SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:39 schreef livelink het volgende:
If you can't beat them, join them. Ik heb net maar een biertje opengetrokken.
Is het geluid van de clip. Schreef ik in het vorige topic. Heb je gemist denk ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit me nog steeds af te vragen wat dat geleuter er tussendoor is.
Het stoort me…
Dat heb ik gemist, ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het geluid van de clip. Schreef ik in het vorige topic. Heb je gemist denk ik.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:41 schreef livelink het volgende:
Gewoon een blikje Heineken. Was het enige wat we hadden. Ik had liever wijn gehad, maar dat hebben we niet.
CCR - Can you stand the rain (of zoiets)
quote:
What's new?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal geen zwoele avond. Ik heb het gewoon koud.
Dat heb je wel vaker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal geen zwoele avond. Ik heb het gewoon koud.
Ik was net nog even een blokje om zonder jas en dat was prima te doen…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker.
Maar geen idee of het een koude avond is. Heb alle ramen en deuren dicht omdat ik de lamp aan heb.
Ik drink al maanden alleen maar thee en water (evt. met smaakje). Maar nu had ik even echt zin in alcohol.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bubbelwater met een heel zwak bessensmaakje.
Ik moet even rustig aan doen met suikers…
Misschien als je de titel noemt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Kennen jullie het vervolg op deze plaat?
Die is ook grappig…
Ik heb gisteren 12 whisky's gehad en dat is nu eigenlijk niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik drink al maanden alleen maar thee en water (evt. met smaakje). Maar nu had ik even echt zin in alcohol.
Van whisky stijgt je suiker eigenlijk niet. Mag je gerust wat drinken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 12 whisky's gehad en dat is nu eigenlijk niet de bedoeling.
Maar mijn bloedsuikerwaarde was vanmorgen desondanks nog redelijk…
Die weet ik dus even niet…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien als je de titel noemt.
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Kennen jullie het vervolg op deze plaat?
Die is ook grappig…
Ik heb heel andere verhalen gehoord, whisky is alcohol en dat is suiker…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Van whisky stijgt je suiker eigenlijk niet. Mag je gerust wat drinken.
Bier is slechter dan.
Ah bah…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:48 schreef livelink het volgende:
Ik was net even naar buiten. Ze draaien Mama Mia en er hangt een enorme wietgeur. Ik denk dat mijn konijn stoned raakt.
Heb je zo'n vingerprikapparaatje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 12 whisky's gehad en dat is nu eigenlijk niet de bedoeling.
Maar mijn bloedsuikerwaarde was vanmorgen desondanks nog redelijk…
Geloof mij maar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb heel andere verhalen gehoord, whisky is alcohol en dat is suiker…
Yep, ik prik me nu elke ochtend, nuchter…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je zo'n vingerprikapparaatje?
Ik ga het niet uitleggen, maar het zit allemaal wat gecompliceerder in elkaar dan alleen maar de suikerwaarde van de alcohol, waarom ik alcohol moet minimaliseren…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Geloof mij maar.
In theorie heb je gelijk. In de praktijk zit het iets anders.
Oh, ik dacht dat het om het vervolg van I don't like mondays ging.quote:
Nee, ik twijfel nu of het op single is uitgebracht of dat hij het ergens een keer live heeft gezongen…quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:51 schreef livelink het volgende:
The Police - Spirits in a material world
Was het misschien hier https://www.amsterdamskleinkunstfestival.nl/avondvandekleinkunst/quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel nu of het op single is uitgebracht of dat hij het ergens een keer live heeft gezongen…
O, dat zou best eens kunnen, dat hebben ze volgens mij in hun TV show ' Even Tot Hier' gezongen dan…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het misschien hier https://www.amsterdamskleinkunstfestival.nl/avondvandekleinkunst/
quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Dit ken ik, maar daar houdt het mee op…
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat is dan van na Fish, neem ik aan…
quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Girlfriend in a Coma - Morrisey (alweer!?!)
Ik zal eens kijken later.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie straks nog wat leuks wil zien, de nieuwe roadtrip van Banksy langs de Engelse kustplaatsen onlangs:
https://www.nu.nl/288658/(...)uwe-kunstwerken.html
Magistraal weer…
Welterusten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Dame en heer, ik ga mijn nestje opzoeken.
Dank voor het draaien en het gezelschap!
Welterusten MadMaster.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Dame en heer, ik ga mijn nestje opzoeken.
Dank voor het draaien en het gezelschap!
Als jij het nog redt. Mijn biertje is nog niet op. Dat gaat niet zo snel als je zo lang niet gedronken hebt, merk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:13 schreef Melting het volgende:
Trek jij het nog wel tot 0.30, livelink?
Ik wel. Maat van me vraagt om verlenging tot 1.00 uur, maar dan wel met iets wildere muziek.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Als jij het nog redt. Mijn biertje is nog niet op. Dat gaat niet zo snel als je zo lang niet gedronken hebt, merk ik.
Ik sta na 1 biertje al op mijn kop denk ik. Maar een kersenbiertje was misschien wel sneller gegaan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:18 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik wel. Maat van me vraagt om verlenging tot 1.00 uur, maar dan wel met iets wildere muziek.
Dus meer drinken jij.![]()
Dat bier pakket moeten we toch eens een afspraak over maken. Anders blijft dat maar duren. En dan heb jij weer een goede reden om te drinken.
Die zit er ook 1 in. En een hele lekkere.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sta na 1 biertje al op mijn kop denk ik. Maar een kersenbiertje was misschien wel sneller gegaan.
Ik ga het meemaken. Als het te erg word, haak ik wel af.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:29 schreef Melting het volgende:
Livelink, nog 1 normaal nummer. Daarna wat andere herrie. Maar ja.... misschien vind jij dat ook wel leuk.
Groot gelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken. Als het te erg word, haak ik wel af.
Zoon en dochter zijn naar hun eigen feestjes. Vent ligt al te slapen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:35 schreef Melting het volgende:
Je hebt nu je kans om je buren terug te pakken, livelink.
En je vent, zoon en dochter ook meteen.![]()
Vroeg je maat ook om pikantere hoesjes?quote:
Daarom.... kun je hem terug pakken voor toen hij je om 3 uur wakker maakte.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoon en dochter zijn naar hun eigen feestjes. Vent ligt al te slapen.
Nee, dat niet. Kwam toevallig zo uit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeg je maat ook om pikantere hoesjes?
Wees gewoon creatief.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:49 schreef Melting het volgende:
Van de plaat hierna kan ik geen hoesje vinden.
quote:
Die was beter.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:55 schreef livelink het volgende:
Deze had ook nog gekund
[ afbeelding ]
Nee, dan lig je nog meer wakker.quote:
Nee. Die doet alles via Whatsapp.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:56 schreef livelink het volgende:
Leest je maat nooit mee in het topic?
Ik kijk geen horrorfilms. Daar reageer ik heel slecht op.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dan lig je nog meer wakker.
Dit nummer is wel gebaseerd op de horrorfilm.
Misschien vindt hij het best gezellig om met ons mee te komen praten.quote:
Ik sinds een paar jaar ook. Tenminste... slasherfilms gaat wel. Maar niet met paranormale dingen en spoken/geesten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kijk geen horrorfilms. Daar reageer ik heel slecht op.
Zal het nog eens aankaarten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het best gezellig om met ons mee te komen praten.
Ik wil niet denken dat ze bestaan. Ik wil er dus ook niet mee geconfronteerd worden. En slasherfilms vind ik gewoon goor en niet leuk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sinds een paar jaar ook. Tenminste... slasherfilms gaat wel. Maar niet met paranormale dingen en spoken/geesten.
Ik kan daar niet meer tegen. Ik geloof dat die bestaan namelijk.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Improvisatie:
[ afbeelding ]
Dark Bever - Irritant hè?
Ja. Nooit geweest trouwens.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:03 schreef Melting het volgende:
Weet je nog dat er vroeger een subtropisch zwemparadijs was dat Tropicana heette?
Ik ook niet. Maar moest daar bij deze artiest aan denken.quote:
Zal ik doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:12 schreef livelink het volgende:
Het feestje hiernaast is nog in volle gang, maar ik ga toch proberen te slapen. Dank je wel voor de muziek Melting en veel plezier nog met je maat! Doe hem de groeten van mij.
Goedemorgen.quote:
Ja, mijn zoon kwam om 02.00 thuis en toen was ik nog wakker. Kwam door dat feestje. Maar jij hebt veel korter geslapen nog.quote:Op zondag 15 augustus 2021 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Jouw nacht was ook kort.
Ja, vanmiddag nog maar even plat.quote:Op zondag 15 augustus 2021 08:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn zoon kwam om 02.00 thuis en toen was ik nog wakker. Kwam door dat feestje. Maar jij hebt veel korter geslapen nog.
Goedemorgen just me.quote:
Hoe later hoe gekkerquote:Op zondag 15 augustus 2021 08:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Wat zie ik nou?
Melting die hardstyle en dergelijke draait…
Ja..... maat van me had daar zin in.quote:Op zondag 15 augustus 2021 08:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Wat zie ik nou?
Melting die hardstyle en dergelijke draait…
Hmmm, ik wil best vaker hardstyle e.d. draaien…quote:Op zondag 15 augustus 2021 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... maat van me had daar zin in.![]()
Goedemorgen.
Hij is eigenlijk een metalhead.quote:Op zondag 15 augustus 2021 08:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik wil best vaker hardstyle e.d. draaien…
Zat 'ie bij livelink in de tuin ernaast misschien?quote:Op zondag 15 augustus 2021 08:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk een metalhead.
Dus ik snapte het ook niet echt. Maar hij houdt sowieso niet van dat moderne spul. Voornamelijk jaren 90.
quote:
Goedemorgen.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2021 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat 'ie bij livelink in de tuin ernaast misschien?
quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just me doet later vandaag verslag van haar 3 dagen eenzame opsluiting…
quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just me doet later vandaag verslag van haar 3 dagen eenzame opsluiting…
Daarom brengen we je straks naar huis, dan is de overgang niet zo groot. En het is natuurlijk gewoon gezelligquote:
Wat aardig. Blijven jullie ook een nachtje slapen? Dan is de overgang nog minder groot.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daarom brengen we je straks naar huis, dan is de overgang niet zo groot. En het is natuurlijk gewoon gezellig
SPOILER: Zo hoort een koekje niet in de verpakking te zittenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Grom*
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:28 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: Zo hoort een koekje niet in de verpakking te zittenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Grom*
[ afbeelding ]![]()
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Fijn zo'n meedenkende man, voor je vader, maar ook voor jullie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:05 schreef livelink het volgende:
Ik was gisteren bij mijn ouders. Mijn vader kan nauwelijks meer lopen, maar moet wel telkens de trap op- en af naar de slaapkamer en woonkamer (de woonkamer is boven bij mijn ouders). Als je hem de trap op of af ziet gaan, dan zou je het liefst dezelfde dag nog een traplift laten installeren en hou je je hart vast.
Maar zowel de fysiotherapeut als de ergotherapeut hebben geoordeeld dat het traplopen nog goed genoeg gaat en dat hij dat juist moet blijven doen. Dus daar luisteren we maar naar en houden ondertussen ons hart vast.
Nu hebben mijn ouders laatst een klusjesman laten komen om alle achterstallige klussen in hun huis te laten doen. Mijn man doet wel veel (zo heeft hij laatst de wc aangepast, omdat dat wel moest van de ergotherapeut), maar mijn ouders wilden niet ons de hele tijd belasten. Die klusjesman vond het ook maar doodeng om mijn vader de trap te zien gebruiken en heeft lang nagedacht wat hij kon doen om dat minder eng te maken. Hij heeft nu een heel ingenieus systeem van verticale leuningen gemaakt aan de kant van de trap waar geen leuning is. Dus nu kan mijn vader aan de ene kant de normale leuning gebruiken en aan de andere kant de verticale stangen om zich vast te houden, maar ook een beetje aan op te trekken.![]()
Mijn vader is er echt heel blij mee.
Nou, wij hadden zelf al gekeken. Trapliften zijn tweedehands best goed en goedkoop verkrijgbaar. En mijn man is van nature electricien, dus die kan het zelf repareren en aansluiten. Maar in dit geval is het gewoon beter om het advies van de professionals te volgen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:09 schreef Rafeiro het volgende:
Traplift kost al snel 10-20k dus als dit werkt is dat wel "lekker".
Ja, het is een vluchteling, die van het UWV een vergunning heeft gekregen om te werken als klusjesman. Dus hij had huis-aan-huis briefjes in de brievenbus gegooid. Was echt een uitkomst voor mijn ouders.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Fijn zo'n meedenkende man, voor je vader, maar ook voor jullie.
Nog een beetje beweging kan sowieso geen kwaad.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, wij hadden zelf al gekeken. Trapliften zijn tweedehands best goed en goedkoop verkrijgbaar. En mijn man is van nature electricien, dus die kan het zelf repareren en aansluiten. Maar in dit geval is het gewoon beter om het advies van de professionals te volgen.
Hij blij, jij blij.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is een vluchteling, die van het UWV een vergunning heeft gekregen om te werken als klusjesman. Dus hij had huis-aan-huis briefjes in de brievenbus gegooid. Was echt een uitkomst voor mijn ouders.
Gewoon allemaal retour afzender met onbekend op dit adres. De afzender weet dan dat ze iets moeten gaan controleren. Overduidelijke reclame natuurlijk niet, maar alle andere post wel. En hoeveel moeite is het om eens in de zoveel dagen een keertje naar een brievenbus te wandelen?quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ik woon hier nu ca. 5 jaar, maar krijg nog steeds post voor de bewoners voor de vorige bewoonster.
Ik verscheur het maar en in de papierbak, maarook echt 2 verschillende namen. Dus 10 jaar oud adres ofzo.
Nu weer van Ziggo, en zelfs de buuf die hier al langer woont kende de naam niet.
Hoe dan? Ik neem aan dat zij haar abo heeft opgezegd ondertussen.
Best groot, naar mijn eigen brievenbus is al drama, bij de ingang van de flat maar daar kom ik niet. Check mijn post dus soms 2 weken niet. Maar volgens andere buuf komt er een brievenbus naast de deurquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon allemaal retour afzender met onbekend op dit adres. De afzender weet dan dat ze iets moeten gaan controleren. Overduidelijke reclame natuurlijk niet, maar alle andere post wel. En hoeveel moeite is het om eens in de zoveel dagen een keertje naar een brievenbus te wandelen?
Ja, ach. Het klinkt als een luxeprobleem om niet even dagelijks of om de dag naar je eigen brievenbus te lopen. Zie het als een ommetje of maak het onderdeel van een langere wandeling.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Best groot, naar mijn eigen brievenbus is al drama, bij de ingang van de flat maar daar kom ik niet. Check mijn post dus soms 2 weken niet. Maar volgens andere buuf komt er een brievenbus naast de deur.
Fijn zo'n oplossing. Soms lijkt er medisch gezien niets aan de hand, maar gaat het soms niet goed.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:05 schreef livelink het volgende:
Ik was gisteren bij mijn ouders. Mijn vader kan nauwelijks meer lopen, maar moet wel telkens de trap op- en af naar de slaapkamer en woonkamer (de woonkamer is boven bij mijn ouders). Als je hem de trap op of af ziet gaan, dan zou je het liefst dezelfde dag nog een traplift laten installeren en hou je je hart vast.
Maar zowel de fysiotherapeut als de ergotherapeut hebben geoordeeld dat het traplopen nog goed genoeg gaat en dat hij dat juist moet blijven doen. Dus daar luisteren we maar naar en houden ondertussen ons hart vast.
Nu hebben mijn ouders laatst een klusjesman laten komen om alle achterstallige klussen in hun huis te laten doen. Mijn man doet wel veel (zo heeft hij laatst de wc aangepast, omdat dat wel moest van de ergotherapeut), maar mijn ouders wilden niet ons de hele tijd belasten. Die klusjesman vond het ook maar doodeng om mijn vader de trap te zien gebruiken en heeft lang nagedacht wat hij kon doen om dat minder eng te maken. Hij heeft nu een heel ingenieus systeem van verticale leuningen gemaakt aan de kant van de trap waar geen leuning is. Dus nu kan mijn vader aan de ene kant de normale leuning gebruiken en aan de andere kant de verticale stangen om zich vast te houden, maar ook een beetje aan op te trekken.![]()
Mijn vader is er echt heel blij mee.
Nu je dat gewend bent, neem een tattoo!quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:06 schreef livelink het volgende:
Ik was in de tuin aan het werk en verstoorde daar een nest van steekmieren. Die namen hun taak wel echt heel serieus moet ik zeggen. Ik voelde echt allemaal venijnige steekjes over heel mijn lichaam
Oost West, Thuis Best!quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:56 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis!
Heerlijk laatste vakantiedag gehad, wat is Nederland toch mooi, wat zijn er een hoop mooie plekjes![]()
lekker broodje paling gegeten in IJmuiden
Symph en DDM zijn al even weg en zullen zo ook wel thuis zijn, zijn ze weer baas in eigen huis![]()
Heel leuk om via google alles te zien waar we geweest zijn
Toen jij er nog was, was jij de baas?quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:56 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis!
Symph en DDM zijn al even weg en zullen zo ook wel thuis zijn, zijn ze weer baas in eigen huis![]()
Nee hoor ik heb me, volgens mij, goed gedragen een voorbeeldige huisgenoot dusquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen jij er nog was, was jij de baas?
Bakkerij Oscar is een reden op zich om naar IJmuiden te rijden...quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig weer op de bank hoor. Was echt leuk om samen met just me vakantie in eigen regio te vieren en de route van vandaag was ook erg afwisselend. We gingen in IJmuiden even kijken waar opa en oma van Symph hadden gewoond, even gewandeld in het bos in de duinen, toen lekker broodje paling gegeten en via de toeristische route naar Delft gereden waar we een lekker zoet broodje van boulangerie Oscar in IJmuiden hebben opgepeuzeld. In het broodje paling waren we eensgezind, maar qua zoet broodje niet, ik had een amandelcroissant.
Gemistquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Even via de stream verder gaan waar Melting gisteravond geëindigd is...
Ik sluit de boel net af.quote:
Je wil gewoon uitstellen dat het maandag wordt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sluit de boel net af.
Dacht dat het 17.10 uur was toen ik begon, maar de klok stond stil...
Nee, sinds enige tijd heb ik dat niet meer.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wil gewoon uitstellen dat het maandag wordt.
Ik heb dat nog wel. Het weekend lijkt steeds korter.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, sinds enige tijd heb ik dat niet meer.
En dat bevalt me prima…
quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:44 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb me, volgens mij, goed gedragen een voorbeeldige huisgenoot dus
Ik begrijp je wel, ook mijn/onze weekenden worden korter.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb dat nog wel. Het weekend lijkt steeds korter.
Goedemorgen.quote:
Klopt. En ik heb vannacht weer eens goed geslapen, dat maakt de maandag ook minder moeilijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 06:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Helaas is het wel weer maandag, maar je moet maar zo denken; je bent weer een dag dichter bij je vakantie.
Goed nieuws.quote:Op maandag 16 augustus 2021 06:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt. En ik heb vannacht weer eens goed geslapen, dat maakt de maandag ook minder moeilijk.
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
de klusjesman stond eerder dan verwacht voor de deur, voordeel is dat ik lang van deze druilerige dag kan genieten
Hij moet een hele oude kraan vervangen en tot nu toe hoor ik alleen een hoop gemopper, duimen maar dat het goed gaat komenquote:Op maandag 16 augustus 2021 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]Geniet er van dan.
Goedemorgen dame, heer.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:44 schreef just me het volgende:
[..]
Hij moet een hele oude kraan vervangen en tot nu toe hoor ik alleen een hoop gemopper, duimen maar dat het goed gaat komen
Hij krijgt altijd meteen koffiequote:Op maandag 16 augustus 2021 08:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Gezellig.
Biedt hem een kop koffie aan. Dan gaat het vast beter. Het is voor hem ook maandag.
nee joh dat is slijmen voordat het project begint! Het gemopper is nu over dus ik denk dat het de goede kant opgaatquote:
Sluit ramen en deuren en ventilatieroosters en zet de rampenzender aanquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:07 schreef livelink het volgende:
Hier ging het luchtalarm net af! Dan weet je toch niet echt wat te doen.
Ja, heb ik gedaan. Maar complete radiostilte, dus zal wel een foutje zijn. Maar daar kom je dus niet achter.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sluit ramen en deuren en ventilatieroosters en zet de rampenzender aan
Nou, jij hebt de jaarlijkse oefening weer achter de rugquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:16 schreef livelink het volgende:
Oh, inmiddels bericht op rtvutrecht dat het vals alarm was.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:16 schreef livelink het volgende:
Oh, inmiddels bericht op rtvutrecht dat het vals alarm was.
Oh wat leuk. Kleine meisjes worden grootquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:27 schreef Melting het volgende:
Net bericht gehad dat mijn oudste nichtje haar rijbewijs heeft gehaald.
Aangezien ik ook opgegeven ben als begeleider, binnenkort eens een tochtje gaan maken.
Ja.... ik weet nog dat ze net geboren was. Zo lief en klein.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Kleine meisjes worden groot
Boef!quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
Huhu, weer een extra gratis gratis muntje voor de winkelwagens, ik word nog een miljoen miljardaid met waardeloos spul. Bij de kassa kan je zo ook gratis krijgen maar vind dit veel leuker![]()
Na de zonder muntjes tijd ivm corona vergeten heel veel mensen ze nu en die pikkedief ik dan maar als ik karretje inlever.![]()
En nu maar hopen op een schone deerne die geen muntje heeft. Oh ik heb er wel een voor u mevrouw...
Een kinderhand is gauw gevuld…quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
Huhu, weer een extra gratis gratis muntje voor de winkelwagens, ik word nog een miljoen miljardaid met waardeloos spul. Bij de kassa kan je zo ook gratis krijgen maar vind dit veel leuker![]()
Na de zonder muntjes tijd ivm corona vergeten heel veel mensen ze nu en die pikkedief ik dan maar als ik karretje inlever.![]()
En nu maar hopen op een schone deerne die geen muntje heeft. Oh ik heb er wel een voor u mevrouw...
quote:
Ach ja gaat ook nergens om, want je krijgt ze toch gratis, maar mijn lolletjequote:Op maandag 16 augustus 2021 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je nu heel de dag bij de supermarkt staan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
24/7quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je nu heel de dag bij de supermarkt staan?
Hi!quote:
Ja, best wel. Een tikje geschokt van alles wat er in Afghanistan gebeurt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi!
Ik had niet echt iemand nog online verwacht, maar als er toch nog iemand is, dan moest jij het wel zijn.
De maandag een beetje doorgekomen?
Ja, dat is wel bizar, zeker als je die beelden van dat vliegveld ziet.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, best wel. Een tikje geschokt van alles wat er in Afghanistan gebeurt.
Ja, ik hoop dat het Westen er wel iets van heeft geleerd, deze keer. Revolutie kun je niet (af)dwingen. Maar ik vind het niet prima. Arme vrouwen en meisjesquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bizar, zeker als je die beelden van dat vliegveld ziet.
Maar die gasten willen kennelijk niet anders, het leger loopt weg zonder een schot te lossen.
Zolang ze daar blijven, vind ik het prima...
Dat is vreselijk jaquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, best wel. Een tikje geschokt van alles wat er in Afghanistan gebeurt.
Goedenavond Symph. Laatste vakantieweekje?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is vreselijk ja![]()
Ik luister ook nig even mee
Nog twee dagen en dan begin ik weerquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Symph. Laatste vakantieweekje?
Dat van die dames ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het Westen er wel iets van heeft geleerd, deze keer. Revolutie kun je niet (af)dwingen. Maar ik vind het niet prima. Arme vrouwen en meisjes![]()
Er is alleen niks aan te doen, helaas. Ze moeten het zelf doen.
Hi Henk!quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is vreselijk ja![]()
Ik luister ook nig even mee
Ja, nog steeds 25% en in de praktijk zo'n 6 uur...quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
Hoe was jouw maandag? Nog wat uren gewerkt?
Dat is een behoorlijk lange dag voor 25%quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nog steeds 25% en in de praktijk zo'n 6 uur...![]()
Tussendoor nog even naar de huisarts voor weer een zinloos gesprek.
Ja, in 2 uur kan ik niet veel doen en ik bepaal nu dus mijn eigen werktijden wel...quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk lange dag voor 25%
Hier gaat iets mis. 25% houdt in dat je 25% werkt en 75% niet werktquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nog steeds 25% en in de praktijk zo'n 6 uur...![]()
Tussendoor nog even naar de huisarts voor weer een zinloos gesprek.
Deeltijd werken is ook lastigquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, in 2 uur kan ik niet veel doen en ik bepaal nu dus mijn eigen werktijden wel...
Het duurt me allemaal wat lang en nu ik andere werkzaamheden doe, gaat dat me stukken makkelijker af dan voorheen. Woensdag op kantoor (jawel!!) een gesprek met wat anderen om te bekijken hoe we de toekomst wat concreter in kunnen gaan vullen...quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis. 25% houdt in dat je 25% werkt en 75% niet werkt
Je hebt ergens iets omgedraaid in je hoofd.
Ik hoop dat daar iets uit komt waar jij je goed bij voelt. En je werk natuurlijk ook. Ik kan me wel voorstellen dat je behoefte hebt aan duidelijkheid.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het duurt me allemaal wat lang en nu ik andere werkzaamheden doe, gaat dat me stukken makkelijker af dan voorheen. Woensdag op kantoor (jawel!!) een gesprek met wat anderen om te bekijken hoe we de toekomst wat concreter in kunnen gaan vullen...
Ik heb het al op een rijtje gezet en hier en daar in de week gezet.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat daar iets uit komt waar jij je goed bij voelt. En je werk natuurlijk ook. Ik kan me wel voorstellen dat je behoefte hebt aan duidelijkheid.
Dat klinkt als een besluit. Dapper hoor!quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het al op een rijtje gezet en hier en daar in de week gezet.
De reacties zijn positief en ik denk ook wel dat het goed gaat komen.
Mijn oude functie heb ik inmiddels definitief neergelegd, zolang dat onder de huidige omstandigheden plaats moet vinden. Morgen kieper ik mijn hele agenda wat dat betreft leeg en dan zien we wel wat men er verder van vindt...
Ik heb nu 3 figuren daar gehad en kennelijk noteren ze gen van allen wat en hebben ze na de zoveelste keer mijn verhaal allemaal een andere insteek.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
En zinloze gesprekken met huisartsen zijn nooit fijn
Ik zie het als noodzaak en ik zie inmiddels ook wat er gebeurt nu ik me er niet meer mee bemoei.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt als een besluit. Dapper hoor!
Dit klinkt als knopen doorhakken. Goed bezig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het al op een rijtje gezet en hier en daar in de week gezet.
De reacties zijn positief en ik denk ook wel dat het goed gaat komen.
Mijn oude functie heb ik inmiddels definitief neergelegd, zolang dat onder de huidige omstandigheden plaats moet vinden. Morgen kieper ik mijn hele agenda wat dat betreft leeg en dan zien we wel wat men er verder van vindt...
Wat je net hoorde was de zangeres van Clannad, en dan niet Enya...quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit klinkt als knopen doorhakken. Goed bezig.
Mooi stukkie muziek dit
Het zal wel een kwestie zijn van zelf uitvinden wat voor jou werkt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 figuren daar gehad en kennelijk noteren ze gen van allen wat en hebben ze na de zoveelste keer mijn verhaal allemaal een andere insteek.
De één begint over mijn bloedsuikerwaarde, de volgende over mijn koffie inname en de derde over een wandelclub...
Hou dat vast op het moment dat ze het wel doorkrijgen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie het als noodzaak en ik zie inmiddels ook wat er gebeurt nu ik me er niet meer mee bemoei.
Kennelijk is dat goed genoeg voor de onwetenden, ik vind het dan ook best...
Ik beweeg gewoon veel te weinig sinds dat hele thuiswerken, wat de nodige impact heeft op mijn gewicht en dat is, met mijn eetliefhebberijen, een aanslag op mijn bloedsuikerwaarden. Daar moet ik ook echt wel wat aan gaan doen, maar nu is ineens alles slecht en onverantwoord. Dat geloof ik dus niet...quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal wel een kwestie zijn van zelf uitvinden wat voor jou werkt.
Dat is dan wel weer het voordeel van thuiswerken, ik hoef momenteel aan weinig mensen direct verantwoording af te leggen. Ik wil best mijn verhaal doen, maar alleen op uitnodiging...quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hou dat vast op het moment dat ze het wel doorkrijgen.
Dat lijkt me wel, ja.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het voordeel van thuiswerken, ik hoef momenteel aan weinig mensen direct verantwoording af te leggen. Ik wil best mijn verhaal doen, maar alleen op uitnodiging...
Mijn kennis wil ik ook overdragen, indien gewenst.
En dat is ook wel nodig, denk ik...
quote:2021/08/16
------------------------------
21:50 : Tiesto - Traffic (Original Mix)
21:54 : Yves Deruyter - To The Rhythm (Signum Remix)
22:00 : Mandala Bros. - Amazing (Nolita Remix)
22:04 : Aquagen Feat. Rozalla - Everybody s Free (Extended Mix)
22:09 : Kelly Andrew - The Incursion (Original Trance & Epic Orchestral Trance Mix)
22:16 : DJ Madwave pres. Henix-R - Back From Paradise (Original Club Mix)
22:22 : Rene Ablaze feat. Avalona - United To The World (Original Club Mix)
22:26 : Roger Shah Feat. Moya Brennan - Morning Star (Original Club Mix)
22:34 : Dutch Force - Deadline (Extended Version)
22:38 : Solanges - Messages (Ferry Corsten & DJ Tiesto's Gouryella Remix)
22:45 : DJ Jan - My Impression (Original Mix)
22:49 : Javah feat. Xan - Vice Of Life (4 Strings Remix)
22:55 : Tandu & Parsberg - Budi's Theme (Original Club Mix)
22:58 : Flutlicht - The Fall (Akira Kayosa Fallen Club Remix)
23:05 : Sensation - Anthem 2003 (Original Mix)
23:12 : Jones & Stephenson - The First Rebirth (Solid Slide's Mainfloor Mix)
23:19 : Beethoven vs. Ronny K. - Moonlight Sonata
Dank je wel MadMaster. Ik ga zo denk ik heel relaxed slapen. Dat was een onverwachte en fijne show!quote:
Alsjeblieft, graag gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel MadMaster. Ik ga zo denk ik heel relaxed slapen. Dat was een onverwachte en fijne show!
Welterusten!quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsjeblieft, graag gedaan.
En aangezien ik zelf ook nooit weet waar het naar toe gaat, was dit ook voor mij weer een leuke set...
Welterusten!
Goedemorgen.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je bent vroeg vandaag.
Ook wel eens lekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klopt.
(Momenteel soort van rustig op het werk, zal komende week als de vakantie periodes afgelopen zijn wel weer anders zijn)
Hij heeft onlangs z'n voet gebroken en deze foto's zijn genomen na zijn ontslag uit het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:39 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel oud geworden hè?
Dat je er dan minder florisant uit ziet, snap ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs z'n voet gebroken en deze foto's zijn genomen na zijn ontslag uit het ziekenhuis.
Geloof me, op zo'n moment ben ik ook niet picobello gepimpt...
Maar ziek is 'ie helaas wel...
[ afbeelding ]
Hij is nu 70 en de Genesis toer voor 2022 staat op de planning...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je er dan minder florisant uit ziet, snap ik.
Maar zo oud als op de foto die ik gepost had..... vond ik wel erg oud.
quote:Catch the "Last Domino?" Reunion Tour!
Prog rock legends Genesis are hitting the road together for the first time in 14 years, and you catch Phil Collins, Mike Rutherford, and Tony Banks live on stage together at a city near you! This Genesis Tour is your first chance in over a decade to hear the band performing their most iconic songs from the Phil Collins era, which began in 1976 when original frontman Peter Gabriel left the band and drummer Collins began to handle lead single duties as well. It's an era that produced classic albums like A Trick of the Tail and Abacab, as well as hit songs like "Follow You Follow Me" and "Mama" — and this could be your chance to hear those hits and a whole lot more, live for the first time in more than a decade.
Veel plezier dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:47 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de miezerregen gaat het honkbal door en dus ga ik vanavond in de regen op de tribune zitten...
Alles voor de overwinning op rivaal rotterdam die Amsterdam als 1e in de stand moet brengen...quote:
Nou inderdaad. Wij zijn vanochtend in de auto blijven zitten toen we thuiskwamen, wat een regenquote:
Jullie zitten nog steeds in de autoquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wij zijn vanochtend in de auto blijven zitten toen we thuiskwamen, wat een regen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie zitten nog steeds in de auto
Vooral veel springen en aanmoedigen dan. Blijf je ook een beetje warm. Aan jou zal het niet liggen als ze verliezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:47 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de miezerregen gaat het honkbal door en dus ga ik vanavond in de regen op de tribune zitten...
Dat denk ik ook niet. Maar ik kan me wel iets leukers voorstellen dan natregenen op de tribune.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral veel springen en aanmoedigen dan. Blijf je ook een beetje warm. Aan jou zal het niet liggen als ze verliezen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:05 schreef livelink het volgende:
Ben je aan het draaien Melting? Ik zou nog moeten lopen ergens vanavond, maar de regen houdt me tegen. Ik ben niet zo dapper als MadMaster.
Net binnenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie zitten nog steeds in de auto
Lekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net binnen
We aten mosselen en ik heb nog honger
Even terug in de auto om nog een pannetje te halen dan. Wij aten vanavond curry.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net binnen
We aten mosselen en ik heb nog honger
Ik heb nog wat telefoontjes en 2 vergaderingen gehad vandaag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja..... al heel de dag.
Recht uit de fles?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Even terug in de auto om nog een pannetje te halen dan. Wij aten vanavond curry.
Vanmorgen wel wat telefoontjes. Maar dat was ook niet echt prettig want klagers van het werk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog wat telefoontjes en 2 vergaderingen gehad vandaag.
Niet? Is lekker hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Recht uit de fles?
Zal wel het indaase gerecht zijn. Zelf nooit gehad.
Nee, het is behelpen. Dan zitten we hier nog niet zo slecht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:11 schreef livelink het volgende:
Niet zo heel veel liefde en vrede in de wereld deze tijd.
Dat is zeker waar!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, het is behelpen. Dan zitten we hier nog niet zo slecht.
Ik heb wel eens een paar keer langs een Indiër gestaan. Maar wat een smerige lichaamsgeur hebben die mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |