Ik ben het hiermee eens, erg fijn dat likes er zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan is het dus weer fijn dat die likes er zijn, zodat ik weer jouw post niet hoef te quoten en gewoon een welverdiende dikke, vette like uit kan delen!
Ja, veelbelovend. Als dat zo door gaat hebben we met Slot misschien weer een goede trainerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 04:38 schreef tja77 het volgende:
Gisteravond Feijenoord gekeken, en ik moet zeggen dat die dit seizoen ook geen verkeerd voetbal laten zien. Het lijkt een klassieke top 3 te worden dit seizoen. En ook al heeft Feijenoord het minste aan spelersmateriaal, het spel zag er gisteravond (en ook voorgaande wedstrijden) gewoon erg goed uit.
Dat laat meteen zien hoe vergankelijk alles is in het voetbalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch ook wel bijzonder, die lachten we drie weken terug nog uit om Drita.
schei uit zeg. Elfsborg..... stonden na 5 minuten met 10 man. Was niveau RKC. Kolkende Kuip zorgde voor de grote score, niet die 11 gemankeerden van Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 04:38 schreef tja77 het volgende:
Gisteravond Feijenoord gekeken, en ik moet zeggen dat die dit seizoen ook geen verkeerd voetbal laten zien. Het lijkt een klassieke top 3 te worden dit seizoen. En ook al heeft Feijenoord het minste aan spelersmateriaal, het spel zag er gisteravond (en ook voorgaande wedstrijden) gewoon erg goed uit.
Na 5 minuten ja?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
schei uit zeg. Elfsborg..... stonden na 5 minuten met 10 man. Was niveau RKC. Kolkende Kuip zorgde voor de grote score, niet die 11 gemankeerden van Feyenoord.
Het is misschien niet de directe reden, maar het werkt wel mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na 5 minuten ja?
Jij hebt persé een goede tegenstander nodig om op te maken of een team goed of niet goed is?
Feijenoord speelde gewoon goed, en dat doet het nu al een aantal wedstrijden. Kolkende kuip zorgde voor de grote score? Schei uit zeg.
Feyenoord deed wat het moet doen, maar de tegenstand is ook 0,0 tot dusver. Tegen PSV en Ajax mogen ze laten zien hoe ver ze echt zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na 5 minuten ja?
Jij hebt persé een goede tegenstander nodig om op te maken of een team goed of niet goed is?
Feijenoord speelde gewoon goed, en dat doet het nu al een aantal wedstrijden. Kolkende kuip zorgde voor de grote score? Schei uit zeg.
Het zijn allemaal tegenstanders van lik me vestje geweest welke ze wisten te winnen en Athletico had er geen zin in. Jij denkt serieus dat Feyenoord het met dit spelersmateriaal PSV en Ajax moeilijk gaat maken? Noteren we. Een of twee blessures en die ploeg dondert in elkaar. Heb je die bank gezien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na 5 minuten ja?
Slot heeft ze leuk aan het voetballen gekregen. Maar kwalitatief (en kwantitatief) komt het tekort om écht mee te doen. Zeker als ze straks 2-3 wedstrijden in de week moeten gaan spelen. Maar ja, ze spelen wel leuk. Iets wat volgens Advocaat onmogelijk was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zijn allemaal tegenstanders van lik me vestje geweest welke ze wisten te winnen en Athletico had er geen zin in. Jij denkt serieus dat Feyenoord het met dit spelersmateriaal PSV en Ajax moeilijk gaat maken? Noteren we. Een of twee blessures en die ploeg dondert in elkaar. Heb je die bank gezien?
Die gaan ook helemaal nergens heen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:55 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop oprecht voor het Nederlands voetbal dat onze talenten niet weggekaapt worden in deze transfer window.
Ik zie Madueke en Gakpo graag nog op zijn minst nog de eerste seizoenshelft afmaken. Bij ons heb ik dat met Sinisterra en Malacia.
Kapers liggen op de loer. Ik weet dat wij in de Eredivisie het kweekvijvertje zijn voor de top 5 competities, maar zou het ook prima vinden als we onze talenten wat langer vast weten te houden om in Europa indruk te gaan maken.
Ik hoop het oprecht. Nog 11 dagen de billetjes knijpen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die gaan ook helemaal nergens heen.
Feyenoord speelde prima, met het materiaal wat ze hebben heeft Slot er vrij snel voor gezorgd dat er een behoorlijk elftal staat. Feyenoord heeft deze zomer echt wel een stap gemaakt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na 5 minuten ja?
Bij Toto heb je maar een weeklimiet van ¤1000 online. Bij de sigarenboer nog minder per keerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feyenoord speelde prima, met het materiaal wat ze hebben heeft Slot er vrij snel voor gezorgd dat er een behoorlijk elftal staat. Feyenoord heeft deze zomer echt wel een stap gemaakt.
Die gaan zonder enig probleem 3e worden dit seizoen. Maar de selectie is echt veel te mager voor meer. We krijgen dit jaar Ajax dat kampioen wordt, op een afstandje (puntje of 8) PSV op 2 en dan met nog zo'n gat Feyenoord op 3.
Mocht iemand mijn glazen bol willen huren om de Toto in te vullen, ¤ 2.000,- per voorspelling dus hoog inzetten.
Kerel, heb je onze bank gezien? Wat blijft er voetballend over als van Ginkel, Götze of Madueke niet meedoet? Ik denk serieus dat het een traditionele top 3 gaat worden, met een gat naar nummer 4. PSV had voorgaande jaren al in de Kuip lastig en thuis ook tegen Feijenoord.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zijn allemaal tegenstanders van lik me vestje geweest welke ze wisten te winnen en Athletico had er geen zin in. Jij denkt serieus dat Feyenoord het met dit spelersmateriaal PSV en Ajax moeilijk gaat maken? Noteren we. Een of twee blessures en die ploeg dondert in elkaar. Heb je die bank gezien?
Athletic of Atleticoquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Zweden zijn gewoon een stugge ploeg, is gewoon een nette overwinning. En het spel zag er ook gewoon goed uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:03 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Feyenoord deed wat het moet doen, maar de tegenstand is ook 0,0 tot dusver. Tegen PSV en Ajax mogen ze laten zien hoe ver ze echt zijn.
Feyenoord is echt niet beter dan PSV en PSV echt niet beter dan Ajax, maar dat neemt niet weg dat het dichter bij elkaar kan zitten aan het eind van de rit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:03 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Feyenoord deed wat het moet doen, maar de tegenstand is ook 0,0 tot dusver. Tegen PSV en Ajax mogen ze laten zien hoe ver ze echt zijn.
Het huren van mijn bol kost 2000. Dus met een goede weddenschap verdien je dat wel terug als de inzet max 1000 is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij Toto heb je maar een weeklimiet van ¤1000 online. Bij de sigarenboer nog minder per keer
Daar ben ik nog niet van overtuigd. Als je puur naar de spelers kijkt, dan ben ik het er wel mee eens. Maar als team maakt PSV op dit moment meer indruk op mij. Het kwetsbare van PSV is wel de breedte. Dus zeker met de drukke programma's van tegenwoordig gaat dat wellicht opbreken.quote:
Het is voetbal en er kunnen altijd 'rare' dingen gebeuren dus het zou idd best wel eens close kunnen gaan worden. Zoals PSV en Feyenoord er nu uitzien lijken ze iig niet kansloos voor de titel. Ajax is wel nog steeds de torenhoge favoriet maar het is niet onmogelijk dat die andere twee er aan het eind met de buit vandoor gaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord is echt niet beter dan PSV en PSV echt niet beter dan Ajax, maar dat neemt niet weg dat het dichter bij elkaar kan zitten aan het eind van de rit.
Als PSV er in slaagt om voor 1 september nog een paar spelers te halen die serieus mee kunnen vechten om een basisplek dan wordt het allemaal nog wat spannender. Als het hier bij blijft of er komt alleen maar 'selectievulling' bij dan gaat die breedte idd een probleem worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet van overtuigd. Als je puur naar de spelers kijkt, dan ben ik het er wel mee eens. Maar als team maakt PSV op dit moment meer indruk op mij. Het kwetsbare van PSV is wel de breedte. Dus zeker met de drukke programma's van tegenwoordig gaat dat wellicht opbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |