Waar denk jij dat het woord wappie vandaan komt?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
He Matthijs, jij blijft mensen maar over 1 kam scheren en wappies noemen en ze in dezelfde hoek gooien als Willem Engel (terwijl die hier nooit wordt aangehaald).
Ik denk dat het tijd wordt dat we hetzelfde groepsdenken dat jij op ons toepast, maar eens op jou moeten toepassen.
Jij bent een gabber en lang geleden is al vastgesteld dat gabbers pillen-slikkende racisten zijn.
Waarom ga jij niet lekker op het Stormfront forum posten?
Het enige gabber aan mij was een bomberjack toen ik puber was en dat ik Nike Air Max draag en natuurlijk van deze heerlijke herrie hou, wat tevens een mooi statement tegen die loser van een Trumpquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
He Matthijs, jij blijft mensen maar over 1 kam scheren en wappies noemen en ze in dezelfde hoek gooien als Willem Engel (terwijl die hier nooit wordt aangehaald).
Ik denk dat het tijd wordt dat we hetzelfde groepsdenken dat jij op ons toepast, maar eens op jou moeten toepassen.
Jij bent een gabber en lang geleden is al vastgesteld dat gabbers pillen-slikkende racisten zijn.
Waarom ga jij niet lekker op het Stormfront forum posten?
Waarschijnlijk afkomstig van iemand die Angel Dust gebruiktquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waar denk jij dat het woord wappie vandaan komt?
Aka pcp?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk afkomstig van iemand die Angel Dust gebruikt
Mquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waar denk jij dat het woord wappie vandaan komt?
Onzin verkopen is de echte BNW-er zelf al goed genoeg inquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:07 schreef UncleScorp het volgende:
Kunnen jullie dit niet in slowchat doen?
Of is de doelstelling gewoon topics vergallen met onzin?
Denk dat je dan in de verkeerde groepen zatquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
M
Ze zeggen vanuit de Gabber scene idd, maar ik het volgens mij nooit echt gehoord.. Nu is het drugsgebruik in onze groep 0,0% als je alcohol niet meer rekent als drugs.. Ik kom liever veilig thuis zonder op Dumpert te belanden
Het is pas ZIELIG dat jullie hier als niet-BNWer zittenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
Onzin verkopen is de echte BNW-er zelf al goed genoeg in![]()
Ik ben ook geen politicus of professionele voetballer en toch post ik in POL en VBL.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is pas ZIELIG dat jullie hier als niet-BNWer zitten
En toch spenderen jullie uren in topics die je onzin vindt ... zielig dusquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben ook geen politicus of professionele voetballer en toch post ik in POL en VBL.
Het is sommige hier juist te doen om een weerwoord aan onzin te bieden.
Zoals ik al zo vaak verteld heb vermaak ik mij hier enorm.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En toch spenderen jullie uren in topics die je onzin vindt ... zielig dus
Het vermaak van simpelen der geest ...quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zoals ik al zo vaak verteld heb vermaak ik mij hier enorm.
Vermaak MET simpelen der geestquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het vermaak van simpelen der geest ...
Klopt, en nu?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is misschien beterquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het vermaak van simpelenverwarden der geest ...
Naja verkeerd... Genoeg ellende gezien onder de pillenslikkers.. In het verleden vaak medische shit (out gaan..) en recenteer bad trips.. Maar vroegah was het alleen XTC en nu van alles en nog wat...quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Denk dat je dan in de verkeerde groepen zat
Zelfs wiet is tegenwoordig industrial strength heb ik t idee. Vroeger lekker mellow, nu volledig out na 1 jonkoquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Naja verkeerd... Genoeg ellende gezien onder de pillenslikkers.. In het verleden vaak medische shit (out gaan..) en recenteer bad trips.. Maar vroegah was het alleen XTC en nu van alles en nog wat...
Wat maakt iemand een niet-BNWer?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oh wacht ik heb ooit een joint gebruikt toen ik naar het treinstation liep om naar Thunderdome in Utrecht te gaan.. Geen goede combinatie.. kwam wat later los zeg maarquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zelfs wiet is tegenwoordig industrial strength heb ik t idee. Vroeger lekker mellow, nu volledig out na 1 jonko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |