Klets toch niet zo johquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:53 schreef Zwerfkind het volgende:
[..]
Lekker naar China.
Daar maken de islamisten gaan kans en binnen kort het machtigste leger op aarde.
Europa is niet zwak...degene die aan het roer zitten zijn zwak. Europa moet gewoon A stoppen met zich overal mee te bemoeien. Dus als ergens te pleuris uitbreekt moet men het zelf gaan oplossen tenzij het in een EU-land is en B beter voor zichzelf opkomen en sterker in hun schoenen staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
West Europa is gewoon zwak. Ze doen niks om het echt te veranderen. De waarheid is dat het een aflopende zaak is.
Loopt de badkuip niet vol dan wordt het hier het midden oosten uiteindelijk.
Het is al veel te ver heen.
In principe de no go areas van grote steden. Dat wordt Nederlands toekomst.
1 grote dichtgebouwde verpauperde no go area.
Ironisch genoeg is de beste oplossing zelf emigreren.
Maar waarheen? Ik denk er vaak over na om een soort back up plan te maken voor het zoals verwacht uit de hand loopt.
Maar zou niet weten waar je niet de gevolgen van het klimaat of islamisering dmv migratie ondervindt.
Dacht eerst aan Zweden maar dat land is net als Frankrijk en Engeland nog eerder verloren.
Ik heb ook geen hoop dat ze ineens het licht zien rn het roer massaal 180 graden om gaat. Zulke daadkracht is er gewoon nooit bij de EU. En daar ks nog minder wil voor dan de Aghanen hadden om tegen de taliban te vechten.
14 meter? Dan zijn grote baby'squote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:57 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ook China zit in een bevolkingskrimp. Nu nog ze zijn van 14m naar 12,5m babies gegaan in 1 jaar(!) tijd. Natuurlijk is dat nog heel veel en heeft het nog een vrij grote fitte bevoking, maar in een halve lifespan van een persoon is de gemiddelde Chinees van een fitte begin dertiger verworven tot een semi- bejaarde van 50. Nu staat de technologie ook niet stil natuurlijk...integendeel zelfs.
Als Europeaan ben je meer dan welkom in China.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De Chinezen vertrouw ik ook niet. Die nenen het niet zo nauw met de mensenrechten en privacy.
Misschien zo'n vergeten plek als ijsland ofzo.
Europa is oud. Er moet wat worden gedaan om bevolkinsgroei te stimuleren of met beleid af te bouwen. Bevolkingspolitiek is helaas een taboo in Europa.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Europa is niet zwak...degene die aan het roer zitten zijn zwak. Europa moet gewoon A stoppen met zich overal mee te bemoeien. Dus als ergens te pleuris uitbreekt moet men het zelf gaan oplossen tenzij het in een EU-land is en B beter voor zichzelf opkomen en sterker in hun schoenen staan.
Dat hebben ze speciaal voor jou in een plaatje en Wikipedia pagina samengevat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:28 schreef Homey het volgende:
Bovendien, wat is 'het westen' exact? Is er ook iets als het oosten. Of het zuiden. Het noorden. Het centrum?
Miljoen. Maar goed, grappig hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
14 meter? Dan zijn grote baby's
Als hier in Nederland zo'n taliban-achtige groep opstaat, is ons leger ook nergens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
West Europa is gewoon zwak. Ze doen niks om het echt te veranderen. De waarheid is dat het een aflopende zaak is.
Loopt de badkuip niet vol dan wordt het hier het midden oosten uiteindelijk.
Het is al veel te ver heen.
In principe de no go areas van grote steden. Dat wordt Nederlands toekomst.
1 grote dichtgebouwde verpauperde no go area.
Ironisch genoeg is de beste oplossing zelf emigreren.
Maar waarheen? Ik denk er vaak over na om een soort back up plan te maken voor het zoals verwacht uit de hand loopt.
Maar zou niet weten waar je niet de gevolgen van het klimaat of islamisering dmv migratie ondervindt.
Dacht eerst aan Zweden maar dat land is net als Frankrijk en Engeland nog eerder verloren.
Ik heb ook geen hoop dat ze ineens het licht zien rn het roer massaal 180 graden om gaat. Zulke daadkracht is er gewoon nooit bij de EU. En daar ks nog minder wil voor dan de Aghanen hadden om tegen de taliban te vechten.
Ja, dat begreep ik ook later pasquote:
ijslandquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
De Talibaan vechten voor ideologie, ons leger vecht voor euros. Geen euros geen leger.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Als hier in Nederland zo'n taliban-achtige groep opstaat, is ons leger ook nergens.
Bondgenoten? Die hebben zelf trubbel zat.
Nee, die islamisering staat me niet aan.
Het feit dat velen het vertikken om Nederlands te praten, zegt eigenlijk genoeg.
Ja maar hoe dan? Brussel stimuleert het.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Europa is niet zwak...degene die aan het roer zitten zijn zwak. Europa moet gewoon A stoppen met zich overal mee te bemoeien. Dus als ergens te pleuris uitbreekt moet men het zelf gaan oplossen tenzij het in een EU-land is en B beter voor zichzelf opkomen en sterker in hun schoenen staan.
Tja je heeft geen Machiavelli te zijn om door te hebben dat de huurlingen dan het onderspit delven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:02 schreef Ciclon het volgende:
[..]
De Talibaan vechten voor ideologie, ons leger vecht voor euros. Geen euros geen leger.
De criminelen vinden het wel prachtig dat West-Europa zwak is. Want zij krijgen daardoor geen krachtigere tegenstand. Criminelen hebben hier dus nog altijd veel plezier en pret op hun dagelijkse feesten, en blijven criminelen importeren. Want samen zijn we sterk is hun slogan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat zal wel met hulp van een rancuneuze buurman gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Net alsof ze een schrift hebben van 15 jaar geleden waar alles in staat
Die gaat naar Islamabad gok ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
De KDC10 heeft de UAE inmiddels ook achter zich gelaten. Vliegt nu de Golf van Oman binnen.
Echt waar, wat een treurige instelling. Met je huurlingenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tja je heeft geen Machiavelli te zijn om door te hebben dat de huurlingen dan het onderspit delven.
Die zou dat ding nog afvuren ook zonder te weten dat ie dan zelf ook naar de 72 geitenneukers gaat. Te dom om te poepen dat volk.quote:
Ik kan gewoon slecht tegen domme meldpunt idden puur om je eigen straatje schoon te vegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan krijgen we een nieuwe, door het volk gekozen Tweede Kamer. En die dan ook maar preventief ruilen? Of alleen laten zitten als er een bepaalde partij bij zit?
Ach stel je eens voor, 1 of andere malloot uit Nederland pleegt een aanslag in Mekka.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:02 schreef Ciclon het volgende:
[..]
De Talibaan vechten voor ideologie, ons leger vecht voor euros. Geen euros geen leger.
Dan zijn de Baltische staten wel een aanrader, zeker Estland en Letland. Dat zijn tegenwoordig hele moderne landen en je kunt er simpel heen vanwege de EU. Massa immigratie is daar niet aanwezig. Natuurlijk wel etnische Russen die er nog wonen, maar geen religieuze fanatiekelingen. Alleen de taal is lastig te leren, maar de jonge generaties spreken allemaal goed Engels.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De Chinezen vertrouw ik ook niet. Die nenen het niet zo nauw met de mensenrechten en privacy.
Oh ja, tolken kunnen geen kinderen hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet hoe oud de gemiddelde tolk en is wanneer zij überhaupt, na aankomst in Nederland, kunnen gaan beginnen aan een opleiding. Na hun 30e kunnen ze - mogelijk - alleen nog lenen via een andere optie van DUO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |