Ziet er goed uit. Die koriander denk ik gewoon even wegquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:44 schreef Karzai het volgende:
cooking in progress natuurlijk met plenty koriander dat stond niet op het vorige plaatje
[ afbeelding ]
ook lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:55 schreef Kanaroe het volgende:
Hier een flinke stapel diverse rauwe groentjens gegeten, wortel, bleekselderij en paprika's met voor de 1 een braadworst en voor de ander een gegrilde kippenbout erbij. Simpel doch doeltreffend.
Zooo lekker!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:39 schreef mascara-klodder het volgende:
HotelontbijtThee, jus d'orange, fruit, yoghurt, toast met zalm en scrambled eggs
Tnx maar is maar 1 nachtje. Vriend vertrekt straks richting Fuerteventura. Ik moet werkenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zooo lekker!Geniet van je vakantie!
Wij gaan in oktober weer een week, wat een fijn eilandquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx maar is maar 1 nachtje. Vriend vertrekt straks richting Fuerteventura. Ik moet werken
Oh wat heerlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Prego het volgende:
[..]
Wij gaan in oktober weer een week, wat een fijn eiland![]()
Vanavond boontjes, aardappelpuree en gehaktballen à la Librije. (Ja @:golfer, door jou kreeg ik zin in die gehaktballen)
doen! Altijd goed weer, het is mooi en je kunt er heel goed etenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh wat heerlijkKen het eiland zelf niet maar vriend stelde voor om in oktober een weekje samen te gaan. Misschien dat ik dat dan maar doe.Twijfel een beetje
ooh lekker kaasfonduequote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:24 schreef Kanaroe het volgende:
Kaasfondue, met extra knoflook, chilipeper, tijm en kloosterkaas erdoor, als dippers: krieltjes met schil, broccoliroosjes, rode ui, courgette en runderburger.
Vol nu!
Ja, was heerlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ooh lekker kaasfonduedenk van de week ook een pakje halen.
ik heb nog een bordje kip madras en naanbrood, toetje walnoot honing roomyoghurt
Ooh wat fijnquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:24 schreef Kanaroe het volgende:
Kaasfondue, met extra knoflook, chilipeper, tijm en kloosterkaas erdoor, als dippers: krieltjes met schil, broccoliroosjes, rode ui, courgette en runderburger.
Vol nu!
Meer geïnspireerd door phoquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:41 schreef borisz het volgende:
Wegens lange werkdag en lui deze....
[ afbeelding ]
Nou kan dr mee door... Zal het niet snel nogmaals halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |