Van New York naar Mumbai, dat móet echt koste wat het kost precies over Afghanistan?quote:
Was Trump ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval bejaard
Het blijft verbazingwekkend dat beide partijen met deze kandidaten kwamen. Zegt veel over de VSquote:
Geïnspireerd door IS wat gecreëerd is in het machtsvacuüm achter gelaten door de VS na hun gelogen oorlog om grondstoffen onder het mom van wmd's. Amerika's schuld dus.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:08 schreef Rambolin het volgende: [..] Was een Tunesiër The driver was Mohamed Lahouaiej-Bouhlel, a Tunisian living in France.
Niet perse, maar vanwege de luchtstromen (en op een bol is de route veel rechter) kost dat wel het minste brandstof.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van New York naar Mumbai, dat móet echt koste wat het kost precies over Afghanistan?
[ afbeelding ]
Aan ons om dat op te lossen door niemand binnen te laten, vrij simpel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
snel daarna wordt het ons probleem. Die blijven niet eeuwig in Turkije hangen.
volgens rtl worden vrouwenrechten nog wel gerespecteerd zegt talibanwoordvoerder.quote:Talibanwoordvoerder: Vrouwen mogen blijven werken en naar school, wel met hijab
De taliban zeggen vrouwenrechten te respecteren en vrouwen geen toegang te zullen ontzeggen tot onderwijs en werk. Wel moeten vrouwen als de taliban aan de macht zijn een hijab dragen.
De verwachting is dat de Afghaanse president Ghani vandaag nog zal aftreden en de macht zal overdragen aan de taliban. Die hebben de hoofdstad Kabul omcirkeld, maar zeggen in te zetten op een vreedzame machtsoverdracht.
Was het maar zo een feest en zo simpel. Ik ben voor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aan ons om dat op te lossen door niemand binnen te laten, vrij simpel.
Nou ja, dat de route op deze manier relatief recht is weet ik, maar die route is toch niet enorm veel duurder als je een klein stukje uitwijkt en niet over Afghanistan vliegt? Ik zou me er als maatschappij toch niet prettig bij voelen om passagiers over zo'n land te vliegen nu.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet perse, maar vanwege de luchtstromen (en op een bol is de route veel rechter) kost dat wel het minste brandstof.
Turkije-deal IIquote:Op zondag 15 augustus 2021 13:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Dat is genoeg toch? Wie gaat er wat aan doen?quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:13 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Heeft de Taliban eigelijk wel genoeg mensen om die steden te behouden? Of staat daar nu een jeep met twee man per stad?
De komende anderhalve week ofzo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
volgens rtl worden vrouwenrechten nog wel gerespecteerd zegt talibanwoordvoerder.
Haha.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
volgens rtl worden vrouwenrechten nog wel gerespecteerd zegt talibanwoordvoerder.
Dat is uiteraard te hopen maar ik betwijfel het.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Om te zorgen dat de bevolking de taliban iets meer steunt.quote:
Drama in the making voor de EUquote:Op zondag 15 augustus 2021 13:16 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is uiteraard te hopen maar ik betwijfel het.
Hoe lang precies?quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet morgen werken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is genoeg toch? Wie gaat er wat aan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |