abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:10:50 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200996390
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daar ben ik nog niet van overtuigd. Als je puur naar de spelers kijkt, dan ben ik het er wel mee eens. Maar als team maakt PSV op dit moment meer indruk op mij. Het kwetsbare van PSV is wel de breedte. Dus zeker met de drukke programma's van tegenwoordig gaat dat wellicht opbreken.
De frisheid van dit moment ben ik wel met je eens maar dat heeft ook met het aantal serieuze wedstrijden te maken maar dan nog kan je er tegen Benfica ook gewoon uit de CL liggen en dan is het ook weer afwachten of dat momentum in de ploeg blijft.
Eerste 11 van PSV is echt wel goed maar meer dan 13 basisspelers zijn er niet (zonder echt te verzwakken) en dat lijkt me gewoon te weinig voor een heel seizoen, mocht PSV nog echt die 4-5 aankopen doen waar ze het over hebben denk ik er misschien anders over.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:22:33 #227
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200996562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het is voetbal en er kunnen altijd 'rare' dingen gebeuren dus het zou idd best wel eens close kunnen gaan worden. Zoals PSV en Feyenoord er nu uitzien lijken ze iig niet kansloos voor de titel. Ajax is wel nog steeds de torenhoge favoriet maar het is niet onmogelijk dat die andere twee er aan het eind met de buit vandoor gaan.
True, kijk maar naar de Franse Ligue 1.
PSG veruit de beste selectie maar dus geen kampioen.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:33:49 #228
842 Zorro
Z
pi_200996733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daar ben ik nog niet van overtuigd. Als je puur naar de spelers kijkt, dan ben ik het er wel mee eens. Maar als team maakt PSV op dit moment meer indruk op mij. Het kwetsbare van PSV is wel de breedte. Dus zeker met de drukke programma's van tegenwoordig gaat dat wellicht opbreken.
Waarom wordt er altijd blind geroepen dat ajax betere spelers heeft?
Keeper: Allebei matig, maar Drommel heeft meer groeimogelijkheden gezien de leeftijd
Verdediging: Vrijwel gelijk, heel licht voor ajax. Niet omdat PSV zo goed is maar die van ajax is ook niks bijzonders.
Middenveld: PSV heeft v Ginkel/Propper en Gotze. Dan doet de discussie over Sangare, hoewel ik die heel nuttig vind, er niet zoveel meer toe, dat is gewoon beter dan ajax
Voorhoede: Gakpo, Madueke, Zahavi. Wat mij betreft ook voordeel PSV De spits kan beter maar ja, daar loopt Haller bij ajax dus die zijn daar ook niet in het voordeel.

Wat wel belangrijk is, is dat ajax een sterkere bank heeft. Als bij PSV wat belangrijke spelers uitvallen is daar niet altijd een goede vervanging voor. Daar ligt ajax duidelijk voor. Dat kan met veel wedstrijden wel een belangrijke rol gaan spelen.

Maar de basisopstelling zie ik nou echt niet zo duidelijk naar ajax overhellen, wat de media zo graag wil doen geloven.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:38:54 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200996788
Het grote voordeel van Ajax is ook dat de kern van de selectie al een aantal jaar bij elkaar is en goed ingespeeld is daardoor.

Is direct ook een valkuil.

Maar feit blijft dat ik sinds jaren weer positief verrast ben in de start van het seizoen. Ze hebben er in ieder geval zin in en dat straalde er niet altijd vanaf.

Hoe het zich gaat ontwikkelen zien we vanzelf. Met wat pech speel je EL en loot je drie grote clubs, met wat meer geluk haal je gewoon CL en loot je gemakkelijker.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:50:02 #230
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_200996947
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
nou en
Je kan 2 verschillende clubs niet samenvoegen amigo.

quote:
19s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het grote voordeel van Ajax is ook dat de kern van de selectie al een aantal jaar bij elkaar is en goed ingespeeld is daardoor.

Is direct ook een valkuil.

Maar feit blijft dat ik sinds jaren weer positief verrast ben in de start van het seizoen. Ze hebben er in ieder geval zin in en dat straalde er niet altijd vanaf.

Hoe het zich gaat ontwikkelen zien we vanzelf. Met wat pech speel je EL en loot je drie grote clubs, met wat meer geluk haal je gewoon CL en loot je gemakkelijker.
PSV komt in pot 4 toch? Dat wordt een heel moeilijk verhaal om door te gaan in de CL.
pi_200997118
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je kan 2 verschillende clubs niet samenvoegen amigo.
[..]
PSV komt in pot 4 toch? Dat wordt een heel moeilijk verhaal om door te gaan in de CL.
Doorkomen in de CL is voor clubs uit NL sowieso altijd lastig zeker aangezien financial fair play een papieren tijger is. CL al halen is voor PSV het doel. Alle 6 de poulewedstrijden zijn bonussen.
U MAD?
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:54:48 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200997610
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 13:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Doorkomen in de CL is voor clubs uit NL sowieso altijd lastig zeker aangezien financial fair play een papieren tijger is. CL al halen is voor PSV het doel. Alle 6 de poulewedstrijden zijn bonussen.
dat is inderdaad heel moeilijk, moet je echt een gunstige loting hebben
pi_200997703
Wat vinden jullie eigenlijk van Zahavi? Ik had er iets meer van verwacht eigenlijk..
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:07:26 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200997762
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:33 schreef Zorro het volgende:

[..]
Waarom wordt er altijd blind geroepen dat ajax betere spelers heeft?
Keeper: Allebei matig, maar Drommel heeft meer groeimogelijkheden gezien de leeftijd
Verdediging: Vrijwel gelijk, heel licht voor ajax. Niet omdat PSV zo goed is maar die van ajax is ook niks bijzonders.
Middenveld: PSV heeft v Ginkel/Propper en Gotze. Dan doet de discussie over Sangare, hoewel ik die heel nuttig vind, er niet zoveel meer toe, dat is gewoon beter dan ajax
Voorhoede: Gakpo, Madueke, Zahavi. Wat mij betreft ook voordeel PSV De spits kan beter maar ja, daar loopt Haller bij ajax dus die zijn daar ook niet in het voordeel.

Wat wel belangrijk is, is dat ajax een sterkere bank heeft. Als bij PSV wat belangrijke spelers uitvallen is daar niet altijd een goede vervanging voor. Daar ligt ajax duidelijk voor. Dat kan met veel wedstrijden wel een belangrijke rol gaan spelen.

Maar de basisopstelling zie ik nou echt niet zo duidelijk naar ajax overhellen, wat de media zo graag wil doen geloven.
Als jij denkt dat Van Ginkel en Götze 50 wedstrijden gaan spelen dan ben je wel een optimist, overigens is Van Ginkel ook niet meer die van een paar jaar geleden dus momenteel zelfs niet beter dan Klaassen laat staan Gravenberch. Gakpo en Madueke zijn echt talenten maar Tadic is gewoon de beste speler van de eredivisie en ook Berghuis heeft een enorm trackrecord, plus dat je dan nog de Brazilianen hebt, toch wat anders dan Bruma en Vertessen, Haller een hoger rendement dan Zahavi. Verdedigers; rechtsback linksback zijn bij Ajax beter, centrum vind ik wel gelijkwaardig dit seizoen.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:34:28 #235
842 Zorro
Z
pi_200998083
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als jij denkt dat Van Ginkel en Götze 50 wedstrijden gaan spelen dan ben je wel een optimist, overigens is Van Ginkel ook niet meer die van een paar jaar geleden dus momenteel zelfs niet beter dan Klaassen laat staan Gravenberch. Gakpo en Madueke zijn echt talenten maar Tadic is gewoon de beste speler van de eredivisie en ook Berghuis heeft een enorm trackrecord, plus dat je dan nog de Brazilianen hebt, toch wat anders dan Bruma en Vertessen, Haller een hoger rendement dan Zahavi. Verdedigers; rechtsback linksback zijn bij Ajax beter, centrum vind ik wel gelijkwaardig dit seizoen.
Daarom zeg ik ook dat de brede bank van ajax naar mijn idee ook doorslaggevend kan gaan zijn. Juist omdat ik bij PSV inderdaad gedurende het seizoen wel uitvallers verwacht die dan veel minder goed op te vangen zijn.
En overigens vind ik Klaassen beter dan Gravenberch. Zeker op dit moment.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201000225
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:15 schreef tja77 het volgende:

[..]
Die Zweden zijn gewoon een stugge ploeg, is gewoon een nette overwinning. En het spel zag er ook gewoon goed uit.
5-0, lekker stug idd.
pi_201000257
Hinderlijk tussendoortje dat Cambuur thuis
pi_201000377
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:18 schreef PSVCL het volgende:
Hinderlijk tussendoortje dat Cambuur thuis
Lekker trainingspotje voor het echte werk joh, niets mis mee.
pi_201000433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Lekker trainingspotje voor het echte werk joh, niets mis mee.
Dat dachten ze tijdens het 100 jaar bestaan ook (0-0 tegen Cambuur thuis)..

Niet teveel wisselingen doorvoeren, alleen Van Ginkel , Max , Gotze , Gakpo , Sangare en Zahavi , dan mag het niet misgaan nee
pi_201000485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat dachten ze tijdens het 100 jaar bestaan ook (0-0 tegen Cambuur thuis)..

Niet teveel wisselingen doorvoeren, alleen Van Ginkel , Max , Gotze , Gakpo , Sangare en Zahavi , dan mag het niet misgaan nee
Gelukkig wissel je dan maar 6 van de 11 spelers. Da's bijna niks joh.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_201000487
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja, Ajax is veel en veel beter op elke positie. PSV werd volledig zoekgespeeld tijdens de laatste ontmoeting(en). Gênant gewoon, ik schaam me dat ik Eindhovenaar ben.

Ow, en er lopen bij Utrecht en Heerenveen zelfs middenvelders die beter zijn dan Klaassen. Houdt toch op man, die faalhaas. :')

En zullen we het even over jullie keepers hebben? _O-

Ajax heeft een bredere selectie, daar zijn ze in het voordeel. Absoluut. Maar we zijn nog niet begonnen en het is ook maar de vraag of dat een doorslaggevend gegeven gaat zijn als PSV de CL niet haalt.
pi_201000558
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, Ajax is veel en veel beter op elke positie. PSV werd volledig zoekgespeeld tijdens de laatste ontmoeting(en). Gênant gewoon, ik schaam me dat ik Eindhovenaar ben.

Ow, en er lopen bij Utrecht en Heerenveen zelfs middenvelders die beter zijn dan Klaassen. Houdt toch op man, die faalhaas. :')

Ajax heeft een bredere selectie, daar zijn ze in het voordeel. Absoluut. Maar we zijn nog niet begonnen en het is ook maar de vraag of dat een doorslaggevend gegeven gaat zijn als PSV de CL niet haalt.
Tarado onze genuanceerde Ajax-resident _O_
pi_201000673
* Dit ging mis sorry :P
pi_201000714
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het is voetbal en er kunnen altijd 'rare' dingen gebeuren dus het zou idd best wel eens close kunnen gaan worden. Zoals PSV en Feyenoord er nu uitzien lijken ze iig niet kansloos voor de titel. Ajax is wel nog steeds de torenhoge favoriet maar het is niet onmogelijk dat die andere twee er aan het eind met de buit vandoor gaan.
Wat een bijzonder positivisme omtrent Feyenoord ineens.. ik snap dat er ineens een idee achter zit en dat het daardoor direct wat anders oogt; maar die hebben alle wedstrijden tot dusver dus echt met 0,0 weerstand gespeeld hé :') Laten we even kijken hoe ver ze zijn als ze tegen Ajax en PSV moeten.
pi_201000722
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:53 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
Wat een bijzonder positivisme omtrent Feyenoord ineens.. ik snap dat er ineens een idee achter zit en dat het daardoor direct wat anders oogt; maar die hebben alle wedstrijden tot dusver dus echt met 0,0 weerstand gespeeld hé :') Laten we even kijken hoe ver ze zijn als ze tegen Ajax en PSV moeten.
Denk dat het ook veel opluchting in dat kamp is na 2 jaar Advocaat genot.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:59:50 #246
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_201000770
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Je bent wel heel zuur vandaag. Pak je eigen een lekker bavariatje en doe rustig.
pi_201000782
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:53 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
Je kunt van PSV natuurlijk hetzelfde zeggen hè.

Bovendien, de hele transferperiode is nog bezig. Als volgende week Madueke en Gakpo zijn vertrokken dan sta je met de winterstop gewoon vierde.
pi_201000811
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je bent wel heel zuur vandaag. Pak je eigen een lekker bavariatje en doe rustig.
Bavaria, dat is pas zuur. Dat is na Amstel en Heineken echt het smerigste bier wat je in Nederland kunt kopen.

Het enige wat het voor heeft op die twee is dat er aan Bavaria tenminste nog een smaakje zit.

Echte mannen drinken Grolsch of Hertog Jan.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:10:55 #249
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_201000910
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Bavaria, dat is pas zuur. Dat is na Amstel en Heineken echt het smerigste bier wat je in Nederland kunt kopen.

Het enige wat het voor heeft op die twee is dat er aan Bavaria tenminste nog een smaakje zit.

Echte mannen drinken Grolsch of Hertog Jan.
Als ik er genoeg in mijn nek heb hangen smaakt het allemaal :')
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:22:49 #250
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201002005
Echte mannen drinken ……

Wat is dit voor puberaal gedrag?
Grootspraak over bier/drank, hoe oud zijn jullie? 12?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')