Waar ik sport is ook alles open. Alleen omdat de sportschool op kruipafstand is en van mezelf weet dat ik lui ben, blijf ik daar sporten. Want ik heb geen excuus om niet te gaan. Plus dat ik tijdens werkpauze kan sporten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fijn!
Ik vind de indeling van mijn nieuwe sportschool niet zo heel fijn. Het is helemaal open en alles is vanuit iedere plek in de hal te zien. Ik vond het altijd wel fijn dat er in mijn oude sportschool wat hoeken waren waarin je rustig wat oefeningen kon doen zonder dat iemand je zag. Ik voel me toch altijd een tikje ongemakkelijk als ik zelf met barbels werk of losse gewichten. Heb altijd het gevoel dat ik dan bekeken wordDus in de nieuwe sportschool heb ik alleen nog maar met apparaten gewerkt.
Haha jammer! Is wel iets waar je van moet houden denk ik inderdaad dat mondgevoelquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:39 schreef Declan-Harp het volgende:
De chiapudding valt écht tegen, wat een vreemd mondgevoelHad er extra Callowfit en gedroogde banaanstukjes doorheen gedaan, maar nee, dit hoef ik niet weer
Deed me aan kaviaar denken, al heb ik dat nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha jammer! Is wel iets waar je van moet houden denk ik inderdaad dat mondgevoel
Nu wel ja! Misschien zijn al onze spullen wel bijna droog als we ze morgen weer inpakken om naar huis te gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra B vandaag: in zee zwemmen
Extra T vandaag: warme chocolademelk bij avondlijk kampvuur op het strandLet me see you stripped down to the bone
Hahahquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Deed me aan kaviaar denken, al heb ik dat nog nooit gegeten![]()
Vanavond mix ik de rest van de melk met havermout, morgen nog maar wat opleuken
Leuk man, kamperenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Nu wel ja! Misschien zijn al onze spullen wel bijna droog als we ze morgen weer inpakken om naar huis te gaan
Extra B vandaag: in zee zwemmen
Extra T vandaag: warme chocolademelk bij avondlijk kampvuur op het strand
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Nu wel ja! Misschien zijn al onze spullen wel bijna droog als we ze morgen weer inpakken om naar huis te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra B vandaag: in zee zwemmen
Extra T vandaag: warme chocolademelk bij avondlijk kampvuur op het strand![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:51 schreef Holyme het volgende:
Avondlijk kampvuur. Dat lees ik als een soort crematie
Fijn dat je weer thuis bent en lieve mama die je huis heeft aangepaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik ben weer thuis en mijn moeder heeft heel mijn koelkast en vriezer gevuld met lekker, maar vooral gezond eten!
Zo lief van haar. En alles opgeruimd en schoongemaakt
En waar ik normaal aankom in de kliniek ben ik nu heel erg veel afgevallen en daar ben ik heel trots op! Mijn neiging is om teveel te gaan eten uit ellende en verveling. Alleen nu er heel erg goed op gelet dat ik me aan de afspraken met de diëtist heb gehouden
Ik ben dol op mijn moederquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Fijn dat je weer thuis bent en lieve mama die je huis heeft aangepakt
Wie weet. Die eilanders blijken wel meer rare gebruiken te hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:51 schreef Holyme het volgende:
Avondlijk kampvuur. Dat lees ik als een soort crematie
Haal je toch zo'n multipak? Zakjes van 25grquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:25 schreef Pinuts het volgende:
Argh dilemma’s… ik heb er veel zin in chips. En normaal als ik ergens echt echt zin in heb dan doe ik net gewoon want af en toe moet kunnen. Maar nu weet ik dat het is omdat ik best een kutdag heb gehad.Als ze nu gewoon chips in zakken van max 75 gram ofzo hadden …
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Haal je toch zo'n multipak? Zakjes van 25gr
Ja je moet het wel bij 1 of 2 houden hčquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]OM een of andere reden raakt die bij mij ook altijd op
![]()
Maakt dat verschil bij jou? Dat ze 500 gram dan in 20 zakjes hebben zitten? Bij mij kan dat gewoon als 500 gram n één keer op, hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja, van die theorie heb ik ook wel eens ergens gehoord ja....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja je moet het wel bij 1 of 2 houden hč
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maakt dat verschil bij jou? Dat ze 500 gram dan in 20 zakjes hebben zitten? Bij mij kan dat gewoon als 500 gram n één keer op, hoor
Wat een fijn positief bericht! Lief van je moeder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik ben weer thuis en mijn moeder heeft heel mijn koelkast en vriezer gevuld met lekker, maar vooral gezond eten!
Zo lief van haar. En alles opgeruimd en schoongemaakt
En waar ik normaal aankom in de kliniek ben ik nu heel erg veel afgevallen en daar ben ik heel trots op! Mijn neiging is om teveel te gaan eten uit ellende en verveling. Alleen nu er heel erg goed op gelet dat ik me aan de afspraken met de diëtist heb gehouden
Dat ruikt altijd zo lekkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:38 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik bedenk me net dat over een week of 6 de oliebollenkraam er vast wel weer staat.. oh boy oh boy..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:38 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik bedenk me net dat over een week of 6 de oliebollenkraam er vast wel weer staat.. oh boy oh boy..
Die zijn wel ideaal. 25gr is precies genoeg. Een plastic bakje en zelf wegen is ook een prima alternatief.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dát kan ik dan weer nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die zijn wel ideaal. 25gr is precies genoeg. Een plastic bakje en zelf wegen is ook een prima alternatief.
Dit soort veranderingen zorgen ook voor extra motivatie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Leuk man, kamperen
Ik pas weer normaal in een broek die in mei echt te strak zat, nu valt hij weer losjes zoals bedoeld
Ik denk niet dat het met discipline te maken heeft, maar eerder je relatie met eten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat hebben jullie allemaal toch veel discipline. Respect!
Krentenbollenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:38 schreef Declan-Harp het volgende:
Roomoliebollenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Krentenbollen![]()
Appelbollen![]()
Appelbeignets![]()
Kersenflappen![]()
Kersenbollen![]()
Ik vind het ZO lekker, ik ga gewoon vragen aan mijn vriend of hij de zak wil verstoppen.
Ik wil het niet zien, niet ruiken en niet voelen
Nog nooit op, maar het klinkt goddelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:03 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Roomoliebollen![]()
Ohhh en het strooigoed komt er ook alweer aan.. Vorig jaar m'n progress ermee verpest, ik moet dat écht niet gaan herhalen
De combinatie met snoepquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nog nooit op, maar het klinkt goddelijk.![]()
Strooigoed vind ik dan weer niet lekker.
Ja, heb ze wel eens zien liggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Roomoliebollen zijn gewoon opengesneden oliebollen met banketbakkersroom er tussen
Waar normale mensen last hebben van zomervakantievreetstress heb ik dat met de decembermaand. En december begint dan al in oktoberquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, heb ze wel eens zien liggen.
Puddingbroodjes vind ik ook lekker, dus zal zoiets ook wel lekker vinden.
Ik ga echt slecht op dat soort dingen.
De olieboellenkraam hier heeft van die goddelijk lekkere oliebollenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:12 schreef Pinuts het volgende:
Oh nee dat soort dingen heb ik echt helemaal niks mee. Vind oliebollen prima voor met oud en nieuw. Maar voor de rest maak je mij er niet (bijzonder) blij mee. Een goed stuk appeltaart daarentegen...
Samequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn lijstje van vandaag kan ik wel vergeten
Morgen pak ik de draad weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |