SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
jaquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat is hij aan het doen in Frankrijk, gewoon lekker op vakantie?
Gewoon een beetje jaloersquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
beetje een tindermatch afkraken is niet stoer
Ik ben team Ballie hoor!quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
beetje een tindermatch afkraken is niet stoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben team Ballie hoor!![]()
![]()
hoop je op kleine snacksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drugs inkopen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat is hij aan het doen in Frankrijk, gewoon lekker op vakantie?
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van die minifrikandelletjes en loempiaatjes enzo
We moeten LT ook een beetje steunenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:39 schreef kwiwi het volgende:
Beetje lief doen tegen ballie en baldie jongens
Doen we al vaak zatquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:39 schreef kwiwi het volgende:
Beetje lief doen tegen ballie en baldie jongens
Kom je op dat industrieterrein nooit leuke chicks tegen? Van die Roemenen die auto’s ophalen ofzo?quote:
hij zit in de geestverruimende middelen en is kaalquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:40 schreef Ama het volgende:
Maar vertel Bitterbal over je match. Ik heb iets gemist schijnbaar.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zit in de geestverruimende middelen en is kaal
Denk dat kwiwi gewoon boos is op mij vanwege het 'sinaasappelsap-schandaal'quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten LT ook een beetje steunen
Hmm?quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat kwiwi gewoon boos is op mij vanwege het 'sinaasappelsap-schandaal'
Nee ik houd gewoon wijselijk mijn mondquote:
nee maar je bent er vaak genoegquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees echt geen topic helemaal terug hoor.
Meestal is kwiwi geen zuur stukje fruitquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat kwiwi gewoon boos is op mij vanwege het 'sinaasappelsap-schandaal'
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou ja vooral veilig frituren dan maar
Dan heb je nog nooit een onrijpe opquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal is kwiwi geen zuur stukje fruit
Als ik bijfruit zou nemen dan was het kwiwi.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal is kwiwi geen zuur stukje fruit
Leuk stukje fruit hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik bijfruit zou nemen dan was het kwiwi.
Wat tref je toch perfecte mannen elke keerquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zit in de geestverruimende middelen en is kaal
Zo zoquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
HEY ik heb LTDVK ingehaald met postcount![]()
![]()
Nu mij inhalen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Dat is toch geen prestatie, je zit al langer op FOK! dan ikquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Nou om te beginnen meer teruggelezen dan jij. En twee maniches was gedraaid, en mijn clubblad afgerond, en ge BBQd en bier gedronken. Oh en Vuelta gekeken. EN jij?quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag uitgevreten dan?
Dat kale is minder hequote:Op zondag 15 augustus 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat tref je toch perfecte mannen elke keer
Ben wel een beetje een OG jaquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geen prestatie, je zit al langer op FOK! dan ik
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat hij alles er afhaalt ja
Overal?quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat hij alles er afhaalt ja
Nou ja misschien is dat van die geestverruimende middelen ook nog wel een dingetje om nogeens over na te denken.quote:
Is dit je eerste account?quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben wel een beetje een OG ja
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Taliban: we roepen binnenkort Islamitisch Emiraat uit
Een Taliban-woordvoerder zegt dat nu snel het "Islamitische Emiraat Afghanistan" wordt uitgeroepen vanuit het presidentiële paleis in Kabul. Volgens bronnen van de BBC was het de bedoeling dat president Ghani zou meewerken aan een ceremonie in het paleis waarbij de macht wordt overgedragen, maar die is het land uit gevlucht.
waarom? Als het gewoon legaal is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja misschien is dat van die geestverruimende middelen ook nog wel een dingetje om nogeens over na te denken.
He gezellig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Taliban: we roepen binnenkort Islamitisch Emiraat uit
Een Taliban-woordvoerder zegt dat nu snel het "Islamitische Emiraat Afghanistan" wordt uitgeroepen vanuit het presidentiële paleis in Kabul. Volgens bronnen van de BBC was het de bedoeling dat president Ghani zou meewerken aan een ceremonie in het paleis waarbij de macht wordt overgedragen, maar die is het land uit gevlucht.
Gewoon een oer-Hollandsche Walter White, Walter de Witquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja misschien is dat van die geestverruimende middelen ook nog wel een dingetje om nogeens over na te denken.
ja is echtquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He gezellig.
Is dit bericht wel echt? Ik mis het het nieuws-icoon
2012 is toch best nieuw? Ik heb januari 2013 account gemaakt maar voel me soms nog steeds een newbie.quote:
Maar jij hebt toch al een vrouw zo gek gevondenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoor dat ik een match met Jasmijn heb? Of zijn er meer kale mannen met geestverruimende middelen
neinquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoor dat ik een match met Jasmijn heb? Of zijn er meer kale mannen met geestverruimende middelen
Wie is Jasmijn?quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Zit je in Frankrijk nu?quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:52 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch al een vrouw zo gek gevonden
Ja timmie woont bij mij in het dorp dus die zie ik wel eensquote:
Nou daar ben je dan mooi klaar mee.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja timmie woont bij mij in het dorp dus die zie ik wel eens
Ja dat wist ikquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja timmie woont bij mij in het dorp dus die zie ik wel eens
Een klein bitterballetje on the side kan bestquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch al een vrouw zo gek gevonden
geez, nu voel ik me oud...quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
2012 is toch best nieuw? Ik heb januari 2013 account gemaakt maar voel me soms nog steeds een newbie.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een klein bitterballetje on the side kan best
Lees nooit terug nee.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou om te beginnen meer teruggelezen dan jij. En twee maniches was gedraaid, en mijn clubblad afgerond, en ge BBQd en bier gedronken. Oh en Vuelta gekeken. EN jij?
Ja is best nieuw. Zeker vergeleken met mensen die hier al sinds 2000 ofzo zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
2012 is toch best nieuw? Ik heb januari 2013 account gemaakt maar voel me soms nog steeds een newbie.
Ik las het laatst in een gesprek die ze had gepost met haar vorige week.quote:
2001quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is best nieuw. Zeker vergeleken met mensen die hier al sinds 2000 ofzo zitten.
Eerst al naar mijn dorp verhuizen en dan ook nog balletje veroverenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een klein bitterballetje on the side kan best
Meeste mensen die ik spreek hier waren in 2013 allang lid. Ik heb de mooiste rellen helaas ook gemist want was allemaal voor 2013.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is best nieuw. Zeker vergeleken met mensen die hier al sinds 2000 ofzo zitten.
Toch wel even luidkeels de hele huisraad door de tent geslingerd neem ik aan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lees nooit terug nee.
Maar dit was dus een goede dag![]()
Heb alleen een Vuelta rit gereden met een maat.
Met een tussenstop voor koffie en eten in Dalfsen.
Manmanman waren bij een tent waar een belegd broodje al ¤18 kostte. Die dachten dat ze in de Kalverstraat zaten denk ik.
Dalfsen ben ik ook weleens geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lees nooit terug nee.
Maar dit was dus een goede dag![]()
Heb alleen een Vuelta rit gereden met een maat.
Met een tussenstop voor koffie en eten in Dalfsen.
Manmanman waren bij een tent waar een belegd broodje al ¤18 kostte. Die dachten dat ze in de Kalverstraat zaten denk ik.
we moeten je wat vertellenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst al naar mijn dorp verhuizen en dan ook nog balletje veroveren
Ja ik heb de Foqueville krant nog niet gelezenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las het laatst in een gesprek die ze had gepost met haar vorige week.
Ook zo’n inteelt gat.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dalfsen ben ik ook weleens geweest.
Einde mededeling.
Denk dat timmie voorlopig maar even uit de buurt van het industrieterrein moet blijvenquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wil je nu zeggen dat mijn naam lelijk is ofzo?
O, dat weet ik niet meer. Ik was 4 of zo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook zo’n inteelt gat.
Einde mededeling.
Rij ik 4x per maand langs met de trein, toevallig vandaag nog.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Einde mededeling.
ik en tim?quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
Wat? Echt?
Zou ik super vinden voor je!
quote:
oh zoquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij en iemand die je leuk vind en dat het echt klikt.
Naar Ommen?quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Rij ik 4x per maand langs met de trein, toevallig vandaag nog.
Zwollequote:Op zondag 15 augustus 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Ommen?
(Dat is de enige plaats die ik in die buurt ken)
Zwolle is wel een leuk stadquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
ZwolleDalfsen is station voor Zwolle. (En op terugweg met de trein naar Emmen)
Dat zijn er al meer dan dat ik er daar in de buurt kenquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Ommen?
(Dat is de enige plaats die ik in die buurt ken)
Ik moet binnenkort weer eens heen, vriend van mij woont daar.quote:
Just because you can, doesn't mean you should.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom? Als het gewoon legaal is.
4E en ik zijn er ook te vaak geweestquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Einde mededeling.
op SOA's zekerquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn (ooit) kleine nichtje, de dochter van mijn zusje, is net een week alleen naar Ommen geweest.
De jeugdcamping. Die lui moesten 2 keer per dag testen.
Ik zie geen probleem. Jezelf klem zuipen geeft grotere problemen dan af en toe een paddotjequote:Op zondag 15 augustus 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just because you can, doesn't mean you should.
Denk ik ook nietquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, geloof niet dat ik je onder je oude naam ken dan
De cavia-dokter?quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
4E en ik zijn er ook te vaak geweest
O, daar kom ik nooitquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Denk ik ook niet
Was meestal in RLS en MUZ o.a.
Nee Emmen-compascum dan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:06 schreef Ama het volgende:
Echt zo'n boerengehucht met een paar huizen.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:06 schreef Ama het volgende:
Echt zo'n boerengehucht met een paar huizen.
Gewoon een reset doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n box van ziggo is stervende. Of hebben meer mensen er last van dat het beeld om de tien minuten een minuut bevriest?
Daar wonen meer mensen, met een paar huizen bedoel ik echt een paar. Maar Emmer-Compas (zoals wij het noemen) is ook kut ja.quote:
Bel ziggo en je krijgt een nieuwe. Waarschijnlijk loopt jouw box zo ver achter dat ze hem niet eens meer kunnen vinden in het systeem.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n box van ziggo is stervende. Of hebben meer mensen er last van dat het beeld om de tien minuten een minuut bevriest?
Maar ik heb het over Emmen bij Dalfsen, niet Dalfsen zelf.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dalfsen: 28000 inwoners
Emmen condoom: 7700 inwoners.
Oooohquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb het over Emmen bij Dalfsen, niet Dalfsen zelf.
OH ik begreep dat hij in de handel zat. Maar anders dan heb je wel een punt jaquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem. Jezelf klem zuipen geeft grotere problemen dan af en toe een paddotje
Ja das een buurtschap.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:11 schreef Ama het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Emmen_(Overijssel)
Ik ken alleen Emmen in Drenthequote:Op zondag 15 augustus 2021 19:11 schreef Ama het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Emmen_(Overijssel)
Hahaquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das een buurtschap.
Wij hebben Rectum
Drie jaar?quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel ziggo en je krijgt een nieuwe. Waarschijnlijk loopt jouw box zo ver achter dat ze hem niet eens meer kunnen vinden in het systeem.
ja webshop dus hij verkoopt dan bv growkits om paddo's te kweken en nog van dat zweverige hippie spul denk ikquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH ik begreep dat hij in de handel zat. Maar anders dan heb je wel een punt ja
Wordt weer niks dit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja webshop dus hij verkoopt dan bv growkits om paddo's te kweken en nog van dat zweverige hippie spul denk ik
Denk dat ik er 20+ jaar geleden ofzo voor het laatst ben geweest, toen nog wel naar de dierentuin midden in de stad geweestquote:
Ja die bestaat niet meer, dat is nu een stadspark.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik er 20+ jaar geleden ofzo voor het laatst ben geweest, toen nog wel naar de dierentuin midden in de stad geweest
Heb toevallig van het weekend dit gekekenquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja webshop dus hij verkoopt dan bv growkits om paddo's te kweken en nog van dat zweverige hippie spul denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Daar zit ie niet op aangesloten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je de internet modem ook gecheckt?
niet dat dat wat uit moet maken, als hij echt niet meer supported is hadden ze allang een nieuwe moeten sturenquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel ziggo en je krijgt een nieuwe. Waarschijnlijk loopt jouw box zo ver achter dat ze hem niet eens meer kunnen vinden in het systeem.
Ik werd op een bepaald moment gebeld door kpn iig. Of alles nog naar wens was. Toen heb ik dus aangegeven dat ik mijn experia box elke 2 weken moest resetten en toen bleek dat ik 4 modellen achter liep en 2 dagen later had ik een nieuwequote:Op zondag 15 augustus 2021 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat dat wat uit moet maken, als hij echt niet meer supported is hadden ze allang een nieuwe moeten sturen
Nou ja KPN belde mij wel pas na 7 jaar hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:20 schreef CherryLips het volgende:
ziggo belt me nooit met de vraag of alles in orde is
Upselltelefoontjequote:Op zondag 15 augustus 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik werd op een bepaald moment gebeld door kpn iig. Of alles nog naar wens was. Toen heb ik dus aangegeven dat ik mijn experia box elke 2 weken moest resetten en toen bleek dat ik 4 modellen achter liep en 2 dagen later had ik een nieuwe
Ik zit al ruim acht jaar bij ziggoquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja KPN belde mij wel pas na 7 jaar hoor
Krijg je straks opeens een bootycall van de ziggoquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:20 schreef CherryLips het volgende:
ziggo belt me nooit met de vraag of alles in orde is
Waar is de tijd gebleven dat het normaal was om af en toe keertje ziek te zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)ere-luchtwegvirussen
Ik heb nu een iPhone 7 en die vind ik groot zat. De accu is een beetje ruk dus misschien volgend jaar ofzo naar een nieuwe kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor mij te klein, maar op zich prima foon denk ik
Ik ga niet moeilijk doen voor het RS-virus hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat het normaal was om af en toe keertje ziek te zijn.
Moet verlengen en dan krijg ik meer gb minder kosten en een toestel voor ¤70 bijbetalingquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een iPhone 7 en die vind ik groot zat. De accu is een beetje ruk dus misschien volgend jaar ofzo naar een nieuwe kijken.
Eis is dat ie in mijn spijkerbroek voorzak past.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor mij te klein, maar op zich prima foon denk ik
Huehuequote:Op zondag 15 augustus 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eis is dat ie in mijn spijkerbroek voorzak past.
Daar voldoet die wel aan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Are you happy to see me or is that your iphone in your pocket?quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Één groot apparaat is genoeg.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De jongeheer moet wel the point of intrest blijven hè.
Lulpedrosa.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De jongeheer moet wel the point of intrest blijven hè.
Deze is in grootte verstelbaar.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Één groot apparaat is genoeg.
Soort van selfie-stick.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is in grootte verstelbaar.
Moet Apple allemaal nog leren.
Kreeg van de week ook een mail van t-mobile 'uw abonnement verloopt over 4 maanden, maar je kunt nu alvast verlengen!'quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet verlengen en dan krijg ik meer gb minder kosten en een toestel voor ¤70 bijbetaling
Ik heb altijd liefst de grootste, op die kleinere schermen zie ik amper watquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een iPhone 7 en die vind ik groot zat. De accu is een beetje ruk dus misschien volgend jaar ofzo naar een nieuwe kijken.
Daarom heb ik de iPhone SE gekocht. Dat kon ik nog voor mezelf verkopen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Sim onlytientje in de maand, maar een nieuwe telefoon is altijd een beetje pijnlijk.
Ik had hem met en tientje per maand toestelkosten (voor 2 jaar). Maar was destijds wel relatief zeer goedkoop, in totaal was de toestelprijs ¤575,- voor een iPhone Xs, los was die iets van ¤850,-quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Sim onlytientje in de maand, maar een nieuwe telefoon is altijd een beetje pijnlijk.
Jij als big moneymaker?quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom heb ik de iPhone SE gekocht. Dat kon ik nog voor mezelf verkopen.
Mwa een Android heb je voor 200 hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar die moet ik niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwa een Android heb je voor 200 hoor
Ben vorige keer 2 weken naar Android gegaan een telefoon die op nr 1 bij tweakjes stond.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwa een Android heb je voor 200 hoor
Huehue.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben vorige keer 2 weken naar Android gegaan een telefoon die op nr 1 bij tweakjes stond.
Nou dat ding ging dus in de fik in mijn broek godverredomme.
Ja dat ligt aan jou danquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben vorige keer 2 weken naar Android gegaan een telefoon die op nr 1 bij tweakjes stond.
Huehuequote:Op zondag 15 augustus 2021 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké Uitstraling.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Och wat ik nu weer zie.
Een anti-virus festival van een vage kennis.
Komt er een aan met een helikopter. Gaan ze met 30 man tegelijk in een zwembad met ijs luid hummend.
Rare kronkelbewegingen dit dat.
Wel veel mooie vrouwen tho
Daarom gewoon het vorige modelletje kopen ipv de nieuwstequote:Op zondag 15 augustus 2021 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan staat 1000 euro voor een telefoon me nog tegen.
Ook sim only hier, prepaid zelfs nogquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
helpquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gewoon het vorige modelletje kopen ipv de nieuwste
Dat krijg ik ook niet voor mezelf goedgepraatquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan staat 1000 euro voor een telefoon me nog tegen.
vandaar dat Karzai zo stil isquote:
ÉÉN UUR GELEDEN
Karzai: ik ga niet weg
Karzai heeft een filmpje op Twitter gepost waarin hij zegt dat hij in Afghanistan blijft met zijn familie en kinderen. Zijn kinderen zijn ook in de video te zien. Hij zegt verder dat de Taliban de veiligheid van levens en bezittingen moeten garanderen. Na de inval van de Amerikanen in Afghanistan was Karzai tussen 2004 en 2009 president van Afghanistan.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestel dan eens wat minder ...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestel dan eens wat minder ...
[ afbeelding ]
Dit IS m'n telefoon van het werkquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook sim only hier, prepaid zelfs nogZolang ik m'n telefoon van het werk gewoon kan gebruiken voor bellen/internetten blijft dat ook zo
Zou het aangeven bij je baas als ik jou wasquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit IS m'n telefoon van het werk
Ja, "tijd voor een nieuwe!"quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het aangeven bij je baas als ik jou was
Verkeerde account balliequote:Op zondag 15 augustus 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil maar ook niet want ik heb te veel gegeten.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit de gedroogde poep van iemand die teveel noten heeft gegeten?
Mijn ideequote:Op zondag 15 augustus 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit de gedroogde poep van iemand die teveel noten heeft gegeten?
Nee, keutelsquote:
Ik zet in op de ui. Tegenwoordig ben ik zo ongeveer expert op dat vlakquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Man ik zwel op. Zou het de ui zijn? Of de paprika, of de paksoi.
Maar heb er maar een klein beetje van op omdat ik die niet lekker vindquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet in op de ui. Tegenwoordig ben ik zo ongeveer expert op dat vlak
Waar zit je in godes naam dan?quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ijsje halen kan ook nog wel. Nog 25 graden hier buiten, koelt niet echt hard af.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat weer een week regenen zie ik.
Hier zijn ze helemaal uit het dieet gehaald nu.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heb er maar een klein beetje van op omdat ik die niet lekker vind
Hier alleen morgen, verder zonnig en 20-25 gradenquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat weer een week regenen zie ik.
Maar wij hebben dan weer geen strand in de highlands van Foquevillequote:Op zondag 15 augustus 2021 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier alleen morgen, verder zonnig en 20-25 graden
Heb je niks aan zonder mooi weerquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wij hebben dan weer geen strand in de highlands van Foqueville
Hoeveel kilometer loop je in die 4 maanden?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm ik zie een paar schoenen bij Decathlon die ik eerder heb gehad. Zouden ideaal zijn voor de vakantie want lopen verschrikkelijk lekker. Maar ik heb ze wel binnen 4 maanden versleten
Lastig..
Elke dag een paar kmquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer loop je in die 4 maanden?
Gewoon doen. Ik koop ook Skechers omdat ze lekker lopen, niet omdat ze lang meegaan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm ik zie een paar schoenen bij Decathlon die ik eerder heb gehad. Zouden ideaal zijn voor de vakantie want lopen verschrikkelijk lekker. Maar ik heb ze wel binnen 4 maanden versleten
Lastig..
De prijs is er ook vast naar danquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag een paar km![]()
Kwaliteit is niet geweldig
Voelde me de laatste keer toch een beetje bekochtquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik koop ook Skechers omdat ze lekker lopen, niet omdat ze lang meegaan.
Vorig jaar in Boedapest 33 euro, nu 39 euroquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De prijs is er ook vast naar dan
wat kosten ze?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Lastig..
Maar nu weet je hetquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voelde me de laatste keer toch een beetje bekocht
Even naar die van min gekeken; maar dan kun je er een stuk of 5-6 voor kopen. Maar na een vrij vervelende blessure bespaar ik er niet meer op.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorig jaar in Boedapest 33 euro, nu 39 euro
Ja ik ook dus bij Skechers. New balance ook wel. Ik loop hartstikke scheefquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik verslijt de hielstukken van schoenen erg snel. Vooral bij goedkope schoenen.
O, de zolen? Ja, dat heb ik ook. Maar ik bedoel echt dat stuk van je schoen waar de achterkant van je voet tegenaan zit. Bij NB-schoenen ga ik binnen een paar maanden door de stof heenquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook dus bij Skechers. New balance ook wel. Ik loop hartstikke scheefals ik ze dan een tijdje niet aan heb gehad en ik trek ze weer aan dan heb ik echt het gevoel alsof ik omval.
O dat. Dat heb ik nietquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, de zolen? Ja, dat heb ik ook. Maar ik bedoel echt dat stuk van je schoen waar de achterkant van je voet tegenaan zit. Bij NB-schoenen ga ik binnen een paar maanden door de stof heen
Oh dat heb ik ook, maar bij elk merkquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, de zolen? Ja, dat heb ik ook. Maar ik bedoel echt dat stuk van je schoen waar de achterkant van je voet tegenaan zit. Bij NB-schoenen ga ik binnen een paar maanden door de stof heen
Frustrerend. Is je schoen nog helemaal perfect, maar dat stuk is alweer kapotquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook, maar bij elk merk
Ik verslijt schoenen van 170 euro binnen vier maanden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Lastig..
Protip: gebruik een schoenlepel. Serieus. Het werkt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frustrerend. Is je schoen nog helemaal perfect, maar dat stuk is alweer kapot
Kun je het niet laten maken?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frustrerend. Is je schoen nog helemaal perfect, maar dat stuk is alweer kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |