SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heel diepgaand en zo.quote:
beetje kruipolie er inquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn nek kraakt als ik hem beweeg
Opwindend geluid.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of WD40quote:
Hangt af van wat je fetisj is.quote:
Is niet lekkerquote:
quote:
Beeldschermnek.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
klopt, maar wel lekker. net als rivella.quote:
nu moest ik de mijne ook kraken omdat ik dit lasquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De beelden van de mensen binnenin dat transportvliegtuig laten wel heel erg duidelijk zien dat er twee werelden zijn.quote:
quote:
Las net dat er berichten zijn dat ze bij oud medewerkers van de overheid langs gaan in de huizenquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Talibanstrijders zijn in de hoofdstad Kabul begonnen met het verzamelen van wapens van burgers. Volgens de moslimextremistische organisatie hebben de burgers hun wapens niet meer nodig. ‘Mensen hadden wapens om zichzelf te verdedigen, maar wij willen niemand kwaad doen.’
‘Begrijpelijk dat mensen wapens hadden’, zegt een woordvoerder van de Taliban, ‘maar de burgers kunnen zich nu veilig voelen.’
Klopt. Wapens zijn onnodig voor burgersquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Talibanstrijders zijn in de hoofdstad Kabul begonnen met het verzamelen van wapens van burgers. Volgens de moslimextremistische organisatie hebben de burgers hun wapens niet meer nodig. ‘Mensen hadden wapens om zichzelf te verdedigen, maar wij willen niemand kwaad doen.’
‘Begrijpelijk dat mensen wapens hadden’, zegt een woordvoerder van de Taliban, ‘maar de burgers kunnen zich nu veilig voelen.’
Doodsangst, moet jou toch vrij bekend voorkomen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wat hadden ze dan verwacht? dat ze wel aan een jetliner zouden kunnen blijven hangen
Nu ben ik in de warquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Wapens zijn onnodig voor burgers
Dit was sarcastischquote:
Dat is je karakter.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eh, het wordt nu wel heel donker buiten.. even een lampje aandoen
Oh jaquote:
Zit je nu gewoon de nazis zwart te maken?quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit was sarcastisch![]()
Eerste wat tyrannieke regimes doen is burgers hun wapens afpakken. De nazi’s, communisten in China, USSR, Cambodia, Franco, Il Duce etc.
vroeg je het aan meneer 4ebe?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik vroeg wat aan iemand en diegene ging het gelijk doen.
Zo mag ik het graag zien.
Nee, niet eensquote:
was het je cuck?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik vroeg wat aan iemand en diegene ging het gelijk doen.
Zo mag ik het graag zien.
Oke, dit staat er een beetje gek, had dan wat Aziatische getinte namen verwacht.quote:Joe en Linda zijn uw gastheer en gastvrouw in Aziatisch restaurant Mandarijn.
Jhoe en Lin-Daquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit staat er een beetje gek, had dan wat Aziatische getinte namen verwacht.
vroegah voordat de chinees waar ik altijd heen ging er mee op hield was ik verrast toen ze begon te praten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit staat er een beetje gek, had dan wat Aziatische getinte namen verwacht.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
vroegah voordat de chinees waar ik altijd heen ging er mee op hield was ik verrast toen ze begon te praten.
Meestal hebben ze wel iets van een accent. Deze sprak plat uteregs.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb een keer gevraagd aan een Chinese dame bij een restaurant in Chinatown (Den Haag) of ze ook Nederlands kon praten.
Jahaaa, ik schaam me nu nog.![]()
Ik overtref mezelf soms en niet altijd op een positieve manier.quote:
Dat blijkt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik overtref mezelf soms en niet altijd op een positieve manier.
https://www.tripadvisor.n(...)olland_Province.htmlquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is hier iemand bekend in Gorichem? Ik zoek een eettentje, maar ik kom niet verder dan La Cubanita
Ik wil ook weg, maar helaas.. ik blijf wel weer zitten waar ik zit.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
hm.. wil eigenlijk een paar dagen naar Engelandmaar keronaaa
ik zal het even vragen aan een vriendin van me die er woont.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is hier iemand bekend in Gorichem? Ik zoek een eettentje, maar ik kom niet verder dan La Cubanita
Same.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook weg, maar helaas.. ik blijf wel weer zitten waar ik zit.
Ik hoorde wat een collega moest regelen, nou doei. Dat is geen verkansie hoorquote:
Thank you! Zal eens polsen of iedereen daar content mee isquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:38 schreef dud0r het volgende:
't gelagh en de hoofwacht krijg ik door @:4everblackeyed
quote:Waarschijnlijk eindigen we toch ergens bij de Beren of zo![]()
Ja, nee dank je. Sowieso gaan we eigenlijk vooral naar dingen toe "omdat cool iets" en dat wordt 'm toch niet voorlopig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde wat een collega moest regelen, nou doei. Dat is geen verkansie hoor
We sparen wel weer verder..quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee dank je. Sowieso gaan we eigenlijk vooral naar dingen toe "omdat cool iets" en dat wordt 'm toch niet voorlopig.
kan je als kweronaaa over is een wereldreis doenquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We sparen wel weer verder..
Kan nu ook, maar no way met die stomme maatregelenquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je als kweronaaa over is een wereldreis doen
Zo zit ik er ook in. Formuliertje invullen, ok. Maar zodra ik weer moet gaan testen e.d. en overal mondkapjes moet dragen ben ik er al wel klaar mee.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde wat een collega moest regelen, nou doei. Dat is geen verkansie hoor
En die collega zat nog in de stress of de uitslag wel op tijd bekend was.. ja nee leuk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook in. Formuliertje invullen, ok. Maar zodra ik weer moet gaan testen e.d. en overal mondkapjes moet dragen ben ik er al wel klaar mee.
Echt fantastisch.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die collega zat nog in de stress of de uitslag wel op tijd bekend was.. ja nee leuk.
quote:
Eenmaal ter plaatse zal het inderdaad wel gaan, maar al dat onzekere gekloot er omheen ontneemt me echt alle zin.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega's die allemaal naar het buitenland geweest zijn die vonden het allemaal wel meevallen qua maatregelen.
Ik heb het idee dat het alleen maar ingewikkelder wordt. M'n broer kon vorige maand zonder problemen naar Frankrijk terwijl hij en z;n vriendin die week ervoor gevaccineerd waren. Nu zouden ze volgens mij eerst twee weken moeten wachten of zich laten testen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega's die allemaal naar het buitenland geweest zijn die vonden het allemaal wel meevallen qua maatregelen.
Door omstandigheden gaan we sowieso niet weg in de zomer.In Oktober kijk ik wel last-minute wat dan mogelijk is. Anders kan ik nog altijd wat vouchers inzetten om naar de sauna te gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eenmaal ter plaatse zal het inderdaad wel gaan, maar al dat onzekere gekloot er omheen ontneemt me echt alle zin.
Ik had het een keertje bij een Chinees waar waarschijnlijk de 2e generatie die gewoon in Nederland is geboren en opgegroeid achter de toonbank stonden. Praatten echt keurig netjes Nederlands, maar dan zo af en toe waren ze dan in het bot Chinees naar de keuken aan het roepenquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb een keer gevraagd aan een Chinese dame bij een restaurant in Chinatown (Den Haag) of ze ook Nederlands kon praten.
Jahaaa, ik schaam me nu nog.![]()
Ik heb nog een festival in Duitsland staan in november oid. Misschien dat dat dan eindelijk eens doorgaat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door omstandigheden gaan we sowieso niet weg in de zomer.In Oktober kijk ik wel last-minute wat dan mogelijk is. Anders kan ik nog altijd wat vouchers inzetten om naar de sauna te gaan.
mooi is dat hequote:Op maandag 16 augustus 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het een keertje bij een Chinees waar waarschijnlijk de 2e generatie die gewoon in Nederland is geboren en opgegroeid achter de toonbank stonden. Praatten echt keurig netjes Nederlands, maar dan zo af en toe waren ze dan in het bot Chinees naar de keuken aan het roepen
Ja en dan bij mijn eigen Chinees staat nog de 'originele' eigenaresse, die versta je alsnog de helft van de tijd niet wat ze zegt ook al werkt ze er al 30+ jaar ofzoquote:
bij de chinees waar ik tegenwoordig haal is dat ook zo. is de eigenaresse er dan zijn het van die halve zinnen maar je kan er vaak nog wel uitkomen en als haar dochter er staat kan je hele verhalen tegen haar houdenquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan bij mijn eigen Chinees staat nog de 'originele' eigenaresse, die versta je alsnog de helft van de tijd niet wat ze zegt ook al werkt ze er al 30+ jaar ofzo
Zolang het niet in Nederland is zit je waarschijnlijk wel goed. Zag beelden van wat festivals in België en dat zag er weer als vanouds uit zo ongeveer.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog een festival in Duitsland staan in november oid. Misschien dat dat dan eindelijk eens doorgaat.
Ja heel veel verder dan het weer komt het nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
bij de chinees waar ik tegenwoordig haal is dat ook zo. is de eigenaresse er dan zijn het van die halve zinnen maar je kan er vaak nog wel uitkomen en als haar dochter er staat kan je hele verhalen tegen haar houden
Zolang ze Nederlanders niet weigeren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het niet in Nederland is zit je waarschijnlijk wel goed. Zag beelden van wat festivals in België en dat zag er weer als vanouds uit zo ongeveer.
misschien mag ze niet buiten komen van de kinderenquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heel veel verder dan het weer komt het niet. Ben d'r ook nog nooit in het 'wild' tegengekomen of überhaupt buiten het pand daar, De kinderen (en kleinkinderen?) zie ik wel steeds meer op straat komen.
Geloof dat ze alleen buiten komt om naar China op vakantie te gaanquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien mag ze niet buiten komen van de kinderen
Die zijn overgestapt naar snackbars natuurlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben wel benieuwd of we over 10 jaar nog Chinese restaurants hebben, dacht dat ze wel steeds moeilijker aan (Chinees) personeel konden komen.
De Chinezen hebben toch inmiddels al 80% van de snackbars overgenomen? Kunnen ze daarnaast nog best een Chinees restaurant runnen. Zie wel in de spaarzame secondes dat het doorgeefluik open is dat er in de keuken maar weinig Chinees personeel staat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben wel benieuwd of we over 10 jaar nog Chinese restaurants hebben, dacht dat ze wel steeds moeilijker aan (Chinees) personeel konden komen.
want die chinezen die hier zitten kweken nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, o ja.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn overgestapt naar snackbars natuurlijk.
Ik vind dat doorgeefluik wel geweldig, luik open - voedsel naar buiten (+ begeleidende jingle vanuit de keuken)- luik gelijk dicht (BAM)quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Chinezen hebben toch inmiddels al 80% van de snackbars overgenomen? Kunnen ze daarnaast nog best een Chinees restaurant runnen. Zie wel in de spaarzame secondes dat het doorgeefluik open is dat er in de keuken maar weinig Chinees personeel staat.
familiebezoekquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ze alleen buiten komt om naar China op vakantie te gaan
Veel 2e en 3e generatie willen niet meer in een restaurant werken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
want die chinezen die hier zitten kweken niet?
Als je dat thuis eens kon hebben zou dat toch mooi zijn. beetje door dat luikje schreeuwen dat je eten wil en tien minuten later, ping voer!quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, o ja.
[..]
Ik vind dat doorgeefluik wel geweldig, luik open - voedsel naar buiten (+ begeleidende jingle vanuit de keuken)- luik gelijk dicht (BAM)
Dan moet ik tegen mezelf schreeuwen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je dat thuis eens kon hebben zou dat toch mooi zijn. beetje door dat luikje schreeuwen dat je eten wil en tien minuten later, ping voer!
Ja en soms zijn ze dan iets vergeten uit de keuken en dan gaat het luik weer open en wordt er wat geschreeuwd en heb je meer tijd om te kijkenquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat doorgeefluik wel geweldig, luik open - voedsel naar buiten (+ begeleidende jingle vanuit de keuken)- luik gelijk dicht (BAM)
Levert wel leuke beelden opquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet ik tegen mezelf schreeuwen.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en soms zijn ze dan iets vergeten uit de keuken en dan gaat het luik weer open en wordt er wat geschreeuwd en heb je meer tijd om te kijken
Bestel mar, of zijn die maandag niet open??quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu zin in Chinees voedsel.
De ene niet, de andere wel, maar ik heb al eten gemaakt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bestel mar, of zijn die maandag niet open??
sambal bijquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu zin in Chinees voedsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |