SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:39 schreef livelink het volgende:
If you can't beat them, join them. Ik heb net maar een biertje opengetrokken.
Is het geluid van de clip. Schreef ik in het vorige topic. Heb je gemist denk ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit me nog steeds af te vragen wat dat geleuter er tussendoor is.
Het stoort me…
Dat heb ik gemist, ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het geluid van de clip. Schreef ik in het vorige topic. Heb je gemist denk ik.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:41 schreef livelink het volgende:
Gewoon een blikje Heineken. Was het enige wat we hadden. Ik had liever wijn gehad, maar dat hebben we niet.
CCR - Can you stand the rain (of zoiets)
quote:
What's new?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal geen zwoele avond. Ik heb het gewoon koud.
Dat heb je wel vaker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal geen zwoele avond. Ik heb het gewoon koud.
Ik was net nog even een blokje om zonder jas en dat was prima te doen…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker.
Maar geen idee of het een koude avond is. Heb alle ramen en deuren dicht omdat ik de lamp aan heb.
Ik drink al maanden alleen maar thee en water (evt. met smaakje). Maar nu had ik even echt zin in alcohol.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bubbelwater met een heel zwak bessensmaakje.
Ik moet even rustig aan doen met suikers…
Misschien als je de titel noemt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Kennen jullie het vervolg op deze plaat?
Die is ook grappig…
Ik heb gisteren 12 whisky's gehad en dat is nu eigenlijk niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik drink al maanden alleen maar thee en water (evt. met smaakje). Maar nu had ik even echt zin in alcohol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |