Ja stel je voor dat wij niet door de stront gaan rollen, dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:54 schreef KingRadler het volgende:
Alle landen om ons heen hebben je al een tweedeling, het zou wat zijn als Nederland achter blijft.
Heb je geen Vaccin dan kan je vakantie vergeten naar het buitenland.
Naar Europa bedoel je? Daarbuiten kan je volgens mij nog wel zonder vaccin op reis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:54 schreef KingRadler het volgende:
Alle landen om ons heen hebben je al een tweedeling, het zou wat zijn als Nederland achter blijft.
De vraag is natuurlijk wel waar je nog wel en niet binnen komt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:38 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Naar Europa bedoel je? Daarbuiten kan je volgens mij nog wel zonder vaccin op reis.
Gevaccineerd of niet, een vakantie met maskers en tussen kuchschermen en dagelijks op internet moeten controleren of je bij thuiskomst in quarantaine moet is geen vakantie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:54 schreef KingRadler het volgende:
Zes landen. Dat is het, volgens mij en dat is nog afhankelijk van waar je vandaan komt:quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:38 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Naar Europa bedoel je? Daarbuiten kan je volgens mij nog wel zonder vaccin op reis.
idd voor Nederlanders kan t verschillen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zes landen. Dat is het, volgens mij en dat is nog afhankelijk van waar je vandaan komt:
https://inews.co.uk/inews(...)requirements-1150802
Is toch na november afgelopen die onzin testen betalen voor niet gevaccineerden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:30 schreef KingRadler het volgende:
Jongeren moeten straks test betalen voordat ze ergens naar binnen kunnen.
Dus aantal prikken zie ik in oktober wel weer stijgen.
Ja, dat kan dus dan is mijn vraag, welke landen zijn er voor Nederlanders zonder vaccinatie open?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:02 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
idd voor Nederlanders kan t verschillen.
Lol stel je aan, heerlijke vakantie gehad. Ik moest een kapje op binnen, maar ipv me daar heel druk over te maken heb ik gewoon heerlijk genoten van alles.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Gevaccineerd of niet, een vakantie met maskers en tussen kuchschermen en dagelijks op internet moeten controleren of je bij thuiskomst in quarantaine moet is geen vakantie.
Nou hier heb ik bijna mijn hele gezin compleet gevaccineerd, had de tweede vaccinatie voor mijn jongste zelfs naar voren kunnen halen maar omdat de lijn vijf keer overbelast was heb ik inderdaad besloten om de moeite niet meer te nemen om het max anderhalve week eerder dwars door onze vakantie te laten fietsen. Ze krijgt die tweede dus volgende week.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:03 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zal het ook niet te maken hebben met de vakantietijd. Ik ben 37 en had me laatste prik eind juli. Mensen die jonger zijn hebben hun 2de prik dan in augustus, In juni toen die jaartallen vrij werden gegeven was er nog nergens een vaccinatiepaspoort ingevoerd alleen voor reizen maar dat kon ook met testen. Denk dat zat mensen gedacht hebben ik haal ze wel na me vakantie.
D'r is een zomervakantie topic.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:09 schreef weetjewel5 het volgende:
is er geen Corona vakantie topic? welke landen open zijn en wat de maatregelen zijn?
Ik ben het wel met hem eens dat de wekelijks wisselende inreiscriteria van landen het er niet overzichtelijker op maken. Je kan nog steeds niet iets boeken zonder het risico dat alles op het laatste moment niet doorgaat. En zo lang dat niet het geval is, is het imo niet normaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:06 schreef koemleit het volgende:
[..]
Lol stel je aan, heerlijke vakantie gehad. Ik moest een kapje op binnen, maar ipv me daar heel druk over te maken heb ik gewoon heerlijk genoten van alles.
Dat kan prima. Tenminste als je geen overgevoelige jankerd bent.
Het zeker niet normaal, en ook irritant. Maar "dan is het geen vakantie" is schromelijk overdreven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens dat de wekelijks wisselende inreiscriteria van landen het er niet overzichtelijker op maken. Je kan nog steeds niet iets boeken zonder het risico dat alles op het laatste moment niet doorgaat. En zo lang dat niet het geval is, is het imo niet normaal.
Het is gewoon de realiteit. En als je je daar niet in wil schikken, kan je misschien beter thuisblijven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:28 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het zeker niet normaal, en ook irritant. Maar "dan is het geen vakantie" is schromelijk overdreven.
Dat merk je wel hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:31 schreef quirina het volgende:
“Ja maar jij weet toch ook niet zeker of je iets mankeert dat je immuunsysteem niet werkt?
Op een gegeven moment prijzen bepaalde bestemmingen zichzelf wel uit de markt als ze tot in lengte van dagen PCR-testen en dat soort ongein blijven eisen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gewoon de realiteit. En als je je daar niet in wil schikken, kan je misschien beter thuisblijven.
Ik probeer bijvoorbeeld een kleine rondreis naar het Caribisch gebied te plannen volgend voorjaar, maar het ziet ernaar uit dat dat niet kan zonder een fortuin aan verplichte testen kwijt te zijn, elk eiland eist een PCR ook voor gevaccineerden. Dus even afwachten of het erin zit. Kan er boos over worden, het is wat het is.
20 september wanneer (volgens het plan) er weer festivals zouden mogen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:51 schreef _serial_ het volgende:
Wanneer denken jullie dat betalen voor TvT wordt ingevoerd?
Zag hem in het F1 topic al voorbij komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:49 schreef _serial_ het volgende:
Weet even niet meer zeker of ik deze al gelinkt had.
[ twitter ]
Ze hebben daar wel een issue natuurlijk met ziekenhuiscapaciteiten. Al gaat het daar wel goed met vaccinaties volgens mij, dus verwacht niet dat het heel lang duurt dat die PCR plicht blijft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op een gegeven moment prijzen bepaalde bestemmingen zichzelf wel uit de markt als ze tot in lengte van dagen PCR-testen en dat soort ongein blijven eisen.
Op Sint Maarten is momenteel een grote uitbraak en is het ziekenhuis vol, er is een issue met de vaccinatiebereidheid. Veel andere kleine eilanden in de regio voeren een containmentstrategie en die zullen daar wel mee doorgaan totdat de pandemie in de westerse wereld onder controle is denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel een issue natuurlijk met ziekenhuiscapaciteiten. Al gaat het daar wel goed met vaccinaties volgens mij, dus verwacht niet dat het heel lang duurt dat die PCR plicht blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |