Maar het is geen 12 uur en het is niet de eerste maandag van de maandquote:
Ik heb bruine bonen gegeten dus ik snap het wel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is geen 12 uur en het is niet de eerste maandag van de maand
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huh, dit is freaky. Het luchtalarm gaat hier af
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb bruine bonen gegeten dus ik snap het wel.
De Taliban komt je appartement kapot schieten voor je die tonnen aan overwaarde kunt verzilveren.quote:
Snel de kelder in.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Taliban komt je appartement kapot schieten voor je die tonnen aan overwaarde kunt verzilveren.
Dat snap ik wel. Kapitalist die ik ben.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Taliban komt je appartement kapot schieten voor je die tonnen aan overwaarde kunt verzilveren.
Moest hier net wat te hard om lachenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben onkruid hequote:
Iemand had een slechte eerste stagedag volgens mij.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De VRU heeft al laten weten dat het niet de bedoeling was
Of iemand was blij dat Barb weer postte.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef Q. het volgende:
Iemand had een slechte eerste stagedag volgens mij.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De VRU heeft al laten weten dat het niet de bedoeling was
Voor jou altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |