SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
jaquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat is hij aan het doen in Frankrijk, gewoon lekker op vakantie?
Gewoon een beetje jaloersquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
beetje een tindermatch afkraken is niet stoer
Ik ben team Ballie hoor!quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
beetje een tindermatch afkraken is niet stoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben team Ballie hoor!![]()
![]()
hoop je op kleine snacksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drugs inkopen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat is hij aan het doen in Frankrijk, gewoon lekker op vakantie?
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van die minifrikandelletjes en loempiaatjes enzo
We moeten LT ook een beetje steunenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:39 schreef kwiwi het volgende:
Beetje lief doen tegen ballie en baldie jongens
Doen we al vaak zatquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:39 schreef kwiwi het volgende:
Beetje lief doen tegen ballie en baldie jongens
Kom je op dat industrieterrein nooit leuke chicks tegen? Van die Roemenen die auto’s ophalen ofzo?quote:
hij zit in de geestverruimende middelen en is kaalquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:40 schreef Ama het volgende:
Maar vertel Bitterbal over je match. Ik heb iets gemist schijnbaar.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zit in de geestverruimende middelen en is kaal
Denk dat kwiwi gewoon boos is op mij vanwege het 'sinaasappelsap-schandaal'quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten LT ook een beetje steunen
Hmm?quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat kwiwi gewoon boos is op mij vanwege het 'sinaasappelsap-schandaal'
Nee ik houd gewoon wijselijk mijn mondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |