Zie er eerst maar eens in te komenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:18 schreef ersambalbij het volgende:
En bij deze kan de brandweer of weet ik veel je komen bevrijden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:23 schreef ersambalbij het volgende:
Maar een ander punt, hoe groot is de kans op reacties of bv. uitlachen?
Misschien dat je een beetje vreemd wordt aangekeken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:23 schreef ersambalbij het volgende:
Ga je naar de speeltuin, kun je er achter komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien dat je een beetje vreemd wordt aangekeken.
En ja, misschien gaan mensen/kinderen wel vragen stellen.
Dat weten wij toch niet?
Probeer het morgen eens, en doe dan later hier verslag?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:37 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
Ga je naar de speeltuin, kun je er achter komen.
Ik bedoelde jouw, niet ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Probeer het morgen eens, en doe dan later hier verslag?
Veel plezier he!
En neem een handdoek mee voor de natte schommel .....
Maar om te spelen of om te gluren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn wat?
Ben zondag nog in een speeltuin geweest, nou komt het wel heel dichtbij .....
Om er te spelen. Met mijn kinderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:44 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
Maar om te spelen of om te gluren?
Ja maar mijn stelling ging dus over volwassene zonder kinderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Om er te spelen. Met mijn kinderen.
Mij te mistig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:47 schreef Tyr80 het volgende:
Is best een rustig uurtje te vinden denk ik, zondagochtend om 06:00 ofzo.
Gewoon het gesprek aangaan met die kotersquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:23 schreef ersambalbij het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |