SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heel diepgaand en zo.quote:
beetje kruipolie er inquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn nek kraakt als ik hem beweeg
Opwindend geluid.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of WD40quote:
Hangt af van wat je fetisj is.quote:
Is niet lekkerquote:
quote:
Beeldschermnek.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
klopt, maar wel lekker. net als rivella.quote:
nu moest ik de mijne ook kraken omdat ik dit lasquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De beelden van de mensen binnenin dat transportvliegtuig laten wel heel erg duidelijk zien dat er twee werelden zijn.quote:
quote:
Las net dat er berichten zijn dat ze bij oud medewerkers van de overheid langs gaan in de huizenquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Talibanstrijders zijn in de hoofdstad Kabul begonnen met het verzamelen van wapens van burgers. Volgens de moslimextremistische organisatie hebben de burgers hun wapens niet meer nodig. ‘Mensen hadden wapens om zichzelf te verdedigen, maar wij willen niemand kwaad doen.’
‘Begrijpelijk dat mensen wapens hadden’, zegt een woordvoerder van de Taliban, ‘maar de burgers kunnen zich nu veilig voelen.’
Klopt. Wapens zijn onnodig voor burgersquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Talibanstrijders zijn in de hoofdstad Kabul begonnen met het verzamelen van wapens van burgers. Volgens de moslimextremistische organisatie hebben de burgers hun wapens niet meer nodig. ‘Mensen hadden wapens om zichzelf te verdedigen, maar wij willen niemand kwaad doen.’
‘Begrijpelijk dat mensen wapens hadden’, zegt een woordvoerder van de Taliban, ‘maar de burgers kunnen zich nu veilig voelen.’
Doodsangst, moet jou toch vrij bekend voorkomen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wat hadden ze dan verwacht? dat ze wel aan een jetliner zouden kunnen blijven hangen
Nu ben ik in de warquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Wapens zijn onnodig voor burgers
Dit was sarcastischquote:
Dat is je karakter.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eh, het wordt nu wel heel donker buiten.. even een lampje aandoen
Oh jaquote:
Zit je nu gewoon de nazis zwart te maken?quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit was sarcastisch![]()
Eerste wat tyrannieke regimes doen is burgers hun wapens afpakken. De nazi’s, communisten in China, USSR, Cambodia, Franco, Il Duce etc.
vroeg je het aan meneer 4ebe?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik vroeg wat aan iemand en diegene ging het gelijk doen.
Zo mag ik het graag zien.
Nee, niet eensquote:
was het je cuck?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik vroeg wat aan iemand en diegene ging het gelijk doen.
Zo mag ik het graag zien.
Oke, dit staat er een beetje gek, had dan wat Aziatische getinte namen verwacht.quote:Joe en Linda zijn uw gastheer en gastvrouw in Aziatisch restaurant Mandarijn.
Jhoe en Lin-Daquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit staat er een beetje gek, had dan wat Aziatische getinte namen verwacht.
vroegah voordat de chinees waar ik altijd heen ging er mee op hield was ik verrast toen ze begon te praten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit staat er een beetje gek, had dan wat Aziatische getinte namen verwacht.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
vroegah voordat de chinees waar ik altijd heen ging er mee op hield was ik verrast toen ze begon te praten.
Meestal hebben ze wel iets van een accent. Deze sprak plat uteregs.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb een keer gevraagd aan een Chinese dame bij een restaurant in Chinatown (Den Haag) of ze ook Nederlands kon praten.
Jahaaa, ik schaam me nu nog.![]()
Ik overtref mezelf soms en niet altijd op een positieve manier.quote:
Dat blijkt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik overtref mezelf soms en niet altijd op een positieve manier.
https://www.tripadvisor.n(...)olland_Province.htmlquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is hier iemand bekend in Gorichem? Ik zoek een eettentje, maar ik kom niet verder dan La Cubanita
Ik wil ook weg, maar helaas.. ik blijf wel weer zitten waar ik zit.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
hm.. wil eigenlijk een paar dagen naar Engelandmaar keronaaa
ik zal het even vragen aan een vriendin van me die er woont.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is hier iemand bekend in Gorichem? Ik zoek een eettentje, maar ik kom niet verder dan La Cubanita
Same.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook weg, maar helaas.. ik blijf wel weer zitten waar ik zit.
Ik hoorde wat een collega moest regelen, nou doei. Dat is geen verkansie hoorquote:
Thank you! Zal eens polsen of iedereen daar content mee isquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:38 schreef dud0r het volgende:
't gelagh en de hoofwacht krijg ik door @:4everblackeyed
quote:Waarschijnlijk eindigen we toch ergens bij de Beren of zo![]()
Ja, nee dank je. Sowieso gaan we eigenlijk vooral naar dingen toe "omdat cool iets" en dat wordt 'm toch niet voorlopig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde wat een collega moest regelen, nou doei. Dat is geen verkansie hoor
We sparen wel weer verder..quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee dank je. Sowieso gaan we eigenlijk vooral naar dingen toe "omdat cool iets" en dat wordt 'm toch niet voorlopig.
kan je als kweronaaa over is een wereldreis doenquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We sparen wel weer verder..
Kan nu ook, maar no way met die stomme maatregelenquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je als kweronaaa over is een wereldreis doen
Zo zit ik er ook in. Formuliertje invullen, ok. Maar zodra ik weer moet gaan testen e.d. en overal mondkapjes moet dragen ben ik er al wel klaar mee.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde wat een collega moest regelen, nou doei. Dat is geen verkansie hoor
En die collega zat nog in de stress of de uitslag wel op tijd bekend was.. ja nee leuk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook in. Formuliertje invullen, ok. Maar zodra ik weer moet gaan testen e.d. en overal mondkapjes moet dragen ben ik er al wel klaar mee.
Echt fantastisch.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die collega zat nog in de stress of de uitslag wel op tijd bekend was.. ja nee leuk.
quote:
Eenmaal ter plaatse zal het inderdaad wel gaan, maar al dat onzekere gekloot er omheen ontneemt me echt alle zin.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega's die allemaal naar het buitenland geweest zijn die vonden het allemaal wel meevallen qua maatregelen.
Ik heb het idee dat het alleen maar ingewikkelder wordt. M'n broer kon vorige maand zonder problemen naar Frankrijk terwijl hij en z;n vriendin die week ervoor gevaccineerd waren. Nu zouden ze volgens mij eerst twee weken moeten wachten of zich laten testen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega's die allemaal naar het buitenland geweest zijn die vonden het allemaal wel meevallen qua maatregelen.
Door omstandigheden gaan we sowieso niet weg in de zomer.In Oktober kijk ik wel last-minute wat dan mogelijk is. Anders kan ik nog altijd wat vouchers inzetten om naar de sauna te gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eenmaal ter plaatse zal het inderdaad wel gaan, maar al dat onzekere gekloot er omheen ontneemt me echt alle zin.
Ik had het een keertje bij een Chinees waar waarschijnlijk de 2e generatie die gewoon in Nederland is geboren en opgegroeid achter de toonbank stonden. Praatten echt keurig netjes Nederlands, maar dan zo af en toe waren ze dan in het bot Chinees naar de keuken aan het roepenquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb een keer gevraagd aan een Chinese dame bij een restaurant in Chinatown (Den Haag) of ze ook Nederlands kon praten.
Jahaaa, ik schaam me nu nog.![]()
Ik heb nog een festival in Duitsland staan in november oid. Misschien dat dat dan eindelijk eens doorgaat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door omstandigheden gaan we sowieso niet weg in de zomer.In Oktober kijk ik wel last-minute wat dan mogelijk is. Anders kan ik nog altijd wat vouchers inzetten om naar de sauna te gaan.
mooi is dat hequote:Op maandag 16 augustus 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het een keertje bij een Chinees waar waarschijnlijk de 2e generatie die gewoon in Nederland is geboren en opgegroeid achter de toonbank stonden. Praatten echt keurig netjes Nederlands, maar dan zo af en toe waren ze dan in het bot Chinees naar de keuken aan het roepen
Ja en dan bij mijn eigen Chinees staat nog de 'originele' eigenaresse, die versta je alsnog de helft van de tijd niet wat ze zegt ook al werkt ze er al 30+ jaar ofzoquote:
bij de chinees waar ik tegenwoordig haal is dat ook zo. is de eigenaresse er dan zijn het van die halve zinnen maar je kan er vaak nog wel uitkomen en als haar dochter er staat kan je hele verhalen tegen haar houdenquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan bij mijn eigen Chinees staat nog de 'originele' eigenaresse, die versta je alsnog de helft van de tijd niet wat ze zegt ook al werkt ze er al 30+ jaar ofzo
Zolang het niet in Nederland is zit je waarschijnlijk wel goed. Zag beelden van wat festivals in België en dat zag er weer als vanouds uit zo ongeveer.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog een festival in Duitsland staan in november oid. Misschien dat dat dan eindelijk eens doorgaat.
Ja heel veel verder dan het weer komt het nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
bij de chinees waar ik tegenwoordig haal is dat ook zo. is de eigenaresse er dan zijn het van die halve zinnen maar je kan er vaak nog wel uitkomen en als haar dochter er staat kan je hele verhalen tegen haar houden
Zolang ze Nederlanders niet weigeren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het niet in Nederland is zit je waarschijnlijk wel goed. Zag beelden van wat festivals in België en dat zag er weer als vanouds uit zo ongeveer.
misschien mag ze niet buiten komen van de kinderenquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heel veel verder dan het weer komt het niet. Ben d'r ook nog nooit in het 'wild' tegengekomen of überhaupt buiten het pand daar, De kinderen (en kleinkinderen?) zie ik wel steeds meer op straat komen.
Geloof dat ze alleen buiten komt om naar China op vakantie te gaanquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien mag ze niet buiten komen van de kinderen
Die zijn overgestapt naar snackbars natuurlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben wel benieuwd of we over 10 jaar nog Chinese restaurants hebben, dacht dat ze wel steeds moeilijker aan (Chinees) personeel konden komen.
De Chinezen hebben toch inmiddels al 80% van de snackbars overgenomen? Kunnen ze daarnaast nog best een Chinees restaurant runnen. Zie wel in de spaarzame secondes dat het doorgeefluik open is dat er in de keuken maar weinig Chinees personeel staat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben wel benieuwd of we over 10 jaar nog Chinese restaurants hebben, dacht dat ze wel steeds moeilijker aan (Chinees) personeel konden komen.
want die chinezen die hier zitten kweken nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, o ja.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn overgestapt naar snackbars natuurlijk.
Ik vind dat doorgeefluik wel geweldig, luik open - voedsel naar buiten (+ begeleidende jingle vanuit de keuken)- luik gelijk dicht (BAM)quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Chinezen hebben toch inmiddels al 80% van de snackbars overgenomen? Kunnen ze daarnaast nog best een Chinees restaurant runnen. Zie wel in de spaarzame secondes dat het doorgeefluik open is dat er in de keuken maar weinig Chinees personeel staat.
familiebezoekquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ze alleen buiten komt om naar China op vakantie te gaan
Veel 2e en 3e generatie willen niet meer in een restaurant werken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
want die chinezen die hier zitten kweken niet?
Als je dat thuis eens kon hebben zou dat toch mooi zijn. beetje door dat luikje schreeuwen dat je eten wil en tien minuten later, ping voer!quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, o ja.
[..]
Ik vind dat doorgeefluik wel geweldig, luik open - voedsel naar buiten (+ begeleidende jingle vanuit de keuken)- luik gelijk dicht (BAM)
Dan moet ik tegen mezelf schreeuwen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je dat thuis eens kon hebben zou dat toch mooi zijn. beetje door dat luikje schreeuwen dat je eten wil en tien minuten later, ping voer!
Ja en soms zijn ze dan iets vergeten uit de keuken en dan gaat het luik weer open en wordt er wat geschreeuwd en heb je meer tijd om te kijkenquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat doorgeefluik wel geweldig, luik open - voedsel naar buiten (+ begeleidende jingle vanuit de keuken)- luik gelijk dicht (BAM)
Levert wel leuke beelden opquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet ik tegen mezelf schreeuwen.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en soms zijn ze dan iets vergeten uit de keuken en dan gaat het luik weer open en wordt er wat geschreeuwd en heb je meer tijd om te kijken
Bestel mar, of zijn die maandag niet open??quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu zin in Chinees voedsel.
De ene niet, de andere wel, maar ik heb al eten gemaakt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bestel mar, of zijn die maandag niet open??
sambal bijquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu zin in Chinees voedsel.
Klinkt niet echt gezellig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Hele bedrijf is aan het reoganiseren en iedereen ligt onder de loep. Zit steeds in meetings met consultants die 'the voice of the shareholders' zijn en druk op iedereen uitoefenen om deadlines te halen. Ze beginnen een beetje vijandig te worden. Net werd tegen een collega die eerlijk zei een probleem te ondervinden gezegd "yeah, that's boring, just fix it".Ben nu blij dat ik echt heel veel buffer in m'n twee projecten ingebouwd heb zodat ik zeker weet dat ik de deadlines kan halen
En ik zorg een beetje dat ik de grijze muis blijf, geen zin om die 4 man op m'n dak te krijgen zoals ik nu bij collega's zie.
En witte lijst.quote:
Nee, maar ja dat is altijd met consultants die door de aandeelhouders worden ingehuurd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt niet echt gezellig.
ook fijn als je pas net een maand daar zitquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Hele bedrijf is aan het reoganiseren en iedereen ligt onder de loep. Zit steeds in meetings met consultants die 'the voice of the shareholders' zijn en druk op iedereen uitoefenen om deadlines te halen. Ze beginnen een beetje vijandig te worden. Net werd tegen een collega die eerlijk zei een probleem te ondervinden gezegd "yeah, that's boring, just fix it".Ben nu blij dat ik echt heel veel buffer in m'n twee projecten ingebouwd heb zodat ik zeker weet dat ik de deadlines kan halen
En ik zorg een beetje dat ik de grijze muis blijf, geen zin om die 4 man op m'n dak te krijgen zoals ik nu bij collega's zie.
bami beste voer voor erbijquote:
De berenboot!!!! Kan k naar je zwaaienquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thank you! Zal eens polsen of iedereen daar content mee is
[..]
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen denken dat dit de juiste manier van leidinggeven is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar ja dat is altijd met consultants die door de aandeelhouders worden ingehuurd.
Wat ga je bestellen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik wel iets bestellen vanaaf. NIks in huis voor de magnetron, te moe en geen zin om te koken...
vanuit gorinchem?quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De berenboot!!!! Kan k naar je zwaaien
Go go gadget arms!quote:
quote:
En vies.quote:
met genoeg truffelmayonaise, parmezaanse kaas en pijnboompitten eet ik allesquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En vies.
Als het rauwe courgette betreft.
beter dan een aftrekkerquote:
Nee, maar zolang ze hun doel bereiken interesseert het ze niet. Zij zijn ingehuurd om op de korte termijn resultaten te bereiken. Dat ze daarmee op de iets langere termijn goede werknemers weg jagen zal hun een zorg zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen denken dat dit de juiste manier van leidinggeven is.
Niemand vindt dit een prettige manier van werken, lijkt mij.
Herkenbare situatie. Hier hebben we het rondom een overname gehad; we krijgen ergens eind van het jaar nog een nieuwe ronde waarschijnlijk. Sommige mensen zijn zich al aan het manoeuvreren. Ik ben daar niet zo handig in.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:59 schreef kwiwi het volgende:
N
[..]
Nee, maar zolang ze hun doel bereiken interesseert het ze niet. Zij zijn ingehuurd om op de korte termijn resultaten te bereiken. Dat ze daarmee op de iets langere termijn goede werknemers weg jagen zal hun een zorg zijn.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Daar staat dan wel weer tegenover dat ze zoveel geld kan verdienen als ze zelf wilquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt tot nu toe niet als een leuke toko, Kwiwi?
Nou ja op zich wel, het is alleen dit team van 4 dat de sfeer verziekt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt tot nu toe niet als een leuke toko, Kwiwi?
Ik heb tot nu toe altijd voor tamelijk redelijke en menselijke bedrijven gewerkt. Helaas is de sfeer bij ons nu ook aan het verharden door tegenvallende cijfersquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar staat dan wel weer tegenover dat ze zoveel geld kan verdienen als ze zelf wil
Het is overal wel iets.
Moeten we de Foqueville Knokploeg oproepen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja op zich wel, het is alleen dit team van 4 dat de sfeer verziekt.
Even een zakenreisje naar Afghanistan voor ze plannenquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja op zich wel, het is alleen dit team van 4 dat de sfeer verziekt.
Maareh.. op lange termijn kost dat juist toch meer? Inclusief de goede naam van het bedrijf.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:59 schreef kwiwi het volgende:
N
[..]
Nee, maar zolang ze hun doel bereiken interesseert het ze niet. Zij zijn ingehuurd om op de korte termijn resultaten te bereiken. Dat ze daarmee op de iets langere termijn goede werknemers weg jagen zal hun een zorg zijn.
Helaas, bij managers wordt altijd dat stukje van hun brein weggenomen waarmee ze aan langetermijndenken kunnen doen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maareh.. op lange termijn kost dat juist toch meer? Inclusief de goede naam van het bedrijf.
Comfortabele hangplaats aan de buitenkant van het toestelquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een zakenreisje naar Afghanistan voor ze plannen
*fixedquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas, bij managers wordt altijd dat stukje van hun brein weggenomen waarmee ze aan denken kunnen doen.
je schoonmoederquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Drie maal raden wie er op bezoek is.
Ik moet naar de wc.
Pleurt op.
1. Gerard Jolingquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc.
Pleurt op.
Gewoon een combinatie van die drie.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:23 schreef Modus het volgende:
[..]
1. Gerard Joling
2. Koekiemonster
3. Epke Zonderland
?
fijn geregeldquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:26 schreef Ama het volgende:
Lekker man, ze gaan zo snel mogelijk bij de buurvrouw alles fiksen en ze gaan hier plafonds enz allemaal weer verven.
de klats?quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc.
Pleurt op.
Watte ?quote:
de rode vlagquote:
Dan had ze het wel over pruimencompote gehadquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de rode vlag
de schoonmoeder
ongesteldheid
Ik wist niet dat 'de schoonmoeder' een metafoor was voor de feestweek, maar ok.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:31 schreef gianni61 het volgende:
de rode vlag
de schoonmoeder
ongesteldheid
Of aardbeienjam.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had ze het wel over pruimencompote gehad
Leuke nieuwe baan, klinkt ontzettend relaxt en niemand schijnt zich ergens druk om te maken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:27 schreef kwiwi het volgende:
feestweekquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 'de schoonmoeder' een metafoor was voor de feestweek, maar ok.
tijd voor bier?quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, het is al half 5.. hallooooo
Hm.. zou kunnenquote:
tijd om af te sluitenquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, het is al half 5.. hallooooo
Nee, ik kwam pas om half 9 mn bed uit gewaggeld.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik kwam pas om half 9 mn bed uit gewaggeld.
Weet ik nog niet. Misschien dat ik toch zo even naar de Jumbo ga, voor iets eenvoudigs dan..quote:
gisteren was bbq weer. nu regent het.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. zou kunnen
Gisteren wel even de bbq aan gestoken.
de zon schijnt hier inmiddelsquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren was bbq weer. nu regent het.
Oke, is goed.. zal zeggen dat het van dud0r mochtquote:
oke ik ga alweer hoorquote:
Ja, ik ben vergeten de bbq naar binnen te zetten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren was bbq weer. nu regent het.
i am an independant woman!quote:
oh.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had het niet over de kneusjes hier hoor
nou nou nou, wij hebben ook gevoelensquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had het niet over de kneusjes hier hoor
quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh.
oke
in ander nieuws. ik ben er achter waarom m'n laptop niet aan het opladen was op de oplader. Stekker zat er niet in
quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh.
oke
in ander nieuws. ik ben er achter waarom m'n laptop niet aan het opladen was op de oplader. Stekker zat er niet in
dit klinkt als mijn zus die de helpdesk belt terwijl de accu van haar laptop er niet in zitquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh.
oke
Of al een nieuwe laptop besteld???quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Had je de servicedesk al gebeld?
neuh. die bel ik wel op het moment dat het echt allemaal niet meer werktquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Had je de servicedesk al gebeld?
mag nog niet. moet nog 2 jaar met deze laptop doenquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of al een nieuwe laptop besteld???
ik google vaak zelf het probleem wel. heb een keer gehad dat outlook m'n nieuwe mail niet kon laden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ja, ik heb altijd van die domme dingen waar zelfs de servicedesk moeite mee heeft.
Dan is er weer een template van de printer gesloopt of outlook doet het niet meer.
Ik sweer niets gedaan mattie
Je bent gewoon een KGB-spion die de samenleving probeert te ontwrichten alleen heeft niemand je nog medegedeeld dat de Koude Oorlog wel een beetje klaar isquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ja, ik heb altijd van die domme dingen waar zelfs de servicedesk moeite mee heeft.
Dan is er weer een template van de printer gesloopt of outlook doet het niet meer.
Ik sweer niets gedaan mattie
Ja, allemaal leuk en aardig, maar ik ga niet zelf lopen klooien in mijn eigen profiel, dan krijg ik zweepslagen en zo.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik google vaak zelf het probleem wel. heb een keer gehad dat outlook m'n nieuwe mail niet kon laden.
Kreeg ze wel op m'n telefoon te zien. Service desk kwam niet verder dan have you tried turning it off and on again?
Bleek dat m'n profiel corrupt was, profiel bestand verwijderd, outlook geladen en voila. het doet het weer.
Wat.. is de Koude Oorlog voorbij?quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon een KGB-spion die de samenleving probeert te ontwrichten alleen heeft niemand je nog medegedeeld dat de Koude Oorlog wel een beetje klaar is
ik kloot er net zo lang mee tot het werkt of stuk is en dan mogen zij het uitzoekenquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig, maar ik ga niet zelf lopen klooien in mijn eigen profiel, dan krijg ik zweepslagen en zo.
Laptop heeft de 1e, 2e en 3e lijn gezien en allemaal zeiden ze dat ik een nieuwe laptop moest hebben, dus uiteindelijk heb ik nog een 3ehandslaptop van een ex-collega gekregen, totdat ik een splinternieuwe kreeg, maar toen ging ik zelf weg
Infiltratie vanuit China.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon een KGB-spion die de samenleving probeert te ontwrichten alleen heeft niemand je nog medegedeeld dat de Koude Oorlog wel een beetje klaar is
Ja oke, geen zin in en geen tijd voor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kloot er net zo lang mee tot het werkt of stuk is en dan mogen zij het uitzoeken
Juist de manier om te infiltreren. Straks weet je al onze geheimen en ga je ons chanteren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Veel te druk met fokken en zulks.
Als ze dan ook met al die gammele namaaktroep zit snap ik dat er wel eens wat kapot gaatquote:
quote:
Brabanders ook!quote:
Je reinste discriminatie, ik heb zelfs schijtdure luchtjesquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb even een TR geplaatst. Dat kan echt niet.
Vast niet eau de broccoli-gehaktquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je reinste discriminatie, ik heb zelfs schijtdure luchtjes
quote:
quote:
extra kaas extra vlees ASAP eurootje fooi BESTELLENquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal
Frites Athene
Frites Met Gyros (Kip, 150 Gram), Tzaziki, Feta, Tomaat, Komkommer, Rode Ui En Peterselie
Dat keur ik goedquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal
Frites Athene
Frites Met Gyros (Kip, 150 Gram), Tzaziki, Feta, Tomaat, Komkommer, Rode Ui En Peterselie
Sinds hoeneer bestaat dit?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister japanse curry besteld
Bestelling is al onderweg naar hier...quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
extra kaas extra vlees ASAP eurootje fooi BESTELLEN
inb4quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik eet vanavond gehaktballen met spinazie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Ja misschien ooit als ik nogeens zin krijg om ovenschotel te gaan maken of zo.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
inb4
"ik mis de broccoli"
![]()
![]()
Vind ik mooi woordje.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je hoeneer mag omschrijven
Ja het is een mooi woordje maar het gebruik ervan is ook diagnostisch voor kakloempe meejse, meestal van brabo-komafquote:
quote:
Ik heb (denk ik dan) van het weekend een imo leuk (nieuw?) woordje bedacht => Obscuriosaquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is een mooi woordje maar het gebruik ervan is ook diagnostisch voor kakloempe meejse, meestal van brabo-komaf
Dat is spul wat en vaag grappig en vaag is?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb (denk ik dan) van het weekend een imo leuk (nieuw?) woordje bedacht => Obscuriosa![]()
Maar misschien bestond het al
Klinkt als iets uit Harry Potter.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb (denk ik dan) van het weekend een imo leuk (nieuw?) woordje bedacht => Obscuriosa![]()
Maar misschien bestond het al
Dat is toch een vragend voornaamwoord danquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:36 schreef CherryLips het volgende:
hoeneer
hoeˇneer
bijwoord
1
regionaal wanneer
Ja dit denk ik.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:36 schreef CherryLips het volgende:
hoeneer
hoeˇneer
bijwoord
1
regionaal wanneer
Obscure curiosaquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is spul wat en vaag grappig en vaag is?
Nooit gezien of gelezen, maar jk rowling heeft het dus al bedacht, jammerquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als iets uit Harry Potter.
https://harrypotter.fandom.com/wiki/Obscurial
Vragend bijwoordquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch een vragend voornaamwoord dan
Maar dit is heel wat anders.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nooit gezien of gelezen, maar jk rowling heeft het dus al bedacht, jammerhaha
Oh ok , zal voor het gemak dan maar ff de link van Cherrylips aanklikkenquote:
Ja doe maar evenquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ok , zal voor het gemak dan maar ff de link van Cherrylips aanklikkenhahaha
Is idd heel wat anders dan mijn bedachte samenvoegingquote:
Ja daar kunnen die helikopter in Saigon en op dat vliegdekschip niet tegenop.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Die beelden van die Afghanen die met dat toestel mee rennen, zijn nu al iconisch zeg
Weet zeker dat baby's dit nog niet lustenquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
Broodje geprakte banaanWeet zeker dat @:Uitstraling dit ook een culinair hoogstandje voor mensen met grote hersens vindt.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
Broodje geprakte banaanWeet zeker dat @:Uitstraling dit ook een culinair hoogstandje voor mensen met grote hersens vindt.
Ik had liever olvarit mandarijnquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet zeker dat baby's dit nog niet lusten
Perfect als je boven de 85 bent.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Broodje geprakte banaan en over een uurtje in bed liggen met een boek. Zo slecht is dat Kwiwi Life niet eigenlijk
Ik vind het super indrukwekkende heartbreaking beelden, dan voel ik me toch echt weer heel erg gezegend met mn redelijk zorgeloos leventje hier in Nederland.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Die beelden van die Afghanen die met dat toestel mee rennen, zijn nu al iconisch zeg
Mjaquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perfect als je boven de 85 bent.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind het super indrukwekkende heartbreaking beelden, dan voel ik me toch echt weer heel erg gezegend met mn redelijk zorgeloos leventje hier in Nederland.
Dit is ineens weer een aanrader.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind het super indrukwekkende heartbreaking beelden, dan voel ik me toch echt weer heel erg gezegend met mn redelijk zorgeloos leventje hier in Nederland.
O, ik dacht al dat je ging linken naar De Vliegeraarquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is ineens weer een aanrader.
https://www.bol.com/nl/nl(...)ul/1001004004724697/
Of naar Betje Big ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht al dat je ging linken naar De Vliegeraar
Sinds hoeneer ben ik voorspelbaar?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht al dat je ging linken naar De Vliegeraar
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Broodje geprakte banaan en over een uurtje in bed liggen met een boek. Zo slecht is dat Kwiwi Life niet eigenlijk
quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
#LivingTheKwiwiLife. Zou het blijven plakken?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat at ik als kind altijdquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet zeker dat baby's dit nog niet lusten
Valt mee. Het wachten is meestal op een leuk omschreven oordeel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer ben ik voorspelbaar?
Met al die banaan zeerzekerquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#LivingTheKwiwiLife. Zou het blijven plakken?
Jonge honden eten vaak uitwerpselen van andere honden om voedingsstoffen en antistoffen binnen te krijgen maar dat wil niet zeggen dat volwassen honden dat ook zomaar moeten doenquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt mee. Het wachten is meestal op een leuk omschreven oordeel.
Hoe zegt Fles dat ook alweer: Professor Uitstraling vindt er wat van
Daar istiequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jonge honden eten vaak uitwerpselen van andere honden om voedingsstoffen en antistoffen binnen te krijgen maar dat wil niet zeggen dat volwassen honden dat ook zomaar moeten doen
Schoonmama al weg?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jonge.. broodje geprakte banaan is episch
Gelukkig wel, denk dat ze mijn vibes van boven naar beneden voeldequote:
Lekker, een broodje met weeīge gele prutquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jonge.. broodje geprakte banaan is episch
Wat voor bananen heb jij kennis mee gemaakt?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, een broodje met weeīge gele prut
Kwam ze altijd al zo vaak (huehue) of is dat iets recents?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig wel, denk dat ze mijn vibes van boven naar beneden voelde
Kwiwi don't carequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jonge honden eten vaak uitwerpselen van andere honden om voedingsstoffen en antistoffen binnen te krijgen maar dat wil niet zeggen dat volwassen honden dat ook zomaar moeten doen
Ik geraspte appel met kaneel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg vroeger als ik ziek was geprakte banaan in sinaasappelsap.
Ik slappe thee met een kaakjequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Het is iets van de laatste tijd, ze kwam al 3x per week oid.. maar dan altijd aan de deur iets afgooien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwam ze altijd al zo vaak (huehue) of is dat iets recents?
Als je bananen kapot stampt krijg je een geel prutje of ben ik nou gek?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor bananen heb jij kennis mee gemaakt?
Thee ben ik pas gaan drinken toen ik examen deed. Want je moest kiezen tussen thee en koffie.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik slappe thee met een kaakje
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:12 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik slappe thee met een kaakje
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit stukjes kakelverse tonijn in bals wijd opengesperde sexy mondje.
Is dat hoe Peppa Pig heet in Nederland?quote:
Klinkt bijna een beetje als pestenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is iets van de laatste tijd, ze kwam al 3x per week oid.. maar dan altijd aan de deur iets afgooien.
De laatste tijd zeg ik ook dat ik niets nodig heb, maar dat helpt niet.
Wat dronk je daarvoor dan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thee ben ik pas gaan drinken toen ik examen deed. Want je moest kiezen tussen thee en koffie.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Is er geen film van ?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is ineens weer een aanrader.
https://www.bol.com/nl/nl(...)ul/1001004004724697/
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:12 schreef CherryLips het volgende
:
Ja, maar jouw omschrijving: weeīgquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je bananen kapot stampt krijg je een geel prutje of ben ik nog gek?
Ja, het maakt mij niet uit.. ik zit veilig boven.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt bijna een beetje als pesten
Mijn ex-schoonmama deed dat ook. Die wist dat ik het niet leuk vond als ze met allerlei voer voor de deur stond. Dus nam ze steeds meer meequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het maakt mij niet uit.. ik zit veilig boven.
Allemaal afknippen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had ze eindelijk allemaal weer op dezelfde lengte
Nee is veel ouderquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is dat hoe Peppa Pig heet in Nederland?
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Breaking News; woman tears of nail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |