Nu overal ellende en een doodsaaie president.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
4 jaar lang vrede (bijna dan) op aarde
Dromen zijn bedrogquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:50 schreef Scrummie het volgende:
Chris Woerts zei ook dat er 80 miljoen transferbudget kwam, en we halen nog steeds spelers van 400k.
Berghuis is een beetje te veel in zichzelf gaan geloven.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, Cruijff speelde ook gewoon voor Feyenoord. En door.
Nog 3 jaar dan is Trump er weerquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu overal ellende en een doodsaaie president.
Dat was in een tijd dat er nog nauwelijks hooliganisme bestond.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, Cruijff speelde ook gewoon voor Feyenoord. En door.
Precies, erg typisch allemaal!!!quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu overal ellende en een doodsaaie president.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ons allemaal een plezier en regel dit
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat was in een tijd dat er nog nauwelijks hooliganisme bestond.
Geen verrassing dat jij daar fan van bent.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 3 jaar dan is Trump er weer
Lulkoekquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik kreeg een ban voor kritiek op Humberto want nattekat vond het geen ‘humor’ dus pas nou op! Yvonne is watching you!
Veel minder dan een paar jaar later iig. Tuig is van alle tijden.quote:
Hoeraaaaaaaaaaaquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 3 jaar dan is Trump er weer
quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen verrassing dat jij daar fan van bent.
Jij begint.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:54 schreef -XOR- het volgende:
Wordt ook eens tijd dat die anonimiteit hier op fok tot het verleden gaat behoren. Voortaan iedereen zijn eigen lelijke kop als UI.
Het is FOK!, kluns.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:54 schreef -XOR- het volgende:
Wordt ook eens tijd dat die anonimiteit hier op fok tot het verleden gaat behoren. Voortaan iedereen zijn eigen lelijke kop als UI.
Die kutkloon accounts verbieden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:54 schreef -XOR- het volgende:
Ja in feite heb je wel gelijk maar ik draag een vermommingquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al was begonnen.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:54 schreef -XOR- het volgende:
Jij?!quote:
@Hitlerquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:54 schreef -XOR- het volgende:
Mijn plofkop laat zich niet in 60x60 px vatten.quote:
Ik vind Chris leukquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:57 schreef RipCity het volgende:
Tijd dat Chris gebanned wordt.
Maar ze geloven nogal in hem hij vi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |