SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga toch niet mee zo te zienquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele bus vol met knappe mannen.
Je hebt nog geen user iconquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mee zo te ziendus zal dat nooit te zien krijgen
Die wilde ik je eerst geven maar toen dacht ik, neeeee hij wil vast een stoere driewielerquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mis trouwens een mandje en bloemetjesslinger op het stuur op mijn fiets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know, vond dat tot nu toe ook nooit zo'n issuequote:
Ja zie je, nu is het een issue. Nu ben je onzichtbaar bij de bushaltequote:Op maandag 16 augustus 2021 19:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I know, vond dat tot nu toe ook nooit zo'n issuehahaha
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
Zullen we als we terugkomen ons allemaal verstoppen? En dan denkt iedereen dat kwiwi ons vergeten is.
Kan ze ook niet. Living on the edgequote:Op maandag 16 augustus 2021 19:50 schreef gianni61 het volgende:
Ik wist niet eens dat Liesje een bus kon besturen
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die wilde ik je eerst geven maar toen dacht ik, neeeee hij wil vast een stoere driewieler
En de vrouwen op de bus worden in de prostitutie gedwongenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Mmmmmm Liesje is de chauffeur dus ik vrees dat we naar Albanië gaan waar ze je al neersteken voor een waterijsje.
Oke oke oke, ik ging dus een keer in Griekenland mee op een strandrit te paard. Hoorde ik op een gegeven moment degene die de rit begeleide in gebrekkig Engels zeggen dat ie uit Albanië kwam.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Mmmmmm Liesje is de chauffeur dus ik vrees dat we naar Albanië gaan waar ze je al neersteken voor een waterijsje.
Grote amerikaanse met ijsblokjesmakerquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Er is hopelijk wel een minibar aan boord van de bus?
Of minimaal een koelkast?
Zal voor sommigen even wennen worden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En de vrouwen op de bus worden in de prostitutie gedwongen
BYOAquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Er is hopelijk wel een minibar aan boord van de bus?
Of minimaal een koelkast?
Ik neem acht flessen whisky mee voor de heenreisquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grote amerikaanse met ijsblokjesmaker
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal voor sommigen even wennen worden.
Namen en rugnummersquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal voor sommigen even wennen worden.
Nee, je gaat mee naar Polenquote:
Waar is Keanu als je 'm nodig hebtquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, we rijden momenteel 120, Liesje is keijoef.
Beetje aanpassen jij, het is 2021 en in Afghanistan gaan de vrouwen ook niet zo snel stampei maken.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje aanpassen jij, het is 2021 en in Afghanistan gaan de vrouwen ook niet zo snel stampei maken.
Zo'n deegroller lijkt me net zo effectief om iemand KO te slaan als een honkbalknuppel 🤔quote:
Waar is dat ook alweer van ?quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"This one's a little bit feisty"
Braaf.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik ben klaar met werken even eten koken
Blijkbaar nergens van, dacht écht dat het uit een film kwam ofzo 🤔 nah jaquote:
Ja weet ik bijna wel zeker maar ik kan het ook niet vinden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Blijkbaar nergens van, dacht écht dat het uit een film kwam ofzo 🤔 nah ja
Ja echt hè? Soort van on the tip of my tongue en toch ook weer helemaal nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik bijna wel zeker maar ik kan het ook niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |