Sorry, ik heb ook een zware ochtend.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar net ook weer over Van Geel en Mathijssen.
Maar goed deze ellende ook weer afgerond dan ga ik nu Fortuna - willen II vooral niet kijken.
Prima aanvulling.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelf een vlassnorretje
quote:Op zondag 13 maart 2022 11:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelf een vlassnorretje
WE hebben hier allemaal een erg pittige mening over de persoon Buijs.quote:Op zondag 3 april 2022 09:38 schreef El-Stinho het volgende:
Danny Buijs lijkt mij een prima gast. Kwam begin dit seizoen bij Studio Voetbal ook prettig over.
Dan zijn jullie ongelofelijke aanstellers die niet verder kijken dan wat er binnen de stadionmuren gebeurt.quote:Op zondag 3 april 2022 10:43 schreef MC-M het volgende:
[..]
WE hebben hier allemaal een erg pittige mening over de persoon Buijs.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik denk dat je een goede inschatting maakt. Bij KVM kwam hij destijds zelfs sympathiek over. Al werd hij daar ook niet echt voor het blok gezet, in tegenstelling tot Fledderus.quote:Op zondag 3 april 2022 10:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zijn jullie ongelofelijke aanstellers die niet verder kijken dan wat er binnen de stadionmuren gebeurt.
Die zat er 4 maanden geleden.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jan Streuer heeft er wel verstand van, heeft ie ook niet bij Shakhtar gewerkt als ik het me goed herinner
heb opgezocht ''Van 2007 tot en met 2016 was Streuer directeur scouting bij Sjachtar Donetsk''quote:
Hij zat 4 maanden geleden in dit programma, Hans.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
heb opgezocht ''Van 2007 tot en met 2016 was Streuer directeur scouting bij Sjachtar Donetsk''
9 jaar daar gewerkt
ohquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zat 4 maanden geleden in dit programma, Hans.
Die gasten lijken ook allemaal op elkaar hequote:Op zondag 7 augustus 2022 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
Regi Blinker gaat de grenzen weer opzoeken .
Het is Kiki Musampa natuurlijk, ik ga af.
Aad en Hans blijven een goed koppel al volg ik meestal maar de helft wat ze tegen elkaar zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aad de Mos had in 1960 al interesse in volleybal.
Dit klopt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat voetbalkantine lijkt mij heel cringe.
Klopt dit?
Wellicht kan je die op het oog geforceerde gezelligheid en gekkigheid juist wel gebruiken na Feyenoord.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt, dan ga ik dit niet kijken.
Haha!quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht kan je die op het oog geforceerde gezelligheid en gekkigheid juist wel gebruiken na Feyenoord.
Gezelligheid? Ja jij wel hoor!quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Haha!
Daar heb ik Fok! voor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |