abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200939521
Binnen 44 dagen verslagen worden en dan nog steeds Azerbeidzjan uitdagen. :')

Borat filmpje in link _O-

twitter
pi_200939916
Niet geklikt.
pi_200939960
Komt omdat ze die seniele pedo van een Joe Biden hebben geīnstalleerd in het Witte Huis, net zoals hij samen met Obama voor *kuch* revoluties zorgde met Arabische lentes destijds.

Landen weten dat Amerika op haar zwakst is! veel oorlog de aankomende 4 jaar.

Zorgt voor onstabiele aandelen markt die klootzak, veel inflatie. Bah Biden, walgelijke man.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_200940015
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:15 schreef epicbeardman het volgende:
Komt omdat ze die seniele pedo van een Joe Biden hebben geīnstalleerd in het Witte Huis, net zoals hij samen met Obama voor *kuch* revoluties zorgde met Arabische lentes destijds.

Zorgt voor onstabiele aandelen markt die klootzak, veel inflatie. Bah Biden, walgelijke man.
Terug met Trump dus!!! :')
  maandag 16 augustus 2021 @ 21:45:38 #5
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_200943840
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Niet geklikt.
  maandag 16 augustus 2021 @ 22:07:19 #6
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_200944334
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:15 schreef epicbeardman het volgende:

Zeer interessante lezing van huidige tot nu toe genegeerde activiteiten. Ben jij er ook van overtuigd dat langzaamaan the white house wordt vervangen door Chinezen die pan-Aziatische expansie vanuit het Oosten wil propaganderen. Ik weet niet of dit waar is maar maar ik heb gehoord op verschillende kanalen dat dit een relevante mogelijkheid is en dat wij hier ons als Nederland (!) ook rekening mee moeten houden.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_200944419
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 22:07 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Zeer interessante lezing van huidige tot nu toe genegeerde activiteiten. Ben jij er ook van overtuigd dat langzaamaan the white house wordt vervangen door Chinezen die pan-Aziatische expansie vanuit het Oosten wil propaganderen. Ik weet niet of dit waar is maar maar ik heb gehoord op verschillende kanalen dat dit een relevante mogelijkheid is en dat wij hier ons als Nederland (!) ook rekening mee moeten houden.

Was altijd al de bedoeling, afghanistan overlaten aan China voor de mineralen in dat land. Taliban zal de chinezen binnenlaten en beveiligen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_200945890
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 22:07 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Als Nederland zijnde moeten wij dit natuurlijk ten alle tijden voorkomen. Je ziet al wat er in Zuid Europa gebeurt op dit gebied.
KLB en DRT is een topcombinatie
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 00:21:09 #9
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_200946156
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 22:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Was altijd al de bedoeling, afghanistan overlaten aan China voor de mineralen in dat land. Taliban zal de chinezen binnenlaten en beveiligen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zien het natuurlijk al helemaal zitten met die opium. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_200946351
Moeten zij weten, boeien dit soort landen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')