Ik was net aan het fietsen en er kwam een vrouw aan waarmee ik uiteraard oogcontact vermeed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef Senn88 het volgende:
Plaatje kan blijven. Dat ben ik momenteel als ik een man zie.
Ik had het over mannen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik was net aan het fietsen en er kwam een vrouw aan waarmee ik uiteraard oogcontact vermeed.
Toch moest ik haar begroeting maar beantwoorden.
rrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Opzich ben ik wel fan van veel mannen
Dacht dat zo'n furry wasquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef Senn88 het volgende:
Plaatje kan blijven. Dat ben ik momenteel als ik een man zie.
Jaaquote:
Heerlijk! ik wil ook!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa![]()
Ik heb gisteren besloten dat ik vrijdag ook vakantie ga opnemen, dus een dag eerder vakantie dan eigenlijk geplandNog 2 dagen werken
Nog even wachten dusquote:
Ja Frankrijk waarschijnlijk. Als ik kijk naar het weer komende 2 weken word ik niet echt blij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog even wachten dus![]()
Maar jij hebt vast plannen om dan ook echt even weg te gaan?
Lekker. Zuiden van Frankrijk?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja Frankrijk waarschijnlijk. Als ik kijk naar het weer komende 2 weken word ik niet echt blij.
Nee want maar 1 week vrij dus dan is het de moeite niet helemaal naar het Zuiden te rijden. Dus halverwege, dat is dus alsnog geluk hebben qua weer. Daarom staat nog niks vast.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker. Zuiden van Frankrijk?
Ik vind het niet zo erg dat het deze zomer wat kutter weer isIn ieder geval blij dat een hittegolf ons bespaard is gebleven en hopelijk blijft, want (hoog)zwanger met 25+ zou ik echt niet trekken
Ik hoop voor je op mooi weer in Frankrijk!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee want maar 1 week vrij dus dan is het de moeite niet helemaal naar het Zuiden te rijden. Dus halverwege, dat is dus alsnog geluk hebben qua weer. Daarom staat nog niks vast.
Nee snap het, maar iets meer zon en minder regen had best gemogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |