Extreemrechtse sekte? Wie, wat, waar?quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:48 schreef mcmlxiv het volgende:
Oh jee de extreemrechtse sekte denkt dat de linksigen gepikeerd zijn.
Alweer projectie? Of is nochtans dat argument alweer niet gemaakt?
Maar antwoord op de vraag waarom terugtrekken onder trump briljant was en nu een slecht idee zullen we wel niet krijgen ben ik bang.
Ik had niets verwacht, nadat Bin Laden was omgelegd was het wat mij betreft tijd om te vertrekken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat had je verwacht wat je er voor terug zou krijgen?
Het enige wat men daar goed kan verbouwen is opium!
Maar bin laden zat in Pakistan!quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik had niets verwacht, nadat Bin Laden was omgelegd was het wat mij betreft tijd om te vertrekken.
Toen Bush Afghanistan binnen was gevallen zat Bin Laden volgens de veiligheidsdiensten in Afghanistan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar bin laden zat in Pakistan!
Eerlijk gezegd Afghanistan hadden ze nooit aan moeten beginnen!
Men verwachtte al een 2e Vietnam.
En dat is bijna exact dat gene wat er gebeurde!
Sure, maar een heel land binnen vallen duizenden en duizenden doden veroorzaken voor 1 man?quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Toen Bush Afghanistan binnen was gevallen zat Bin Laden volgens de veiligheidsdiensten in Afghanistan.
Hij was goed verborgen, ik kan mij goed voorstellen dat een seal team erop af sturen in dat stadium schier onmogelijk was.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sure, maar een heel land binnen vallen duizenden en duizenden doden veroorzaken voor 1 man?
Ja hij stond bovenaan het lijstje van de VS maar we hebben het over de VS, je weet wel dat land dat volgens BNW alles zo'n beetje kan en doet..
De manier waarop hij gevonden was ging voor groot gedeelte buiten het hele oorlog in Irak en Afghanistan om.
Dus hele Afghanistan oorlog was vanaf de start al zinloos!
Als ik jou reacties lees schreeuw ik ze altijd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar bin laden zat in Pakistan!
Eerlijk gezegd Afghanistan hadden ze nooit aan moeten beginnen!
Men verwachtte al een 2e Vietnam.
En dat is bijna exact dat gene wat er gebeurde!
Geen bijzondere reden waarom ik ze gebruik.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als ik jou reacties lees schreeuw ik ze altijd.
Iets met bijna altijd een uitroepteken gebruiken.
Wat is daar de reden van?
Donald Duck schreeuwt ook altijd namelijk.
Eh.. nee hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij was goed verborgen, ik kan mij goed voorstellen dat een seal team erop af sturen in dat stadium schier onmogelijk was.
Hem laten lopen na zo’n aanslag was ook geen optie dus ik zie eigenlijk niet wat Bush anders had kunnen doen.
Dat er enorm veel doden zijn gevallen aan beide kanten dat is jammer maar onvermijdelijk.
Hoe? Volgens de rapporten toen zat hij vermoedelijk in de bergen waar ze een enorm grottenstelsel hebben. Dus een dronestrike was dus al onmogelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh.. nee hoor.
Gewoon niet een ander land binnen vallen.
Zo moeilijk is het niet.
Het doel kon ook op een andere manier bereikt worden.
Oh er zijn verschillende manieren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe? Volgens de rapporten toen zat hij vermoedelijk in de bergen waar ze een enorm grottenstelsel hebben. Dus een dronestrike was dus al onmogelijk.
Het tweede probleem was dat Bin Laden omringd was door de taliban dus al had je de juiste lokatie dan nog was het nagenoeg onmogelijk om bij die man in de buurt te komen.
Orangeman had in verhouding met Bush en Obama meer bommen aan tonnage gedropt in 4 jaar dan hun in 8 jaar.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:35 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi. Als de Democraten en de uniparti-Republikeinen niet zouden hebben gefraudeerd, dan was het nu President Trumps probleem geweest.
Nou ja, hij zou dan wel volgens afspraak begin mij vertrokken zijn. En dan was het niemands probleem. Gekke Democraten toch. Het is net alsof ze koste wat kost de opiumvelden veilig wilden stellen. De fentanyl moet immers ergens vandaan komen.
Ik zie niet echt in waarom je dan een heel land zou overnemen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij was goed verborgen, ik kan mij goed voorstellen dat een seal team erop af sturen in dat stadium schier onmogelijk was.
Hem laten lopen na zo’n aanslag was ook geen optie dus ik zie eigenlijk niet wat Bush anders had kunnen doen.
Dat er enorm veel doden zijn gevallen aan beide kanten dat is jammer maar onvermijdelijk.
Komt dat bewijs voor fraude nog?quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:35 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi. Als de Democraten en de uniparti-Republikeinen niet zouden hebben gefraudeerd, dan was het nu President Trumps probleem geweest.
Nou ja, hij zou dan wel volgens afspraak begin mij vertrokken zijn. En dan was het niemands probleem. Gekke Democraten toch. Het is net alsof ze koste wat kost de opiumvelden veilig wilden stellen. De fentanyl moet immers ergens vandaan komen.
Ja. Dat komt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Komt dat bewijs voor fraude nog?
Dat is niet waar. En de onderwerpsvorm van de derde persoon meervoud is "zij" of "ze".quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Orangeman had in verhouding met Bush en Obama meer bommen aan tonnage gedropt in 4 jaar dan hun in 8 jaar.
Republieken zijn net zo kut. Bush was een Republiekein en als het om oorlog voeren ging was hij een van de ergste. Het tegenovergestelde van Trump in ieder geval.quote:Wacht ff zitten nu ook veel republikeinen in het complot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |