Quatsch.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Welke testfase? Ze waren al zeker 10 jaar bezit met RNA vaccins.. Dat je dat niet weet komt omdat je vetrouwen hebt in kwakzalvers die de feiten verdraaien.
Klopt maar dat betekend niet dat ze nu nog in een testfase zitten. Ze zijn voldoende getest om veilig ingezet te worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. De Covid vaccins zijn de eerste mRNA-vaccins die (met noodtoelating) op de markt kwamen. MRNa-vaccins worden inderdaad al jaren bestudeerd maar zijn enkel nog gebruikt in trials.
Wanneer zijn ze definitief goedgekeurd volgens jou?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Klopt maar dat betekend niet dat ze nu nog in een testfase zitten. Ze zijn voldoende getest om veilig ingezet te worden.
Na de tiende injectie of zo?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze definitief goedgekeurd volgens jou?
In principe nu al, alle zaken die tricky waren zijn nu wel goed uitgezocht en de vaccins zijn dus gewoon super veilig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze definitief goedgekeurd volgens jou?
was die huisjesmelkende flapdrol van Oranje niet betrokken bij F1 project..?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik moet plots denken aan: https://www.parool.nl/nie(...)-nederland~b5968f6b/
Het had dit weekend Lowlands moeten zijn, en ik vind het wel heel opvallend dat F1 wel mag en zaken zoals festivals niet. Ik vermoed eerlijk gezegd dat het Grapperhaus best wel eens goed uitkomt. Wat denken jullie?
Kzou het toch maar es opzoeken...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
In principe nu al, alle zaken die tricky waren zijn nu wel goed uitgezocht en de vaccins zijn dus gewoon super veilig.
Sorry maar als je dit gelooft ben je echt gigantisch naief of gewoon oliedom. Er moeten JAREN verstrijken voordat je daar pas zicht op hebt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
In principe nu al, alle zaken die tricky waren zijn nu wel goed uitgezocht en de vaccins zijn dus gewoon super veilig.
Ik heb genoeg opgezocht en gelezen om geen enkele twijfel of angst heb bij deze vaccins. Daarvoor is er al ruim voldoende getest en onderzocht.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kzou het toch maar es opzoeken...
Het is binnen twee a drie weken uit je lichaam en maakt verder gewoon gebruik van je immuunsysteem. De kans dat er problemen op de lange termijn optreden is kleiner dan een homeopathische verdunning.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Sorry maar als je dit gelooft ben je echt gigantisch naief of gewoon oliedom. Er moeten JAREN verstrijken voordat je daar pas zicht op hebt.
Nogmaals, er moeten JAREN verstrijken voordat je pas conclusies kunt trekken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik heb genoeg opgezocht en gelezen om geen enkele twijfel of angst heb bij deze vaccins. Daarvoor is er al ruim voldoende getest en onderzocht.
[..]
Het is binnen twee a drie weken uit je lichaam en maakt verder gewoon gebruik van je immuunsysteem. De kans dat er problemen op de lange termijn optreden is kleiner dan een homeopathische verdunning.
Maar goed laat je lekker bang maken.. En nee ik heb het vaccin niet uit angst genomen. Wel met dezelfde rationele als het omdoen van mijn gordel in de auto.
uit welke data maak jij dat op..?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
De kans dat er problemen op de lange termijn optreden is kleiner dan een homeopathische verdunning.
En waarom MOET dat zo nodig?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nogmaals, er moeten JAREN verstrijken voordat je pas conclusies kunt trekken.
Nou, als iedereen die gevaccineerd is muteert in een nazizombievleermuis, dan is het te laat om terug naar de tekentafel te gaan.quote:
Ik ga maar weer het roken oppakken... al die jaren gedacht dat ik als ik zo door bleef gaan op den duur de rekening ervan moest betalen, want roken was op lange termijn vaak dodelijk bij vele mensen. Redelijk zeldzaam dat men na 1 peuk direct op straat doodvalt. tenzij het een onderliggend iets is geweest uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:12 schreef koosbasterd het volgende:
Waar was trolivier en zijn vriendje (s) vandaag?gisteren. Waarschijnlijk moesten zij zich melden bij hun shillen baasje.
Daar hebben ze wat updates met nieuwe *kuch*fake informatie ingeramd gekregen natuurlijk. Om dat vervolgens op ons arme afhankelijke hulpeloze lezers uit te spreiden
Gaap enzo.
valt niet op hoor.
Straks er weer vol tegen aan he mannen, wie weet nemen de users/lezers jullie angstverhalen bibberend aan.
Ze happen misschien wel.
Wel overtuigend overkomen dan he.
ik speel nog even mee.
Wie heeft het over kansberekening? De mogelijkheid is er.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat zegt niets over de kans voor jou als individuele jongere. Je kan ook door de bliksem worden getroffen en dergelijke, maar hoe relevant dat voor jou is hangt af van de waarschijnlijkheid ervan.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt.. daarom plaats ik het ook in BNW
Dat ze binnen 1.5 jaar niet wat statistieken kunnen produceren over long covid is heel normaal maar over het vaccin weten ze alles.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nogmaals, er moeten JAREN verstrijken voordat je pas conclusies kunt trekken.
Gek hè na 30 jaar onderzoek naar mRNA vaccinsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat ze binnen 1.5 jaar niet wat statistieken kunnen produceren over long covid is heel normaal maar over het vaccin weten ze alles.
De eerste onderzoeken en cijfers mbt long covid zijn hier al genoeg gedeeld..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat ze binnen 1.5 jaar niet wat statistieken kunnen produceren over long covid is heel normaal maar over het vaccin weten ze alles.
Hanteer dan dezelfde maatstaaf voor het risico op overlijden of levenslange handicaps door een vaccin.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 05:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Wie heeft het over kansberekening? De mogelijkheid is er.
Ja, de mogelijkheid dat je door een krokodil wordt aangevallen terwijl je een zebrapad oversteekt ook, maar het is gewoon een reëele mogelijkheid.
Nazi? Ik dacht communistisch.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Nou, als iedereen die gevaccineerd is muteert in een nazizombievleermuis, dan is het te laat om terug naar de tekentafel te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |