SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoelaat word ik verwacht voor de stadstour?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf de Waterbus naar de Riedijk en dan langs de Wolwevershaven richting Nieuwe Haven, Lange Ijzeren Brug over en dan via de Vleeshouwersstraat naar de Groenmarkt. Da’s een leuke route
Meedogenloos de familie Balquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. die heeft net al haar vriendje gedumpt. Op de naar de volgende denk ik
Klinkt nog best wel avontuurlijk en schattigquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
of uitstraling en het grote gefriemel.
nou ja dat kan een suske en wiske boek zijn
Bal gaat haar om date-tips vragen dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meedogenloos de familie Bal
Ja, ik moet eigenlijk wel werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoelaat word ik verwacht voor de stadstour?
Ja ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk wel werken
jawel. Uiteraard wel groots leeftijdsverschil en ze woont ergens in drenthe dus zie haar niet super vaakquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh kun je goed met haar opschieten?
Zo ver uit het centrum woon ik ook weer nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus moet richting het station, ga ik daar wle hangen bij de ah
ik zoek wel gewoon uit waar je woontquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo ver uit het centrum woon ik ook weer niet
Versta je haar wel dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. Uiteraard wel groots leeftijdsverschil en ze woont ergens in drenthe dus zie haar niet super vaak
Ama is je nichtje?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. Uiteraard wel groots leeftijdsverschil en ze woont ergens in drenthe dus zie haar niet super vaak
Zo begint het.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt nog best wel avontuurlijk en schattig
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zoek wel gewoon uit waar je woont
Ja, dat helpt dus nietquote:
Heb je geen manier om d'r over de brug heen te krijgen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat helpt dus niet![]()
Ik ga natuurlijk wel de hele dag met een verrekijker voor het raam zitten
*noteertquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat helpt dus niet![]()
Ik ga natuurlijk wel de hele dag met een verrekijker voor het raam zitten
Euy ballie mustoe is heurn, goaj met de hort op brommerskiekn? Ik heb dr Daylano net oetgoiit want hij hef onder droad hen vrettn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja, toch een compliment dat ik haar jeugdig inschat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem je Ama nu een 15-jarige VMBO scholier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |