SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoelaat word ik verwacht voor de stadstour?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf de Waterbus naar de Riedijk en dan langs de Wolwevershaven richting Nieuwe Haven, Lange Ijzeren Brug over en dan via de Vleeshouwersstraat naar de Groenmarkt. Da’s een leuke route
Meedogenloos de familie Balquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. die heeft net al haar vriendje gedumpt. Op de naar de volgende denk ik
Klinkt nog best wel avontuurlijk en schattigquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
of uitstraling en het grote gefriemel.
nou ja dat kan een suske en wiske boek zijn
Bal gaat haar om date-tips vragen dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meedogenloos de familie Bal
Ja, ik moet eigenlijk wel werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoelaat word ik verwacht voor de stadstour?
Ja ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk wel werken
jawel. Uiteraard wel groots leeftijdsverschil en ze woont ergens in drenthe dus zie haar niet super vaakquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh kun je goed met haar opschieten?
Zo ver uit het centrum woon ik ook weer nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus moet richting het station, ga ik daar wle hangen bij de ah
ik zoek wel gewoon uit waar je woontquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo ver uit het centrum woon ik ook weer niet
Versta je haar wel dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. Uiteraard wel groots leeftijdsverschil en ze woont ergens in drenthe dus zie haar niet super vaak
Ama is je nichtje?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. Uiteraard wel groots leeftijdsverschil en ze woont ergens in drenthe dus zie haar niet super vaak
Zo begint het.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt nog best wel avontuurlijk en schattig
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zoek wel gewoon uit waar je woont
Ja, dat helpt dus nietquote:
Heb je geen manier om d'r over de brug heen te krijgen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat helpt dus niet![]()
Ik ga natuurlijk wel de hele dag met een verrekijker voor het raam zitten
*noteertquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat helpt dus niet![]()
Ik ga natuurlijk wel de hele dag met een verrekijker voor het raam zitten
Euy ballie mustoe is heurn, goaj met de hort op brommerskiekn? Ik heb dr Daylano net oetgoiit want hij hef onder droad hen vrettn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja, toch een compliment dat ik haar jeugdig inschat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem je Ama nu een 15-jarige VMBO scholier?
Stalkerbalquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zoek wel gewoon uit waar je woont
Heb je een beroerte?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euy ballie mustoe is heurn, goaj met de hort op brommerskiekn? Ik heb dr Daylano net oetgoiit want hij hef onder droad hen vrettn.
Als jij wat sushi aan jouw kant van de brug legt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen manier om d'r over de brug heen te krijgen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij wat sushi aan jouw kant van de brug legt?
Mja is stiekem nog best een eind lopen daarnaartoequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij wat sushi aan jouw kant van de brug legt?
Zo zag ik ook vakantiefoto's van een achternichtje voorbij komen waarbij ik even met mijn ogen moest knipperen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
maar het is we grappig want in real life is ze heel verlegen en rustig maar op haar insta zie ik andere fotos
Mensen doen zich zo vaak stoerder en spannender voor op internetquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
maar het is we grappig want in real life is ze heel verlegen en rustig maar op haar insta zie ik andere fotos
Bek hooln ie neulei.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een spraakgebrek is geen taal
Fok zit vol met nichtenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
Is dit nu de nichtjes SC ofzo?
je draait nog niet lang genoeg mee voor alle nichtjes van US verhalen dus..quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
Wil je ook een bijdrage doen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
Die hebben allemaal net geworpen, ik ben overgestapt op de knappe neefjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je draait nog niet lang genoeg mee voor alle nichtjes van US verhalen dus..
nou ja ze is 15.. daar is ze met vriendinnen enn hier met haar tante en nicht. ook andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mensen doen zich zo vaak stoerder en spannender voor op internet
Toffe routequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf de Waterbus naar de Riedijk en dan langs de Wolwevershaven richting Nieuwe Haven, Lange Ijzeren Brug over en dan via de Vleeshouwersstraat naar de Groenmarkt. Da’s een leuke route
Truequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze is 15.. daar is ze met vriendinnen enn hier met haar tante en nicht. ook anders
Zie je haar met een FOK!-man?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog wel een knap nichtje die nog moet gaan werpen maar dat kan nooit heel lang meer duren met haar uiterlijk.
Ik heb niet echt spannende nichtenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
Nee daar is ze te werelds en te springerig voor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je haar met een FOK!-man?
Chauvinistischer kan denk ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog wel een knap nichtje die nog moet gaan werpen maar dat kan nooit heel lang meer duren met haar uiterlijk.
Denk dat voor jongeren die druk enorm is in de pubertijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Truemaar sommigen hebben echt wel een fake online leven, bizar is dat altijd 🤔
Dat rondje doe ik ‘s avonds vaakquote:
Wat vastigheid zal haar goed doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee daar is ze te werelds en te springerig voor.
Pics?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt spannende nichten
Elke dag 10km industrieterreinquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vastigheid zal haar goed doen
Ook zat die ouder zijn die irl totaal niet zijn zoals ze zich online voordoenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat voor jongeren die druk enorm is in de pubertijd.
19 valt toch wel meequote:
Regelmaat doet goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Elke dag 10km industrieterrein
Kan je toch wel een foto van een 19-jarige bekijken 🤔quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel me toch al vrij oud bij mensen van rond de 20.
Werd alleen om een foto gevraagd hč om te beoordelen of ze idd zo knap is als jij zegtquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is een knappe jongen van 19 prima voor haar
Nja, ik zal vragen of ze een keer mee wil komen kleppen hier, dat lijkt me beter dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Werd alleen om een foto gevraagd hč om te beoordelen of ze idd zo knap is als jij zegt
Ik wilde eigenlijk op de familiedag van de familie UitStraling komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan je toch wel een foto van een 19-jarige bekijken 🤔
Gewoon even een naaktfoto om te zien of alles een beetje in proportie is toch? Met onze vakkundige blik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Werd alleen om een foto gevraagd hč om te beoordelen of ze idd zo knap is als jij zegt
Good luck daarmeequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk op de familiedag van de familie UitStraling komen.
Had je beter voor Corona een feestje mee kunnen makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat maak jij er weer vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon even een naaktfoto om te zien of alles een beetje in proportie is toch? Met onze vakkundige blik.
Lijkt me ook een leuk uitje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tjaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, ik zal vragen of ze een keer mee wil komen kleppen hier, dat lijkt me beter dan.
Toen postte ik hier nog niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je beter voor Corona een feestje mee kunnen maken
Kan me nog wel twee bizarre feestjes herinnerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen postte ik hier nog niet.
Ik heb ook nog wel wat mooie in mijn geheugen staan. Wat dat betreft is het nog steeds beetje saaie boel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan me nog wel twee bizarre feestjes herinneren
Ook gemixt met Brabo's he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Alsof Schotten zich laten tegenhouden door een zwak snottervirusje.
Ja we weten allemaal dat jij wel uitgenodigd bent.quote:
Nou nee hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja we weten allemaal dat jij wel uitgenodigd bent.![]()
Hoef je ons niet mee jaloers te maken
Paradise? Trouble?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Trouble in paradise. *schrikt wakker
*BIEP BIEP BIEP*quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wekker over 6,5 uur alweer. Maar eens langzaam richting bed gaan.
Ja, hop, tempoquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wekker over 6,5 uur alweer. Maar eens langzaam richting bed gaan.
Nee maar ik hoef op zich ook nog niet te gaan slapen. Beetje minder is ook geen ramp, ik krijg alsnog wel genoeg slaap.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen dan maar
Was jij niet wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen dan maar
Zijn grote zus is er al. Nouja, kleine grote zus en niet echt zijn zus. Je doet het er maar mee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Wut komt de familie @:uitstraling hierheen?
Watquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Muziekquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna bijna. Nog muziek aan het luisteren.
Alleen de nichtjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Je bedoelt jezelfquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zijn grote zus is er al. Nouja, kleine grote zus en niet echt zijn zus. Je doet het er maar mee.
Vervelen is een groot woord maar de spanning en sensatie van vandaag is wel voorbijquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 01:18 schreef Flory het volgende:
Ow sorry alles slaapt hier natuurlijk al![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 04:30 schreef Karzai het volgende:
Voor kwiwi wakker
, ik heb gister bijna de hele dag geslapen, denk naweeen van de narcose.
ik heb maar even boodschappen besteld, zo nog even liggen
Ik kom er net achter dat ik geen ontbijt meer in huis hebquote:Op woensdag 18 augustus 2021 06:50 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu eitje bakken, tussen twee boterhammen steken en de baan op
Je gaat fietsen in het omnium Apeldoorn?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 06:50 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu eitje bakken, tussen twee boterhammen steken en de baan op
Nee, de spoorbaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat fietsen in het omnium Apeldoorn?
Oh oh. Straks ontplof jequote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:44 schreef Karzai het volgende:
Ik ben van slag, geen gerrie na de koffie, gister ook al niet
de mijne wilde niet eens wachten tot ik koffie had gezetquote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:44 schreef Karzai het volgende:
Ik ben van slag, geen gerrie na de koffie, gister ook al niet
Gewoon terug roepen dat ze het zelf moeten doenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:55 schreef mschol het volgende:
ik sleep mijzelf maar uit bed, werk roept
Geen pijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:52 schreef Karzai het volgende:
kwark met aardbeien, straks een tosti maken
Lekker even je rust pakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:15 schreef Karzai het volgende:
Lekker smurfen en herstellen, moeders komt avondeten brengen
Flinke tampon erin?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan beter ademen maar er zitten nog korsten in de neus
dat klinkt gewoon pijnlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
die zijn er gister uitgehaald, vier stuks!
Dat is snel, nou ja wees blij want als die tampons een beetje vast komen te zitten dan is het geen prettig pretje als ze die lostrekken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
het was even pijnlijk iddquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is snel, nou ja wees blij want als die tampons een beetje vast komen te zitten dan is het geen prettig pretje als ze die lostrekken.
Ik voel een postbus 51-campagne aankomen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel zo eerlijk en duidelijk.
Scheelt weer een rooie vinger.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel een postbus 51-campagne aankomen.
Neusmenstruatie, wel zo eerlijk.
Bij mijn laatste operatie bleef ik me verbazen hoeveel spul ze in je neus kunnen duwen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet tegen de muur meppen.quote:
Ik had de batterijen maar eens vervangen want er brandde dus een rood lampje. Maar toen deed ie het helemaal niet meer. Nu heb ik een oud toetsenbord gepakt en moet ik harder op de toetsen rammen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet tegen de muur meppen.
Ik kan je wel een USB stick sturen dat je laptop daarna niks meer doet als je geen zin hebt om te werkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn laptop had er vanochtend ook zo lekker veel zin in![]()
Helaas startte hij daarna wel goed op en moet ik vandaag werken
Dan moet ik naar kantoor komen om mn laptop te laten fiksen en daar heb ik niet zoveel zin in.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan je wel een USB stick sturen dat je laptop daarna niks meer doet als je geen zin hebt om te werken
Denken je buren straks dat je @4EverBlackEyed bentquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had de batterijen maar eens vervangen want er brandde dus een rood lampje. Maar toen deed ie het helemaal niet meer. Nu heb ik een oud toetsenbord gepakt en moet ik harder op de toetsen rammen.
Dan krijg je gewoon een nieuwe. Of ze moeten het hele moederbord vervangenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet ik naar kantoor komen om mn laptop te laten fiksen en daar heb ik niet zoveel zin in.
Ik denk niet dat ik zomaar een nieuwe krijgquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denken je buren straks dat je @:4everblackeyed bent
[..]
Dan krijg je gewoon een nieuwe. Of ze moeten het hele moederbord vervangen
Batterijen zijn wel allebei even vol? Ik had laatst een afstandsbediening die weigerde op oplaadbare batterijen te gaan, maar het wel deed op normale nieuwe.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had de batterijen maar eens vervangen want er brandde dus een rood lampje. Maar toen deed ie het helemaal niet meer. Nu heb ik een oud toetsenbord gepakt en moet ik harder op de toetsen rammen.
Zo'n USB is wel goed trainingsmateriaal om mensen bewust te maken dat ze niet zomaar een random USB stick in hun PC moeten frotten. Denk dat bij sommige afdelingen pas bij de 2e PC ze langzaam een idee beginnen te krijgen dat det USB stick de PC stuk maakt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denken je buren straks dat je @:4everblackeyed bent
[..]
Dan krijg je gewoon een nieuwe. Of ze moeten het hele moederbord vervangen
Anders even met de batterijen schudden zodat de stroom goed door de hele batterij zit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Batterijen zijn wel allebei even vol? Ik had laatst een afstandsbediening die weigerde op oplaadbare batterijen te gaan, maar het wel deed op normale nieuwe.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders even met de batterijen schudden zodat de stroom goed door de hele batterij zit.
Klopt. Kan je gelijk zien of het personeel zich houdt aan de richtlijnen om niks op USB sticks te stoppen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo'n USB is wel goed trainingsmateriaal om mensen bewust te maken dat ze niet zomaar een random USB stick in hun PC moeten frotten. Denk dat bij sommige afdelingen pas bij de 2e PC ze langzaam een idee beginnen te krijgen dat det USB stick de PC stuk maakt.
Dan zeg je gewoon dat je niet kan werken. Lekker niks doenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zomaar een nieuwe krijg![]()
Bij het vorige bedrijf ook maanden moeten leuren met mijn half kapotte laptop.
Want ik stond niet op de lijst voor een nieuwe laptop, dus ik moest het er maar mee doen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders even met de batterijen schudden zodat de stroom goed door de hele batterij zit.
yay mechanische toetsenbordenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een meisje wel eens wijs gemaakt dat ze DVD-tjes terug moest spoelen, is ze een hele zaterdagmiddag mee bezig geweest en toen snapte ik waarom mannen zoveel uitvindingen op hun naam hebben staan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb die batterijen zelfs nog gecheckt op lading, maar ze vertikten het erin.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste jaren echt tig cursussen gehad rondom (cyber)security, privacy, corruptie, phishing. Nog steeds zijn er mensen die heel makkelijk in allerlei dingen trappen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Kan je gelijk zien of het personeel zich houdt aan de richtlijnen om niks op USB sticks te stoppen.
[..]
Dan zeg je gewoon dat je niet kan werken. Lekker niks doen
[..]
Had ik, maar eerst moet de karamel op.quote:
dat hou je sowieso niet tegen,misschien alleen als je elke week alles herhaalt..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste jaren echt tig cursussen gehad rondom (cyber)security, privacy, corruptie, phishing. Nog steeds zijn er mensen die heel makkelijk in allerlei dingen trappen.
Hier zitten ook wel subtielere testen bij tegenwoordig; sommige zitten best goed in elkaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een keer een e-mail gehad van iemand die zich voordeed als de directeur van het bedrijf.
Gelijk 10.000 euro overgemaakt natuurlijk.
ik krijg altijd mailtjes dat er een geldbedrag klaar ligt om te claimenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een keer een e-mail gehad van iemand die zich voordeed als de directeur van het bedrijf.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar als dat e-mailadres al niet klopt ..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zitten ook wel subtielere testen bij tegenwoordig; sommige zitten best goed in elkaar.
Niemand die nog een bijlage durft te openen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zitten ook wel subtielere testen bij tegenwoordig; sommige zitten best goed in elkaar.
Maar je moet wel eerst even de verzendkosten betalen ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg altijd mailtjes dat er een geldbedrag klaar ligt om te claimen
sowieso jouw linkjes niet hierquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand die nog een bijlage durft te openen.
niemand die zn mail meer opent...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit meer werken, oleeeequote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
niemand die zn mail meer opent...
ze willen graag mijn NAW gegevens en bank gegevens, ik heb het vermoedden dat je daarna idd een fee moet betalenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je moet wel eerst even de verzendkosten betalen ?
ik ben voorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit meer werken, oleeee
Ik had weleens op youtube een dude gezien die een heel verhaal aanging met die scammers.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ze willen graag mijn NAW gegevens en bank gegevens, ik heb het vermoedden dat je daarna idd een fee moet betalen
Gr. gr.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ze willen graag mijn NAW gegevens en bank gegevens, ik heb het vermoedden dat je daarna idd een fee moet betalen
Ja gewoon nieuwe, uit de verpakking.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Batterijen zijn wel allebei even vol? Ik had laatst een afstandsbediening die weigerde op oplaadbare batterijen te gaan, maar het wel deed op normale nieuwe.
Nigeriaanse prins.quote:
Heb ik liever die, dan oemfoefoequote:
Sommige vrouwen zweren erbij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik liever die, dan oemfoefoe
Sommige vrouwen sporen niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zweren erbij.
Die denkt al aan zijn volgende baanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega die vrijdag voor het laatst is, zegt dat hij vandaag de hele dag aan zijn overdracht gaat werken.
En zegt dan: zijn er dingen die ik moet overdragen, want ik kan niks verzinnen?
Is dit de nieuwe slogan voor de KSC?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
"Leuker kunnen we het niet maken, wel goorder"
Nee, ik zorg ook altijd voor een overdracht. Maar hij gaat dus drie dagen werken aan een overdracht terwijl hij niks over te dragen heeft. Want wij wisten ook niks.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die denkt al aan zijn volgende baan![]()
Ik vind het persoonlijk nooit zo netjes om een baan slordig achter te laten, je weet maar nooit wanneer je een referentie op moet geven of wanneer je elkaar nog eens tegenkomt.
Ik zou korte broek doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
In dubio: korte broek of lange broek. We gaan een dagje fietsen..
Beetje gek, want heeft hij dan al die tijd niets gedaan? Lijkt me dat hij echt wel een overdrachtje in elkaar kan zetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zorg ook altijd voor een overdracht. Maar hij gaat dus drie dagen werken aan een overdracht terwijl hij niks over te dragen heeft. Want wij wisten ook niks.
Oké.
Gewoon kort, lang ga je spijt van krijgenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
In dubio: korte broek of lange broek. We gaan een dagje fietsen..
Misschien iets voor op de bus, een sticker "Sorry alvast voor alle kwijl en alle verhalen over poep-vis"quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe slogan voor de KSC?
De afgelopen anderhalve maand was zijn laptop kapot. En de vervangende laptop ook. En de vervangende laptop voor de vervangende laptop ookquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje gek, want heeft hij dan al die tijd niets gedaan? Lijkt me dat hij echt wel een overdrachtje in elkaar kan zetten.
Sommige mensen zijn heel erg goed in het laten lijken alsof ze iets aan het doen zijn. Zo heb ik ook een keer een collega die op staande voet werd ontslagen (vozen met stagiaires etc.) waarvan iedereen dacht dat het toen druk zou worden, maar na een paar dagen bleek die eigenlijk niet zo heel veel te doenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje gek, want heeft hij dan al die tijd niets gedaan? Lijkt me dat hij echt wel een overdrachtje in elkaar kan zetten.
De zoete inval, gewoon zorgen dat de koffie klaarstaat, even een passende glimlach oefenen voor de spiegel en het huis de komende tijd een beetje visiteklaar houden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook zoiets leuks.
Mijn tante vertelt mijn moeder dat ze binnenkort bij mij in de buurt zijn en dat ze wel even langs willen komen.
Hoezo moet dit met een omweg ?Of ze komen op de bonnefooi langs. (zhe horreur)
Eeeeuhmmquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De afgelopen anderhalve maand was zijn laptop kapot. En de vervangende laptop ook. En de vervangende laptop voor de vervangende laptop ook
Wat erg eigenlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel erg goed in het laten lijken alsof ze iets aan het doen zijn. Zo heb ik ook een keer een collega die op staande voet werd ontslagen (vozen met stagiaires etc.) waarvan iedereen dacht dat het toen druk zou worden, maar na een paar dagen bleek die eigenlijk niet zo heel veel te doen
Ik krijg hier stress vanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zoete inval, gewoon zorgen dat de koffie klaarstaat, even een passende glimlach oefenen voor de spiegel en het huis de komende tijd een beetje visiteklaar houden.
Bijna...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eeeeuhmm![]()
Je zou bijna gaan denken dat het opzet is. Bijna dan he...
Wij krijgen eens in de zoveel tijd phishing mails vanuit cyber security. Af en toe wordt er gepubliceerd hoeveel mensen er dan alsnog intrappen. Schrikbarend veel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste jaren echt tig cursussen gehad rondom (cyber)security, privacy, corruptie, phishing. Nog steeds zijn er mensen die heel makkelijk in allerlei dingen trappen.
Ik spring uit het raam dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze net voor de deur staan als je schoonloeder er ook al is
In sommige gevallen lijkt die dus wel te kloppen, ze gaan af en toe best wel verquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als dat e-mailadres al niet klopt ..
Goede reden om dingen te laten liggen "ja ik dacht dat het phishing was".quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn jeugdvriendin waar ik mee samenwoonde die sleepte iedere dag wel collega's of vriendinnen mee naar huis maar dat vond ik niet zo heel erg want zij trok op een vage manier altijd bloedmooie vrouwen aan, ik kloeg nooit daarover, ik was slim.quote:
Vozen met stagiaires en callcentermedewerkers mag hier ook niet meerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel erg goed in het laten lijken alsof ze iets aan het doen zijn. Zo heb ik ook een keer een collega die op staande voet werd ontslagen (vozen met stagiaires etc.) waarvan iedereen dacht dat het toen druk zou worden, maar na een paar dagen bleek die eigenlijk niet zo heel veel te doen
Ja, als het e-mailadres klopt dan gaat dat wel ver.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
In sommige gevallen lijkt die dus wel te kloppen, ze gaan af en toe best wel ver
Zeker in bepaalde managementlagen en functiegroepen is security erg belangrijk hier.
Moet gewoon kunnen in Brabant. Altijd zorgen dat de koelkast vol is en er eventueel een bedje klaarstaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zoete inval, gewoon zorgen dat de koffie klaarstaat, even een passende glimlach oefenen voor de spiegel en het huis de komende tijd een beetje visiteklaar houden.
Alsof je dat soort dingen kunt tegenhouden ookquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vozen met stagiaires en callcentermedewerkers mag hier ook niet meer
Ja als je ziet hoeveel er al in een relatief dunbevolkt gebied mee wordt verdiend per maandquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij krijgen eens in de zoveel tijd phishing mails vanuit cyber security. Af en toe wordt er gepubliceerd hoeveel mensen er dan alsnog intrappen. Schrikbarend veel.
Klopt welquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen in Brabant. Altijd zorgen dat de koelkast vol is en er eventueel een bedje klaarstaat.
Een collega heeft ooit zelf een phishing website gemaakt omdat hij er een beetje klaar mee was. We hebben iedere jaar een soort van sport/zuip-dag met alle business units in Europa en hij stuurde toen een mail rond dat de foto's op website x stonden en je daarop in kon loggen. Aantal mensen die gewoon braaf hun e-mail + wachtwoord meegavenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als het e-mailadres klopt dan gaat dat wel ver.
Maar normaalgesproken had ik al heel weinig contact met die directeur, dus even een berichtje aan gewaagd en hij bleek niets gestuurd te hebben. E-mail doorgestuurd naar de IT afdeling en klaar.
Heb je die fietstas ook niet voor jan lul.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
Het wordt korte broek. prop wel een regenbroek en jas in mn fietstas
Bang voor natte beentjes?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
Het wordt korte broek. prop wel een regenbroek en jas in mn fietstas
is mn boodschappentasquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je die fietstas ook niet voor jan lul.
Nat alleen (huehue) is niet zo erg, je benen worden vooral ijs- en ijskoud als er ook wind op staat dan.quote:
Je kunt bijvoorbeeld zorgen dat er geen taxi's klaarstaan om managers naar een hotel te brengen met callcentermederwerkers. Bedrijfje waarvoor jij werkt was daar in het verleden wel goed in om dat te faciliteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je dat soort dingen kunt tegenhouden ook
Gewoon een beetje doortrappen danquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nat alleen (huehue) is niet zo erg, je benen worden vooral ijs- en ijskoud als er ook wind op staat dan.
Ik heb m'n regenbroek er maar standaard ingegooid. Als het regent als ik van huis ga, pak ik de fiets doorgaans sowieso niet, maar bij een "misschien regent het als ik naar huis moet" helpt het mentaal dan wel om tķch de fiets maar te pakken.quote:
Het is vrij lucratief inderdaad.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je ziet hoeveel er al in een relatief dunbevolkt gebied mee wordt verdiend per maandhttps://www.politie.nl/ni(...)e---blijf-alert.html
Nee, da's echt niet prettig.quote:
ja regenbroek zit standaard in mn werkrugzakquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n regenbroek er maar standaard ingegooid. Als het regent als ik van huis ga, pak ik de fiets doorgaans sowieso niet, maar bij een "misschien regent het als ik naar huis moet" helpt het mentaal dan wel om tķch de fiets maar te pakken.
Benen duurt vaak wel een stuk langer om koud te worden, armen zijn vervelenderquote:
Ja, da's kut.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er wel een keer ingetrapt ooitHad m'n laptop verzonden ter reparatie met UPS ofzo, en die zou teruggestuurd worden dus daar zat ik op te wachten. Kreeg ik een mail van UPS met de T&T-status, dus ik klikken.
Was niet echt van UPS.
Heel toevallig ook, want ik verwachtte dus iets van UPS. Anders had ik het meteen weggegooid
Op de fiets?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Benen duurt vaak wel een stuk langer om koud te worden, armen zijn vervelender
Geen idee, ik fiets nooit, maar met lopen wel in ieder gevalquote:
Een lease-maatschappij waarbij ik zat had ook een datalek, dus daar krijg ik nu ook allerlei spam mails van. Gelukkig is het vrij duidelijk voor mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er wel een keer ingetrapt ooitHad m'n laptop verzonden ter reparatie met UPS ofzo, en die zou teruggestuurd worden dus daar zat ik op te wachten. Kreeg ik een mail van UPS met de T&T-status, dus ik klikken.
Was niet echt van UPS.
Heel toevallig ook, want ik verwachtte dus iets van UPS. Anders had ik het meteen weggegooid
Ik weet er alles van, er is een jaar geweest dat motorkapschade de meest voorkomende schade was bij leaseauto's, interieur-reinigen op een goede tweede plek.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt bijvoorbeeld zorgen dat er geen taxi's klaarstaan om managers naar een hotel te brengen met callcentermederwerkers. Bedrijfje waarvoor jij werkt was daar in het verleden wel goed in om dat te faciliteren.
Bovenbenen koelen hard af met fietsen als het regent.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, ik fiets nooit, maar met lopen wel in ieder geval
Wordt ook steeds lastiger om ze te onderscheiden van echte mails omdat ze veel beter worden opgemaakt en er een soort van spellcheck overheen gaatquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is vrij lucratief inderdaad.
Een van onze klanten heeft ooit een ransomware aanval gehad; het was makkelijker om te betalen dan om hun hele infrastructuur weer op te bouwen.
M'n vader wilde op de laptop een keer inloggen bij de ABN en dat duurde heel lang. M'n zwager was er toevallig en die vertrouwde het niet. Was het dus de website van de ABN helemaal nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een lease-maatschappij waarbij ik zat had ook een datalek, dus daar krijg ik nu ook allerlei spam mails van. Gelukkig is het vrij duidelijk voor mij.
Ik geloof wel dat mijn vader erin zou kunnen trappen; heb hem zo goed mogelijk uit proberen te leggen hoe die dingen werken. En dat hij nooit op andere manieren bij een bank oid in zou moeten loggen.
Enige wat bij mij wel eens koud uitslaat zijn mijn oren, omdat ik die niet kan bewegen, voor de rest ben ik Viking genoeg om het niet heel snel koud te hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bovenbenen koelen hard af met fietsen als het regent.
Ik haal ze er vrijwel altijd uit op taalgebruik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt ook steeds lastiger om ze te onderscheiden van echte mails omdat ze veel beter worden opgemaakt en er een soort van spellcheck overheen gaat
Niet fietsen als het regent dusquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat dus steeds beter. Soms is het een mailtje waarin je alleen wordt aangesproken met meneer, mevrouw terwijl ze normaal gesproken ook je achternaam erbij zetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haal ze er vrijwel altijd uit op taalgebruik.
Ze trekken al de vreugde uit je baanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vozen met stagiaires en callcentermedewerkers mag hier ook niet meer
Ja ik ook wel, en ook omdat het vaak van die bedrijven zijn waar je nog nooit mee van doen hebt gehad. Maar tegenwoordig zijn het wel een beetje Nederlandse volzinnen die voor de gemiddelde mens normaal klinken en niet meer als die gammele translate verhaaltjes van een paar jaar geledenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haal ze er vrijwel altijd uit op taalgebruik.
had jij die AGU broek nog gekocht?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hang op en bel uw bank!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een collega heeft ooit zelf een phishing website gemaakt omdat hij er een beetje klaar mee was. We hebben iedere jaar een soort van sport/zuip-dag met alle business units in Europa en hij stuurde toen een mail rond dat de foto's op website x stonden en je daarop in kon loggen. Aantal mensen die gewoon braaf hun e-mail + wachtwoord meegaven
De bedrijven die die cursussen geven die verdienen wel echt goud geld. Af en toe wat van die test mails rondsturen, aangeven dat x% nog steeds op die dingen klikt en dan weer nieuwe cursus er tegenaan gooien.
ik eet er goed vanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een collega heeft ooit zelf een phishing website gemaakt omdat hij er een beetje klaar mee was. We hebben iedere jaar een soort van sport/zuip-dag met alle business units in Europa en hij stuurde toen een mail rond dat de foto's op website x stonden en je daarop in kon loggen. Aantal mensen die gewoon braaf hun e-mail + wachtwoord meegaven
De bedrijven die die cursussen geven die verdienen wel echt goud geld. Af en toe wat van die test mails rondsturen, aangeven dat x% nog steeds op die dingen klikt en dan weer nieuwe cursus er tegenaan gooien.
Je kunt gezelschap van vrouwen in het buitenland ook niet meer declarerenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze trekken al de vreugde uit je baan
Ze weten soms zelfs al de d/t vervoegingen correct te schrijvenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat dus steeds beter. Soms is het een mailtje waarin je alleen wordt aangesproken met meneer, mevrouw terwijl ze normaal gesproken ook je achternaam erbij zetten.
Voor sommige mensen hoort dit wel bij de secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze trekken al de vreugde uit je baan
google translate wordt steeds beterquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze weten soms zelfs al de d/t vervoegingen correct te schrijven
Jij fietst dus nooit in de regen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige wat bij mij wel eens koud uitslaat zijn mijn oren, omdat ik die niet kan bewegen, voor de rest ben ik Viking genoeg om het niet heel snel koud te hebben.
Ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had jij die AGU broek nog gekocht?
ben wel tering blij met dat apparaat. wordt helemaal niet warm. en die schoen covers zijn wel echt ideaal.
Geloof ik wel. Het is best makkelijk geld verdienen volgens mijquote:
Ging een tijdje geleden een waarschuwing rond op een vertalersgroep, want er ging een mail rond die gewoon foutloos Nederlands wasquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze weten soms zelfs al de d/t vervoegingen correct te schrijven
nopequote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geloof ik wel. Het is best makkelijk geld verdienen volgens mij
En het is niet zo dat ze garantie geven dat als je cursus x gehaald hebt dat je verzekert bent voor schade door phishing.
Misschien een collega van jou die vertalingen doet en zijn eigen vertaling terug zag komen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging een tijdje geleden een waarschuwing rond op een vertalersgroep, want er ging een mail rond die gewoon foutloos Nederlands was
Nu niet meer maar ik fietste regelmatig 2 uur per dag door woeste wind, slagregen, sneeuw, vrieskou en asteroīdestormen, heerlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij fietst dus nooit in de regen.
Ja daar huren ze dus mensen zoals jij voor in tegenwoordigquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging een tijdje geleden een waarschuwing rond op een vertalersgroep, want er ging een mail rond die gewoon foutloos Nederlands was
De nuance hebben ze meestal niet goed. Maar ze worden wel steeds beter.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat dus steeds beter. Soms is het een mailtje waarin je alleen wordt aangesproken met meneer, mevrouw terwijl ze normaal gesproken ook je achternaam erbij zetten.
Neuh. Gewoon m'n normale kledij voor op m'n stadsfietsje hoor, voor het geval dat dus regenbroek in de fietstas.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens broeken moet je hebben van Assos of castelli of sportful
Ik ben niet de gemiddelde mens als het om teksten gaat. Ik schrijf ze zelfquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, en ook omdat het vaak van die bedrijven zijn waar je nog nooit mee van doen hebt gehad. Maar tegenwoordig zijn het wel een beetje Nederlandse volzinnen die voor de gemiddelde mens normaal klinken en niet meer als die gammele translate verhaaltjes van een paar jaar geleden
kan prima inderdaad. zijn zat websites waar je voor een paar dollar wat kan laten vertalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar huren ze dus mensen zoals jij voor in tegenwoordig
vandaag weer thuisquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan prima inderdaad. zijn zat websites waar je voor een paar dollar wat kan laten vertalen.
Dus jij bent stiekem een phiserquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet de gemiddelde mens als het om teksten gaat. Ik schrijf ze zelf
Ja das niet voor een stadsfiets nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon m'n normale kledij voor op m'n stadsfietsje hoor, voor het geval dat dus regenbroek in de fietstas.
ik ookquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedrijven waar dat belangrijk is zouden gewoon moeten stoppen met mail. Daar zit het gevaar. Intern is dit goed te doen.
Een klant van me in de nucleaire sector gaat alle mail eerst langs de aivd voordat deze in/uitkomt.
Ja, da's een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das niet voor een stadsfiets nee.
Maar als je 100+ gaat mtb’en wel een must.
Mensen die je gratis geld komen brengen bestaan niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De nuance hebben ze meestal niet goed. Maar ze worden wel steeds beter.
Gewoon van je bordje afkiepen danquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
God, geen zin vandaag. Weer iets op mijn bordje geland wat door een collega slecht is gecoördineerd.
Kutvakanties
hoppa regelrecht de prullenbak inquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon van je bordje afkiepen dan
Niet doen, belangrijke mensen zitten sinds het thuiswerken juist in casuele kledingquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb me net helemaal netjes aangekleed voor een meeting; misschien toch handig om niet in mijn hoodie te zitten.
Net wat je wil bereiken bij de andere partij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet doen, belangrijke mensen zitten sinds het thuiswerken juist in casuele kleding
Het is nog steeds vrij casual; maar ziet er niet uit alsof ik net mijn bed uit kom rollen en mijn haar nog alle kanten opzit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet doen, belangrijke mensen zitten sinds het thuiswerken juist in casuele kleding
Vandaag wil ik bereiken dat ze stoppen met zeuren tegen de project manager van ons en gewoon een "go" geven voor het project. Heb wat ruimte vrijgemaakt aan mijn bureau zodat ik met mijn vuist op tafel kan slaan als het nodig is.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je wil bereiken bij de andere partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |