Ik weet niet precies wat de status van Noord Ierland op dat moment was, maar dat had best een relletje kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Wel geinig dat er Groot Brittannië staat ipv Verenigd Koninkrijk
Noord-Ierland zond de zangeres van het winnende lied in. Die waren vast wel tevredenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de status van Noord Ierland op dat moment was, maar dat had best een relletje kunnen worden.
Klopt, maar dan nog verrast het dat een Franstalig land de punten in het engels geeft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Die zanger van Luxemburg is Nederlands?
Ik wist niet dat hij van Nederland was. Weer iets nieuws geleerd!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog verrast het dat een Franstalig land de punten in het engels geeft.
https://en.wikipedia.org/wiki/David_Alexandre_Winterquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Die zanger van Luxemburg is Nederlands?
"Je verdient het, geniet er van!"quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:05 schreef Sableheart het volgende:
Prachtig om de deelnemers van Spanje, Ierland en het VK zo naast elkaar te zien. Blijft mooi hoe de ervaren artiesten op de uiteindelijke winnaar inpraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |