Het is meer een linksbuiten maar hij kan ook op RB en '10'.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:59 schreef Caland het volgende:
Die Dilrosun mag transfervrij weg, benieuwd of we daar nog achteraan gaan. Is dat een pure rechtsbuiten?
wel al wat (zware) blessures gehad toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is meer een linksbuiten maar hij kan ook op RB en '10'.
Ah oké, kan nog wel eens interessant zijn dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is meer een linksbuiten maar hij kan ook op RB en '10'.
Dit is echt al 10 jaar bij iedere club, de standaard UEFA boete.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.veronicainsid(...)fikse-boete-van-uefa
Krijgen ze dit elke wedstrijd ofzo?
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/315125quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel al wat (zware) blessures gehad toch?
Is daar niks tegen te doen dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is echt al 10 jaar bij iedere club, de standaard UEFA boete.
Ja, zitten en je bek houden. Dus nee, niks aan te doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is daar niks tegen te doen dan?
Als je die transfervrij kan krijgen zou ik het meteen doen ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oké, kan nog wel eens interessant zijn dus.
Hij komt alleen altijd bij Feyenoord in het nieuws want de typische 'Feyenoordsupporters misdragen zich weer Europees!!!' levert clicks op.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is echt al 10 jaar bij iedere club, de standaard UEFA boete.
Feyenoord had een keer een actie gevoerd met een filmpje waarbij (hypothetisch) een supporter een hartaanval kreeg en de AED er niet op tijd bij was omdat de trappen geblokkeerd waren, maar dat heeft weinig uitgehaald. Het gaat gewoon meer gedoe opleveren om tegen iedereen te zeggen dat ze moeten zitten dan om standaard die boete af te tikken denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is daar niks tegen te doen dan?
Zo dan, bijna de helft van de tijd afwezig door blessures. Ja, echt iets voor ons.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/315125
Vooral veel kleine blessures zie ik hier.
Conteh is weg zag ik? Een mooie opvolger!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:44 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zo dan, bijna de helft van de tijd afwezig door blessures. Ja, echt iets voor ons.
Ja joh, heeft ook gewoon een eigen post op de begrotingquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.veronicainsid(...)fikse-boete-van-uefa
Krijgen ze dit elke wedstrijd ofzo?
Precies, daarom zijn er nog altijd tickets beschikbaar voor vanavond.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:13 schreef Haringkop het volgende:
Die boetes zijn toch ook meegeprijsd in de ticketprijzen bij Feyenoord?
Klopt, verhuurd aan een club uit de 2. Bundesliga.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Conteh is weg zag ik? Een mooie opvolger!
Klopt, in ieder geval in de groepsduels.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:13 schreef Haringkop het volgende:
Die boetes zijn toch ook meegeprijsd in de ticketprijzen bij Feyenoord?
Als hij een lekker wijf als zusje had was het nóg beter geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
Toch jammer van Conteh, was één van de leukere spelerssongs ooit geweest.
Nee, doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als hij een lekker wijf als zusje had was het nóg beter geweest.
Dat zou vast een lekker Conteh hebben.
In FIFA had hij een snelheid van 90+ en was hij een goede dribbelaar met potentie tot ergens boven de 80. Heb hem goed kunnen gebruiken tijdens mijn Managerscarriere met Feyenoord als opvolger van Berghuis.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het leukste aan Conteh was hoe gefrustreerd Advocaat iedere keer over hem was in persconferenties.
Ach bij Fifa kocht ik om diezelfde reden vaak Narsingh. Als dezelfde regels van daar in het echt zouden gelden, zou Sjaak Troost ook een goede TD zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In FIFA had hij een snelheid van 90+ en was hij een goede dribbelaar met potentie tot ergens boven de 80. Heb hem goed kunnen gebruiken tijdens mijn Managerscarriere met Feyenoord als opvolger van Berghuis.
Zo zie je maar dat dat volk van EA Sports er geen hol van begrijpen.
Ik kocht hem ook om die reden + zijn echte gezicht omdat Swansea Cityquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach bij Fifa kocht ik om diezelfde reden vaak Narsingh. Als dezelfde regels van daar in het echt zouden gelden, zou Sjaak Troost ook een goede TD zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |