Lijkt mij ook ja.quote:
Slot verlegt het maximaal haalbare naar bovenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Slot is pas 7 weken bezig en dan zo leveren, prima.![]()
![]()
Zwarte shirtjesbrigade waren gruwelijk mad @Lenny_Leonardquote:
Til ving nog een biertje. Gelachen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwarte shirtjesbrigade waren gruwelijk mad @:lenny_leonard
Die lui laten de Jostiband eruit zien als een groep professoren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwarte shirtjesbrigade waren gruwelijk mad @:lenny_leonard
Spoeling blijft wel dun centraal achterin.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Ik moet denk ik toch mijn cynisme vooraf over GernotGenot terugnemen. Het zal geen wereldtopper zijn maar wat een rust achterin, laat ook meteen Senesi beter spelen.
Geert en Hendriks, lijkt me prima.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Spoeling blijft wel dun centraal achterin.
Vond je cynisme sowieso wat onterecht. Ik was er wel enthousiast over en hij bewijst het wel direct. In de fase waar we nu zitten precies het type versterking wat we nodig hadden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Ik moet denk ik toch mijn cynisme vooraf over GernotGenot terugnemen. Het zal geen wereldtopper zijn maar wat een rust achterin, laat ook meteen Senesi beter spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |