SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga toch niet mee zo te zienquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele bus vol met knappe mannen.
Je hebt nog geen user iconquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mee zo te ziendus zal dat nooit te zien krijgen
Die wilde ik je eerst geven maar toen dacht ik, neeeee hij wil vast een stoere driewielerquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mis trouwens een mandje en bloemetjesslinger op het stuur op mijn fiets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know, vond dat tot nu toe ook nooit zo'n issuequote:
Ja zie je, nu is het een issue. Nu ben je onzichtbaar bij de bushaltequote:Op maandag 16 augustus 2021 19:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I know, vond dat tot nu toe ook nooit zo'n issuehahaha
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
Zullen we als we terugkomen ons allemaal verstoppen? En dan denkt iedereen dat kwiwi ons vergeten is.
Kan ze ook niet. Living on the edgequote:Op maandag 16 augustus 2021 19:50 schreef gianni61 het volgende:
Ik wist niet eens dat Liesje een bus kon besturen
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die wilde ik je eerst geven maar toen dacht ik, neeeee hij wil vast een stoere driewieler
En de vrouwen op de bus worden in de prostitutie gedwongenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Mmmmmm Liesje is de chauffeur dus ik vrees dat we naar Albanië gaan waar ze je al neersteken voor een waterijsje.
Oke oke oke, ik ging dus een keer in Griekenland mee op een strandrit te paard. Hoorde ik op een gegeven moment degene die de rit begeleide in gebrekkig Engels zeggen dat ie uit Albanië kwam.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Mmmmmm Liesje is de chauffeur dus ik vrees dat we naar Albanië gaan waar ze je al neersteken voor een waterijsje.
Grote amerikaanse met ijsblokjesmakerquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Er is hopelijk wel een minibar aan boord van de bus?
Of minimaal een koelkast?
Zal voor sommigen even wennen worden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En de vrouwen op de bus worden in de prostitutie gedwongen
BYOAquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Er is hopelijk wel een minibar aan boord van de bus?
Of minimaal een koelkast?
Ik neem acht flessen whisky mee voor de heenreisquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grote amerikaanse met ijsblokjesmaker
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal voor sommigen even wennen worden.
Namen en rugnummersquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal voor sommigen even wennen worden.
Nee, je gaat mee naar Polenquote:
Waar is Keanu als je 'm nodig hebtquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, we rijden momenteel 120, Liesje is keijoef.
Beetje aanpassen jij, het is 2021 en in Afghanistan gaan de vrouwen ook niet zo snel stampei maken.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje aanpassen jij, het is 2021 en in Afghanistan gaan de vrouwen ook niet zo snel stampei maken.
Zo'n deegroller lijkt me net zo effectief om iemand KO te slaan als een honkbalknuppel 🤔quote:
Waar is dat ook alweer van ?quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"This one's a little bit feisty"
Braaf.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik ben klaar met werken even eten koken
Blijkbaar nergens van, dacht écht dat het uit een film kwam ofzo 🤔 nah jaquote:
Ja weet ik bijna wel zeker maar ik kan het ook niet vinden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Blijkbaar nergens van, dacht écht dat het uit een film kwam ofzo 🤔 nah ja
Ja echt hè? Soort van on the tip of my tongue en toch ook weer helemaal nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik bijna wel zeker maar ik kan het ook niet vinden.
Nee, die wordt hoogstpersoonlijk in de gaten gehouden door de Foqueville burgervader en politieagentequote:Op maandag 16 augustus 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had US we achterin verwacht.
Leuk is die.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga mezelf voorlezen uit The Guest List
quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga mezelf voorlezen uit The Guest List
niemand die het weet want we zitten allemaal gebukt zodat iedereen denkt dat er een lege bus aankomtquote:
oh..quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niemand die het weet want we zitten allemaal gebukt zodat iedereen denkt dat er een lege bus aankomt
Dit zou je gewoon in BNW moeten posten en dan een bak popcorn erbij pakkenquote:
zat eraan te denkenquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zou je gewoon in BNW moeten posten en dan een bak popcorn erbij pakken
Zoals altijd krijgen de vrouwen de schuld en de straf voor hoe ontzettend zwak moslimmannen zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Mooi leesvoer;
https://en.wikipedia.org/wiki/Treatment_of_women_by_the_Taliban
quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zoals altijd krijgen de vrouwen de schuld en de straf voor hoe ontzettend zwak moslimmannen zijn.![]()
(Geldt ook voor streng gelovige christenen en joden btw)
Vrouwen moeten gewoon niet zo geil met hun haren wapperenquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zoals altijd krijgen de vrouwen de schuld en de straf voor hoe ontzettend zwak moslimmannen zijn.![]()
(Geldt ook voor streng gelovige christenen en joden btw)
Achterlijke redenatiesquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Women should not wear high-heeled shoes as no man should hear a woman's footsteps lest it excite him.
Het is al heel wat dat ze überhaupt mogen ademenquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon niet zo geil met hun haren wapperen![]()
Of hun enkels laten zien![]()
Of denken dat ze zelfstandig het huis kunnen verlaten zonder als seksueel object te worden gezien
quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die wordt hoogstpersoonlijk in de gaten gehouden door de Foqueville burgervader en politieagente
Zóveel makkelijker dan tegen jongens/mannen zeggen dat ze zichzelf moeten beheersen en hun pik in hun broek moeten houdenquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon niet zo geil met hun haren wapperen![]()
Of hun enkels laten zien![]()
Of denken dat ze zelfstandig het huis kunnen verlaten zonder als seksueel object te worden gezien
Heb je morgen weer wat te doenquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik secuur bezig. Tegelzetten een dorpel maken onder de deur.
Zagen, tegel knapt. Nog een keer, perfect.
Tong uit de mond en alles.
Lijmen stellen en gewoon perfect hè.
Ik zeg nog tegen de dames thuis, NIET de deur dichtdoen.
Haha nee tuurlijk niet zien wij ook wel.
Stapt mijn dochter er toch bijna op,,haha dat ging bijna mis. trekt mijn vriendin keihard de deur dicht
Keek dat eigenlijk nooit echt 🤔quote:
Toch heeft hij dat gezegd, precies zo. “This one is a little bit feisty, isn’t she.”quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Keek dat eigenlijk nooit echt 🤔
En, waar gaat het vandaag over?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buurman is zijn vrouw ook weer eens goed de waarheid aan het vertellen.
Vrouwenquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik secuur bezig. Tegelzetten een dorpel maken onder de deur.
Zagen, tegel knapt. Nog een keer, perfect.
Tong uit de mond en alles.
Lijmen stellen en gewoon perfect hè.
Ik zeg nog tegen de dames thuis, NIET de deur dichtdoen.
Haha nee tuurlijk niet zien wij ook wel.
Stapt mijn dochter er toch bijna op,,haha dat ging bijna mis. trekt mijn vriendin keihard de deur dicht
Ik was lekker muziek aan het luisteren op bed, dus kreeg het even niet zo goed mee.quote:
Vandaag in de wijk, hoorde ik wat geschreeuw. Stormt er een vrouw naar buiten en schreeuwt. M.. heeft je in de kont geneukt in de gevangenis.. Schreeuwt nog wat, stapt in haar auto en rijdt aan..quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort niqab verplichtquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ze überhaupt mogen ademen(voor zolang dat duurt dan)
Nee dat zou echt te gek worden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zóveel makkelijker dan tegen jongens/mannen zeggen dat ze zichzelf moeten beheersen en hun pik in hun broek moeten houden
Dat soort dingen maak ik nou nooit mee op m'n werkquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag in de wijk, hoorde ik wat geschreeuw. Stormt er een vrouw naar buiten en schreeuwt. M.. heeft je in de kont geneukt in de gevangenis.. Schreeuwt nog wat, stapt in haar auto en rijdt aan..
Okee
Ja, hoe weet ie dat eigenlijk?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe een blinde weet dat ie klaar is met vegen na het poepen
Word postbodequote:Op maandag 16 augustus 2021 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat soort dingen maak ik nou nooit mee op m'n werk
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de maanlanding echt was of niet.
Stelling van Pythagoras.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de maanlanding echt was of niet.
Heb google gevraagdquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
denk daar maar eens over na, vlak voor het slapengaan
Alleen deze buren?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buren hier zijn een beetje tokkie. Begrijp niet waarom ze niet ergens anders gaan wonen.
Genoeg mogelijkheden in Eindje idd.....quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buren hier zijn een beetje tokkie. Begrijp niet waarom ze niet ergens anders gaan wonen.
Was dat zijn soort catchphrase in die serie? Heb denk ik maar iets van maximaal 3 afleveringen ervan gezienquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch heeft hij dat gezegd, precies zo. “This one is a little bit feisty, isn’t she.”
eerst google vragen, dan zelf nadenkenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb google gevraagd![]()
http://www.todayifoundout(...)theyve-wiped-enough/
Zal die sloerie wel weer naar een andere bobbel hebben gekeken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Incorrect want ik weet waar ik hem van heb.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was dat zijn soort catchphrase in die serie? Heb denk ik maar iets van maximaal 3 afleveringen ervan gezienmaar die zin is dus blijven hangen blijkbaar en in mn geheugen opgeslagen, god knows why
Een bidet was ook het eerste waar ik aan dacht, vreemd eigenlijk dat we dat hier nauwelijks kennen. Denk dat als ik een nieuwe wc neem ik er wel eentje met bidet neem.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb google gevraagd![]()
Heb je aan één rare kraan niet genoeg danquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bidet was ook het eerste waar ik aan dacht, vreemd eigenlijk dat we dat hier nauwelijks kennen. Denk dat als ik een nieuwe wc neem ik er wel eentje met bidet neem.
Nou, volgens mij heeft hij het maar één keer gezegd, maar bij mij bleef het ook hangenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was dat zijn soort catchphrase in die serie? Heb denk ik maar iets van maximaal 3 afleveringen ervan gezienmaar die zin is dus blijven hangen blijkbaar en in mn geheugen opgeslagen, god knows why
Dat is toch helemaal niet praktisch om op het aanrecht te springen om je kont schoon te spoelenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je aan één rare kraan niet genoeg dan
Is niet waar ik de uitspraak van ken/herinnerquote:
Juist wel praktisch, kun je de gootsteen vullen met lauw water en handcrème van Rituals.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet praktisch om op het aanrecht te springen om je kont schoon te spoelen
Dat is dit toch?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is niet waar ik de uitspraak van ken/herinnerMij kennende had ik het dan ook met een robotstem in mn kop zitten
![]()
In mijn herinnering is het dus niet met robotstemquote:
Heeft te maken met de bus in de OP.quote:
Is toch pas om kwart voor Nederlandse tijd?quote:
Ja over 10 minuutjes geloof ik.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is toch pas om kwart voor Nederlandse tijd?
"Next to your cumsock darling "quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja over 10 minuutjes geloof ik.
"Where is my sockpuppet?"
quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Next to your cumsock darling "
"May God have mercy on the Turkish people"quote:
Ach jij hebt makkelijk praten. Ik moet op een kinderfietsje achter jullie aan...quote:
We will hunt down Bin Ladenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"May God have mercy on the Turkish people"
Rest van de buurt is heel ok. Deze hebben een bedrijf verderop en wonen er volgens mij al heel hun leven. Zou goed zijn om even door te selecteren.quote:
Ach ja,tit for tat hèquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was in de VS toen ze hem gevonden hadden, soort van feestje voor sommige mensen.
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was in de VS toen ze hem gevonden hadden, soort van feestje voor sommige mensen.
there are no American tanks in Baghdadquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ladies and Gentlemen, We've got him.
Of was dat bij Sadam H. ??![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk tochquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:36 schreef mschol het volgende:
maar liesje zit achter het stuur in de bus?
straks belanden we in albanie..
Ze zeggen daar dat de meerderheid in de wereld bidets gebruiken en armoedige mensen die niet hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb google gevraagd![]()
Ze heeft geen rijbewijsquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Al ken ik Liesje d'r stuurkunsten in een bus niet echt
Voor Albanië zou ik niet meegaan, voor de busreis vol met Foquevillers wel, de reis er naartoe is belangrijker dan de bestemmingquote:
Waarom denk je dat ik op de fiets zit?quote:
Uh uuuuh what you waking me for?quote:
Beetje staren met je gulp open naar bitterbal.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor Albanië zou ik niet meegaan, voor de busreis vol met Foquevillers wel, de reis er naartoe is belangrijker dan de bestemming
quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje staren met je gulp open naar bitterbal.
Op dit tijdstip hoort ie echt niet te slapen hoor. Ook al is het een bejaarde...quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uh uuuuh what you waking me for?
There are recreational vans in Kabul?
Im gonna sleep now okay?
TALIBANS PRESIDENT
zzzzzzzhjhhhgggrrrrzzzh.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje fatsoen hoor, die gulp is gewoon dichtquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volblaffen die bal, be more like Talibanquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje fatsoen hoor, die gulp is gewoon dicht
maar de broek op de enkels?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje fatsoen hoor, die gulp is gewoon dicht
Dan moet ik d'r stenigen en verbranden?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volblaffen die bal, be more like Taliban
What did she doquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet ik d'r stenigen en verbranden?
Dat is een beetje rigoureus.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet ik d'r stenigen en verbranden?
Ja dat is toch de Taliban methodequote:
Biden heeft z'n laatste adem uitgeblazenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Livestream geeft testbeeld en gepiep?
Ballie is meer dat konijnquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:59 schreef Koen66 het volgende:
Met stenigen moet ik aan Monty Python denken
is het toch trump z'n schuldquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Biden heeft z'n laatste adem uitgeblazen
Beetje klein en smakeloos botje.quote:
Me me me mequote:
Ik dacht al dat je smaak onderschat werdquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje klein en smakeloos botje.
Heb je die film nooit gezien?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje creepy tbh![]()
Moet je eens doen, vind je ook wel leukquote:
Welke Monty Phyton?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens doen, vind je ook wel leuk
Deze komt uit Holy Grail jaquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gezien de ridder denk ik Holy Grail
Ah nice, wist ik nietquote:
MIsschien morgen al kijken. Afhankelijk hoe laat ik terug ben van het werk en hoe ik me voel.quote:
begrijp ikquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Zagen jullie dat net op 1?
Een stel Afrika reizigers die werd aangevallen door honderduizenden bijen. Die zijn nog steeds getraumatiseerd
Eentje dood, geen zkh in de buurt.quote:
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eentje dood, geen zkh in de buurt.
Mensen zijn onder de steken naar NL gevlogen.
Mieren trap je echt zo platquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
je hebt ergens in africa ook zon soort mierenvolk dat alles op haar pad aanvalt . ze gaan niet opzij ofzo
Niet als ze met 3 miljoen achter je aan komenquote:
wat voor programma is het dan? Gingen ze op safari?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het ook wel wat simpel, als ik die mensen zie, die weten echt niet waar ze terecht komen. Dat is echte jungle en overleven. Niet een geheel georganiseerde toeristische attractie.
nou ja hier waren meer baby's die gevaar liepen dan volwassenenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als ze met 3 miljoen achter je aan komen
Uurtje trappen, klaar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als ze met 3 miljoen achter je aan komen
Dat was nog voor dat ik hard liep, anders had ik ook best bij de slachtoffers kunnen zitten.quote:In Eindhoven zijn ongeveer honderd deelnemers aan een hardloopwedstrijd aangevallen en gestoken door wespen. 12 deelnemers werden in het ziekenhuis opgenomen. Vier waren buiten bewustzijn.
De lopers deden mee aan de Grote Beekloop, een hardloopwedstrijd over het parkachtige terrein van de psychiatrische kliniek Grote Beek in Eindhoven.
Rond kwart voor acht voerde het parcours door het bos. ,,Daar werden de deelnemers plotseling aangevallen door wespen'', aldus Felix van Poll van de GGZe (Gezondheidszorg Eindhoven)
Van de honderd gestoken mensen zijn er twaalf afgevoerd naar een ziekenhuis, van wie er vier buiten bewustzijn waren. De GGD had snel zes ambulances ter plaatse. Ook was de hulp ingeroepen van de traumahelikopter. Een imker gaat het nest van de aggressieve wespen verwijderen.
https://www.chatnrun.nl/forum/viewtopic.php?t=4411
Babyetende mieren?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hier waren meer baby's die gevaar liepen dan volwassenen
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is een keer hier in EHV gebeurd, minder erg dan met die bijen, maar wel vergelijkbaar enigszins
[..]
Dat was nog voor dat ik hard liep, anders had ik ook best bij de slachtoffers kunnen zitten.
Iets van omroep Maxquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor programma is het dan? Gingen ze op safari?
quote:
Das niet zo raar toch?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iets van omroep Max![]()
Maar dat was een Safari ja, met van die Karens die paniekeren als er iemand dood gaat.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Die mensen hebben uren in een waterplas gelegen.
Deden ze een vinger omhoog, gelijk vol bijen.
Nee, die lui hebben geen idee waar ze heen gaan en hoe gevaarlijk het kan zijn als je niet in superieure conditie bent.quote:
Vakantie man, gezellig he??quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iets van omroep Max![]()
Maar dat was een Safari ja, met van die Karens die paniekeren als er iemand dood gaat.
ja maar je zegt paniekeren als iemand dood gaat?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, die lui hebben geen idee waar ze heen gaan en hoe gevaarlijk het kan zijn als je niet in superieure conditie bent.
Die mensen hebben duidelijk te weinig de Donald Duck gelezen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Die mensen hebben uren in een waterplas gelegen.
Deden ze een vinger omhoog, gelijk vol bijen.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, die lui hebben geen idee waar ze heen gaan en hoe gevaarlijk het kan zijn als je niet in superieure conditie bent.
Ja?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je zegt paniekeren als iemand dood gaat?
Bullet antquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
Er is toch ook zo'n mier die een extreem pijnlijke beet heeft dat het wordt gezien als de ergste beet die je kunt krijgen qua pijnniveau?
Fire ants toch gewoon? 🤔quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
Er is toch ook zo'n mier die een extreem pijnlijke beet heeft dat het wordt gezien als de ergste beet die je kunt krijgen qua pijnniveau?
Ja maar dat is zo in de jungle, je moet conditioneel goed zijn. Kunnen rennen, zelf hulp kunnen geven, voorbereid zijn op elke situatie.quote:
Lijkt me sowieso wel handig in Afrika dat je tien metertjes kunt rennen zonder aan de beademing te hoeven.quote:
Ja? Dat lijkt me echt helemaal niet praktisch hoorquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel handig in Afrika dat je tien metertjes kunt rennen zonder aan de beademing te hoeven.
Hoe bedoel je "voordat jij hard liep" ? Uren of jaren? 🤔quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is een keer hier in EHV gebeurd, minder erg dan met die bijen, maar wel vergelijkbaar enigszins
[..]
Dat was nog voor dat ik hard liep, anders had ik ook best bij de slachtoffers kunnen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gelukkig maar een droom..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu komt mijn droom van vannacht wel erg dichtbij![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gelukkig maar een droom...![]()
ook niet vrolijk wakker worden
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
vond niemand mijn mierengrap garpig?
Jaren, Dit gebeurde in 2006. Ik begon in 2011 een beetje met hardlopen..quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "voordat jij hard liep" ? Uren of jaren? 🤔
Welke grap?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
vond niemand mijn mierengrap garpig?
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Reden waarom die bullent ant zo pijnlijk is is omdat hij een mini pistooltje heef waarmee hij schiet
Is dit de grap?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
Reden waarom die bullent ant zo pijnlijk is is omdat hij een mini pistooltje heef waarmee hij schiet
Ohja dat was ook zo’n vreemd verhaal.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
was vorig jaar ook in den haag een nederlandse acteur omgekomen door een aanval van een bijenkolonie
Je bent leuker als je licht geïrriteerd bent.quote:
https://regio15.nl/nieuws(...)den-na-wespenaanval/quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
was vorig jaar ook in den haag een nederlandse acteur omgekomen door een aanval van een bijenkolonie
zeurpreut?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent leuker als je licht geïrriteerd bent.
Hoe noemde je die collega nou ook weer.
oh wespen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://regio15.nl/nieuws(...)den-na-wespenaanval/
deze??
Komt me totaal niet bekend voor dat verhaal eigenlijk, wel een fucked up manier om dood te gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
heel naarquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komt me totaal niet bekend voor dat verhaal eigenlijk, wel een fucked up manier om dood te gaan.
Doodgaan door beesten is bijna altijd wel kut.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komt me totaal niet bekend voor dat verhaal eigenlijk, wel een fucked up manier om dood te gaan.
Is dat goed of slecht?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb helemaal niet door dat het al bijna 22.45 is![]()
Thats life.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
laatst las ik dat er 3 kinderen ergens in africa zijn gegrepen door leeuwen. Ze waren op zoek naar ontsnapt vee en kwamen die leeuwen tegen, ze vluchtte de boom in... 2 kinderen hebben het niet overleefd
Wij staan wel op het dieet van leeuwen als je vanuit de natuur kijkt, hebben ze liever dan een aapje ook, scheelt weer een braakbal.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
laatst las ik dat er 3 kinderen ergens in africa zijn gegrepen door leeuwen. Ze waren op zoek naar ontsnapt vee en kwamen die leeuwen tegen, ze vluchtte de boom in... 2 kinderen hebben het niet overleefd
Toch is het wel zo.. Zeker in landen waar die beesten nog in het wild leven...quote:
dodelijke aanvallen door nijlpaarden komen vaker voorquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch is het wel zo.. Zeker in landen waar die beesten nog in het wild leven...
Lekker een vrijwel haarloos stukje vleesquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij staan wel op het dieet van leeuwen als je vanuit de natuur kijkt, hebben ze liever dan een aapje ook, scheelt weer een braakbal.
Lekker mals snackjequote:Op maandag 16 augustus 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
*laat vachtje staanquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker een vrijwel haarloos stukje vlees
Toffe dieren ook. Harrie Jekkers heeft er nog een geniaal lied over gemaakt met Klein Orkest.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dodelijke aanvallen door nijlpaarden komen vaker voor
Een lekker zacht pluizig balletjequote:
ik was daar in st lucia in zuid afrika en daar komen ze savonds en snachts het dorp in om te grazen in de tuinen. Dus we zijn gaan kijken en ze idd gevonden. Doods eng die beesten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toffe dieren ook. Harrie Jekkers heeft er nog een geniaal lied over gemaakt met Klein Orkest.![]()
![]()
ja is hier een groter risico dan een leeuwquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op voor loslopende pantynegerts.
Nu ik er zo bij nadenk heb je daar wel gelijk in, vermoord worden door mensen is ook kut, weet niet goed welke van die 2 opties ik erger zou vinden..🤔quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodgaan door beesten is bijna altijd wel kut.
En verradelijk snel ook...quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was daar in st lucia in zuid afrika en daar komen ze savonds en snachts het dorp in om te grazen in de tuinen. Dus we zijn gaan kijken en ze idd gevonden. Doods eng die beesten.
Soms moesten dorpsbewoners savonds bomen in klimmen omdat ze zon beest op straat tegen kwamen en ze zijn behoorlijk agressief
denk niet dat je wlt worden opgegeten door een leeuwquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nu ik er zo bij nadenk heb je daar wel gelijk in, vermoord worden door mensen is ook kut, weet niet goed welke van die 2 opties ik erger zou vinden..🤔
Zijn een beetje de mocro maffia van de natuur daarquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
en 1 man vertelde me dat zijn vader snachst iets in de tuin hoorde, ging kijken. werd aangevallen door een nijlpaard en zijn been is kwijt geraakt
de mocromaffia staat er bekend om dat ze je been afnemen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn een beetje de mocro maffia van de natuur daar
Leeuw is nog het meest humaan misschien, die bijt je door je nekslagader heen voordat hij je opeet.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nu ik er zo bij nadenk heb je daar wel gelijk in, vermoord worden door mensen is ook kut, weet niet goed welke van die 2 opties ik erger zou vinden..🤔
Nee die maken je gewoon gelijk dood, of ze breken slechts je benenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de mocromaffia staat er bekend om dat ze je been afnemen?
Zou je dan lid worden?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de mocromaffia staat er bekend om dat ze je been afnemen?
genoeg beelden dat ze al beginnen te eten bij de buik terwijl het beestje nog leeftquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leeuw is nog het meest humaan misschien, die bijt je door je nekslagader heen voordat hij je opeet.
WTFquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Tsavo_Man-Eaters
quote:The second lion was shot at up to nine times, five with the same rifle, three with a second, and once with a third rifle — six finding their mark. The first shot was fired from atop a scaffolding that Patterson had built near a goat killed by the lion. Two shots from a second rifle hit the lion 11 days later as it was stalking Patterson and trying to flee. When they found the lion the next day, Patterson shot it three more times with the same rifle, severely crippling it, and he shot it three times with a third rifle, twice in the chest, and once in the head, which killed it. He claimed it died gnawing on a fallen tree branch, still trying to reach him.[1]3–103
Mensen doen ook niet altijd aan clean killsquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk niet dat je wlt worden opgegeten door een leeuw
nee maar tochquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mensen doen ook niet altijd aan clean kills
Bij olifanten wel eens gezien dat ze bij de anus/cloaca begonnen om die los te trekken, die fant rennen met zijn darmen en zut eruit en al die leeuwen er blij achteraan huppelen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
genoeg beelden dat ze al beginnen te eten bij de buik terwijl het beestje nog leeft
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij olifanten wel eens gezien dat ze bij de anus/cloaca begonnen om die los te trekken, die fant rennen met zijn darmen en zut eruit en al die leeuwen er blij achteraan huppelen.
Lichaamshaar is ook vies.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moeten ze mij maar niet opeten
das oo de bedoelingquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lichaamshaar is ook vies.
Klopt normaal wel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leeuw is nog het meest humaan misschien, die bijt je door je nekslagader heen voordat hij je opeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |