abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200974827
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Obispo is wel heel goed aan het seizoen begonnen zeg.

AadGod.
Aad had Obispo 3 jaar geleden al in de basis gezet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 18 augustus 2021 @ 23:19:47 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200974940
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Gelijkspel was denk ik wel verdiend geweest.
wel eens ja
pi_200975011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Obispo is wel heel goed aan het seizoen begonnen zeg.

AadGod.
Ik ben fan van Boscagli, maar Obispo speelt binnen dit en een maand basis. Dat kan niet anders.
pi_200975091
Ik ben ondanks het verlies erg tevreden, met de uitgangspositie maar ook hoe we over de gehele wedstrijd de betere waren en vooral in de 2e helft zelfs een klasse beter waren. Dat is gewoon heel knap tegen dit Benfica.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 23:35:38 #130
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_200975182
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ben ondanks het verlies erg tevreden, met de uitgangspositie maar ook hoe we over de gehele wedstrijd de betere waren en vooral in de 2e helft zelfs een klasse beter waren. Dat is gewoon heel knap tegen dit Benfica.
De eerste helft was Benfica wat sterker (is ook goed aan de stats te zien), en de tweede helft was PSV zeker sterker. Uiteraard moest PSV ook wel wat gaan doen, dus dat is ook niet gek. Over de gehele wedstrijd lag het dichtbij elkaar, maar ik zou PSV dan ook het voordeel geven. Helaas staat er toch 2-1 op het scorebord. Zoals ik vooraf al zei heeft PSV echt geen mindere ploeg dan Benfica dit jaar. Het resultaat is dus toch iets wat teleurstellend, maar de tweede helft laat wel zien dat het erin zit in de thuiswedstrijd. Ik kijk er naar uit!
pi_200975310
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:35 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
De eerste helft was Benfica wat sterker (is ook goed aan de stats te zien), en de tweede helft was PSV zeker sterker. Uiteraard moest PSV ook wel wat gaan doen, dus dat is ook niet gek. Over de gehele wedstrijd lag het dichtbij elkaar, maar ik zou PSV dan ook het voordeel geven. Helaas staat er toch 2-1 op het scorebord. Zoals ik vooraf al zei heeft PSV echt geen mindere ploeg dan Benfica dit jaar. Het resultaat is dus toch iets wat teleurstellend, maar de tweede helft laat wel zien dat het erin zit in de thuiswedstrijd. Ik kijk er naar uit!
Ik vond Benfica eigenlijk alleen het eerste kwartier echt beter dan PSV. Rustiger aan de bal en veel minder zenuwachtig. Daarna draaide PSV goed mee en moest er eigenlijk al wel één gemaakt worden. Die 0-2 was ook wel echt een onnodige uit de corner. Het zat ze flink mee vandaag.
Dit, dus.
pi_200975344
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik vond Benfica eigenlijk alleen het eerste kwartier echt beter dan PSV. Rustiger aan de bal en veel minder zenuwachtig. Daarna draaide PSV goed mee en moest er eigenlijk al wel één gemaakt worden. Die 0-2 was ook wel echt een onnodige uit de corner. Het zat ze flink mee vandaag.
Klopt. Vanaf de 1-0 was PSV gewoon de betere ploeg.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 00:17:30 #133
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_200975567
Prima resultaat al had er meer ingezeten. Tweede helft was dikke prima. Volgende week pakken die handel uit Portugal :)
pi_200975808
twitter

Wereldspeler _O_
pi_200975985
Slechte uitgangspositite. Dit is perfect voor Benfica. Ze kunnen lekker gaan counteren en op een resultaat spelen. Dat kunnen portugese teams als de best.
pi_200976208
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 03:32 schreef F.M.D. het volgende:
Slechte uitgangspositite. Dit is perfect voor Benfica. Ze kunnen lekker gaan counteren en op een resultaat spelen. Dat kunnen portugese teams als de best.
De uitgangspositie na de eerste helft was nog veel slechter en toch is PSV er in geslaagd om in die tweede helft beter te zijn en dichterbij te komen.

Dus ik zie het toch net even wat minder somber in. Maar mogelijk kijk je alleen naar de eindstand en heb je de wedstrijd niet gezien.
pi_200976219
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 01:11 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Wereldspeler _O_
Wat een flauwekul. Zijn lange ballen waren helemaal niet nauwkeurig. Het was verschrikkelijk slecht wat hij liet zien en die passes die aankwamen waren allemaal naar spelers die vlak bij hem stonden en 9 van de 10 keer niet degene die vrij stond voor een goede verdere hervatting.

De man is een absolute ster in het bal afpakken, maar heeft vervolgens 0,0 inzicht in wat hij daarna moet doen. Zelfs de bal inleveren bij een medespeler die ruimte heeft voor de voortzetting is teveel gevraagd.
  Redactie Sport donderdag 19 augustus 2021 @ 07:27:11 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200976285
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 03:32 schreef F.M.D. het volgende:
Open deur dit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 19 augustus 2021 @ 07:48:59 #139
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200976362
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Zijn we echt een klasse beter dan vorig jaar? Dumfries is een klap beter dan Mwene, en Ramalho is slechts een stukje beter dan Teze.

Van Ginkel was er aan het eind van vorig jaar bij, maar die is natuurlijk een hele hele hele grote upgrade tov Rosario. Dus als we die ook meerekenen, zijn we er op 2 plekken op vooruit gegaan, waarvan 1 miniem. Die potten tegen Galatasaray (die sowieso een drama start hebben), een corona geteisterd Midjytland en 10 man van Ajax verbloemen veel natuurlijk. Maar ik ben er eerlijk gezegd nog niet zo overtuigd dat we echt zoveel beter zijn. Ik hoop het wel natuurlijk.

Edit: Drommel en Mvogo lijkt me tot nu toe ook om het even.
Je hebt toch ogen gekregen waarmee je kunt zien of het voetballend beter is mag ik hopen? Dat staat los van je tegenstander. Spelers kunnen zich ook ontwikkelen hč. Een Madueke van vorig seizoen met veel talent, kan het jaar erop zomaar een Madueke zijn die z’n talent waarmaakt.
Dumfries een klap beter dan Mwene? Beide zijn niet heel goed hoor, Dumfries stond vaak veel te hoog wat PSV echt veel doelpunten heeft gekost.
Defensief staat het een stuk beter dan vorig seizoen, er zit meer voetbal in je ploeg, dankzij dit middenveld en Götze die dieper staat. Malen recht op de keeper is er niet meer. Madueke heeft serieuze stappen gezet. Gakpo begint beter in vorm te raken na een aantal mindere wedstrijden dit seizoen.
Maar jij ziet oprecht niet een verbetering in het spel?
Heb jij vorig seizoen jezelf niet kapot lopen ergeren aan die oogaids van PSV.
Vorig seizoen had je deze wedstrijd met 3-0 verloren en ging je met lood in je schoenen terug naar Eindhoven. Natuurlijk is 2-1 verliezen daar ook een nederlaag, maar het spel biedt hoop.
Dus ja, het PSV van dit seizoen is (nu al) een klap beter dan dat van vorig seizoen.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 08:37:17 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200976646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 01:11 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Wereldspeler _O_
:D kan er niets van
pi_200976882
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
We gaan het zien geef Benfica nog steeds een grote kans om door te gaan. Die scoren sowieso wel een keer.
2 maten te groot was het toch?
  donderdag 19 augustus 2021 @ 08:59:39 #142
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200976900
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:58 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
2 maten te groot was het toch?
Het is dat PSV wat wiebelig begon en dat het Benfica bij de doelpunten niet tegenzat, anders leek het eerder andersom.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:09:54 #143
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_200977044
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 07:48 schreef tja77 het volgende:

[..]
Je hebt toch ogen gekregen waarmee je kunt zien of het voetballend beter is mag ik hopen? Dat staat los van je tegenstander. Spelers kunnen zich ook ontwikkelen hč. Een Madueke van vorig seizoen met veel talent, kan het jaar erop zomaar een Madueke zijn die z’n talent waarmaakt.
Dumfries een klap beter dan Mwene? Beide zijn niet heel goed hoor, Dumfries stond vaak veel te hoog wat PSV echt veel doelpunten heeft gekost.
Defensief staat het een stuk beter dan vorig seizoen, er zit meer voetbal in je ploeg, dankzij dit middenveld en Götze die dieper staat. Malen recht op de keeper is er niet meer. Madueke heeft serieuze stappen gezet. Gakpo begint beter in vorm te raken na een aantal mindere wedstrijden dit seizoen.
Maar jij ziet oprecht niet een verbetering in het spel?
Heb jij vorig seizoen jezelf niet kapot lopen ergeren aan die oogaids van PSV.
Vorig seizoen had je deze wedstrijd met 3-0 verloren en ging je met lood in je schoenen terug naar Eindhoven. Natuurlijk is 2-1 verliezen daar ook een nederlaag, maar het spel biedt hoop.
Dus ja, het PSV van dit seizoen is (nu al) een klap beter dan dat van vorig seizoen.
Je hele rant begint al met ‘dat het voetballend beter is’, waar ik in mijn post al aangeef dat de 3 wedstrijden waar dit op gebaseerd is zo zijn redenen hadden. Ik was namelijk helemaal niet onder de indruk van het spel in de returns tegen Galatasaray en Midjyttland. Wellicht was dat omdat het niet meer hoefde, dat kan.

2de helft tegen Benfica, die ten tijde van mijn post nog niet gespeeld was, beloofd veel goeds in ieder geval. Maar ik ga nog geen polonaise lopen, zou niet de eerste keer zijn dat een talent als Madueke 5 potjes leuk speelt om vervolgens een stuk minder te gaan spelen. Ik hoop het natuurlijk niet, want het is een fantastische speler om naar te kijken.

En ja, Dumfries was 10x beter dan Mwene. Hou op zeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_200977882
Prima wedstrijdje gezien gisteravond. Heb eigenlijk geen enkel moment het idee gehad dat PSV hier moest verliezen, ondanks een 2-0 achterstand. Vond Götze gisteren op een tweetal geniale momenten na echt matig, net als Gakpo de eerste helft. Al met al nog helemaal niets aan de hand. Vertrouwen houden. Paar jaar geleden was PSV tegen teams als deze in een uitwedstrijd er kansloos vanaf geklapt. Gisteren maakten we met vlagen het spel, goed om te zien.
U MAD?
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:54:14 #145
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200977897
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Je hele rant begint al met ‘dat het voetballend beter is’, waar ik in mijn post al aangeef dat de 3 wedstrijden waar dit op gebaseerd is zo zijn redenen hadden. Ik was namelijk helemaal niet onder de indruk van het spel in de returns tegen Galatasaray en Midjyttland. Wellicht was dat omdat het niet meer hoefde, dat kan.

2de helft tegen Benfica, die ten tijde van mijn post nog niet gespeeld was, beloofd veel goeds in ieder geval. Maar ik ga nog geen polonaise lopen, zou niet de eerste keer zijn dat een talent als Madueke 5 potjes leuk speelt om vervolgens een stuk minder te gaan spelen. Ik hoop het natuurlijk niet, want het is een fantastische speler om naar te kijken.

En ja, Dumfries was 10x beter dan Mwene. Hou op zeg.
Rant :')
3 Wedstrijden? 4 Europees, 1 competitie en 1 JC schaal. Die returns Europees kon je duidelijk zien dat het voor PSV niet meer hoefde en tegen Heracles werd zuinig gespeeld.

Waarin was Dumfries beter? Vond je hem verdedigend zo goed ja? Waren zijn voorzetten zo fantastisch? Mwene doet het (nog) niet super, maar hij zorgt in ieder geval wel voor meer rust in de defensie. Dumfries was vaak in geen velden of wegen te bekennen omdat hij voor de -tigste keer zich vastliep voorin.
10x beter als een speler met 5? officiële wedstrijden in het shirt van PSV achter de kiezen. :')

Altijd weer dat schroomlijk overschatten en ophemelen van spelers die geblesseerd of verkocht zijn en het afschrijven van spelers die in een nieuw land, nieuwe omgeving, nieuw team moeten beginnen.
Sangaré kon er geen kut van, Ramalho ook niet als je het commentaar las hier na z’n eerste oefenpotjes. Drommel is ook al gewogen en geen haar beter dan Mvogo.
Staan mensen er überhaupt bij stil dat spelers (en ja ook keepers) zich kunnen ontwikkelen?

Ik loop ook geen polonaise, maar kijk met veel meer plezier naar dit PSV als dat van vorig seizoen.
En dat met een transferbalans van tientallen miljoenen in de plus.

Overigens kon je na het eerste kwartier in de eerste helft ook al zien dat PSV progressie heeft geboekt.
Beetje makkelijk om daar nu op terug te vallen.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:59:30 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
Prima wedstrijdje gezien gisteravond. Heb eigenlijk geen enkel moment het idee gehad dat PSV hier moest verliezen, ondanks een 2-0 achterstand. Vond Götze gisteren op een tweetal geniale momenten na echt matig, net als Gakpo de eerste helft. Al met al nog helemaal niets aan de hand. Vertrouwen houden. Paar jaar geleden was PSV tegen teams als deze in een uitwedstrijd er kansloos vanaf geklapt. Gisteren maakten we met vlagen het spel, goed om te zien.
Grappig, ik heb juist genoten van Götze, slimme speler, na de goal van Gakpo was PSV echt de bovenliggende partij, jammer dat ze het niet altijd even goed uitspeelden.
pi_200978069
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:23 schreef CR7 het volgende:
Gakpo is wel een hele fijne speler hoor. Heeft ook een hele mooie stijl imo. Maar ok dat zegt verder niet zoveel. Benieuwd hoe ver die gaat komen.
Gakpo zie ik zeker ver komen. Heeft snelheid, kracht, lengte, doelgerichtheid en een prima actie. Bovendien gaat zijn progressie vrij gestaag. Dat biedt vaak een wat meer stabiele basis dan van die spelers die ineens pieken, geregeld volgt dan namelijk ook een periode die veel minder is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200978129
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Grappig, ik heb juist genoten van Götze, slimme speler, na de goal van Gakpo was PSV echt de bovenliggende partij, jammer dat ze het niet altijd even goed uitspeelden.
je moet hem inderdaad laten staan alleen al vanwege die paar momentjes dat hij het verschil kan maken. Maar vond hem ook heel vaak gekke keuzes maken, plus op het moment dat er een kans ontstond of leek te ontstaan deed hij vaak rare dingen. Maar goed, desondanks genoten van die heerlijke pass op Gakpo (dacht ik?).
U MAD?
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:18:49 #149
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_200978190
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:54 schreef tja77 het volgende:

[..]
Rant :')
3 Wedstrijden? 4 Europees, 1 competitie en 1 JC schaal. Die returns Europees kon je duidelijk zien dat het voor PSV niet meer hoefde en tegen Heracles werd zuinig gespeeld.

Waarin was Dumfries beter? Vond je hem verdedigend zo goed ja? Waren zijn voorzetten zo fantastisch? Mwene doet het (nog) niet super, maar hij zorgt in ieder geval wel voor meer rust in de defensie. Dumfries was vaak in geen velden of wegen te bekennen omdat hij voor de -tigste keer zich vastliep voorin.
10x beter als een speler met 5? officiële wedstrijden in het shirt van PSV achter de kiezen. :')

Altijd weer dat schroomlijk overschatten en ophemelen van spelers die geblesseerd of verkocht zijn en het afschrijven van spelers die in een nieuw land, nieuwe omgeving, nieuw team moeten beginnen.
Sangaré kon er geen kut van, Ramalho ook niet als je het commentaar las hier na z’n eerste oefenpotjes. Drommel is ook al gewogen en geen haar beter dan Mvogo.
Staan mensen er überhaupt bij stil dat spelers (en ja ook keepers) zich kunnen ontwikkelen?

Ik loop ook geen polonaise, maar kijk met veel meer plezier naar dit PSV als dat van vorig seizoen.
En dat met een transferbalans van tientallen miljoenen in de plus.

Overigens kon je na het eerste kwartier in de eerste helft ook al zien dat PSV progressie heeft geboekt.
Beetje makkelijk om daar nu op terug te vallen.
3 wedstrijden inderdaad, daar is de hele hosanna op gebaseerd dat PSV stukken beter is dan vorig jaar. Heracles was niets bijzonders, Gala uit en Midjyttland uit waren ook niets bijzonders, vind ik. Dat het dan ‘niet meer hoeft’ is prima, maar je kunt moeilijk stellen op basis van die wedstrijden dat je een stijgende lijn ziet, zoveel verschilde dat niet tov vorig seizoen in mijn optiek.

Jij denkt dat bijvoorbeeld Inter en Everton het transfervrije buitenkansje Mwene van Mainz hebben laten lopen omdat ze liever de onrustige Dumfries hebben ofzo? Ik denk dat we op het EK ook hebben gezien dat Dumfries met betere medespelers om zich heen ook kan excelleren. Jij vindt Ramalho nu een goede indruk maken haal ik uit je post, zou het dan ook kunnen dat een Dumfries beter uit de verf had gekomen naast Ramalho? Of gaat het enkel de andere kant op en zou Mwene net de missing link geweest zijn waardoor het hele elftal beter zou spelen?

Ik hoop van harte dat alle spelers zich doorontwikkelen hoor, maar ik wil eerst zien of de resultaten van de afgelopen maand aanhouden, of dat het door de omstandigheden komt. Progressie is er momenteel zeker, maar in mijn ogen zijn we namelijk een vormdip van Madueke en/of Gakpo, wat niet onmogelijk is, verwijderd van nagenoeg terug bij af. Met Van Ginkel als grote uitzondering tov vorig seizoen, dat is de perfecte man op ons middenveld.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_200978285
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vond dat ze juist wel af en toe gaatjes vonden. Dat was in het verleden vaak niet het geval.

Benfica speelde een onvervalste 5-4-1 als PSV in balbezit was. Daar is moeilijk doorheen te voetballen. Eerste helft stonden ze hoger waardoor de lange bal er overheen werkte. Na de 2-1 hingen ze me de kont op de 16.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')