SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heel diepgaand en zo.quote:
beetje kruipolie er inquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn nek kraakt als ik hem beweeg
Opwindend geluid.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of WD40quote:
Hangt af van wat je fetisj is.quote:
Is niet lekkerquote:
quote:
Beeldschermnek.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
klopt, maar wel lekker. net als rivella.quote:
nu moest ik de mijne ook kraken omdat ik dit lasquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De beelden van de mensen binnenin dat transportvliegtuig laten wel heel erg duidelijk zien dat er twee werelden zijn.quote:
quote:
Las net dat er berichten zijn dat ze bij oud medewerkers van de overheid langs gaan in de huizenquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Talibanstrijders zijn in de hoofdstad Kabul begonnen met het verzamelen van wapens van burgers. Volgens de moslimextremistische organisatie hebben de burgers hun wapens niet meer nodig. ‘Mensen hadden wapens om zichzelf te verdedigen, maar wij willen niemand kwaad doen.’
‘Begrijpelijk dat mensen wapens hadden’, zegt een woordvoerder van de Taliban, ‘maar de burgers kunnen zich nu veilig voelen.’
Klopt. Wapens zijn onnodig voor burgersquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Talibanstrijders zijn in de hoofdstad Kabul begonnen met het verzamelen van wapens van burgers. Volgens de moslimextremistische organisatie hebben de burgers hun wapens niet meer nodig. ‘Mensen hadden wapens om zichzelf te verdedigen, maar wij willen niemand kwaad doen.’
‘Begrijpelijk dat mensen wapens hadden’, zegt een woordvoerder van de Taliban, ‘maar de burgers kunnen zich nu veilig voelen.’
Doodsangst, moet jou toch vrij bekend voorkomen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wat hadden ze dan verwacht? dat ze wel aan een jetliner zouden kunnen blijven hangen
Nu ben ik in de warquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Wapens zijn onnodig voor burgers
Dit was sarcastischquote:
Dat is je karakter.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eh, het wordt nu wel heel donker buiten.. even een lampje aandoen
Oh jaquote:
Zit je nu gewoon de nazis zwart te maken?quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit was sarcastisch![]()
Eerste wat tyrannieke regimes doen is burgers hun wapens afpakken. De nazi’s, communisten in China, USSR, Cambodia, Franco, Il Duce etc.
vroeg je het aan meneer 4ebe?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik vroeg wat aan iemand en diegene ging het gelijk doen.
Zo mag ik het graag zien.
Nee, niet eensquote:
was het je cuck?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik vroeg wat aan iemand en diegene ging het gelijk doen.
Zo mag ik het graag zien.
Oke, dit staat er een beetje gek, had dan wat Aziatische getinte namen verwacht.quote:Joe en Linda zijn uw gastheer en gastvrouw in Aziatisch restaurant Mandarijn.
Jhoe en Lin-Daquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit staat er een beetje gek, had dan wat Aziatische getinte namen verwacht.
vroegah voordat de chinees waar ik altijd heen ging er mee op hield was ik verrast toen ze begon te praten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit staat er een beetje gek, had dan wat Aziatische getinte namen verwacht.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
vroegah voordat de chinees waar ik altijd heen ging er mee op hield was ik verrast toen ze begon te praten.
Meestal hebben ze wel iets van een accent. Deze sprak plat uteregs.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb een keer gevraagd aan een Chinese dame bij een restaurant in Chinatown (Den Haag) of ze ook Nederlands kon praten.
Jahaaa, ik schaam me nu nog.![]()
Ik overtref mezelf soms en niet altijd op een positieve manier.quote:
Dat blijkt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik overtref mezelf soms en niet altijd op een positieve manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |