abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200959374
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:48 schreef galantis het volgende:

[..]
En wee degene die daar later op terug durft te komen.
Op wat? Dat - volkomen logisch - niemand wist wat er nou eigenlijk precies aan de hand was?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_200959383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat is de mening van een burgemeester.
Het was een breedgedragen opinie binnen het Veiligheidsberaad. Maar we vervallen nu in een discussie over punten en komma’s.
pi_200959413
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:50 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het was een breedgedragen opinie binnen het Veiligheidsberaad. Maar we vervallen nu in een discussie over punten en komma’s.
Ik heb het Van Dissel ook horen zeggen, dat zo’n mondkapje kan zorgen voor verbeterde naleving van de andere maatregelen en dat dat ook een effect is. Maar goed, detail discussie inderdaad.
zie email 27 oktober
pi_200959419
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Op wat? Dat - volkomen logisch - niemand wist wat er nou eigenlijk precies aan de hand was?
Dat het misschien niet allemaal heel nuttig is. Maar nee hoor we blijven stug volhouden.
Ik ben in het begin van de pandemie in Zweden geweest. Daar hadden ze al dat hippe gedoe niet maar de praktijk komt op gewoon exact hetzelfde neer, wat hygiëne, afstand houden en verder gezond verstand betreft. Bijzonder dat men daar toen wel een idee had van wat er aan de hand was.
Een pandemie is al kut en dit sausje eroverheen maakt het nog eens onnodig veel irritanter.
I'll give you something to do
pi_200959430
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:29 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het vertaalt zich naar het zich laat aanzien alleen nog niet echt in daadwerkelijke opkomst, dus ik ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt.
Wat overigens wel een vrij serieus probleem is. Hoe kan dat? Is de drempel te hoog? Is er sprake van luiheid (lees onvoldoende het belang inzien)? Iets anders, dit moet met spoed uitgeplozen worden. Want dan weet je ook waar je op moet inzetten.
zie email 27 oktober
pi_200959455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef galantis het volgende:

[..]
Dat het misschien niet allemaal heel nuttig is. Maar nee hoor we blijven stug volhouden.
Ik ben in het begin van de pandemie in Zweden geweest. Daar hadden ze al dat hippe gedoe niet maar de praktijk komt op gewoon exact hetzelfde neer, wat hygiëne, afstand houden en verder gezond verstand betreft. Bijzonder dat men daar toen wel een idee had van wat er aan de hand was.
Een pandemie is al kut en dit sausje eroverheen maakt het nog eens onnodig veel irritanter.
Nu iedereen niet meer zo spastisch doet en gewoon de draad weer oppakt, vind ik het eerlijk gezegd een stuk beter te behappen, ja. Gewoon het micromanagement negeren.
pi_200959459
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef galantis het volgende:

[..]
Wat houden we stug vol precies?
In Southern Sun
pi_200959493
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:50 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Al was het zo, dan is het alsnog slechts een plus op het initiële doel van het invoeren van de mondkapjes. En dat is dan bij één maatregel, heel wat anders dan 'een freakshow die gediend heeft ter bewustwording' wat gewoon dom gelul is.
In Southern Sun
pi_200959495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat overigens wel een vrij serieus probleem is. Hoe kan dat? Is de drempel te hoog? Is er sprake van luiheid (lees onvoldoende het belang inzien)? Iets anders, dit moet met spoed uitgeplozen worden. Want dan weet je ook waar je op moet inzetten.
De bouwvak is in ieder geval voorbij, dus als het de vakantie was, dan moeten we vanaf deze week weer een stijging zien. Anders mogen ze wel rap uit gaan zoeken waar dit mis is gegaan, inderdaad.
pi_200959498
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Paar gokjes

- Geen urgentie omdat men er toch niet ziek van denkt te worden
- Geen urgentie omdat men er toch niets meer voor terug krijgt
- Vakanties
- Veel hebben al corona gehad en denken immuun te zijn.
- Geen andere prikkels om de prik te halen, je kunt het afkopen met een test die veelal gratis is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200959507
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De bouwvak is in ieder geval voorbij, dus als het de vakantie was, dan moeten we vanaf deze week weer een stijging zien. Anders mogen ze wel rap uit gaan zoeken waar dit mis is gegaan, inderdaad.
De bouwvak is nog niet voorbij.
In Southern Sun
pi_200959528
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wat houden we stug vol precies?
Het plaatsen van routes die iedereen negeert, kuchschermen waar iedereen omheen praat, ontsmettingsfaciliteiten die praktisch geen effect hebben, mensen wegjagen uit parken, etc etc.
Wat dat betreft mag de wetenschap ook wel eens worden ingezet om schijnveiligheid de wereld uit te helpen ipv alleen maar maatregelen te adviseren en bij al die overbodige rommel een baat-het-niet-schaadt-het-niet houding aan te nemen.
pi_200959530
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Al was het zo, dan is het alsnog slechts een plus op het initiële doel van het invoeren van de mondkapjes. En dat is dan bij één maatregel, heel wat anders dan 'een freakshow die gediend heeft ter bewustwording' wat gewoon dom gelul is.
Oké leuk dat je me de maat komt nemen. Wat hebben al die looplijnen, verplichte karren, zeeppompjes, mondkapjes en de rest van het micromanagement dan concreet opgeleverd?
pi_200959550
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:59 schreef galantis het volgende:

[..]
Het plaatsen van routes die iedereen negeert, kuchschermen waar iedereen omheen praat, ontsmettingsfaciliteiten die praktisch geen effect hebben, mensen wegjagen uit parken, etc etc.
Wat dat betreft mag de wetenschap ook wel eens worden ingezet om schijnveiligheid de wereld uit te helpen ipv alleen maar maatregelen te adviseren en bij al die overbodige rommel een baat-het-niet-schaadt-het-niet houding aan te nemen.
Worden er nog nieuwe routes geplaatst ja? Wanneer zijn er voor het laatst mensen uit parken weggejaagd? Heb een beetje het idee dat je een paar maanden geleden leeft.
In Southern Sun
pi_200959573
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:59 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Oké leuk dat je me de maat komt nemen. Wat hebben al die looplijnen, verplichte karren, zeeppompjes, mondkapjes en de rest van het micromanagement dan concreet opgeleverd?
Graag gedaan.
Volgens mij was ik daarnet vrij duidelijk toch over achteraf en mooi wonen?
In Southern Sun
pi_200959639
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Worden er nog nieuwe routes geplaatst ja? Wanneer zijn er voor het laatst mensen uit parken weggejaagd? Heb een beetje het idee dat je een paar maanden geleden leeft.
Ze worden ook niet weggehaald anders. En ja, dan maar een paar maanden geleden, dat verandert niets aan mijn punt. Toen was het ook al krankzinnig.
Neem bijv ontsmetten van oppervlakken. Er is gewoon aangetoond dat je gemiddeld iets van 10.000 keer een besmet oppervlak moet aanraken voordat dat tot een besmetting leidt. Maar goed, doen we verder niets mee.
Maar goed, het is wel weer duidelijk. Dit is weer onderdeel van de queeste op COR om iedereen die commentaar op maatregelen heeft te bestrijden.
pi_200959656
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nou ja, dit was/is het niveau van de persconferenties:

Enige verschil is dat dat me destijds wel kon boeien.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200959670
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:08 schreef galantis het volgende:

[..]
Ze worden ook niet weggehaald anders. En ja, dan maar een paar maanden geleden, dat verandert niets aan mijn punt. Toen was het ook al krankzinnig.
Neem bijv ontsmetten van oppervlakken. Er is gewoon aangetoond dat je gemiddeld iets van 10.000 keer een besmet oppervlak moet aanraken voordat dat tot een besmetting leidt. Maar goed, doen we verder niets mee.
Maar goed, het is wel weer duidelijk. Dit is weer onderdeel van de queeste op COR om iedereen die commentaar op maatregelen heeft te bestrijden.
Waarom dan zeggen dat ze nog geplaatst worden? Dat 'we stug volhouden? Om welk punt te maken zou je dan liegen op een forum :D?

En het is goed om te zien dat het ontsmetten van oppervlakten in bijvoorbeeld de horeca wat grondiger gebeurt dan voorheen. Geen idee in welke queeste dit precies valt, maar ik mag het wel.
In Southern Sun
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:12:18 #119
5428 crew  miss_sly
pi_200959681
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:08 schreef galantis het volgende:

[..]
Dat laatste is onzin. Er is hier meer dan voldoende ruimte voor iedereen die commentaar heeft op de maatregelen. Sterker nog, dat commentaar overstemt by far mensen die er anders over denken. En ook zij kunnen hier hun mening kwijt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200959740
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En het is goed om te zien dat het ontsmetten van oppervlakten in bijvoorbeeld de horeca wat grondiger gebeurt dan voorheen. Geen idee in welke queeste dit precies valt, maar ik mag het wel.
Ja, daarvoor werd het 1x in het jaar schoongemaakt.

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200959755
https://m.theepochtimes.c(...)sco_3942556.html/amp

Raak tegengeluid wel, interessant.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200959761
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Waarom dan zeggen dat ze nog geplaatst worden? Dat 'we stug volhouden? Om welk punt te maken zou je dan liegen op een forum :D?

Dat maak jij ervan dat ik zeg dat ze nu nog geplaatst worden. Ik had het over de gehele gang van (rand)zaken sinds de start van de pandemie.
Niet al het nutteloze gewoon weghalen is wat mij betreft al een vorm van stug volhouden. Als men niet stug had volgehouden was het inmiddels allemaal al wel afgedankt hoor.
Leuk dat ontsmetten in de horeca maar dat heeft 0,0 met corona te maken dus dat is een compleet andere agenda.
pi_200959815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:06 schreef koemleit het volgende:

[..]
Lol stel je aan, heerlijke vakantie gehad. Ik moest een kapje op binnen, maar ipv me daar heel druk over te maken heb ik gewoon heerlijk genoten van alles.
Dat kan prima. Tenminste als je geen overgevoelige jankerd bent.
Nou, chapeau voor jou. Wil je nu een sticker ofzo?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200959870
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat laatste is onzin. Er is hier meer dan voldoende ruimte voor iedereen die commentaar heeft op de maatregelen. Sterker nog, dat commentaar overstemt by far mensen die er anders over denken. En ook zij kunnen hier hun mening kwijt.
Ik weet dat jij ook kritisch bent op commentaar zoals ik dat doorgaans lever, maar van jouw kant verneem ik dan ook wel eens frustratie rondom het beleid. En dat is logisch want het is zelfs statistisch gezien onmogelijk dat ze het altijd - en niet alleen achteraf gesproken - bij het rechte eind hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door miss_sly op 18-08-2021 09:18:36 ]
  woensdag 18 augustus 2021 @ 00:13:09 #125
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_200960296
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:11 schreef galantis het volgende:

[..]
Met van die geënsceneerde tafereeltjes over het er vooral níét aan toe gaat.
Dat je dan een taart uitblaast met je vrienden in een soort bizarre opstelling om je heen alsof de 1,5 meter uitgemeten was.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')