Inderdaad. Daarnaast hebben we nog aardig gespeeld na de 1-0 en kansen afgedwongen. Die laatste goal geeft nu wel een vertekend beeld.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:52 schreef WaikikiWim het volgende:
Jongens jongens wat een negativiteit weer hierBenfica is gewoon een goede ploeg. Middenveld en aanval gelijk aan Ajax, maar de verdediging daarentegen een stuk beter. Dit is gewoon de jongens tegen de mannen, PSV voetbalt bij vlagen best leuk mee maar als de trekker overgehaald moet worden dan staat Benfica er gewoon en PSV niet.
Uiteraard, maar ik vind PSV niet zo heel veel slechter dan Benfica. Het is niet dat PSV scheel gespeeld wordt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:53 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Je weet dat de uitdoelpunten regel is afgeschaft he? 😂😂
Eens. Maar het is wel vrij vervelend dat je nooit een stap lijkt te maken die het verschil met dit soort clubs verkleint. Buiten dat jaar dat we bijna Atletico eruit kegelde hebben we nooit een team dat het echt spannend kan maken tegen een club als Benfica. Dan hebben 'versterkingen' als Mwene ofzo echt 0,0 toe te voegen, dat is leuk als back-up.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:52 schreef WaikikiWim het volgende:
Jongens jongens wat een negativiteit weer hierBenfica is gewoon een goede ploeg. Middenveld en aanval gelijk aan Ajax, maar de verdediging daarentegen een stuk beter. Dit is gewoon de jongens tegen de mannen, PSV voetbalt bij vlagen best leuk mee maar als de trekker overgehaald moet worden dan staat Benfica er gewoon en PSV niet.
Dit is nergens voor nodig Bronson_!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:49 schreef Jiyar86 het volgende:
HAHA grote bek na bekerwedstrijd tegen ajax. Dit is puur genieten 🖕🖕
Nee, het valt ook wel mee. PSV is ietsje minder dan Benfica vandaag. Alleen er moet echt meer worden gecreëerdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind PSV niet zo heel veel slechter dan Benfica. Het is niet dat PSV scheel gespeeld wordt.
Ik denk dat die stap nog gemaakt moet worden.. PSV is gewoon in elk opzicht een klasse beter dan vorig seizoen, maar blijkbaar is Benfica op dit moment nog te goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens. Maar het is wel vrij vervelend dat je nooit een stap lijkt te maken die het verschil met dit soort clubs verkleint. Buiten dat jaar dat we bijna Atletico eruit kegelde hebben we nooit een team dat het echt spannend kan maken tegen een club als Benfica. Dan hebben 'versterkingen' als Mwene ofzo echt 0,0 toe te voegen, dat is leuk als back-up.
Benfica is een goede ploeg, maar dit is wel het niveau dat PSV moet nastreven imo, en eigenlijk heb ik buiten die 2 seconden na de buitenspel goal van Zahavi nooit het idee gehad, tot nu toe dan, dat er iets te halen valt.
Als je uit 3 kansen 2 maal scoort dan weet je dat je met een zeer effectieve ploeg te maken hebt die zelf ook een uitstekende verdediging hebben kan dat gebeuren ja. PSV voetbalt aardig mee maar daar heb je helaas niet zoveel aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie dit zomaar 4 of 5-0 worden tegen deze geslepen Portugezen.
Die is schijnbaar veel beter dan Rosarioquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Enawh het volgende:
Die Sangare blijft maar ballen inleveren
Zijn we echt een klasse beter dan vorig jaar? Dumfries is een klap beter dan Mwene, en Ramalho is slechts een stukje beter dan Teze.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:59 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ik denk dat die stap nog gemaakt moet worden.. PSV is gewoon in elk opzicht een klasse beter dan vorig seizoen, maar blijkbaar is Benfica op dit moment nog te goed.
Ook met Malen en Dumfries had je het zeker niet beter gedaan. Dat hebben we het aflopen seizoen wel gezien.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt John zich toch zand in de ogen laten strooien na het goede begin. Geen vervangers halen voor je beste spelers, Malen en Dumfries, kan natuurlijk niet.
Lastig verhaal inderdaad..1 doelpunt erin prikken en schade beperken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:00 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als je uit 3 kansen 2 maal scoort dan weet je dat je met een zeer effectieve ploeg te maken hebt die zelf ook een uitstekende verdediging hebben kan dat gebeuren ja. PSV voetbalt aardig mee maar daar heb je helaas niet zoveel aan.
1 op 1 spelers vergelijken is nooit zo interessant. Met de veranderingen (zowel in individuen als in rollen) is er naar mijn mening wel een stijgende lijn te zien toch? Ramalho kan wellicht een 'beetje' beter zijn dan Teze, maar het leiderschap en de strijd die hij meebrengt zijn inmiddels al onmisbaar geworden. Madueke heeft nu echt zijn kans gepakt en staat basis, Gakpo is weer een jaartje ouder. Al met al vind ik het wel dikke prima voor 1 jaar tijd hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zijn we echt een klasse beter dan vorig jaar? Dumfries is een klap beter dan Mwene, en Ramalho is slechts een stukje beter dan Teze.
Van Ginkel was er aan het eind van vorig jaar bij, maar die is natuurlijk een hele hele hele grote upgrade tov Rosario. Dus als we die ook meerekenen, zijn we er op 2 plekken op vooruit gegaan, waarvan 1 miniem. Die potten tegen Galatasaray (die sowieso een drama start hebben), een corona geteisterd Midjytland en 10 man van Ajax verbloemen veel natuurlijk. Maar ik ben er eerlijk gezegd nog niet zo overtuigd dat we echt zoveel beter zijn. Ik hoop het wel natuurlijk.
Zeker een stijgende lijn tot nu toe, absoluut. Ik ben enkel bang dat het heel wat lijkt nu maar dat het vooral aan de tegenstand heeft gelegenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
1 op 1 spelers vergelijken is nooit zo interessant. Met de veranderingen (zowel in individuen als in rollen) is er naar mijn mening wel een stijgende lijn te zien toch? Ramalho kan wellicht een 'beetje' beter zijn dan Teze, maar het leiderschap en de strijd die hij meebrengt zijn inmiddels al onmisbaar geworden. Madueke heeft nu echt zijn kans gepakt en staat basis, Gakpo is weer een jaartje ouder. Al met al vind ik het wel dikke prima voor 1 jaar tijd hoor.
Zwakke plekken vind ik de rechts- en linksback en de spitspositie. Zahavi is prima tegen Almelo, maar komt hier gewoon tekort. Max en Mwene vind ik ook maar meh.
Knap hoe hij onder druk zo excelleert.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:23 schreef CR7 het volgende:
Gakpo is wel een hele fijne speler hoor. Heeft ook een hele mooie stijl imo. Maar ok dat zegt verder niet zoveel. Benieuwd hoe ver die gaat komen.
Ze voetballen aardig mee. En voor een neutrale kijker is het nog een leuke pot ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeker een stijgende lijn tot nu toe, absoluut. Ik ben enkel bang dat het heel wat lijkt nu maar dat het vooral aan de tegenstand heeft gelegenMaar eens, er is absoluut progressie zichtbaar en de talenten lijken hun kans te grijpen. Nu doorzetten.
En natuurlijk; Cody
Precies dit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:54 schreef Cherni het volgende:
Ondanks het verlies, toch tevreden en nog mogelijkheden in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |