quote:
Die zijn nog achterlijker dan Limbo's en da's best een prestatie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Wel een hoop Broabanders. Makkelijk volk om op te lichten blijkbaar.
Ja maar niet door een medewerker met z'n telefoonquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
dat gebeurd bij iedere winkel tegenwoordig met camera's
Nog meer blur beelden straks.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:37 schreef Dutch_view het volgende:
ik voel aan mn water weer een fraai reclameblokje aankomen
Omdat oplichters in Nederland een schouderklopje krijgen i.p.v. worden opgehangen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe kan je onder je eigen naam gewoon pure diefstal plegen bij meerdere bedrijven, en kan de politie er vervolgens niets mee? Wat is dit nou weer voor bullshit?
Omdat we in een land met mietjes leven ipv lui die een .357 in je snufferd duwen als je ze belazert.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe kan je onder je eigen naam gewoon pure diefstal plegen bij meerdere bedrijven, en kan de politie er vervolgens niets mee? Wat is dit nou weer voor bullshit?
Ik heb niet het idee dat we het hele verhaal horen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Het is ook een steeds weer terugkerend verhaal. Politie kan er niets mee...quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat oplichters in Nederland een schouderklopje krijgen i.p.v. worden opgehangen.
Voor het vuurpeloton.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen vangen?
Dicht bij de bosjes.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:50 schreef monkyyy het volgende:
Loop Alberto nou naar buiten met een camera en gaat stoer voor een graffitimuur bellen?
Beslaglegging.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:55 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat zijn dan de consequenties van zo'n vonnis als je het niet nakomt?
Dan stuurt de belanghebbende dat vonnis naar een deurwaarder en die gaat (proberen te) innenquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:55 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat zijn dan de consequenties van zo'n vonnis als je het niet nakomt?
Ja, daar word ik ook niet goed van.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Praat toch eens normaal Nederlands. Wat is dat toch tegenwoordig?
Onderliggend Brabants lijdenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Praat toch eens normaal Nederlands. Wat is dat toch tegenwoordig?
Bij Braddie op het kamp gestald. @Boze_Eend @Oriente @Modusquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar wat heeft ie nou met al die spullen gedaan?
Er stond helemaal geen TR openquote:
Week geleden nog een TR gedaan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond helemaal geen TR open
Maar ik heb hem gereekst nu! (Graag ontvang ik hiervoor een like)
niet mijn forum maar. TT aanpassen?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond helemaal geen TR open
Maar ik heb hem gereekst nu! (Graag ontvang ik hiervoor een like)
Nee, deze TT is goed. Topic is net nieuw.quote:
https://www.instagram.com/p/CS32cgDAU-b/quote:Vanavond weer 2 uur achter elkaar op @sbs6nl Vanaf 20:30 Undercover in Nederland over schimmige praktijken in de kunsthandel en een nieuwe confrontatie met een oude bekende (De lustkapper) en in Stegeman op de Bres aandacht voor een louche aannemer. En een interessant vervolg op de uitzending van vorige week over Giovanni H. Tot vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |