Dat kon ook nog jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde eerst 'twister', maar ik denk dat het 'mix up' is. Of anders mixer
Absoluut.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:56 schreef H_T het volgende:
Ik vond het wel een vermakelijke intervalact
Vooral vanwege de verwachtingen vooraf, waarschijnlijk. Het VK was huizenhoog favoriet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
2 + 1 + 1 punten zijn vergeven, dus moeten er nog 6 punten komen en die zijn sowieso voor het laatste land. Toch klinkt het publiek verbaasd als Ierland 6 punten krijgt
Het zou mij niet verbazen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:57 schreef Meridiaan het volgende:
Wel tof dat alle landen in eigen taal staan. Daar kan je nu echt niet meer mee aankomen. (Toch, Itali?)
Ik weet niet precies wat de status van Noord Ierland op dat moment was, maar dat had best een relletje kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Wel geinig dat er Groot Brittanni staat ipv Verenigd Koninkrijk
Noord-Ierland zond de zangeres van het winnende lied in. Die waren vast wel tevredenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de status van Noord Ierland op dat moment was, maar dat had best een relletje kunnen worden.
Klopt, maar dan nog verrast het dat een Franstalig land de punten in het engels geeft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Die zanger van Luxemburg is Nederlands?
Ik wist niet dat hij van Nederland was. Weer iets nieuws geleerd!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog verrast het dat een Franstalig land de punten in het engels geeft.
https://en.wikipedia.org/wiki/David_Alexandre_Winterquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Die zanger van Luxemburg is Nederlands?
"Je verdient het, geniet er van!"quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:05 schreef Sableheart het volgende:
Prachtig om de deelnemers van Spanje, Ierland en het VK zo naast elkaar te zien. Blijft mooi hoe de ervaren artiesten op de uiteindelijke winnaar inpraten.
Medestanderquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het nu nog erger dan de eerste keer
Hangt van de voorkeur hier af. Ik vind beide prima, ben licht geneigd om gewoon de volgorde aan te houden, maar hoor graag de mening van anderen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
Volgende week 1980 of gaan we die overslaan, omdat die heel recent nog geweest is?
Volgende week is volgens mij eurovision againquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
Volgende week 1980 of gaan we die overslaan, omdat die heel recent nog geweest is?
Volgens mij liggen wij elkaar welquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het nu nog erger dan de eerste keer
Snap dat je de volgorde aan wil houdenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hangt van de voorkeur hier af. Ik vind beide prima, ben licht geneigd om gewoon de volgorde aan te houden, maar hoor graag de mening van anderen.
Dat zou ook nog kunnen, natuurlijk. Blijft de vraag open staan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgende week is volgens mij eurovision again
Ahh ok, maar dan de week daarna dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgende week is volgens mij eurovision again
Rechtsonderin zegt Hearts of Soul dat 400 miljoen mensen ze gezien heeft. Dan vallen die 200 miljoen kijkers van nu wel een beetje tegenquote:
Nederlandse Luxemburger was vismandquote:
Samequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:13 schreef Sableheart het volgende:
In ieder geval hartelijk bedankt voor jullie gezelschap, allemaal! Was weer gezellig!
Ik sluit mij aan bij @Aoibhin en @miss_dynastiequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hangt van de voorkeur hier af. Ik vind beide prima, ben licht geneigd om gewoon de volgorde aan te houden, maar hoor graag de mening van anderen.
Spanje en Frankrijk vind ik ook echt hoogtepuntenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Als (bijna) iedereen voor 1990 vind ik dat prima![]()
In dat jaar zitten ook erg leuke liedjes tussen zoals Joegoslavi
Het is echt mijn persoonlijk minste winnaar ooitquote:
Oh dat is wel een jaar waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:25 schreef NailQueen het volgende:
In de reacties zie ik ook 1992. Een jaar wat niet echt bij mij is blijven hangen, maar dat was 1970 ook niet. We will see.
Bobby Gillespie van Primal Scream volgens de comments.quote:
Werkelijk waar nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bobby Gillespie van Primal Scream volgens de comments.
Ik ken ze ook alleen maar van naamquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Werkelijk waar nog nooit van gehoord
2021 - 70 = 1951quote:
Nearly 70, kan ook iets anders uit de jaren '50 zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
2021 - 70 = 1951
Iets klopt er hier niet
Ja, even omschakelen inderdaad!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:12 schreef Sableheart het volgende:
Oef, ik ga net naar het Eurovisie kanaal op Youtube, maar die Italiaanse vlag daar is toch wel wennen.
1992 of 1996 of 1994quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |