Jij?!quote:
Hij spreekt blijkbaar toch een bejaarde doelgroep aan. Haalt dus wat kijkers weg bij omroep Max.quote:
Ik verwacht VI nog wel bij omroep Max.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij spreekt blijkbaar toch een bejaarde doelgroep aan. Haalt dus wat kijkers weg bij omroep Max.
Ik sta zo bij m op de stoep.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:59 schreef Coco het volgende:
User @:RipCity probeert terug te vechten tegen admin @:Yvonne
Jan Slagter weet idd wel wat de Nederlandse kijker (oud EN jong) wil. Respect voor hem!quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verwacht VI nog wel bij omroep Max.
Beetje ver rijden. Plus in quarantine. Bespaar je de moeite. Maar de koffie staat altijd klaar.quote:
Oh Louisquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kijk nooit naar dat soort programma's tenzij de grote Louis van Gaal er zit.
Die heeft er al gezeten dusquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kijk nooit naar dat soort programma's tenzij de grote Louis van Gaal er zit.
Knap toch, zoveel is er niet meer op tvquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jan Slagter weet idd wel wat de Nederlandse kijker (oud EN jong) wil. Respect voor hem!
Of Hans Teeuwen. Maar die zal wel niet politiek correct genoeg voor de VPRO zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:03 schreef RipCity het volgende:
Hans klok bij zomergasten is nog wel leuk.
Die ben ik een aantal keer in een kroeg tegen gekomen in Haarlem. Een keertje kwam hij op zijn fiets binnenrijden, zette hem midden in de kroeg neer en ging aan de bar zitten met een glaasje bier. Erg mooi.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:03 schreef RipCity het volgende:
Hans klok bij zomergasten is nog wel leuk.
Ja waar dan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beetje ver rijden. Plus in quarantine. Bespaar je de moeite. Maar de koffie staat altijd klaar.
Fiets zonder zadel neem ik aan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die ben ik een aantal keer in een kroeg tegen gekomen in Haarlem. Een keertje kwam hij op zijn fiets binnenrijden, zette hem midden in de kroeg neer en ging aan de bar zitten met een glaasje bier. Erg mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |