Ja ben het geheel met je eens hoor, ik zie alleen zo veel hier en in de media dat Schmidt het totaal anders doet dit jaar en dat vind ik nou niet echt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is gezien het materiaal wat je hebt toch ook het beste wat je kunt doen? Rol van de vleugelspelers, Zahavi, Sangare eindelijk op z’n enige goeie plek, Ramalho erbij en Boscagli ernaast. Nee, ik zou het precies zo aanpakken.
en toch is het zo, dat jij dat niet ziet en Roger dat niet wil toegeven nemen we voor kennisgeving aanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ja ben het geheel met je eens hoor, ik zie alleen zo veel hier en in de media dat Schmidt het totaal anders doet dit jaar en dat vind ik nou niet echt.
Leg eens uit, mij gaat het voorbij blijkbaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
en toch is het zo, dat jij dat niet ziet en Roger dat niet wil toegeven nemen we voor kennisgeving aan
daar ga ik maar niet aan beginnen maar kijk bijvoorbeeld alleen al naar de posities van Götze en Zahavi, als je dat nog steeds hetzelfde vindt als vorig seizoen dan zie je het gewoon niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:29 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Leg eens uit, mij gaat het voorbij blijkbaar.
Zahavi zwerft net zo veel als vorig jaar. En ja overduidelijk staat Götze ergens anders maar eigenlijk heeft ie gewoon de positie van Malen ingenomen en vult ie dat heel anders in in balbezit, zonder bal staat ie op exact dezelfde plek als Malen vorig jaar. Nogmaals, overduidelijk is er wat veranderd en verbeterd maar fundamenteel is er weinig veranderd aan de spelopvatting.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ga ik maar niet aan beginnen maar kijk bijvoorbeeld alleen al naar de posities van Götze en Zahavi, als je dat nog steeds hetzelfde vindt als vorig seizoen dan zie je het gewoon niet.
als je het over aanvallend voetbal hebt met z'n elven dan klopt dat, als je denkt dat het positioneel hetzelfde is als vorig seizoen dan laat ik je maar in die waanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:39 schreef TehRocks het volgende:
fundamenteel is er weinig veranderd aan de spelopvatting.
Ik vind het maar een zooitje randdebielen bij elkaar maar af en toe staan er leuke analyses op psvnetwerk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je het over aanvallend voetbal hebt met z'n elven dan klopt dat, als je denkt dat het positioneel hetzelfde is als vorig seizoen dan laat ik je maar in die waan
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker 85% pass accuracy maar alles gaat naar achter of opzij. Hoeveel heeft hij succesvol naar voren gespeeld?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker 85% pass accuracy maar alles gaat naar achter of opzij. Hoeveel heeft hij succesvol naar voren gespeeld?
Wat heeft je op andere gedachten gebracht?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
topper die Sangaré, dacht heel even dat ik naar naar Hans Anders moest
niets dus, je ziet hem hele simpele ballen verspelen, dat zo'n speler verdedigend nodig en nuttig is geloof ik ook nog wel maar het is niet voor niets dat tegenstanders hem aan de bal laten omdat hij er zelden wat goeds mee doet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat heeft je op andere gedachten gebracht?
Cijfers spreken je behoorlijk tegen, misschien toch een bezoekje aan Hans Anders brengen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
niets dus, je ziet hem hele simpele ballen verspelen, dat zo'n speler verdedigend nodig en nuttig is geloof ik ook nog wel maar het is niet voor niets dat tegenstanders hem aan de bal laten omdat hij er zelden wat goeds mee doet.
Het Rosario probleem zeg maarquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Cijfers spreken je behoorlijk tegen, misschien toch een bezoekje aan Hans Anders brengen.![]()
Nee, zonder dollen.
Ik vind Sangaré ook geen geweldenaar, maar wel een nuttige speler. Elke speler bij PSV lijdt gedurende de wedstrijd balverlies, misschien dat het bij Sangaré opvalt door de momenten waarop hij dat doet. Als je eenmaal op bepaalde spelers gaat letten, denk je bij het volgende balverlies pffff, weer Sangaré met makkelijk balverlies. Terwijl je 10 sec. later geniet van een prachtige pass van Götze die net niet aankomt. Wat in feite ook gewoon balverlies is, maar minder frustratie oproept.
uiteraard je hebt ze toch nodig blijkbaar, wel een verschil is dat als Götze de bal verliest door een verkeerde pass dat op een andere plek van het veld isquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Cijfers spreken je behoorlijk tegen, misschien toch een bezoekje aan Hans Anders brengen.![]()
Nee, zonder dollen.
Ik vind Sangaré ook geen geweldenaar, maar wel een nuttige speler. Elke speler bij PSV lijdt gedurende de wedstrijd balverlies, misschien dat het bij Sangaré opvalt door de momenten waarop hij dat doet. Als je eenmaal op bepaalde spelers gaat letten, denk je bij het volgende balverlies pffff, weer Sangaré met makkelijk balverlies. Terwijl je 10 sec. later geniet van een prachtige pass van Götze die net niet aankomt. Wat in feite ook gewoon balverlies is, maar minder frustratie oproept.
Eens hoor, maar ook balverlies van Götze kan heel gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard je hebt ze toch nodig blijkbaar, wel een verschil is dat als Götze de bal verliest door een verkeerde pass dat op een andere plek van het veld is
Het is vooral het gemak waarmee het gebeurt denk ik. Die splijtende pass van Götze die net niet aankomt is vooral balen, Sangaré die 50 meter sprint, de bal verovert en vervolgens de bal weer inlevert bij een pass over 3 meter is vooral frustrerend. Vraag me dan ook af of het concentratie is of gebrek aan kwaliteit.. een bal over 10 meter naar dezelfde kleur spelen moet toch wel lukken?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, zonder dollen.
Gast heeft z’n kop vol adrenaline.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:27 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Het is vooral het gemak waarmee het gebeurt denk ik. Die splijtende pass van Götze die net niet aankomt is vooral balen, Sangaré die 50 meter sprint, de bal verovert en vervolgens de bal weer inlevert bij een pass over 3 meter is vooral frustrerend. Vraag me dan ook af of het concentratie is of gebrek aan kwaliteit.. een bal over 10 meter naar dezelfde kleur spelen moet toch wel lukken?
Erg blij met de likes die je kunt uitdelen. Voorheen had ik deze post moeten quoten en moeten aangeven dat ik het hier volledig mee eens was. Maar nu kan ik dat dus doen door middel van een welverdiende like.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:49 schreef Buitendam het volgende:
Het stofzuigen en positie kiezen vanwege het gebrek aan snelheid is heel goed, als ie nou ook nog overzicht en een goede pass had speelde hij niet bij psv. Maar ik denk dat hij met dat eerste deel ontzettend van waarde kan zijn voor dit elftal. Ik snap wel waarom Schmidt hem altijd zal opstellen. We moeten alleen het gebrek aan voetballend vermogen voor lief nemen.
En dan is het dus weer fijn dat die likes er zijn, zodat ik weer jouw post niet hoef te quoten en gewoon een welverdiende dikke, vette like uit kan delen!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg blij met de likes die je kunt uitdelen. Voorheen had ik deze post moeten quoten en moeten aangeven dat ik het hier volledig mee eens was. Maar nu kan ik dat dus doen door middel van een welverdiende like.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |