Zie er eerst maar eens in te komenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:18 schreef ersambalbij het volgende:
En bij deze kan de brandweer of weet ik veel je komen bevrijden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:23 schreef ersambalbij het volgende:
Maar een ander punt, hoe groot is de kans op reacties of bv. uitlachen?
Misschien dat je een beetje vreemd wordt aangekeken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:23 schreef ersambalbij het volgende:
Ga je naar de speeltuin, kun je er achter komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien dat je een beetje vreemd wordt aangekeken.
En ja, misschien gaan mensen/kinderen wel vragen stellen.
Dat weten wij toch niet?
Probeer het morgen eens, en doe dan later hier verslag?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:37 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
Ga je naar de speeltuin, kun je er achter komen.
Ik bedoelde jouw, niet ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Probeer het morgen eens, en doe dan later hier verslag?
Veel plezier he!
En neem een handdoek mee voor de natte schommel .....
Maar om te spelen of om te gluren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn wat?
Ben zondag nog in een speeltuin geweest, nou komt het wel heel dichtbij .....
Om er te spelen. Met mijn kinderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:44 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
Maar om te spelen of om te gluren?
Ja maar mijn stelling ging dus over volwassene zonder kinderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Om er te spelen. Met mijn kinderen.
Mij te mistig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:47 schreef Tyr80 het volgende:
Is best een rustig uurtje te vinden denk ik, zondagochtend om 06:00 ofzo.
Gewoon het gesprek aangaan met die kotersquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:23 schreef ersambalbij het volgende:
Wat moet ik zeggen dan? Een lesje beleeftheid?: Deze meneer vind het ook leuk om te spelen, die moet je niet gaan uitlachen dat is niet netjes?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon het gesprek aangaan met die koters
Misschien lachen ze je wel toequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:55 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan? Een lesje beleeftheid?: Deze meneer vind het ook leuk om te spelen, die moet je niet gaan uitlachen dat is niet netjes?
Dat is wel gaande maar bij de intenties van TS twijfel ik of dit wel handig isquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:06 schreef longasleep het volgende:
Zie zo vaak oude mannetjes bij speeltuintjes die genieten er van kinderen die spelen denken aan vroegere tijden beetje half wegdromen. Ik zie geen probleem bij ons de buurt hebben wij een grote zandbak bij de speeltoestellen een oudere man in de 70 zet al 30 jaar bakken met speelgoed om buiten mee te spelen bij het speeltuintje zodat het niet zo saai is voor de kids. respect voor de man.
Julianatoren in Apeldoorn is precies wat je zoektquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:12 schreef airconditioning het volgende:
Die toestellen zijn voor kinderen gemaakt dus nee kan niet.
Wat een onzin, een wip is mischien wat lastig ivm. het kleine formaat maar een kabelbaan zakt heus niet door hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:12 schreef airconditioning het volgende:
Die toestellen zijn voor kinderen gemaakt dus nee kan niet.
Heb ooit een topic gemaakt, kwam niemand kijken...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Water, pure water.....free of charge
Ge-wel-dig!!
Ik zie het nu!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:28 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb ooit een topic gemaakt, kwam niemand kijken...
RLS / Limmy!
Kun je dan niet beter een alternatief zoeken? Mensen trekken snel verkeerde conclusies bij volwassenen in een speeltuin en daar kan ik ze geen ongelijk in geven. Misschien heb je een klimbos of klimpark in de buurt, boulderen is ook een leuk alternatief.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:22 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
Wat een onzin, een wip is mischien wat lastig ivm. het kleine formaat maar een kabelbaan zakt heus niet door hoor.
En die stalen klim torren zijn oersterk.
Niets om druk over te maken. Je bent onder ons. Hele volksstammen hier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:28 schreef ersambalbij het volgende:
Nee, wel een vorm van autisme/ontwikkelings stoornis waardoor ik waarschijnlijk (gedeeltelijk) ergens ben blijven hangen.
Daar zitten er soms kinderen met grote pupillen en een klapperkaak.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:47 schreef Tyr80 het volgende:
Is best een rustig uurtje te vinden denk ik, zondagochtend om 06:00 ofzo.
Als vrouw is het ook nog anders dan als man denk ik. Ik zit ook wel eens op de schommel, geen mens die het interesseert. Maar kan me zo voorstellen dat een man alleen in de speeltuin toch een beetje wantrouwiger aan wordt gekeken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Gut, nooit over nagedacht dat dat raar zou zijnIk schommel wel eens of klim in het touwending. Gewoon. Omdat ik dat leuk vind
Nog nooit iemand gezien die me raar aankeek.
Och, daar had ik niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 02:59 schreef kwiwi het volgende:
Als vrouw is het ook nog anders dan als man denk ik. Ik zit ook wel eens op de schommel, geen mens die het interesseert. Maar kan me zo voorstellen dat een man alleen in de speeltuin toch een beetje wantrouwiger aan wordt gekeken.
Eensquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, daar had ik niet eens aan gedachtWat ontzettend lullig voor mannen die echt niet op kinderen vallen
We zijn wel een beetje een pedo-angst-cultuur geworden. Nu snap ik dat wel als je moeder bent dat je daar doodsbang voor bent, maar zoals zo vaak moeten de goeden weer onder de kwaden lijden.
Ik kan dit beamen want ik heb in een dronken bui wel eens zo'n wipkip per ongeluk onthoofd. Ik trok die kop er zo af terwijl ik alleen maar een beetje lol wilde hebben. Overigens wel netjes opgebiecht. (tevens was dit 's nachts en waren en geen andere mensen aanwezig in de speeltuin op dat moment)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:47 schreef Megumi het volgende:
Op zich zijn de toestellen in een kinderspeeltuin niet gebouwd op volwassenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |