SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Identificeer je jezelf wel eens met Jeffrey Damher?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien. Zou mijn voorraad wel stuk sneller toenemen dan nu
Ies gewoon natoerquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lichaamshaar is ook vies.
nee. zou hem ook moeten googlen voordat ik weet wie het isquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Identificeer je jezelf wel eens met Jeffrey Damher?
Truste bosquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
CD-tje is afgelopen. Tandjes poetsen/Douchen en naar bed
Super fucked up mental image nuquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt normaal wel.
Een beer is echt nasty, die is zo groot en arrogant dat die eerst je weke delen opeet, benen, billen, armen.
Verschillende verhalen van mensen die nog 45min. staan te gillen als rompje.
Of gewoon omarmenquote:
Ok. Hij was ook nogal fan van ledematen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. zou hem ook moeten googlen voordat ik weet wie het is
identificeer mij wel als bitterbal
Nee! Ga ik zoeken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
@:Lospedrosa
Ken je de film The Ghost and the Darkness niet?
Moet je maar even niet naar de laatste opnames van die gekke berengast in Alaska luisterenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Super fucked up mental image nu
oh en wat deed hij er mee en hoe verkreeg hij ze?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Hij was ook nogal fan van ledematen.
Knokploeg beginnen widdewelquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij zouden als lijpe boeren gewoon eens Rotterdam in moeten lopen en de eerste beste pantyneger die agressief doet helemaal de tering in meppen.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij zouden als lijpe boeren gewoon eens Rotterdam in moeten lopen en de eerste beste pantyneger die agressief doet helemaal de tering in meppen.
Ja is al wat ouder en Kilmer speelt een beetje ruk maar laat wel mooi het verhaal van de maanloze Tsavo leeuwen zien.quote:
Opetenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh en wat deed hij er mee en hoe verkreeg hij ze?
Moet je de tape van de Grizzlyman maar eens luisteren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Super fucked up mental image nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |