![]()
Meestal pakt degene die niet betaald aan
Ik twijfel nog steeds welke ik wil bestellen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we gelukkig al, die zit in het basispakket van de die-hard introverten
Zegt de ene introvert tegen de andere introvertquote:
Wij hebben expres niet voor Ring gekozen, omdat je dan aan een abonnement vast zit om beelden terug te kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds welke ik wil bestellen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zegt de ene introvert tegen de andere introvert![]()
nee niet met dit maar wel de staat van je huisquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Die plant heeft er niks mee te maken, was ook deels eigen schuld want ik had klimop buiten beter moeten weghalen. Slechte isolatie heeft er ook niks mee te maken haha. Het lekt via de afvoerbuis waardoor alles erom heen wegrot nu.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is soms wel een strijd wie het voedsel aanpakt als we eten hebben besteld![]()
Meestal pakt degene die niet betaald aan
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:38 schreef LTVDK het volgende:
En dan noemt ballie mij de raarste terwijl ze met zulke TT"s aankomt
nee. we gaan zwemmen in de bacardi lemonquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan die terminale oog en oor ziekte uit de OP
Zhe horreur, de hele zondag bezoekquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Al ondernemen we op zich wel weer dingen. Alleen liever niet te veel in één weekend.
En ik heb niet zo heel veel zin in straks drie weken lang de hele zondag bezoek, dus dat moet ik ook weer even opgooien.
quote:
Lekker voor je geslachtsdelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. we gaan zwemmen in de bacardi lemon
Ow ik lees even mee danquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we gelukkig al, die zit in het basispakket van de die-hard introverten
Hoe meer je introverten smeert, hoe droger ze worden?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Introvert zijn werkt eigenlijk met hetzelfde hellende vlak als lippenbalsem, hoe meer je smeert des te droger je lippen.
Dat mag, maar dan zonder dat kattengejank van die Hoogindebolkamerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doen die mensen daar?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow ik lees even mee danik zie nu iemand staan op de videofoon, straks staan ze pal voor deur/raam
Voor sommigen is het een mechanisme om zo min mogelijk te doen, heeft weinig met introvertheid te maken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Introvert zijn werkt eigenlijk met hetzelfde hellende vlak als lippenbalsem, hoe meer je smeert des te droger je lippen.
"een echte tijger is niet te temmen"quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe meer je binnenshuis als een plant leeft des te meer je er behoefte aan krijgt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe meer je introverten smeert, hoe droger ze worden?
Dat hoort er bijquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan zonder dat kattengejank van die Hoogindebolkamer
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doen die mensen daar?
Ik hoor het liever nietquote:
Helemaal mee eens Bos!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoor het liever niet
Vreselijk lied en vreselijk mannetje...
Hm oke.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe meer je binnenshuis als een plant leeft des te meer je er behoefte aan krijgt.
Zo'n bel is echt ideaalquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Wij doen alleen open als we iemand kennen/verwachten.
Straks in een huisje kan ik dat niet meer zo snel zien dus ga denk ik ook kijken voor zo'n bel.
Heb al wel een cam voor en achter![]()
Oeh staat ie er al op?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga aan de Nilsen Tapes op Netflix beginnen, ben benieuwd...
Klopt wel een beetjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe meer je binnenshuis als een plant leeft des te meer je er behoefte aan krijgt.
Die komt sport kijken en blijft dan meestal plakken. Meestal pak ik gewoon wat anders, maar het is toch een aanwezigheid in huis.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zhe horreur, de hele zondag bezoekIs er dan een speciaal event?
Welke heb jij?quote:
Hoe was de Monty Python eigenlijk gisteren?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga aan de Nilsen Tapes op Netflix beginnen, ben benieuwd...
Sorry, zal de volgende keer wel gewoon mijn naam zeggenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:52 schreef bitterbal het volgende:
ik ben hier ook wel blij met die beneden duerbel camera.
zeker toen die vreemde gast van 'ziggo' aanbelde
Niet af kunnen kijken..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe was de Monty Python eigenlijk gisteren?
Dat was jij nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, zal de volgende keer wel gewoon mijn naam zeggen
Je hebt wel een Ziggo-kleurtjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, zal de volgende keer wel gewoon mijn naam zeggen
Ja en je zult toch een keer naar de wc moeten of iets eten of drinken pakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die komt sport kijken en blijft dan meestal plakken. Meestal pak ik gewoon wat anders, maar het is toch een aanwezigheid in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |